Hoe weet je dat?quote:Op maandag 27 september 2010 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
De meeste winkels krijgen hem morgen binnen
Waarschijnlijk verkopen ze hem nog niet, maja vorig jaar had ik fifa 10 ook al 2 dagen eerderquote:Op maandag 27 september 2010 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
De meeste winkels krijgen hem morgen binnen
Je weet nooit he?quote:Op maandag 27 september 2010 00:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkopen ze hem nog niet, maja vorig jaar had ik fifa 10 ook al 2 dagen eerder
quote:FIFA 11 doesn’t redefine the football game, nor does it bring with it bold or surprising ways to play. What it does, however, is refine an already superlative game, taking nearly every aspect and polishing it to help create a whole that’s notably superior to its predecessors. It’s excellence, not innovation, that wins out, and that’s surely no bad thing; for the next twelve months at least this is likely to be the best football experience available, and FIFA’s looking like retaining its crown in convincing fashion.
Waar heb je hem gehaald als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 september 2010 13:26 schreef Gauner het volgende:
Hij speelt lekker hoor! Al merk je wel dat de verschillen tussen de laatste paar delen steeds kleiner worden, je merkt echt dat het een kwestie is van perfectioneren.
Zo maar eens met de carriėre mode aan de slag.
Waar heb je m gekocht?quote:Op maandag 27 september 2010 13:26 schreef Gauner het volgende:
Hij speelt lekker hoor! Al merk je wel dat de verschillen tussen de laatste paar delen steeds kleiner worden, je merkt echt dat het een kwestie is van perfectioneren.
Zo maar eens met de carriėre mode aan de slag.
Lucky M*****F****quote:Op maandag 27 september 2010 13:30 schreef Gauner het volgende:
Heb hem via een vriend gekregen die werkt bij een ons allen bekend groot elektronica bedrijf.
Dat is de enige versie die ik de laatste jaren heb laten schieten.quote:Op maandag 27 september 2010 13:31 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Lucky M*****F****
Speelt het vergelijkbaar met South Africa World Cup 2010?
Zou kunnen, heb die niet gespeeld.quote:
Zijn er al meer mensen online?quote:Op maandag 27 september 2010 13:37 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb die niet gespeeld.
Als jullie iets willen weten of ergens een screenshotje van willen geef maar een gil.
Nog niet online gespeeld, bij een nieuwe Fifa stort ik me altijd eerst op de singleplayer (carriėre), na een paar weken ga ik pas online. Dan heb ik het beter in de vingers.quote:Op maandag 27 september 2010 13:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zijn er al meer mensen online?
Heb je al een potje 1 vs 1 gedaan online?
Hoe ging dat?
Wat wil je zien?quote:Op maandag 27 september 2010 13:43 schreef Eurynox het volgende:
Ja gooi er wat Screenschotjes op plox
Oelewapper!quote:Op maandag 27 september 2010 13:50 schreef Rijstbal het volgende:
Ze krijgen hem pas donderdag binnen bij de Bart Smit.
En bij de Dixons Woensdag of vrijdag
Net de Intertoys gebeld.
Ik: Hebben jullie Fifa 11 al binnen?
Vrouw: Ja maar die mag nog niet verkocht worden.
Ik: Dus jullie hebben hem wel binnen?
Vrouw: Ja maa voor de 30ste gaatie niet over de toonbank
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |