Het is laatquote:Op zondag 26 september 2010 02:52 schreef benx het volgende:
Deze topictitel
Maak in het vorige topic een link naar deze.
Nou ik blijf het raar vinden, spelers die minder achievements points hebben dan mij, tevens minder games gespeeld hebben krijgen meer punten voor een winst (10-20 punten) en als er er één verliezen verliezen ze er 4 tot 10 punten. En dit allemaal in dezelfde league, zelfs spelers met zelfde aantallen games als mij krijgen meer punten bij winst en verliezen er minder bij verlies. Wat zij krijgen voor een winst krijg ik voor een verlies, en wat zij krijgen voor een verlies krijg ik als winstquote:Op zondag 26 september 2010 09:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik denk beide, want ik heb er vaker over gehoord dus het kan ook een soort van bug zijn. Gewoon blijven spelen, na een tijdje zal het zich wel aanpassen.
De truc uitgevoerd ?quote:Op zondag 26 september 2010 10:43 schreef benx het volgende:
Hier nieuwe vid waar ik het doe in een 2v2, kost mij maar 8 banelings waar ik 45(!!!) hydras mee mol.
http://www.xfire.com/video/371ebf/
quote:
Ja, maar de punten die je ziet zijn niet per se de punten die je ook hebt. Ik verwijs nogmaals naar dit interessante artikel: http://www.broodlings.com/battlenet-matchmaking-system.phpquote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nou ik blijf het raar vinden, spelers die minder achievements points hebben dan mij, tevens minder games gespeeld hebben krijgen meer punten voor een winst (10-20 punten) en als er er één verliezen verliezen ze er 4 tot 10 punten. En dit allemaal in dezelfde league, zelfs spelers met zelfde aantallen games als mij krijgen meer punten bij winst en verliezen er minder bij verlies. Wat zij krijgen voor een winst krijg ik voor een verlies, en wat zij krijgen voor een verlies krijg ik als winst![]()
Kan toch niet zo zijn dat dat zo moet, ik bedoel ik moet dan 100 games achter elkaar winnen zonder er ook maar één te verliezen om eerste te worden, terwijl de nr.1 in mijn league dat aantal met 15 games gehaald heeft, waarin hij geregeld ook verlies maar nog dikke punten heeft. Als ik dan mijn 100e game verlies ben ik al mijn punten weer kwijt en begin ik netjes op 0
Omdat ze schijt irritant zijn als je net ff niet goed scout.quote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef Salamando het volgende:
Waarom vinden mensen waartegen ik kom proxy's lame?
Ik zet ze verder niet neer op een obscure plek, ik bouw juist altijd een hele base voor de base van mijn tegenstander en dan sterf ik hem uitquote:Op zondag 26 september 2010 21:07 schreef RitseB het volgende:
[..]
Omdat ze schijt irritant zijn als je net ff niet goed scout.
denk dat je eerder word geowned door een proxy, maar dat ter zijde :p (mits je de practise matches overslaat ofc)quote:Op maandag 27 september 2010 09:47 schreef WeirdMicky het volgende:
Bijna singleplayer uitgespeeld. Erg vermakelijk.
Straks maar eens voor het eerst verliezen van een 6 pool ofzo.
Of een proxy, wat dat dan ook mag zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 11:29 schreef PasMaNNi het volgende:
[..]
denk dat je eerder word geowned door een proxy, maar dat ter zijde :p (mits je de practise matches overslaat ofc)
Het is starcraftarena.netquote:Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef paintmeester het volgende:
ga niet naar het battle.net forum, er staan daar zoveelposts.
teamliquid.net en starcraftarena.com zijn betere sites om op te kijken voor build orders e.d. Maar helaas ontkom je daar ook niet aan de QQ
mja, ach je hebt ook als beginner niks aan een pro build order als je micro en macro vervolgens extreem kut isquote:Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef paintmeester het volgende:
ga niet naar het battle.net forum, er staan daar zoveelposts.
teamliquid.net en starcraftarena.net zijn betere sites om op te kijken voor build orders e.d. Maar helaas ontkom je daar ook niet aan de QQ
Proxy staat wrs voor proximity, betekent dat je vlakbij de basis van de vijand een barrack of gateway neerplant. Zo moeten je units de lange afstand niet meer afleggen en kan je met zo'n early harrass (mits goed uitgevoerd) snel backup verzorgenquote:Op maandag 27 september 2010 11:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Of een proxy, wat dat dan ook mag zijn.![]()
Is er niet ergens een mooi strategieoverzicht?
quote:StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.1
Bug Fixes
Fixed an issue where Ultralisk cleave range was being unintentionally extended by larger targets.
Fixed an issue where the Phoenix's Graviton Beam was automatically canceled if you used it just after the Phoenix reached 50 energy.
Fixed an issue where queuing Return Cargo on a worker would cause it to ignore the built-in delay after it finished gathering.
Fixed an issue where players watching older replays or saved games would experience stuttering.
Fixed an issue where some Mac users were unable to join games properly.
quote:Fixed an issue where Ultralisk cleave range was being unintentionally extended by larger targets.
dan scout je zelf ook niet fatsoenlijk genoeg. Als je zoiets ziet aankomen moet het makkelijk tegen te houden zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:03 schreef Salamando het volgende:
Platinum spelers die alleen maar void rays / mutalisks maken, zonder te scouten, en nog winnen ook
Wat een dom spel af en toe, even uithuilen
Ik zag het aankomen, maar het probleem is dat mijn stalker army compleet afgemaakt wordt tegen die void rays omdat ze al charged waren op mijn buildings.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:18 schreef zforces het volgende:
[..]
dan scout je zelf ook niet fatsoenlijk genoeg. Als je zoiets ziet aankomen moet het makkelijk tegen te houden zijn.
Had net met een maat hun twee naturals gesloopt, we hadden allebei nog een half leger over en konden niet doorpushen (want cannons / spine crawlers). Ondertussen vliegt er een zooi void rays mijn base in, ik warp nog stalkers zo goed en kwaad als het kon, met stalkers uit onze push, maar het kwaad was al geschiedquote:Op woensdag 29 september 2010 08:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Je laat hem rustig 12 void ray's bouwen? En zelf loop je 30 stalkers op te sparen in je base ofzo?
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:31 schreef .aeon het volgende:
Dan had je dus niet zo ver moeten doorpushen. Void Rays haal je, mits uncharged, zo uit de lucht met een aantal stalkers.
Wat is het nou, wel of niet aanvallenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Je laat hem rustig 12 void ray's bouwen? En zelf loop je 30 stalkers op te sparen in je base ofzo?
Si, volgens mij raakt ie uncharged als ie een seconde of 3 niks aanvalt.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe lang duurt het voordat een voidray uncharged raakt? Als die overschakelt van unit op unit blijft het charged toch?
Scouten...quote:Op woensdag 29 september 2010 09:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou, wel of niet aanvallen
5 sec.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Si, volgens mij raakt ie uncharged als ie een seconde of 3 niks aanvalt.
Nee het was op 2 bases, en je mag me uitlachen hoor, kut ben ik sowieso welquote:Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Scouten...
Vrij duidelijk dat je zelf ook geen flauw idee had dat er zo veel void rays aankwamen. Je zegt dat je het had gescout, maar toch ga je voor een push waarin je AA gedecimeerd wordt. Lijkt me van hun kant een prima taktiek: turtlen achter static defense en zsm air units. Is makkelijk te verslaan, maar als je het feit dat ze in hun basis ziitten opgesloten niet goed uitspeelt (zoals blijkbaar het geval was), uiterst effectief, want lekker mobiel. Ze geven jullie map control in het begin om erop te gokken dat ze dat later met air over kunnen nemen. Blijkbaar werkte dat. Dat jullie hun dus toch gewoon lieten expanden is vooral jullie schuld, want een void ray rush betekent dat hij verder weinig heeft (zealots en cannons). 12 Void rays op 1 basis duurt 3 eeuwen, dus als het 1-base was dan lach ik je nu wat meer uit.
Mag ik? Mag ik? Oke:quote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef BObNL het volgende:
Gvdgister twee keer verloren omdat ik move gebruikte in plaats van attac move lekker heel men leger die zich er doorheen wil wurmpen en helemaal aan flarden geschoten word. Met dit soort acties kom ik nooit uit gold
Men derde potje was helemaaal een ramp. Men tegenstander had zich voor men basis opgesteld met 3 tanks en wat m&m Ik had een aardig mmm leger een uitbreiding waar die geen weet van had. Besluit ik opeens de held uit te gaan hangen en men hele leger de ramp af te sturen welke natuurlijk wederom finaal aan flarden geschoten word. Ik had gewoon even een mooie airdrop achter hem moeten uitvoeren en het was einde verhaal.quote:
hehe krrrg protos here we need assitance, were having a zerg rush. Krrg copy that bring down the mothership. vuile cheater..quote:
quote:I want this guy on some audiobooks.
Mensen die denken dat wij denken dat dit serieus isquote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef Echtjammer het volgende:
Mensen die denken dat dit serieus is![]()
![]()
Mensen die denken dat ik denk dat jullie denken dat die serieus isquote:Op woensdag 29 september 2010 17:28 schreef benx het volgende:
[..]
Mensen die denken dat wij denken dat dit serieus is![]()
Ja, dat zei je netquote:Op woensdag 29 september 2010 17:31 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik denk dat jullie denken dat die serieus is![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef Echtjammer het volgende:
Mensen die denken dat dit serieus is![]()
![]()
Mensen die denken dat wij denken te denken wat jij denkt als jij niet het goede typt wat je denktquote:Op woensdag 29 september 2010 17:31 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik denk dat jullie denken dat die serieus is![]()
Mensen die denken dat ik starcraft speelquote:
Mensen die denken dat ik denk dat jij starcraft speeltquote:Op woensdag 29 september 2010 18:42 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik starcraft speel
Mensen die denken dat ik denk dat jij denkt dat mensen denken dat ik starcraft speel.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik denk dat jij starcraft speelt
Mensen die nog niet door 14 charged void rays afgemaakt zijn en uithuilen in bedquote:Op donderdag 30 september 2010 16:07 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Void ray is makkelijk om te verslaan
Mensen die mensen 14 charged void rays laten makenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Mensen die nog niet door 14 charged void rays afgemaakt zijn en uithuilen in bed
5 Keer meegemaakt toch overleefdquote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Mensen die nog niet door 14 charged void rays afgemaakt zijn en uithuilen in bed
Zucht protoss is OP jaquote:Op donderdag 30 september 2010 23:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Die laatste 4 regels slaan echt nergens op
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zucht protoss is OP jamass rape met carriers en mothership, niet normaal hoeveel en hoe snel ze die dingen kunnen bouwen, nja blijven oefenen, vind wel een manier om protoss te rapen
Rape een stuk of 15 carriers, heb zelf ook bijna geen troepen meer, en nog komt hij aan met ik weet niet hoeveel carriers![]()
Carriers? Die heb ik nog niemand zien gebruiken ooit. Totdat een of andere bekende speler hem volgens mij afgelopen week een keer gebruikt heeftquote:Op donderdag 30 september 2010 23:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zucht protoss is OP jamass rape met carriers en mothership, niet normaal hoeveel en hoe snel ze die dingen kunnen bouwen, nja blijven oefenen, vind wel een manier om protoss te rapen
Rape een stuk of 15 carriers, heb zelf ook bijna geen troepen meer, en nog komt hij aan met ik weet niet hoeveel carriers![]()
Daar had ik er 8 van inclusief 15 vikings, en hij viel mijn base aan, met een stuk of 25 van die luchttowersquote:
Je speelde toch tegen een Zerg? Die hebben geen nukesquote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hehe, net ff een snelle 1vs1 game gedaan na paar dagen ziek in bed gelegen te hebben. Ik heb terran hij Zerg, begin lekker te bouwen standaard buildings eerst, beetje deff en entrance dichtgooien voor de zerglings rush wat ik normaal wel verwacht. Maar die bleven raar genoeg uit, dus ik bouw 4 stuks banshee met gloak, en scout zijn base, zie dat hij al 3 bases gemaakt heeft in 15 min en veel ground attackers. Dus ik laat me banshee's wild gaan op zijn bases, hij nuked mijn base maar gaat eraan, begint hij me toch niet te schelden :
Hahah, nee... was voor de Day9 daily Funday Monday! Hij legt voor maandagen arbitraire restricties op je spel en dan kijken wat er gebeurt. Eeerste keer was het Zerg zonder queens. Deze afgelopen maandag was het Protoss met verplicht een Carrier bouwen voordat je expand en voor volgende week is het Terran die in het hele spel geen Marine, Marauder of Tank mag bouwenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Carriers? Die heb ik nog niemand zien gebruiken ooit. Totdat een of andere bekende speler hem volgens mij afgelopen week een keer gebruikt heeft
Oh, ik meende dat HuK ofzo afgelopen week een gewone game had gespeeld met carriers, maar ik volg al die shit niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:40 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Hahah, nee... was voor de Day9 daily Funday Monday! Hij legt voor maandagen arbitraire restricties op je spel en dan kijken wat er gebeurt. Eeerste keer was het Zerg zonder queens. Deze afgelopen maandag was het Protoss met verplicht een Carrier bouwen voordat je expand en voor volgende week is het Terran die in het hele spel geen Marine, Marauder of Tank mag bouwen
Dus dat je de afgelopen week opeens Carriers zag ligt waarschijnlijk aan het feit dat maandag bleek dat Carriers verrassend goed zijn
Vet potje. Leuk commentaar ook.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef Jantehs het volgende:
Bizarre Terran v. Terran dit![]()
en deel 2 en 3.
Ja dat deed HuK voor Day9quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Oh, ik meende dat HuK ofzo afgelopen week een gewone game had gespeeld met carriers, maar ik volg al die shit niet.
Pciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |