abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86854748
TS gaat met zijn gezin een hapje eten op een parkeerplaats :')
Eens met wat hierboven staat
  zondag 26 september 2010 @ 11:40:00 #27
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_86854759
Dan nu de echt belangrijke vraag: Welke parkeerplaats was dit?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zondag 26 september 2010 @ 11:41:18 #28
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_86854799
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik begrijp er ook geen snars van, want oom Agent zit inderdaad een paar meter verderop in de berm te flitsen.

Er staan van die picknicktafels, maar iets eten of uitrusten hoef je er tegenwoordig niet meer te doen. Die dame keek me ook raar aan toen ik aangaf niet voor die diensten gekomen te zijn, maar alleen om even te pissen. Het is de omgekeerde wereld.

Moeilijk te bestrijden is het volgens mij ook niet. Als mij binnen 3 minuten duidelijk werd gemaakt dat die dames daar de hoer spelen, dan moet dat voor een agent ook eenvoudig te constateren zijn.
Je overschat duidelijk de capaciteiten van de Hermandad :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_86854818
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:39 schreef Splutje het volgende:
TS gaat met zijn gezin een hapje eten op een parkeerplaats :')
Nou, dat doe je dus niet meer. Of beter gezegd: dat kan niet meer. Daar zijn parkeerplaatsen wel voor bedoeld. Het gaf mensen de gelegenheid om uit te rusten om te voorkomen dat mensen achter het stuur in slaap vallen of last hebben van verminderde concentratie en het gaf mensen de gelegenheid om op hun gemak te eten in plaats van achter het stuur een bord spaghetti te eten. Kortom: het schoonvegen van parkeerplaatsen draagt meer bij aan de verkeersveiligheid dan menig flitsapparaat in de berm.
  zondag 26 september 2010 @ 11:44:29 #30
198371 Equites
pi_86854864
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nou, dat doe je dus niet meer. Of beter gezegd: dat kan niet meer. Daar zijn parkeerplaatsen wel voor bedoeld. Het gaf mensen de gelegenheid om uit te rusten om te voorkomen dat mensen achter het stuur in slaap vallen of last hebben van verminderde concentratie en het gaf mensen de gelegenheid om op hun gemak te eten in plaats van achter het stuur een bord spaghetti te eten. Kortom: het schoonvegen van parkeerplaatsen draagt meer bij aan de verkeersveiligheid dan menig flitsapparaat in de berm.
Wat is het probleem dan? Dat kan allemaal nog maar je kan er ook een stapje verder gaan en je lekker laten klaarzuigen voor 15 euro door een chickie uit het oostblok. Ik zie het probleem echt niet, lekker relaxt de weg op daarna O-) O-)
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_86854926
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:44 schreef Equites het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan? Dat kan allemaal nog maar je kan er ook een stapje verder gaan en je lekker laten klaarzuigen voor 15 euro door een chickie uit het oostblok. Ik zie het probleem echt niet, lekker relaxt de weg op daarna O-) O-)
Dat kan dus niet, want de parkeerplaatsen worden bevolkt door allerlei lieden die daar vanalles doen wat niets te maken heeft met het eigenlijke doel van een rustplaats langs de weg.

En dat jij je voor 15 euro klaar wilt laten zuigen door ´n wandelende SOA-bibliotheek uit het Oostblok zegt vooral wat over jou... :')
pi_86855690
15 euro! :N
Schandalige tarieven tegenwoordig, ik zou idd ook mn gezin niet meer meenemen..
  zondag 26 september 2010 @ 12:28:49 #33
198371 Equites
pi_86856045
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat kan dus niet, want de parkeerplaatsen worden bevolkt door allerlei lieden die daar vanalles doen wat niets te maken heeft met het eigenlijke doel van een rustplaats langs de weg.

En dat jij je voor 15 euro klaar wilt laten zuigen door ´n wandelende SOA-bibliotheek uit het Oostblok zegt vooral wat over jou... :')
Zolang je die poes niet ingaat zal het allemaal wel meevallen man.
pi_86856057
He als er geld in zit... Het laatste waar de mensen uit het Oostblok (die hier even komen cashen) om geven is wat de morele Hollanders van hun vinden. Een cadeautje van Rusland kan je het noemen.
pi_86856085
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:28 schreef Equites het volgende:

[..]

Zolang je die poes niet ingaat zal het allemaal wel meevallen man.
Tuurlijk. Herpes ofzo krijg je alleen via die musschi. :')
pi_86856389
quote:
Op zondag 26 september 2010 10:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik stopte om te pissen, niet om aandacht te krijgen van Poolse huisvrouwen die met asperges steken kennelijk niet voldoende in hun levensonderhoud kunnen voorzien.
Ze laten jou je asperge ergens insteken...
pi_86857676
Wat een topic :') Denken dat hoeren TS willen aflebberen voor 15,- :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_86859472
w/
pi_86859666
Welke parkeerplaats was dat :) :) :)
pi_86859688
TS is een koopje misgelopen :')
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_86859984
Die hoeren vroegen bewust maar 15 euro omdat ze medelijden met hem hadden toen ze zijn duf gezin zagen in een duffe Scenic.
5 Ferrari's op videoband!
pi_86860308
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:27 schreef grindfreakje het volgende:
Welke parkeerplaats was dat :) :) :)
Al diverse PM's ontvangen met die vraag.
pi_86860325
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die hoeren vroegen bewust maar 15 euro omdat ze medelijden met hem hadden toen ze zijn duf gezin zagen in een duffe Scenic.
:O

Lezen is 'n kunst.
pi_86860409
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Al diverse PM's ontvangen met die vraag.
Haha en dat vragen ze niet in het openbaar, half mannelijk Nederland is al eens bij de hoeren geweest.
pi_86860469
TS is een vieze wildplasser!
  zondag 26 september 2010 @ 14:54:58 #46
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86860540
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:51 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Haha en dat vragen ze niet in het openbaar, half mannelijk Nederland is al eens bij de hoeren geweest.
Is half nl bevolkt met asociale kerels dan?
Lijkt me toch niet.
Wie wil zijn lul nu in een mond hangen waar allerlei leuters ingezeten hebben...
gatverdamme man!
Heb je stijl of wat.
Ga de kroeg in wijven zat, heb je daar een hoer voor nodig?
:{w
Snollebolt
  zondag 26 september 2010 @ 14:56:49 #47
198371 Equites
pi_86860617
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Lijkt me toch niet.
Wie wil zijn lul nu in een mond hangen waar allerlei leuters ingezeten hebben...
gatverdamme man!
Heb je stijl of wat.
Genoeg mannen die meedoen aan gangbangs. Meerdere lullen in een vrouws mond vinden sommige mannen opwinded. Of zeg ik nu iets nieuws voor je. :*
pi_86860852
quote:

[..]

Lijkt me toch niet.
gatverdamme man!
Heb je stijl of wat.
Alsof die hoeren dames in kroegen niet al allerlei lullen te verwerken hebben gekregen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2010 15:06:30 ]
pi_86860919
quote:

[..]

Lijkt me toch niet.
gatverdamme man!
Heb je stijl of wat.
Jij bent dus alleen maar met maagden naar bed geweest :P
pi_86861018
Wat is een homoseksuele parkeerplaats dan? Gaan die dan ook naar homoseksuele parkeerplaats-ontmoetingsplaatsen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')