quote:Op zondag 26 september 2010 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik de verhalen moet geloven ben ik heel leuk in het echt. En ik word constant overal voor uitgenodigd dus blijkbaar ben ik leuk gezelschap
. Dus als je nog twijfelde, Miauwtje, dan moet je nu toch wel overtuigd zijn.
Ik heb geen idee hoe ik dat doequote:Op zondag 26 september 2010 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
En Kally, je was de filter vergeten.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik de verhalen moet geloven ben ik heel leuk in het echt. En ik word constant overal voor uitgenodigd dus blijkbaar ben ik leuk gezelschap
. Dus als je nog twijfelde, Miauwtje, dan moet je nu toch wel overtuigd zijn.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef Kally het volgende:
O ik zie het al, sorry zal er op letten
Neen. Vanavond weer.quote:
Moet je doenquote:Op zondag 26 september 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zit er over te denken om een Mini Cooper te kopen, zoeen oude
Pics.quote:Op zondag 26 september 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zit er over te denken om een Mini Cooper te kopen, zoeen oude
Van mij welquote:Op zondag 26 september 2010 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag er vanavond dan een lekkere man bij?
quote:Op zondag 26 september 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Je hebt geluk dat ik het zag, als Benny het merkt heb je zo een ban
.
Als ik deze zou kopen, krijg ik datquote:
Oh die vind ik niet zo mooi.quote:Op zondag 26 september 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik deze zou kopen, krijg ik dater dan bij?
http://link.marktplaats.nl/361246880
![]()
Het nadeel is dat deze geen oldtimer is, en niet belastijvrij is, en je ook geen oldtimerverzekering kan nemen.
Ik heb alleen pumps en allstars hier, al mijn andere schoenen liggen in de opslag.quote:Op zondag 26 september 2010 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
Myr, sporttip: wandelschoenen, MP3-speler en van tevoren een route uitstippelen! Het is echt goed wandelweer nu
Hahahahaquote:Op zondag 26 september 2010 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik dacht al, ik ruik koffie.. Rijden we langs de DE fabriek
quote:Op zondag 26 september 2010 10:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wel, ik had het niet over de auto he
Oh shitquote:Op zondag 26 september 2010 10:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen pumps en allstars hier, al mijn andere schoenen liggen in de opslag.
Ziet er goed uit, ik vind die kleur alleen niet mooi.quote:Op zondag 26 september 2010 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
Deze Mini is kek!
http://link.marktplaats.nl/365792488
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 26 september 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor, even jongens in korte broekjes spotten
Dag TomboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.have fun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scoor ze Tombo
With the stars as her umbrella
Bento'squote:Op zondag 26 september 2010 10:59 schreef -Miauw- het volgende:
Over broodtrommeltjes gesproken. Kijk hoe leuk![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat ging per ongelukquote:
Ook dat en mijn vingers zijn te dikquote:Op zondag 26 september 2010 11:04 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat echt supervet, ik wil ook bento's maken, maar ik heb er het geduld niet voor.
Doet denken aan een spin met al die koplampenquote:Op zondag 26 september 2010 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
Deze Mini is cool:
http://link.marktplaats.nl/379932841
Je kunt op je 21-ste een toelatingstest doen. Dan heb je geen havo nodig.quote:Op zondag 26 september 2010 11:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb VMBO gedaan, maar dan kun je denk ik geen HBO doen?
Dat lijkt mij ook supertof! Loopt ook een topic over op FOK!. Alleen zonde dat alles zo duur is.quote:Op zondag 26 september 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
Lijkt me ook gaaf om mooie taarten te kunnen maken
http://www.deleukstetaarten.nl/gallerij?id=23
Maar ik ben nog heul geen 21quote:Op zondag 26 september 2010 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kunt op je 21-ste een toelatingstest doen. Dan heb je geen havo nodig.
Ik ben vaste lurker in dat topicquote:Op zondag 26 september 2010 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook supertof! Loopt ook een topic over op FOK!. Alleen zonde dat alles zo duur is.
19quote:Op zondag 26 september 2010 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zegt toch "na" je opleiding? Hoe oud ben je dan?
Ik doe nu MBO mediavormgeving, heeft niets met autotechniek te makenquote:Op zondag 26 september 2010 11:11 schreef Myraela het volgende:
Sowieso, wat doe je nu? Want na een MBO 4 kan het ook.
Ga je op het CS wel plassen dan?quote:Op zondag 26 september 2010 11:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn blaas staat op ontploffen! Gouda gehasd nu. Us bijna op centraal.
Als er een bom ontploft is weten we waar het vandaan komtquote:Op zondag 26 september 2010 11:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn blaas staat op ontploffen! Gouda gehasd nu. Us bijna op centraal.
Ja zou moeten kunnen. Ik kan met een propedeuse van ICT ook Psychologie gaan studeren.quote:Op zondag 26 september 2010 11:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe nu MBO mediavormgeving, heeft niets met autotechniek te maken![]()
Maar kan dat dan wel?
Zal eens rondneuzen naar een opleiding danquote:Op zondag 26 september 2010 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja zou moeten kunnen. Ik kan met een propedeuse van ICT ook Psychologie gaan studeren.
Kom je naar Rotterdam?quote:Op zondag 26 september 2010 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja die zijn schoner dan in de trein
nou hopen dat ie ff opschiet dan...quote:Op zondag 26 september 2010 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja die zijn schoner dan in de trein
Nee, dan hang je je piemel uit het raam.quote:Op zondag 26 september 2010 11:19 schreef Rauzer het volgende:
wtf als je heel nodig moet doe je dat toch gewoon in de trein?
Waarom gaat zij dan niet gewoon naar Utrecht en jij ook?quote:Op zondag 26 september 2010 11:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nein, den haag vriendinneje ophalen. En dan naaar utrecht!
nee rauzer :nquote:Op zondag 26 september 2010 11:19 schreef Rauzer het volgende:
wtf als je heel nodig moet doe je dat toch gewoon in de trein?
Maar dan moet je hem weer oprollen, en het is best gevaarlijk want de trein kan eroverheen rijdenquote:Op zondag 26 september 2010 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dan hang je je piemel uit het raam.
ik heb haar treinkaartje. Van zo'n actie van ah. Ze gaat wel mee terug naar groningenquote:Op zondag 26 september 2010 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom gaat zij dan niet gewoon naar Utrecht en jij ook?
Ah okay.quote:Op zondag 26 september 2010 11:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb haar treinkaartje. Van zo'n actie van ah. Ze gaat wel mee terug naar groningen
Dank, ziet er goed uit!quote:Op zondag 26 september 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.iva-driebergen.nl/index.php?pageID=31&n=47
quote:Kosten IVA cursusjaar 2010
Ineens het gehele bedrag à ¤ 7.975.- per jaar
In vier termijnen à ¤ 2.050,- (een termijn telt 10 weken)
Het inschrijfgeld bedraagt ¤ 195.- (te betalen na definitieve bevestiging inschrijving IVA Driebergen)
Nee, niet echt. Wil zelf auto's kunnen reparerenquote:Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
En het is volgens mij meer een beetje richting een management-functie in de automobiel wereld dan echt monteur ofzo, weet niet of dat is wat je wil?
http://www.carrieretijger(...)neering/autotechniekquote:Op zondag 26 september 2010 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
LL, weet jij een goede opleiding voor autotechniek?
Je hebt zelf geen google?quote:Op zondag 26 september 2010 11:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Wil zelf auto's kunnen repareren
Jij welquote:
Die heeft hij net helemaal uit elkaar geschroefd, en hij weet niet hoe het weer in elkaar moetquote:
Jawel, maar ik wil een goed aangeschreven opleiding, daarom vraag ik eens rondquote:
Maar niemand hier doet (volgens mij) iets met auto's, dus wij weten het ook alleen maar van reclame's en googlequote:Op zondag 26 september 2010 11:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil een goed aangeschreven opleiding, daarom vraag ik eens rond
Niet z'on bagger opleiding.
quote:Op zondag 26 september 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heeft hij net helemaal uit elkaar geschroefd, en hij weet niet hoe het weer in elkaar moet
quote:Op zondag 26 september 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heeft hij net helemaal uit elkaar geschroefd, en hij weet niet hoe het weer in elkaar moet
TMIquote:Op zondag 26 september 2010 11:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Yes. Ik heb geplast! Direct een c-a'tje gedaan. Ondertussen naar de ah to go geweeest en nu alweer in de trein naar utrecht!!
quote:Op zondag 26 september 2010 11:40 schreef Kally het volgende:
Maar pgr misschien een vreemde opmerking, ga langs bij een garage en vraag daar wat een goede opleiding is
Ja, volgens mij is er best vraag naar, en wie weet kan je het dan zo regelen dat je ergens in dienst gaat en je baas meteen (een deel van) je opleiding betaalt.quote:Op zondag 26 september 2010 11:41 schreef Kally het volgende:
Of kijk wat ze vragen bij een advertentie voor monteurs
quote:Op zondag 26 september 2010 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
Of 'open dagen' pgr. Zal binnenkort wel weer beginnen
quote:Op zondag 26 september 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is er best vraag naar, en wie weet kan je het dan zo regelen dat je ergens in dienst gaat en je baas meteen (een deel van) je opleiding betaalt.
Postalgold stuurde me 450 euro, dat was echt fantastisch!quote:Op zondag 26 september 2010 11:44 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde naar de fotovakschool. Dat was al helemaal onbetaalbaar.
Lijkt me wel cool, fotografie interesseert me ook altijd erg.quote:Op zondag 26 september 2010 11:44 schreef Myraela het volgende:
Is dat nou zoiets raarsquote:
12.000 euro voor een jaar.quote:Op zondag 26 september 2010 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lijkt me wel cool, fotografie interesseert me ook altijd erg.
Oh, heb ik ook nog naar gekekenquote:Op zondag 26 september 2010 11:44 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ik ook binnenhuisarchitectuur maar als ik nu om me heen kijk maar goed dat ik dat niet gedaan hebquote:Op zondag 26 september 2010 11:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, heb ik ook nog naar gekeken![]()
Ik wilde ook nog iets doen met binnenhuisarchitectuur of kinderpsychologie
Same herequote:Op zondag 26 september 2010 11:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook binnenhuisarchitectuur maar als ik nu om me heen kijk maar goed dat ik dat niet gedaan heb
Ola Symph, wou nog zeggen mocht het niet bij Benny kunnen heb ik wel een plekje over de 16e, ook echt nog maar 1 want Bella en Patje crashen ook bij mij, alleen weet ik niet of dat handig is voor jequote:
/hmmm, ik was superslecht in exacte vakkenquote:Op zondag 26 september 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
Binnenhuisarchitect leek mij ook leuk. Of gewoon architect ook. Het beroep dan, de opleiding lijkt me niets.
Net als met schaatsen. Ik heb geen zin om het te leren, maar ik wil het wel KUNNENquote:Op zondag 26 september 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
Binnenhuisarchitect leek mij ook leuk. Of gewoon architect ook. Het beroep dan, de opleiding lijkt me niets.
Nou nee dat niet (nou ja momeneteel welquote:Op zondag 26 september 2010 11:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Same here![]()
Zou 3 jaar doen over 1 woonkamer
Ik was een natuurtalent in wiskunde.quote:Op zondag 26 september 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
/hmmm, ik was superslecht in exacte vakken![]()
'Oh, wat zegt u? De muur is ingestort? Goh vrrreemd, volgens mijn berekening..'
quote:Op zondag 26 september 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
/hmmm, ik was superslecht in exacte vakken![]()
'Oh, wat zegt u? De muur is ingestort? Goh vrrreemd, volgens mijn berekening..'
Ook hendig, grote kans dat de muur niet instortquote:Op zondag 26 september 2010 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was een natuurtalent in wiskunde.Maar dan wel meer het kansberekenen enzo.
Goede vergelijking echt.quote:Op zondag 26 september 2010 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als met schaatsen. Ik heb geen zin om het te leren, maar ik wil het wel KUNNEN
Ik ook wel een beetje. Prullen prima, maar dan wel groot en niet te veelquote:Op zondag 26 september 2010 11:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee dat niet (nou ja momeneteel wel) maar ik zou een soort Jan zijn, ik ben van de rustige tinten en weinig prullen
Oh kansbereken, hoe kan iemand daar nou goed in zijnquote:Op zondag 26 september 2010 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was een natuurtalent in wiskunde.Maar dan wel meer het kansberekenen enzo.
Je hebt flink zitten researchen al hequote:Op zondag 26 september 2010 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Een goed idee.
Ik kwam er zelf niet op
quote:Op zondag 26 september 2010 11:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook hendig, grote kans dat de muur niet instort
Dus datquote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje. Prullen prima, maar dan wel groot en niet te veel
Ja hierquote:Op zondag 26 september 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt flink zitten researchen al he
Ik weet het niet.quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh kansbereken, hoe kan iemand daar nou goed in zijn
Ik ben ook crashbaarquote:Op zondag 26 september 2010 11:54 schreef Myraela het volgende:
Oh mensen kunnen ook wel hier crashen, er is niet veel ruimte, maar die maken we dan wel.
Scheikunde ging bij mij ook nog wel maar inderdaad natuurkundequote:Op zondag 26 september 2010 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Het ging vanzelf.
Zelfde met scheikunde. Natuurkunde daarintegen.
Ja ik heb er nog meerquote:Op zondag 26 september 2010 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat leuk, iemand heeft foto's gemaakt van je eerste date
quote:Op zondag 26 september 2010 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat leuk, iemand heeft foto's gemaakt van je eerste date
quote:Op zondag 26 september 2010 11:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog meer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badquote:Op zondag 26 september 2010 11:56 schreef Myraela het volgende:
Economie ging het beste.Daar kwam ik ook nooit voor naar de les.
En ik had aan het begin van het jaar kinkhoest en mijn economie docent wist niet dat ik al genezen was. Heeft bijna het hele jaar gewerkt.
quote:Op zondag 26 september 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
Tis ook gelukkig niet 4x hetzelfde grapje
Het blijft lachenquote:Op zondag 26 september 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
Tis ook gelukkig niet 4x hetzelfde grapje
quote:
Oke helemaal topquote:Op zondag 26 september 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ola Symph, wou nog zeggen mocht het niet bij Benny kunnen heb ik wel een plekje over de 16e, ook echt nog maar 1 want Bella en Patje crashen ook bij mij, alleen weet ik niet of dat handig is voor je
Oh Nederlands was mijn beste vak geloof ik. Ik had een 9,5 voor poezie-analyse...Daar heb ik nu nog veel aanquote:Op zondag 26 september 2010 12:00 schreef Myraela het volgende:
Ik was heel slecht in talen, alleen voor Nederlands had ik goede cijfers omdat mijn leesdosier en mijn begrijpend lezen heel goed was. Dat haalde mijn cijfers voor spelling en grammatica weer een beetje omhoog.
Ik had een hele toffe leraar Nederlands, dus voor mij was het geen strafquote:Op zondag 26 september 2010 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederlands vond ik echt stom op de middelbare school. En toch ben ik het gaan studeren omdat ik wel van de taal zelf houd.
Ja geschiedenis vond ik ook leuk! Tot ik een docent kreeg die echt een hekel aan me hadquote:Op zondag 26 september 2010 12:04 schreef Kally het volgende:
Nederland, Engels en Geschiedenis waren mijn favo vakken, meer omdat het over WO II ging en dat blijf ik fascinerend vinden
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier wel minder oplet, op mijn werk ben ik echt wel een zeur wat mijn taal aangaat.quote:Op zondag 26 september 2010 12:04 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat ik niet heel slecht schrijf, maar ik maakte gewoon telkens dezelfde fouten.
Wij hadden een man die zo boeiend kon vertellen, dat de hele klas aan zijn lippen hingquote:Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja geschiedenis vond ik ook leuk! Tot ik een docent kreeg die echt een hekel aan me had
Ja wij ook, maar ik het het wel laten vallenquote:Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hadden een man die zo boeiend kon vertellen, dat de hele klas aan zijn lippen hing
O bahquote:Op zondag 26 september 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
Kennis van ons is hier in het zuiden. Wij vragen over het staken en ze zei gelijk..... Ga er maar niet van uit dat jullie woensdag vliegen
Ik hoop dat ik vrijdag thuis ben, want ik moet naar de tandarts
daar ben je lekker mee....quote:Op zondag 26 september 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
Kennis van ons is hier in het zuiden. Wij vragen over het staken en ze zei gelijk..... Ga er maar niet van uit dat jullie woensdag vliegen
Ik hoop dat ik vrijdag thuis ben, want ik moet naar de tandarts
De mijne sport en economiequote:Op zondag 26 september 2010 12:04 schreef Symphonic het volgende:
Mijn favoriete vakken waren Nederlands en Scheikunde.
Jááá zoeen hadden wij in de eerste drie jaren ook. Dat moet echt een eis zijn, docenten die goed kunnen vertellenquote:Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hadden een man die zo boeiend kon vertellen, dat de hele klas aan zijn lippen hing
Vliegvelden zijn sowieso verschrikkelijkquote:Op zondag 26 september 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
En we moeten naar het vliegveld geloof ik, en vliegveld van Tenerife is echt saai
quote:Op zondag 26 september 2010 12:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jááá zoeen hadden wij in de eerste drie jaren ook. Dat moet echt een eis zijn, docenten die goed kunnen vertellenHij heette Koekkoek ja niet belangrijk voor dit verhaal
Hier ookquote:
Ik heb middelbare school echt nauwelijks nog gemist sinds ik er van af ben. Sure, er waren leuke tijden, maar voornamelijk niet.quote:Op zondag 26 september 2010 12:09 schreef Kally het volgende:
Toch mis ik school best wel soms, heb er echt wel vreselijk leuke tijden gehad
stoppen met Hyves is wel gedoe zag ikquote:Op zondag 26 september 2010 12:14 schreef Kally het volgende:
Lig dubbel hier, heb gezegd op hyves dat ik ermee kap en ineens weet iedereen weer dat ik ook hyves heb
Ja duh, dat vinden ze hier ook, als ik boos word dat ik al 30 x heb gezegd neequote:
Tis echt een beetje dood aan het gaan of niet? Hoor links en rechts steeds vaker 'Oh ik heb m'n Hyves ook maar verwijdert'quote:Op zondag 26 september 2010 12:14 schreef Kally het volgende:
Lig dubbel hier, heb gezegd op hyves dat ik ermee kap en ineens weet iedereen weer dat ik ook hyves heb
Ja dat is dan inderdaad minderquote:Op zondag 26 september 2010 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb middelbare school echt nauwelijks nog gemist sinds ik er van af ben. Sure, er waren leuke tijden, maar voornamelijk niet.
Nee toch? Ik ga eerst alles eraf gooien en dan opheffenquote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stoppen met Hyves is wel gedoe zag ik
Geloof het ook, het is nu Facebookquote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis echt een beetje dood aan het gaan of niet? Hoor links en rechts steeds vaker 'Oh ik heb m'n Hyves ook maar verwijdert'
Valt meequote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, sure ze vragen je 3x of je het zeker weet en je moet het echt ff bevestigen, maar het valt verder wel mee.quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat er siewosie ook wat 'volwassener' en 'professioneler' uitzien eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 12:17 schreef Rauzer het volgende:
Kally zit je me nou gewoon te blocken van Twitter![]()
!?
Ja, vreselijkquote:Op zondag 26 september 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, sure ze vragen je 3x of je het zeker weet en je moet het echt ff bevestigen, maar het valt verder wel mee.
Ik vond al die superlatieven van ze dat je nu gedoemd was om in een sociaal isolement te belanden ofzo vrij sneu
Friendjahs worduh?quote:Op zondag 26 september 2010 12:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar doe ik ook niet erg veel meewel meer dan Hyves
Lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 12:19 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb zowaar uitgeslapen![]()
Jeujjjj, fijn!quote:Op zondag 26 september 2010 12:19 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb zowaar uitgeslapen![]()
Sorriekes heejquote:Op zondag 26 september 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede vergelijking echt.Er zitten in de opleiding gewoon veel vakken die je in het beroep niet dagelijks nodig zult hebben.
OMGquote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik roep zo "he bolle" tegen mijn katje. Reageert mijn moeder "ja?"
Ik wist jou echte naam nietquote:
whehehequote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
Hihiquote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
Nee ga ik wel aanmaken doe ik vanavond welquote:
Hoe heeft het zo ver kunnen komenquote:
Whehehe, ja dat was inderdaad een triest momentquote:Op zondag 26 september 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe heeft het zo ver kunnen komenBoe-Hoe
![]()
doe is... kunnen we op elkaars boerderij, kippen eten geven of elkaar meppen met kussens of elkaars vissen voeren... hihiquote:
Het gaat veel te goed met de mensheid tegenwoordigquote:Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
doe is... kunnen we op elkaars boerderij, kippen eten geven of elkaar meppen met kussens of elkaars vissen voeren... hihi
Ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef Myraela het volgende:
Ik moet mijn facebook eens een beetje gaan gebruiken eigenlijk.
Ik heb een paar collega's die dat spelenquote:Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
doe is... kunnen we op elkaars boerderij, kippen eten geven of elkaar meppen met kussens of elkaars vissen voeren... hihi
"EENS"! "Is" is iets heel anders.quote:Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
O ja dat ging ik ook nog doenquote:
Oeh oeh oeh ik heb facebook...voeg mij toe...voeg mij toequote:Op zondag 26 september 2010 12:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ga ik wel aanmaken doe ik vanavond wel![]()
Ik moet eigenlijk klussen
Ik heb geen verzoek gehad nog hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 12:30 schreef Kally het volgende:
O jawel, je moet me accepteren![]()
Doet hij nu natuurlijk niet meer
Ik ga facebooken met je skattiequote:
Ik ben al eeuwen daar...is alleen voor mn familie en naaste vriendinnetjes...dus jijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
O wel verstuurdquote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb geen verzoek gehad nog hoor.
Dat was bij mij ook zo, ik had al jaaaren geleden eens een account aangemaakt, zodat ik anderen kon bekijken, maar die was helemaal leegquote:Op zondag 26 september 2010 12:37 schreef Kally het volgende:
OMG ik had al facebook, al zo lang dat ik het vergeten was
quote:Op zondag 26 september 2010 12:34 schreef iBenny het volgende:
Miauw, ik lees dat je ook komt de 16de?!![]()
![]()
Ja erg gewoon ookquote:Op zondag 26 september 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook zo, ik had al jaaaren geleden eens een account aangemaakt, zodat ik anderen kon bekijken, maar die was helemaal leegtoen een half jaartje / jaartje terug toch maar eens gaan vullen
Gimmie gimmie gimmiequote:Op zondag 26 september 2010 12:37 schreef Kally het volgende:
OMG ik had al facebook, al zo lang dat ik het vergeten was
Ik denk gewoon direct vanuit Almere naar Utrecht. Maar als je met iemand zou willen reizen zou ik ook via Amsterdam kunnen hoorquote:Op zondag 26 september 2010 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja
ik vind het wel eng maar ik ga wel even indrinken van tevoren
![]()
Heo reis jij eigenlijk? Via Amsterdam of rechstreeks met de stoptrein?
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 12:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gimmie gimmie gimmie![]()
of ben je daar al?
quote:Op zondag 26 september 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat nou iedereen eigenlijk met OV / in Utrecht / bij elkaar slapen?
Want ik was eigenlijk gewoon van plan met de auto te gaanmaar als iedereen aan de drank gaat
Ja er staan nog wat mensen op die ik niet wilquote:
Ik kwam legolas tegenquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 12:44 schreef Kally het volgende:
Lays gewoon op mijn volledige naam zoeken
Oh ook ff doenquote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Account(van vriend) aanklikken en dan linksonderaan op 'Verwijderen uit Vrienden' klikken
Jij mag best de hele dag aan de fristi hoorquote:Op zondag 26 september 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat nou iedereen eigenlijk met OV / in Utrecht / bij elkaar slapen?
Want ik was eigenlijk gewoon van plan met de auto te gaanmaar als iedereen aan de drank gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |