Dan heb je alsnog alleen een sandwich en niet de gamequote:Op maandag 27 september 2010 13:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oelewapper!
Het gesprek had zo gemoeten:
Ik: Hebben jullie Fifa 11 al binnen?
Vrouw: Ja maar die mag nog niet verkocht worden.
Ik: Dus jullie hebben hem wel binnen?
Vrouw: Ja maar voor de 30ste gaatie niet over de toonbank
Ik: En als ik het heeeeel lief vraag?
Vrouw: dan nog niet
Ik: STFU and make me a sandwich!
Vrouw: ( onderdanig ) okay
Een fokker met charismaquote:Op maandag 27 september 2010 14:06 schreef Vragende het volgende:
Als je persoonlijk naar de winkel gaat en een beetje charisma hebt dan kom je al een stuk verder dan bellen
Voor sommige mensen behoort Fifa gewoon bij hun dagindeling en sinds ik de demo heb gespeeld kan ik niet meer terug naar Fifa 10.quote:Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef mash_ het volgende:
Al dat gedoe om het spel 2 dagen eerder te hebbenje wacht al een jaar. Dan lukt 2 dagen wachten toch ook nog wel? Ik heb gewoon een pre order ik merk het wel als die binnen komt.
Dan speel je nog even 2 dagen de demoquote:Op maandag 27 september 2010 14:20 schreef Vragende het volgende:
[..]
Voor sommige mensen behoort Fifa gewoon bij hun dagindeling en sinds ik de demo heb gespeeld kan ik niet meer terug naar Fifa 10.
Er gaat niets boven na school/werk even rustig Fifa 11 online te spelen met een muziekje op, vooral met dit regenachtige weer
Klopt, hier in Bart Smit Voorburg (naast Den Haag) staan ze op punt van onder de druk bezwijken.quote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hoor Geluiden dat ze hem in Den Haag al hebben maar niet willen verkopen..., Bart Smit kan je hem al spelen maar zit nog niet in de verkoop...
Kan niet wachten;)
GA DOOR GA DOOR!quote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef Charie het volgende:
[..]
Klopt, hier in Bart Smit Voorburg (naast Den Haag) staan ze op punt van onder de druk bezwijken.
Typische Fok!ker... ziet een kans om te nuecken nog niet als het hem wordt aangereiktquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Charie het volgende:
[..]
Haha ja dat arme grietje zei kom straks maar terug. Stond er met nog twee gastjes
Is gewoon natuur. Regels zijn er om gebroken te worden, dat is gewoon inherent aan de man.quote:Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef mash_ het volgende:
Al dat gedoe om het spel 2 dagen eerder te hebbenje wacht al een jaar. Dan lukt 2 dagen wachten toch ook nog wel? Ik heb gewoon een pre order ik merk het wel als die binnen komt.
Blijf er 3 dagen slapen dan geven ze hem je wel meequote:Op maandag 27 september 2010 15:53 schreef jpg97 het volgende:
Gewoon onder druk blijven zetten. Ik ga straks na mijn werk naar Gamemania, en dan blijf ik bij de toonbank staan en staar ik de verkoper aan.
Net zo lang tot ie me mijn fifa 11 meegeeft
En anders blijf ik gewoon in de winkel slapen.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Blijf er 3 dagen slapen dan geven ze hem je wel mee
Bij MM ArenA gaat hij verkocht worden voor ¤44, dus voor die ¤9 laat ik liever 2 spellen in mn kast staan of maak ik iemand anders wel bijquote:Op maandag 27 september 2010 14:34 schreef jpg97 het volgende:
Voor diegenen die nog 2 spellen hebben liggen en ze niet meer spelen:
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=293&source=bb
[ afbeelding ]
game mania @ ceintuurbaan al geprobeerd?quote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef Santello het volgende:
Nog niks in Amsterdam gevonden. Hey gauner doe eens exemplaar kopen en opsturen2 euro commissie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |