Je overschat duidelijk de capaciteiten van de Hermandadquote:Op zondag 26 september 2010 11:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen snars van, want oom Agent zit inderdaad een paar meter verderop in de berm te flitsen.
Er staan van die picknicktafels, maar iets eten of uitrusten hoef je er tegenwoordig niet meer te doen. Die dame keek me ook raar aan toen ik aangaf niet voor die diensten gekomen te zijn, maar alleen om even te pissen. Het is de omgekeerde wereld.
Moeilijk te bestrijden is het volgens mij ook niet. Als mij binnen 3 minuten duidelijk werd gemaakt dat die dames daar de hoer spelen, dan moet dat voor een agent ook eenvoudig te constateren zijn.
Nou, dat doe je dus niet meer. Of beter gezegd: dat kan niet meer. Daar zijn parkeerplaatsen wel voor bedoeld. Het gaf mensen de gelegenheid om uit te rusten om te voorkomen dat mensen achter het stuur in slaap vallen of last hebben van verminderde concentratie en het gaf mensen de gelegenheid om op hun gemak te eten in plaats van achter het stuur een bord spaghetti te eten. Kortom: het schoonvegen van parkeerplaatsen draagt meer bij aan de verkeersveiligheid dan menig flitsapparaat in de berm.quote:Op zondag 26 september 2010 11:39 schreef Splutje het volgende:
TS gaat met zijn gezin een hapje eten op een parkeerplaats
Wat is het probleem dan? Dat kan allemaal nog maar je kan er ook een stapje verder gaan en je lekker laten klaarzuigen voor 15 euro door een chickie uit het oostblok. Ik zie het probleem echt niet, lekker relaxt de weg op daarnaquote:Op zondag 26 september 2010 11:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, dat doe je dus niet meer. Of beter gezegd: dat kan niet meer. Daar zijn parkeerplaatsen wel voor bedoeld. Het gaf mensen de gelegenheid om uit te rusten om te voorkomen dat mensen achter het stuur in slaap vallen of last hebben van verminderde concentratie en het gaf mensen de gelegenheid om op hun gemak te eten in plaats van achter het stuur een bord spaghetti te eten. Kortom: het schoonvegen van parkeerplaatsen draagt meer bij aan de verkeersveiligheid dan menig flitsapparaat in de berm.
Dat kan dus niet, want de parkeerplaatsen worden bevolkt door allerlei lieden die daar vanalles doen wat niets te maken heeft met het eigenlijke doel van een rustplaats langs de weg.quote:Op zondag 26 september 2010 11:44 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Dat kan allemaal nog maar je kan er ook een stapje verder gaan en je lekker laten klaarzuigen voor 15 euro door een chickie uit het oostblok. Ik zie het probleem echt niet, lekker relaxt de weg op daarna![]()
Zolang je die poes niet ingaat zal het allemaal wel meevallen man.quote:Op zondag 26 september 2010 11:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, want de parkeerplaatsen worden bevolkt door allerlei lieden die daar vanalles doen wat niets te maken heeft met het eigenlijke doel van een rustplaats langs de weg.
En dat jij je voor 15 euro klaar wilt laten zuigen door ´n wandelende SOA-bibliotheek uit het Oostblok zegt vooral wat over jou...
Tuurlijk. Herpes ofzo krijg je alleen via die musschi.quote:Op zondag 26 september 2010 12:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Zolang je die poes niet ingaat zal het allemaal wel meevallen man.
Ze laten jou je asperge ergens insteken...quote:Op zondag 26 september 2010 10:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik stopte om te pissen, niet om aandacht te krijgen van Poolse huisvrouwen die met asperges steken kennelijk niet voldoende in hun levensonderhoud kunnen voorzien.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die hoeren vroegen bewust maar 15 euro omdat ze medelijden met hem hadden toen ze zijn duf gezin zagen in een duffe Scenic.
Haha en dat vragen ze niet in het openbaar, half mannelijk Nederland is al eens bij de hoeren geweest.quote:Op zondag 26 september 2010 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al diverse PM's ontvangen met die vraag.
Is half nl bevolkt met asociale kerels dan?quote:Op zondag 26 september 2010 14:51 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Haha en dat vragen ze niet in het openbaar, half mannelijk Nederland is al eens bij de hoeren geweest.
Genoeg mannen die meedoen aan gangbangs. Meerdere lullen in een vrouws mond vinden sommige mannen opwinded. Of zeg ik nu iets nieuws voor je.quote:Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Is half nl bevolkt met asociale kerels dan?
Lijkt me toch niet.
Wie wil zijn lul nu in een mond hangen waar allerlei leuters ingezeten hebben...
gatverdamme man!
Heb je stijl of wat.
Ga de kroeg in wijven zat, heb je daar een hoer voor nodig?
Alsof die hoeren dames in kroegen niet al allerlei lullen te verwerken hebben gekregen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet.
Wie wil zijn lul nu in een mond hangen waar allerlei leuters ingezeten hebben...
gatverdamme man!
Heb je stijl of wat.
Jij bent dus alleen maar met maagden naar bed geweestquote:Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet.
gatverdamme man!
Heb je stijl of wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |