Ah hier in Boxtel zit ook een music store, maar die gaan dan eerst kijken of ie in de regio hier verkocht word. En dat is niet het gevalquote:
Ja een bon in je hand zekerquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef ego-tripper het volgende:
neuh in Landgraaf ligt er nu ook een. Is net wat dichterbij. Maar ik had met die gast gebeld en hij zei dat als ik bonnetje kon laten zien dan verkocht hij hem me.
Ik heb een bon in dit topic geplaatst. Of moet het in de regio zijn?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef ego-tripper het volgende:
Neenee, hoefde geen bon in de hand te zijn. Althans zo ver ik het goed begreep.
Geen spellen downloaden als je te stom bent om ze aan de praat te krijgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Jens14 het volgende:
Weet iemand een goede crack site ofzo?
Ik ben niet te stom om ze aan de praat te krijgen maar als jij het zo goed weet, kijk maar of je een crack voor FIFA 11 kunt vinden en dan praten we verder.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geen spellen downloaden als je te stom bent om ze aan de praat te krijgen.
Donder opquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Jens14 het volgende:
[..]
Ik ben niet te stom om ze aan de praat te krijgen maar als jij het zo goed weet, kijk maar of je een crack voor FIFA 11 kunt vinden en dan praten we verder.
Wtf??? Dus als je hem vandaag koopt op je 360, kun je pas de 30e online spelen????quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Die online pass schijnt pas de 30e te werken (volgens een EA Sports medewerker waar ik net mee heb gechat), mochten er hier meer mensen zijn die m hebben straks en waarbij de online pass niet werkt.
Mocht ie wel werken dan lees ik 't ook wel, nu ff tegen de cpu dan maar, succes nog aan de mensen die op zoek zijn.
Wat een fucking kneus. Ga geld verdienen en koop hem gewoon of tief op uit dit topic fucking piraat kneus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Jens14 het volgende:
[..]
Ik ben niet te stom om ze aan de praat te krijgen maar als jij het zo goed weet, kijk maar of je een crack voor FIFA 11 kunt vinden en dan praten we verder.
wat is daar wtf aan? het spel komt eigenlijk de 30e pas uit. dus is meer dan logischquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf??? Dus als je hem vandaag koopt op je 360, kun je pas de 30e online spelen????
ja, wat een ramp zegquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf??? Dus als je hem vandaag koopt op je 360, kun je pas de 30e online spelen????
Officeel komt die de 30e uit. dat die eerder word verkocht ligt aan de winkels. maar als het aan ea ligt word die niet voor de 30e verkochtquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm.. het spel is toch vandaag dan gewoon uit als die straks overal word verkocht? En in de US issie toch ook al uit?
Dus dan gaan ze content locken zodat je pas online kunt op de 30e? Vind ik een beetje vaag hoor. Heb je bij andere games toch ook niet?
Tja als ik hem koop voor mij wel want ik speel Fifa alleen maar online of tegen vrienden namelijk. Die manager bullshit interesseert me niet, en tegen de CPU isquote:
Als je meteen ook even fifa 11 ernaast legt..... hebben we misschien wat meer aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:26 schreef Shasty het volgende:
[..]
well done
Zal zo trouwens even mijn bonnetje van gamemania Zeist scannen.
Ik heb hem al gekocht maar hij komt pas op de 30e aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Wat een fucking kneus. Ga geld verdienen en koop hem gewoon of tief op uit dit topic fucking piraat kneus.
dudequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja als ik hem koop voor mij wel want ik speel Fifa alleen maar online of tegen vrienden namelijk. Die manager bullshit interesseert me niet, en tegen de CPU is
Ahh ok <3. Nouja dan is het goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef Jens14 het volgende:
[..]
Ik heb hem al gekocht maar hij komt pas op de 30e aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |