hehe.. die 4 - 0 gaat het niet worden in ieder gevalquote:Op zondag 26 september 2010 20:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben allang blij dat ik 2x scoor.
Dat is 1 ding wat zeker is!quote:Op zondag 26 september 2010 20:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. die 4 - 0 gaat het niet worden in ieder geval
quote:Op zondag 26 september 2010 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is 1 ding wat zeker is!![]()
Dit is wel leuk die doelpunten. Spelers zullen nog jaren bij me ballen dus hoe meer goals achter hoe naam hoe mooierHopelijk kan ik de 2-2 tot de rust einde wedstrijd vasthouden.
Lekker beginquote:18:48 Simone Paggetti zorgde in de 18e minuut voor een 1-2 voorsprong. Het doelpunt kwam uit een penalty wegens hands in het strafschopgebied.
10:30 In de 10e minuut viel tot vreugde van het Limburg-publiek de gelijkmaker, 1-1, toen Ionel Speriatu van rechts doorkwam en afrondde met een mooie droge knal.
06:41 Piratas kwam op voorsprong in de 6e minuut. Het werd 0-1 na een magnifieke combinatie door het midden. Fèlix Osma was de doelpuntenmaker.
dit gaat zo'n wedstrijd worden met een achterlijke 2e helft en een uitslag die nergens op slaatquote:De Scotty's - FC James's 0 - 0
45:00
Scottys had met 64 procent balbezit een veldoverwicht.
45:00
Rust: met een stand van 0-0 gingen de spelers naar de kleedkamer.
40:19
Scottys leek in de 40e minuut op voorsprong te komen, toen Kees van Domburg na een goede voorzet van rechts alleen voor de keeper kwam te staan. Zijn schot ging echter net langs de verkeerde kant van de paal.
39:31
Alexander Stevens van Jamess kreeg in de 39e minuut een gele kaart voor spelbederf.
01:21
Het was duidelijk dat Jamess de voorkeur gaf aan aanvallen door het midden.
Ik zit met spanning te kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 20:50 schreef BrandX het volgende:
wtf is dit voor vaag spelverloop
[..]
dit gaat zo'n wedstrijd worden met een achterlijke 2e helft en een uitslag die nergens op slaat
HAHAHAHAHAHA ja van het 2e rijtje misschien!!!quote:Op zondag 26 september 2010 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als hopen dat Feyenoord nog kampioen gaat worden
Dit is dan wel weer jammer als je countert.quote:45:00
Met 54 procent balbezit was DEO in deze helft de sterkste ploeg.
Nu al een pullback eventquote:24:14
Niet zo verrassend beschouwde Piratas het vervolgens als zijn belangrijkste opgave om de voorsprong vast te houden.
24:08
Jussi Marila van Piratas strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 24e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 1-3.
Dat is zeker goed nieuws!quote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Drassss het volgende:
Goed nieuws voor je Outpost!
Nou zuip die thee op, tijd voor de 2de helft.
Ik train verdedigen en dan footstar.............quote:veel plezier dan
en btw als jij nu met je A spelers niet eens over mij heenwalst,kon het kampioenschap voor jou nog lang gaan duren
Nee ff zonder dollen,hattrick is in de loop der jaren niet echt beter op geworden,mijn energie ligt nu bij footstar en hou dit er gewoon bij.
Onvoorspelbaar-SE vermoed ik gezien de tekst, kan dat kloppen?quote:Op zondag 26 september 2010 20:30 schreef Drassss het volgende:
Na 30 minuten wist Henk-Jan Prent een terugspeelbal te onderscheppen en beheerst in te schieten: 1-2.
Jezus hoe kan dit
Is dit eigenlijk een pressie SE?
kloptquote:Op zondag 26 september 2010 21:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar-SE vermoed ik gezien de tekst, kan dat kloppen?
Dank voor de info!quote:Op zondag 26 september 2010 21:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar-SE vermoed ik gezien de tekst, kan dat kloppen?
Ah jah weet ik veul..quote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef Drassss het volgende:
De thee was als algemeen begrip bedoeld Outpostdat de rust eens voorbij moet zijn, meer niet hehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah jah weet ik veul..
K, zal het doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zal nog veel worden nagepraat over de strafschop die de bezoekers in de 57e minuut op een 2-3 voorsprong bracht. Bo Prent twijfelde geen seconde en scoorde met een lage schuiver.
What the fock![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
K, zal het doen
Er zal nog veel worden nagepraat over de strafschop die de bezoekers in de 57e minuut op een 2-3 voorsprong bracht. Bo Prent twijfelde geen seconde en scoorde met een lage schuiver.
What the fock
En nu eens vast houden!!!quote:Op zondag 26 september 2010 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
K, zal het doen
What the fock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomd saai potje bij jou ja... Je hebt wel al een kaartje te pakkenquote:Op zondag 26 september 2010 21:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
gaat goed bij je!
hier gebeurt weer/nog steeds niets. 13 minuten beetje balletje verschuiven op het middenveld denk ik. Saaie pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |