Wist je al dat Greys en ik naar Mamma Mia zijn geweest, die musical?quote:Op zondag 26 september 2010 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Een eiland vol met ABBA-fans.
No thanks.
En dat ik hem op dvd heb? Hm?quote:Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wist je al dat Greys en ik naar Mamma Mia zijn geweest, die musical?![]()
The film was shot on location in Nanuya Levu, a privately-owned island in Fiji, whilst the blue lagoon scenes were shot in Champagne Bay, Vanuatuquote:Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Waar is Blue Lagoon opgenomen eigenlijk?
Dat komt omdat ik nog even witregels aan het toevoegen was, de OP stond zo op elkaar gepropt in het vorige deel en met mijn speciale knopje pakt ie automagisch de OP van de vorige.quote:Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef Goodbye het volgende:
En dat duurde wel erg lang Greys, als je bedenkt dat jij een 'speciaal knopje' hebt
DVD's kun je verbranden, uit het raam gooien, op stampen, in stukjes hakken en door het toilet spoelen....quote:
Hihiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef APK het volgende:
'S avonds dringen op het strand om ook een kampvuur te kunnen maken om 'Fernando' te zingen.
Oh, ff zoeken. Hoewel Champagne Bay ook weer niet echt exotisch klinkt maar erg toeristerigquote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
The film was shot on location in Nanuya Levu, a privately-owned island in Fiji, whilst the blue lagoon scenes were shot in Champagne Bay, Vanuatu
Oh maar als hij het geluid uit zet vindt ie het vast wel een prettig filmpjequote:
Kan als vrouw ook prima, moet je Chloe maar eens kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
Wat zingt dat joch toch slecht.
En als ik man was, viel ik op haar
Hoe heet zij?quote:
Ga jij Chloe dan ook maar kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe heet zij?
Kan ik even zoeken zonder ABBA.
Oh dat zal ik zeker doen danquote:Op zondag 26 september 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan als vrouw ook prima, moet je Chloe maar eens kijken
Is dat ook voor mannen het bekijken waard?quote:
Amanda Seyfried.quote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe heet zij?
Kan ik even zoeken zonder ABBA.
Oooooh nee! Die hadden we kunnen huren als hier een videotheek was geweestquote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zal ik zeker doen dan
We hebben ook nog niet gezien
Heb je al geklikt op de link? Ik denk dat mannen het wel leuk vinden, jaquote:Op zondag 26 september 2010 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat ook voor mannen het bekijken waard?
Edit: Als film dus, hè.
Heeft wel potentieel denk ik.quote:Op zondag 26 september 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Amanda Seyfried.
De volgende keer Chloë maar ipv Closer dan?
Ik kijk ook naar films met lelijke mensen hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef Goodbye het volgende:
Heb je al geklikt op de link? Ik denk dat mannen het wel leuk vinden, ja
In de link staat waar het verhaal over gaatquote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft wel potentieel denk ik.
[..]
Ik kijk ook naar films met lelijke mensen hoor.
Dit is een van mijn favo acteurs:
[ afbeelding ]
Is wel te doen op een doordeweekse zaterdagavond.quote:Op zondag 26 september 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
Trailer van Chloe.
Ziet er wel interessant uit ja
quote:Op zondag 26 september 2010 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Is wel te doen op een doordeweekse zaterdagavond.
Klopt, die was zoetquote:Op zondag 26 september 2010 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dear John, speelt zij ook in
Zij? Of de film?quote:Op zondag 26 september 2010 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Is wel te doen op een doordeweekse zaterdagavond.
Oh god, zo had ik hem nog niet eens gelezenquote:Op zondag 26 september 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij? Of de film?
Ik ga hem vast even *zoeken*.
*Mompel, murmel, brabbel.*quote:
Jaaaaaquote:Op zondag 26 september 2010 19:03 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik ga de DVD echt kopen als 'ie goed is hoor.
Heb jij daar niks over te zeggen, dan?quote:Op zondag 26 september 2010 19:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn upload speed zat op 56kb/s toen ik foto's wilde verzenden om af te laten drukken. Dat duurt laaaaaaaaaangDe meneer en zijn el cheapo abo.
quote:Op zondag 26 september 2010 19:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn upload speed zat op 56kb/s toen ik foto's wilde verzenden om af te laten drukken. Dat duurt laaaaaaaaaangDe meneer en zijn Ons el cheapo abo.
quote:Op zondag 26 september 2010 19:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn upload speed zat op 56kb/s toen ik foto's wilde verzenden om af te laten drukken. Dat duurt laaaaaaaaaangDe meneer en zijn el cheapo abo.
Less than cheapo!quote:Op zondag 26 september 2010 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van mij maar op 24.
[ afbeelding ]
*3-2-1...*![]()
Als je maar op mij wachtquote:Op zondag 26 september 2010 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van mij maar op 24.
[ afbeelding ]
*3-2-1...*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |