641k - 239k = 402k. 402k - 100k = 302k en dus geen slechte deal voor 1 week.quote:Op zondag 26 september 2010 19:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Op het laatste moment opeens een bidwar op Nisly, van 500k vraagprijs binnen een minuut naar 641k. Niet slecht voor een speler die 4 dagen eerder voor 239k gekocht werd
Enige 'jammere' is dat er dan met slechts 1 wedstrijd gespeeld bijna een ton aan makelaarsgeld en andere ongein vanaf gaat.. Andere trade (Ciarrocchi) niet verkocht, vanavond maar even minuutje in laten vallen als de 3 punten binnen zijn en dan mag die het later deze week opnieuw proberen
Ik ga vanavond hopelijk de nummer 3 naar een nog grotere achterstand counteren.quote:Op zondag 26 september 2010 18:45 schreef Drassss het volgende:
Zooooooo ik zit klaar voor de nieuwe afslachting vanavond
Hier in FF in ieder geval geen probleem, dus het zal toch aan je browser liggen lijkt me danquote:Op zondag 26 september 2010 19:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gebruik chrome al een tijdje en kan me niet voorstellen dat het me nu pas op valt en dat ik het dus al die tijd niet gemerkt hebben. Wellicht een update in chrome ofzo?
Ik hoop op afschuwelijk veel kaartenquote:Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga vanavond hopelijk de nummer 3 naar een nog grotere achterstand counteren.
Daar hoop ik ook op en dan ook een paar blessures bij mn tegenstander veroorzaakt door een speler van mij.quote:Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop op afschuwelijk veel kaarten
Ik zet 1 sterke wing neer om mn middenveldvoordeel via iig 1 manier uit te buiten. Verder is zn def te sterk en stelt de rest van zn team nix voor.quote:Op zondag 26 september 2010 20:03 schreef MrMoon het volgende:
ik reken nergens op.. ben alleen benieuwd naar mijn vleugelaanval
ik probeer in ieder geval aan 1 kant door zn sterke verdediging te counteren.. ben benieuwd..quote:Op zondag 26 september 2010 20:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zet 1 sterke wing neer om mn middenveldvoordeel via iig 1 manier uit te buiten. Verder is zn def te sterk en stelt de rest van zn team nix voor.
quote:23:17 De Scotty's - FC James's 0 - 0
01:21
Het was duidelijk dat Jamess de voorkeur gaf aan aanvallen door het midden.
quote:DEO kwam in de 31e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1-0 toen Craig Austen de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
nu 2 - 2quote:Op zondag 26 september 2010 20:30 schreef Drassss het volgende:
Na 30 minuten wist Henk-Jan Prent een terugspeelbal te onderscheppen en beheerst in te schieten: 1-2.
Jezus hoe kan dit
Is dit eigenlijk een pressie SE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |