quote:Op zondag 26 september 2010 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik de verhalen moet geloven ben ik heel leuk in het echt. En ik word constant overal voor uitgenodigd dus blijkbaar ben ik leuk gezelschap
. Dus als je nog twijfelde, Miauwtje, dan moet je nu toch wel overtuigd zijn.
Ik heb geen idee hoe ik dat doequote:Op zondag 26 september 2010 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
En Kally, je was de filter vergeten.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik de verhalen moet geloven ben ik heel leuk in het echt. En ik word constant overal voor uitgenodigd dus blijkbaar ben ik leuk gezelschap
. Dus als je nog twijfelde, Miauwtje, dan moet je nu toch wel overtuigd zijn.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef Kally het volgende:
O ik zie het al, sorry zal er op letten
Neen. Vanavond weer.quote:
Moet je doenquote:Op zondag 26 september 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zit er over te denken om een Mini Cooper te kopen, zoeen oude
Pics.quote:Op zondag 26 september 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zit er over te denken om een Mini Cooper te kopen, zoeen oude
Van mij welquote:Op zondag 26 september 2010 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag er vanavond dan een lekkere man bij?
quote:Op zondag 26 september 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Je hebt geluk dat ik het zag, als Benny het merkt heb je zo een ban
.
Als ik deze zou kopen, krijg ik datquote:
Oh die vind ik niet zo mooi.quote:Op zondag 26 september 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik deze zou kopen, krijg ik dater dan bij?
http://link.marktplaats.nl/361246880
![]()
Het nadeel is dat deze geen oldtimer is, en niet belastijvrij is, en je ook geen oldtimerverzekering kan nemen.
Ik heb alleen pumps en allstars hier, al mijn andere schoenen liggen in de opslag.quote:Op zondag 26 september 2010 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
Myr, sporttip: wandelschoenen, MP3-speler en van tevoren een route uitstippelen! Het is echt goed wandelweer nu
Hahahahaquote:Op zondag 26 september 2010 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik dacht al, ik ruik koffie.. Rijden we langs de DE fabriek
quote:Op zondag 26 september 2010 10:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wel, ik had het niet over de auto he
Oh shitquote:Op zondag 26 september 2010 10:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen pumps en allstars hier, al mijn andere schoenen liggen in de opslag.
Ziet er goed uit, ik vind die kleur alleen niet mooi.quote:Op zondag 26 september 2010 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
Deze Mini is kek!
http://link.marktplaats.nl/365792488
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 26 september 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor, even jongens in korte broekjes spotten
Dag TomboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.have fun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scoor ze Tombo
With the stars as her umbrella
Bento'squote:Op zondag 26 september 2010 10:59 schreef -Miauw- het volgende:
Over broodtrommeltjes gesproken. Kijk hoe leuk![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat ging per ongelukquote:
Ook dat en mijn vingers zijn te dikquote:Op zondag 26 september 2010 11:04 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat echt supervet, ik wil ook bento's maken, maar ik heb er het geduld niet voor.
Doet denken aan een spin met al die koplampenquote:Op zondag 26 september 2010 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
Deze Mini is cool:
http://link.marktplaats.nl/379932841
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |