Geen uploadkabel meer om pics van mijn tel naar de PC te zetten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef Charie het volgende:
[..]
Foto met bon etc? Dan kunnen we andere winkels overtuigen?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef Charie het volgende:
[..]
Foto met bon etc? Dan kunnen we andere winkels overtuigen?
Goh, ze gaan natuurlijk niet op de site zetten dat ze hem vóór de release verkopen he !!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:59 schreef Svubeqak het volgende:
Op de site staat vermeld dat ze het binnen 2 dagen releasen, stond er gister ook.
Van een ander forum. Het is in ieder geval het eerste echte bewijs.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
en dat terwijl je in den haag woont?
Hij is niet van mij, heb hem van GOT FORUM.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:07 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Zou je het spel ernaast kunnen leggen? Dan kan ik hem bij gamemania gaan ophalen
ahh okeequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef Charie het volgende:
[..]
Van een ander forum. Het is in ieder geval het eerste echte bewijs.
Wat is je nummer? dan sms ik wel evenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:07 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
ahh okee![]()
kom op ik wil die sms!
Sittard?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:07 schreef ego-tripper het volgende:
Zou je het spel ernaast kunnen leggen? Dan kan ik hem bij gamemania gaan ophalen
Als het er gister op stond, en vandaag ook. Dan zijn de 2 dagen voorbij toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef Charie het volgende:
[..]
Goh, ze gaan natuurlijk niet op de site zetten dat ze hem vóór de release verkopen he !!!!
www.justfuckinggoogleit.comquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Jens14 het volgende:
Weet iemand een goede crack site ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |