Ja, maar ook al heb je geen geld. Als je Smolov op de bank hebt dan breng je hem inplaats van Biseswar/Schaken. Ik zou überhaupt al niet Cabral/Wijnaldum eruit hebben gehaaldquote:Op zondag 26 september 2010 16:36 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek iemand? Ja het gaat kut, maar als je geen geld hebt dan kan je ook niemand aantrekken. Dat er wel wat geld moet komen dmv investeerders/filantropen dat weten we zo onderhand wel ><
Feyenoord 3 keer achter elkaar winnen? Die moeten straks tegen de Graafschap wat al lastig genoeg is en daarna nog PSV en Twente.quote:Op zondag 26 september 2010 16:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Andere kant: verschil met de nummer 7 is maar drie punten. Drie keer achter elkaar winnen en je staat weer 8e ofzo en dan heeft iedereen het weer over Europees voetbal.
3 punten is slechts een keer winnenquote:Op zondag 26 september 2010 16:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Feyenoord 3 keer achter elkaar winnen? Die moeten straks tegen de Graafschap wat al lastig genoeg is en daarna nog PSV en Twente.
De topclubs hebben zoveel te besteden dat gasten met wat minder geld vooral tegen degradatie moeten strijden.quote:Op zondag 26 september 2010 16:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja duh, een club uit de PL is natuurlijk wat hoger qua status dan een team uit de Mickey Mouse League.
quote:Op zondag 26 september 2010 16:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik droomde vannacht dat we nacompetitie moesten spelen en daarin verloren van sparta
Het is natuurlijk niet zo dat al die andere clubs helemaal geen punten meer pakken.quote:Op zondag 26 september 2010 16:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
3 punten is slechts een keer winnen.
HAHAHAHAHAIIHIHIHHOHOHO IDD MANG WISTE WE EGT NOG SELF NI MA WEET JE DAT WE VORIG JAAR WONNEN VAN TWENTE EN PSV DA MAKT NI UIT WEET JE WANT HAHAHA FEYENOOIT GAAT DEGRADEREN!!11!!!!!11!!1!1EINZquote:Op zondag 26 september 2010 16:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Feyenoord 3 keer achter elkaar winnen? Die moeten straks tegen de Graafschap wat al lastig genoeg is en daarna nog PSV en Twente.
quote:Op zondag 26 september 2010 16:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAIIHIHIHHOHOHO IDD MANG WISTE WE EGT NOG SELF NI MA WEET JE DAT WE VORIG JAAR WONNEN VAN TWENTE EN PSV DA MAKT NI UIT WEET JE WANT HAHAHA FEYENOOIT GAAT DEGRADEREN!!11!!!!!11!!1!1EINZ
Zijn de apotheken op Zuid ook op zondag open?quote:Op zondag 26 september 2010 16:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAIIHIHIHHOHOHO IDD MANG WISTE WE EGT NOG SELF NI MA WEET JE DAT WE VORIG JAAR WONNEN VAN TWENTE EN PSV DA MAKT NI UIT WEET JE WANT HAHAHA FEYENOOIT GAAT DEGRADEREN!!11!!!!!11!!1!1EINZ
Snap niet wat je nou loopt te doen? Hij heeft toch gelijk?quote:Op zondag 26 september 2010 16:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Uhmm ..quote:Op zondag 26 september 2010 16:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ben je van plan een overdosis te nemen dan?quote:Op zondag 26 september 2010 16:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn de apotheken op Zuid ook op zondag open?
nope, maar alles begint bij vertrouwen. Als je nu al roept dat het nooit gaat lukken, kan je er net zo goed mee stoppen ljikt me.quote:Op zondag 26 september 2010 16:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat al die andere clubs helemaal geen punten meer pakken.
Was waarschijnlijk een visioenquote:Op zondag 26 september 2010 16:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik droomde vannacht dat we nacompetitie moesten spelen en daarin verloren van sparta
Nee, het is tijd voor je pilletje volgens mij.quote:Op zondag 26 september 2010 16:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ben je van plan een overdosis te nemen dan?
Nee.quote:Op zondag 26 september 2010 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Snap niet wat je nou loopt te doen? Hij heeft toch gelijk?
quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk een visioen
Been krijgt dat vertrouwen niet in het elftal... Vorige week speelde je na die 2-1 voor een heel korte periode even Ajax van de mat, ze kunnen het dus wél.quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, maar alles begint bij vertrouwen. Als je nu al roept dat het nooit gaat lukken, kan je er net zo goed mee stoppen ljikt me.
Ajax maakt ook maar minimaal kans om ver te komen in de CL, maar ik blijft er wel achter staan, en hopen, en duimen enz.
Je zou die hersenen van je eens nuttig moeten gebruiken, bij het uitzendbureau zochten ze nog iemand voor bij de gemeentequote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, het is tijd voor je pilletje volgens mij.
Ah, we winnen natuurlijk even makkelijk van PSV, Twente en De Graafschap. Winst staat gewoon al vast.quote:
Echt geweldig speelt PSV niet en het zijn wedstrijden op zich. Misschien zorgt dit wel voor het schokeffect of iets dergelijks.quote:Op zondag 26 september 2010 16:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee klopt, met het huidige spel ziet het er naar uit dat ze Twente en PSV oprollen
Dat zeg ik toch niet. Serieus, doe niet zo mongool.quote:Op zondag 26 september 2010 16:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee klopt, met het huidige spel ziet het er naar uit dat ze Twente en PSV oprollen
Wat "bedoel je nou precies" ???quote:Op zondag 26 september 2010 16:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou... Over een jaartje of 2 is het: we zullen erop moeten gaan richten dat we niet kunnen promoveren naar de eredivisie. De 7e plek was de streep...
Misschien iets voor jou? Dan kun je gewoon gaan werken i.p.v. de hele dag jezelf belachelijk te maken in topics over Feyenoord op een internetforum.quote:Op zondag 26 september 2010 16:43 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je zou die hersenen van je eens nuttig moeten gebruiken, bij het uitzendbureau zochten ze nog iemand voor bij de gemeente
Je had geen inspiratie om zelf wat te bedenken?quote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien iets voor jou? Dan kun je gewoon gaan werken i.p.v. de hele dag jezelf belachelijk te maken in topics over Feyenoord op een internetforum.
Ik ook. En de keuze is niet Feyenoord.quote:Op zondag 26 september 2010 16:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
De topclubs hebben zoveel te besteden dat gasten met wat minder geld vooral tegen degradatie moeten strijden.
Stel je bent niet zo rijk als Roman en die knakker van Man City en je moet met bv. Wigan strijden tegen degradatie in Engeland of je kunt in Nederland 'n club kopen waar je en kampioen mee kunt worden en die de grootste club van dat land is...
Ik zou het wel weten.
Hmja, die wissel snapte ik ook niet. Biseswar startte weliswaar aardig op de linkerkant, maar voegt'ie ook meer toe dan Cabral?quote:Op zondag 26 september 2010 16:38 schreef Sinnie het volgende:
Ja, maar ook al heb je geen geld. Als je Smolov op de bank hebt dan breng je hem inplaats van Biseswar/Schaken. Ik zou überhaupt al niet Cabral/Wijnaldum eruit hebben gehaald
Dat irriteert me alleen. Dat heeft verder weinig met de club zelf te maken
quote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat "bedoel je nou precies" ???
Toen er eenmaal bekend werd dat er totaal geen financiele ruimte was om ook maar iets te doen wist je dat dit eraan zat te komen.
Handhaving, dat is het belangrijkste. Hoe hard het ook klinkt. We zijn allang geen topclub meer he. Schuif je trots opzij en face reality.
ER IS NIETS MOGELIJK!! En Been eruit tyfen gaat ons echt niet helpen
?quote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef Pedroso het volgende:
Het is te hopen voor Feyenoord dat ze tegen de Graafschap punten gaan gaan halen want daarna zullen de supporters wel weer gaan eisen dat ze gaan verliezen van Twente en PSV.
Handhaving in de eredivisie?quote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat "bedoel je nou precies" ???
Toen er eenmaal bekend werd dat er totaal geen financiele ruimte was om ook maar iets te doen wist je dat dit eraan zat te komen.
Handhaving, dat is het belangrijkste. Hoe hard het ook klinkt. We zijn allang geen topclub meer he. Schuif je trots opzij en face reality.
ER IS NIETS MOGELIJK!! En Been eruit tyfen gaat ons echt niet helpen
quote:Op zondag 26 september 2010 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
![]()
Jij bent één van de weinige die het door heeft.
Nee, we zijn niet allemaal zo lollig en gevat als jou.quote:Op zondag 26 september 2010 16:45 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je had geen inspiratie om zelf wat te bedenken?
Kansloos figuur
Hoezo, in 2006 won NEC nog met 4-1 in De Goffert.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon het geld dat ze voor het nieuwe stadion willen gebruiken, investeren in spelers.. Want, als je een paar jaar geleden zei dat NEC 3-0 zou winnen van Feyenoord, dan zouden ze je uitlachen en kapot slaan...
Je overdrijft, maar daar komt het wel zo'n beetje op neer ja.quote:Op zondag 26 september 2010 16:45 schreef Lastpost het volgende:
Nu maar hopen dat Been vertrekt, dat ie direct Beenhakker meeneemt want die aankopen zijn allemaal waardeloos en die huurspelers die gratis zijn kosten natuurlijk ook hotelkosten en voedsel in de lunch en het bestuur moet ook weg want de schuld wordt alleen maar hoger, hadden we die grote kale nog maar, dan had dit nooit gebeurd en was alles anders.
En die assistenten, die presteren ook niets dus die moeten ook weg en de scouts ook want die hebben al jaren niets gevonden en de spitsentrainer bij de jeugd want Castaignos schiet die bal er niet eens tegen NEC en we verkopen Wijnaldum en Fer ook maar want die doen ook niets goed en Been moet zelf maar vertrekken want die doet toch niets goed, constant verkeerde spelers en ... en?
Nog meer Ritmo? Want dit is toch zo'n beetje jouw samenvatting toch van de afgelopen maanden en als je anders denkt snap je er geen kut van toch?
Godverdomme kanker toch eens een eind op man met je bijdehante kut gezeik. Ik zou jou nog wel eens willen horen als Ajax tegen het degraderen aan zit en dat je dan een beetje de realist loopt uit te hangen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
![]()
Jij bent één van de weinige die het door heeft.
quote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Godverdomme kanker toch eens een eind op man met je bijdehante kut gezeik. Ik zou jou nog wel eens willen horen als Ajax tegen het degraderen aan zit en dat je dan een beetje de realist loopt uit te hangen.
God wat komt jouw soort me momenteel de strot uit zeg
Wat is er mis met de realist uithangen?quote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Godverdomme kanker toch eens een eind op man met je bijdehante kut gezeik. Ik zou jou nog wel eens willen horen als Ajax tegen het degraderen aan zit en dat je dan een beetje de realist loopt uit te hangen.
mbt Been, daar weet ik niets zinnigs over te zeggen. Voor wat betreft het vertoonde voetbal vorige week: idd, ze kunnen het wel.quote:Op zondag 26 september 2010 16:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Been krijgt dat vertrouwen niet in het elftal... Vorige week speelde je na die 2-1 voor een heel korte periode even Ajax van de mat, ze kunnen het dus wél.
Stop allebei eens met elkaar verbaal te vingeren, of ga buiten spelen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef Halcon het volgende:
Nee, we zijn niet allemaal zo lollig en gevat als jou.![]()
Gezien het niveau van je postings hier, gok ik dat dat baantje bij de gemeente voor jou in elk geval te hoog gegrepen is.
Inderdaad. Alsof je met je auto tegen een boom aangeklapt en je scheenbeen door het vel naar buiten steekt en ajacied4lf even komt zeggen dat het er pijnlijk uitziet. Wat een bijdehande mongool.quote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Niets, maar je kunt ook te ver door slaan.quote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er mis met de realist uithangen?
Het is maar goed dat er inrichtingen zijn waar je terecht kan komen want anders zag ik het somber voor je in kerelquote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, we zijn niet allemaal zo lollig en gevat als jou.![]()
Gezien het niveau van je postings hier, gok ik dat dat baantje bij de gemeente voor jou in elk geval te hoog gegrepen is.
Grappig dat jij dat zegt. Heb wat bijdragen van je gezien deze middag, maar met alleen dat pilletje van de apotheek ben je niet geholpen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:49 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er inrichtingen zijn waar je terecht kan komen want anders zag ik het somber voor je in kerel
Ik zeg wat de rest denkt.quote:Op zondag 26 september 2010 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Grappig dat jij dat zegt. Heb wat bijdragen van je gezien deze middag, maar met alleen dat pilletje van de apotheek ben je niet geholpen.
Lastig om te zeggen wat je moet doen: gaan voor een vrijwillige opname of 'n baantje zoeken waarbij het kunnen lezen en schrijven geen functievereiste is.
Je hebt al een speciaal trolltopic geopend, moet je dan ook nog hier gaan rellen?quote:Op zondag 26 september 2010 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Grappig dat jij dat zegt. Heb wat bijdragen van je gezien deze middag, maar met alleen dat pilletje van de apotheek ben je niet geholpen.
Lastig om te zeggen wat je moet doen: gaan voor een vrijwillige opname of 'n baantje zoeken waarbij het kunnen lezen en schrijven geen functievereiste is.
Het is niet anders, leer er maar mee leven. Het feit dat jij hier serieus op reageert zegt al genoeg. Prettige dag nog jongeman.quote:Op zondag 26 september 2010 16:51 schreef Merkie het volgende:
En Vjenne12345, ik zal het voor jou uitleggen. Natuurlijk is de kans klein dat Feyenoord drie wedstrijden op rij gaat winnen met Twente en PSV in het vooruitzicht, maar het was slechts ter illustratie hoe klein het verschil is. Of je nou drie wedstrijden op rij wint of 10 wedstrijden speelt en er daarvan 5 wint, 3 gelijkgespeelt en 2 verliest maakt niet zoveel uit. Maar goed, deze denkstap is waarschijnlijk teveel gevraagd voor jouw beperkte hersencapaciteit.
dit is gewoon treiteren wat je doet, je kan ook proberen begrip op te brengen voor een fan die zijn club het te slecht ziet doen natuurlijkquote:Op zondag 26 september 2010 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat? De prestaties van Feyenoord of het niveau van de bijdragen van Sinnie?
Ga toch heen vent. Je kunt zelf amper lezen en schrijven, laat staan dat je voor anderen kunt denken en bepalen wat ze denken.quote:
Beiden.quote:Op zondag 26 september 2010 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij.quote:Op zondag 26 september 2010 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat? Heb je wel de goede post geciteerd? Wat een random antwoord is dit.quote:Op zondag 26 september 2010 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het is niet anders, leer er maar mee leven. Het feit dat jij hier serieus op reageert zegt al genoeg. Prettige dag nog jongeman.
Begrip opbrengen is niet hetzelfde als de meest debiele postings maar accepteren. Hele hoop mensen kunnen wel gewoon normaal doen, alleen 'n enkeling niet. Betekent niet dat we dat maar gewoon normaal moeten vinden.quote:Op zondag 26 september 2010 16:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is gewoon treiteren wat je doet, je kan ook proberen begrip op te brengen voor een fan die zijn club het te slecht ziet doen natuurlijk
Vind ik niet raar. Zoom eens in op de situatie.quote:Op zondag 26 september 2010 16:54 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het ook zo raar dat we structueel weer zoveel blessures hebben, waarom zie ik dat bij andere clubs veel minder? Een Ajax dat tegelijkertijd Suarez, El Lamlul en v.d. Wiel mist, of PSV dat het 4 weken zonder Toivonen, Affelay en Isaacson moet stellen.
Hou je tissues bij de handquote:Op zondag 26 september 2010 16:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Begrip opbrengen is niet hetzelfde als de meest debiele postings maar accepteren. Hele hoop mensen kunnen wel gewoon normaal doen, alleen 'n enkeling niet. Betekent niet dat we dat maar gewoon normaal moeten vinden.
Hoezo niet? Het is toch structureel, zelfs onder Verbeek, toen was het nog erger.quote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik niet raar. Zoom eens in op de situatie.
Heb je nu al gebeld voor dat valiumpilletje? Toch maar doen, anders moet je moeder je voor straf weer vroeg naar bed sturen vanavond en dan kun je bij Studio Sport niet meer genieten van de samenvatting.quote:
Het gaat niet direct om die achterstand natuurlijk... Maar van Excelsior, NAC en NEC verliezen is niet even wat tegenslag.quote:Op zondag 26 september 2010 16:51 schreef Merkie het volgende:
En Vjenne12345, ik zal het voor jou uitleggen. Natuurlijk is de kans klein dat Feyenoord drie wedstrijden op rij gaat winnen met Twente en PSV in het vooruitzicht, maar het was slechts ter illustratie hoe klein het verschil is. Of je nou drie wedstrijden op rij wint of 10 wedstrijden speelt en er daarvan 5 wint, 3 gelijkgespeelt en 2 verliest maakt niet zoveel uit. Maar goed, deze denkstap is waarschijnlijk teveel gevraagd voor jouw beperkte hersencapaciteit.
Verbeek beulde alles en iedereen af. Zal onder Been toch minder zijn lijkt me. Da's toch net iets minder een neanderthaler dan Verbeek.quote:Op zondag 26 september 2010 16:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is toch structureel, zelfs onder Verbeek, toen was het nog erger.
Toch heeft Verbeek altijd een behoorlijk fitte selectie bij zijn andere clubs, alleen bij Feyenoord werkt het niet.quote:Op zondag 26 september 2010 16:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verbeek beulde alles en iedereen af. Zal onder Been toch minder zijn lijkt me. Da's toch net iets minder een neanderthaler dan Verbeek.
Klopt, per geval is het niet raar (Tomasson was bij Ajax of PSV ook geblesseerd geweest) maar het is nu zo erg dat er meer achter moet zitten.quote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik niet raar. Zoom eens in op de situatie.
Ik hoef geen samenvatting te kijken aangezien ik de wedstrijd al heb gezienquote:Op zondag 26 september 2010 16:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je nu al gebeld voor dat valiumpilletje? Toch maar doen, anders moet je moeder je voor straf weer vroeg naar bed sturen vanavond en dan kun je bij Studio Sport niet meer genieten van de samenvatting.
Nog 'n keertje de highlights zien is niets mis mee.quote:Op zondag 26 september 2010 16:58 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik hoef geen samenvatting te kijken aangezien ik de wedstrijd al heb gezien
Feyenoord had toen wel wat meer oude jongens. Gio en Hofland waren er toen bv. nog bij.quote:Op zondag 26 september 2010 16:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toch heeft Verbeek altijd een behoorlijk fitte selectie bij zijn andere clubs, alleen bij Feyenoord werkt het niet.
Sinnie is niet kansloos, prima user. Maar hij raakt van zo'n dag als vandaag een beetje emotioneel, net als wel meer mensen hier (waaronder ik).quote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Sinnie, jij bent hier het kansloze figuur
Het is wel sportief dat hij geen enkele moeite doet om dat te verbergen. Dat moet je 'm toch nageven.quote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Sinnie, jij bent hier het kansloze figuur
Ja, het is ook erg vermakelijk dit elke week weer te lezen. Ik geniet er nog steeds vanquote:Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is wel sportief dat hij geen enkele moeite doet om dat te verbergen. Dat moet je 'm toch nageven.
Ja, en dat gaat ook nergens over echter betekent dit dat we maar gewoon alle hoop op moeten geven? Nee, je kan realistisch positief blijven door te zeggen dat we het met een jong team moeten doen en zo nu en dan nog eens een leuke pot op de mat kunnen leggen maar je kan ook de negatieveling uit blijven hangen en constant de club maar naar beneden blijven praten.quote:Op zondag 26 september 2010 16:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, per geval is het niet raar (Tomasson was bij Ajax of PSV ook geblesseerd geweest) maar het is nu zo erg dat er meer achter moet zitten.
Maar net als met het geval Cissé; dat Been nu roept dat ie misschien maar eens een keertje geopereerd moet worden. Waar de fuck zijn ze mee bezig bij onze medische staf?
Ja handhaving in de eredivisie. We doen niet echt mee in de top he? En je hoeft toch geen glazen bol te hebben om te concluderen hoe het de rest van het seizoen zal vergaan met Feyenoord?quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Handhaving in de eredivisie?![]()
En Been moeten we er niet uit tiefen, die zou zelf op moeten stappen. Scheelt ons een miljoentje, Been red z'n carierre als trainer en de resultaten kunnen niet slechter zijn als onder Vlemmings of wie je er ook maar neerzet.
Clubliefde he.. kennen ze niet daar bij die ufo.quote:Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sinnie is niet kansloos, prima user. Maar hij raakt van zo'n dag als vandaag een beetje emotioneel, net als wel meer mensen hier (waaronder ik).
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef Dekatria het volgende:
Sinnie is een supporter die boos is over vanmiddag, en als er dan mensen in een Feyenoordtopic daarover gaan zitten etteren is het niet zo verwonderlijk dat het overkookt.
Ik zet 'm ook op volgen. Leuk voor de zondag.quote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, het is ook erg vermakelijk dit elke week weer te lezen. Ik geniet er nog steeds van
alsof je dat soort internethoolies serieus moet nemen. lekker overheen lezen joh.....boeie....zijn de figuren die moord en brand schreeuwen en op alles serieus ingaan als je een keer in HUN topic een trolpostje gooitquote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef Dekatria het volgende:
Sinnie is een supporter die boos is over vanmiddag, en als er dan mensen in een Feyenoordtopic daarover gaan zitten etteren is het niet zo verwonderlijk dat het overkookt.
Zo'n internetgrootbek dus?quote:Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sinnie is niet kansloos, prima user. Maar hij raakt van zo'n dag als vandaag een beetje emotioneel, net als wel meer mensen hier (waaronder ik).
Haha. je zit op het FOK!forumquote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef Merkie het volgende:
Sinnie zit (net als ik) gewoon niet te wachten op buitenstaanders die even haarfijn denken uit te leggen hoe de vork in de steel zit en tegen ons Feyenoorders zeggen wat onze verwachtingen moeten zijn en dat we de situatie moeten accepteren blabla. Blijf gewoon weg.
Snap dat ook niet zo goed.quote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef Ritmo het volgende:
Happel mag onderhand z'n seizoenskaart wel eens op gaan zeggen als ie nog VBL-mod wil zijn. Elke week gezeik hier tegenwoordig.
Ja, een echte harde kern-supporter zal als je loopt te geinen over Feyenoord zeggen: haha gekke Ajacied, die niet zo mal met je geplaag.quote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
alsof je dat soort internethoolies serieus moet nemen. lekker overheen lezen joh.....boeie....zijn de figuren die moord en brand schreeuwen en op alles serieus ingaan als je een keer in HUN topic een trolpostje gooit
Dat dus.quote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja handhaving in de eredivisie. We doen niet echt mee in de top he? En je hoeft toch geen glazen bol te hebben om te concluderen hoe het de rest van het seizoen zal vergaan met Feyenoord?
Je hebt echt een tyfus plank voor je kop als je denkt dat dit Been zijn schuld is en dat het Feyenoord zal helpen als we Been eruit kankeren.
Doen we dat, zinken we nog verder. Als dat mogelijk is.
Balk-splinter-oog.quote:Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo goed.
Niks tegen Happel overigens, prima gozer alleen er mag wel eens een oplettende VBL-moderator erbij worden genomen.
Ik vind dat juist gezond, als er geen meningen van buitenaf kwamen was het hier net een sekte.quote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef Merkie het volgende:
Sinnie zit (net als ik) gewoon niet te wachten op buitenstaanders die even haarfijn denken uit te leggen hoe de vork in de steel zit en tegen ons Feyenoorders zeggen wat onze verwachtingen moeten zijn en dat we de situatie moeten accepteren blabla. Blijf gewoon weg.
Haha wat ben jij een mongoolquote:Op zondag 26 september 2010 16:25 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet uit.
Nec doet nog een ereronde alsof ze zojuist de Europa Cup hebben gewonnen. Aan zulke dingen weet je nog gewoon dat Feyenoord op en top een topclub is.
Begin je eigen forum ofzo.quote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef Merkie het volgende:
Wil je alle Feyenoorders wegsturen omdat ze over Ajax beginnen en dan daarna gaan janken dat wij erop reageren?quote:Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo goed.
Niks tegen Happel overigens, prima gozer alleen er mag wel eens een oplettende VBL-moderator erbij worden genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |