Op alle andere GTA3-topics gaat een slotje met een verwijzing naar deze.
En ik heb een GeForce4 Ti4200 besteld om dit spel te kunnen spelen, want op mn Matrox G550 ist bagger... dat zegt wel wat over hoe vet ik dit spel vind! Absoluut de beste actie/race-game sinds tijden... Tomb Raider, Duke Nukem, Destruction Derby en Driver in één!
quote:D'r is een knop waarmee je de view kan veranderen. Welke knop dat is weet ik niet, want ik heb 'm op de PS2
Op vrijdag 24 mei 2002 20:39 schreef Poogie het volgende:
Ik las ergens op een site dat je ook 2D kon spelen in GTA3(net als gta 1&2)
Weet iemand hoe dat moet??
Ben het namelijk vergeten...
quote:Idd, met 'c' kun je de camera-positie veranderen en 1 van de mogelijkheden is om van bovenaf te spelen. Dan is het exact GTA 1/2 style... maar kvind 3D toch wel veeeeel gaver hoor!
Op vrijdag 24 mei 2002 20:40 schreef Sib het volgende:
als ik me niet vergis moet je een aantal keer op "c" rammen..
quote:www.gta3.com
Op vrijdag 24 mei 2002 20:43 schreef Darth.Vader het volgende:
Waar is die demo te downloaden?
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 20:46 schreef Pjederdy het volgende:[..]
quote:Uit de faq:
Op vrijdag 24 mei 2002 20:43 schreef Brupje het volgende:
bij mij crasht ie de hele tijd onder XP
dat al geprobeerd?
iemand tips??? ik kom er namelijk niet voorbij, heb het nu al op 10 verschillende manieren geprobeerd, met granaten, met een Flatbed frontaal rammen met 100 km/u, maar nix schijnt te helpen... ben wanhopig (naja... dat valt ook nog wel mee maar tog...)
quote:Je kan met je sniper rifle helemaal aan het eind van de straat gaan staan, net waar de straat omlaag loopt, dan kan je net er bovenuit kijken en de guards zullen je niet zien
Op vrijdag 24 mei 2002 20:54 schreef Gorro het volgende:
Man... die eerste missie als je het 2e deel van de stad heb is egt fokking moeilijk... Je moet dan die Salvatore vermoorden die uit de Club van Luigi komt... Hij zit dan in de middelste maffia auto... als je een van die auto's ook maar even aanraakt, racet de middelste er als een gek vandoor, waarna die andere auto's je gaan beuken. Die gast vermoorden voor hij in de auto stapt is ook vet kut, omdat hij bewaakt wordt door 6 man...iemand tips??? ik kom er namelijk niet voorbij, heb het nu al op 10 verschillende manieren geprobeerd, met granaten, met een Flatbed frontaal rammen met 100 km/u, maar nix schijnt te helpen... ben wanhopig (naja... dat valt ook nog wel mee maar tog...)
Je kan eventueel ook op een gebouw gaan staan voor een goede viewpoint om te sniperen.
kan zijn dat het niet helemaal klopt, want het is al een maandje geleden dat ik dit gedaan heb
quote:THANX MAN!!! lijkt me een hele goede tip!!! ga ik gelijk uitproberen... dat ik daar niet eerder aan gedacht heb
Op vrijdag 24 mei 2002 20:57 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Je kan met je sniper rifle helemaal aan het eind van de straat gaan staan, net waar de straat omlaag loopt, dan kan je net er bovenuit kijken en de guards zullen je niet zien
En dan neerknallen als-ie de uit de club komt.
Je kan eventueel ook op een gebouw gaan staan voor een goede viewpoint om te sniperen.
kan zijn dat het niet helemaal klopt, want het is al een maandje geleden dat ik dit gedaan heb
quote:Die heb ik net gedraait. en n u zijn me teksten weer goed, alleen als ik start new game doet geeft ie unhandled exception
Op vrijdag 24 mei 2002 20:47 schreef Sib het volgende:[..]
Uit de faq:
Spel stopt binnen een minuut (Windows XP):
Installeer een patch van Microsoft:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)dat al geprobeerd?
quote:- links naar illegale zaken zijn verboden... en ja, cracks zijn ook warez -
Op vrijdag 24 mei 2002 21:01 schreef Brupje het volgende:[..]
Die heb ik net gedraait. en n u zijn me teksten weer goed, alleen als ik start new game doet geeft ie unhandled exception
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 24-05-2002 21:07]
(Mijn PC: P3-866/512Mb/G450eTV/U160-SCSI)
Beperking bij mij is dus duidelijk de videokaart,maar goed.
1. Matrox is geen gamecard.....
2. XP Matrox drivers zijn brak, dan gaat ie softwarematig lopen = kut.. matrox.com ff nieuwe drivers hengelen.
3. Ik game m hier ook met een Matrox (g450eTV / P3-866 / 512Mb) dus kan wel. Alleen niet optimaal.
4. Die blok-patch voor Geforcen / WinXP:
h!!p://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=37962&area=search&ordinal=1
Als je engelse windows hebt zoek je zelf maar
5. na 3-4min vastlopen.... Pleur ff die crackfix erover
Grand.Theft.Auto.3.Crackfix-MYTH voor de rip
GRAND.THEFT.AUTO.3.CRACKFIX.REPACK-DEViANCE voor de ISO
6. TNT2 kaartjes... tja, DAN issut niet zo gek dattie niet meer goed wil.. geld ook voor oudere voodoo / xp combi's
7. Wazig/geblur/dubbel zien: Zet Trails uit bij opties
8. Eigen geluiden in je auto's?? Pleur gewoon je MP3tjes in programfiles/rookstar/gtaiii/mp3
9. Erg lage framerates? Kan zijn door een brakke geluidskaart/directx compatibiliteit:
zet bij audio options, de standaard geselecteerde miles 3d moeilijk via de pijltjes op een andere. vaak is dat de d3d hardware sound. duw op enter, en als het goed is blijft de geselecterde optie staan. verdwijnt d3d hardware sound dan ondersteund je kaart dat niet, en moet je even een andere pakken.
Game Tip: Energie ophogen..
Normaal staat je energie dus op 100 max (rode hartje)
Je kunt m ook richting de 125 krijgen... hoe?
1. Pak een auto.... Ga naar Lugi's buurt, parkeer auto op de stoep, wacht tot er een hoertje aankomt, en instapt
2. Rij naar een afgelegen plek, (bv je "huis" waar je ook saved enz) en zet auto stil.... Hoertje gaat je nu neuken en je energie gaat omhoog
3. Na afloop knuppel je die hoer neer, ff je geld terug halen (tja, die dingen kosten geld)
Kaarten van de eilanden
http://www.gta3warehouse.com/maps.htm
Cheats
Cheats:
Typ deze codes in het spel ():
GUNSGUNSGUNS All Weapons
IFIWEREARICHMAN More Money
GESUNDHEIT Full Health
MOREPOLICEPLEASE Raise Wanted Level
NOPOLICEPLEASE Lower Wanted Level
GIVEUSATANK Tank
BANGBANGBANG Blow Up All Cars
ILIKEDRESSINGUP Change Outfit/Skin
ITSALLGOINGMAAAD Peds Fight Each Other
NOBODYLIKESME Peds All Hate You
WEAPONSFORALL Crazy Peds
TIMEFLIESWHENYOU Faster Time
BOOOOORING
TURTOISE Slower Time
SKINCANCERFORME Clear Weather
ILIKESCOTLAND Cloudy Weather
ILOVESCOTLAND Rainy Weather
PEASOUP Foggy Weather
MADWEATHER
ANICESETOFWHEELS
CHITTYCITTYBB Low Gravity
CORNERSLIKEMAD Improve Car Handling
NASTYLIMBSCHEAT More Gore
[Dit bericht is gewijzigd door DJSmiley op 24-05-2002 21:08]
quote:Mag jij wel cracks posten of FOK?!
Op vrijdag 24 mei 2002 21:05 schreef Sib het volgende:[..]
ik denk dat je deze crack even over je gta3 moet halen..
mag je wel een illegale versie draaien van je mammie?
gaat em is proberen
quote:Hmm ne nog steeds geen verbetering, en ook na opnieuw geïnstalleerd te hebben
Op vrijdag 24 mei 2002 21:07 schreef Brupje het volgende:[..]
Mag jij wel cracks posten of FOK?!
gaat em is proberen
[Dit bericht is gewijzigd door Brupje op 24-05-2002 21:11]
quote:vast niet, maak er gebruik van nu ie er nog staat
Op vrijdag 24 mei 2002 21:07 schreef Brupje het volgende:[..]
Mag jij wel cracks posten of FOK?!
gaat em is proberen
quote:Nu wat er nog staat?
Op vrijdag 24 mei 2002 21:11 schreef Sib het volgende:[..]
vast niet, maak er gebruik van nu ie er nog staat
quote:maare.. ff offtopic, mag dit wel dan? en waar is de grens?
Op vrijdag 24 mei 2002 21:12 schreef Tijn het volgende:[..]
Nu wat er nog staat?
Groet
Sib
quote:Je mag wel praten over warez maar niet linken, dat is de grens
Op vrijdag 24 mei 2002 21:15 schreef Sib het volgende:[..]
maare.. ff offtopic, mag dit wel dan? en waar is de grens?
Grand.Theft.Auto.3.Crackfix-MYTH
GRAND.THEFT.AUTO.3.CRACKFIX.REPACK-DEViANCEGroet
Sib
quote:LOL
Op vrijdag 24 mei 2002 21:29 schreef Brupje het volgende:
ohw hij doet ut nu goed, gewoon compatability modus op uit zetten
quote:Pcies, GTA2 moest dat nog wel d8 ik...
Op vrijdag 24 mei 2002 21:31 schreef Tijn het volgende:[..]
LOL
Idd, nieuwe games hebben de compatibilty-mode helemaal niet nodig, das alleen voor ouwe shit enzo
quote:Je kan alleen maar opslaan bij je garage. Tenminste, bij de PS2. Ik denk dat het bij de PC hetzelfde is.
Op zaterdag 25 mei 2002 11:38 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Hoe moet ik opslaan in GTAIII? Kom er maar niet uit..
quote:Ow, ja, bedankt!!
Op zaterdag 25 mei 2002 11:40 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Je kan alleen maar opslaan bij je garage. Tenminste, bij de PS2. Ik denk dat het bij de PC hetzelfde is.
quote:Voor zover ik weet is er geen demo, en dat 'of whatever' mag hier niet
Op zaterdag 25 mei 2002 12:40 schreef choser het volgende:
gloeiende gloeiende![]()
![]()
kan nergens een demo of whatever vinden voor de pc kan iemand mij mischien wat "info" sturen ? choser@chello.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Ketel_1 op 25-05-2002 12:43]
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 12:40 schreef choser het volgende:
email mij een FTP met GTA3, dan kan ik die fijn downloaden
quote:softwaredinges ofzo aanzetten bij je geluidskaart
Op zaterdag 25 mei 2002 12:52 schreef -Mk- het volgende:
Ik heb een probleem, mijn geluid haperd. Ik heb een 128 bits PCI soundblaster bulk. Ik had dit ook bij fifa 2001 maar niet bij Medal of Honor, beetje vaag dus. De nieuwste drivers heb ik wel geinstalleerd... Oplossing?
quote:Het spel bestaat uit 2 CD's, een install-CD en een play-CD. Geïnstalleerd neemt het 680 MB op je harddisk in beslag.
Op zaterdag 25 mei 2002 12:47 schreef kariem112 het volgende:
hoe groot is GTA III eigenlijk?
kan je nu ook je eigen radio zenders maken met mp3s?
quote:Spel stopt binnen een minuut (Windows XP):
Op zaterdag 25 mei 2002 15:10 schreef rob_de_rechter het volgende:
Ik heb (zoals velen) het probleem van de niet-verschijnende menu's. Nu weet ik dat die MS-patch dit oplost, maar die link lijkt behoorlijk dood. Heeft iemand een mirror voor mij?
quote:Eigen radio station:
Op zaterdag 25 mei 2002 14:18 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik zal deze game eens downen, ik de ps2 versie toch al dus ik ga hem niet kopenkan je nu ook je eigen radio zenders maken met mp3s?
quote:en cd1 is ongeveer 250mb, en cd2 ongeveer 600mb
Op zaterdag 25 mei 2002 13:54 schreef Tijn het volgende:[..]
Het spel bestaat uit 2 CD's, een install-CD en een play-CD. Geïnstalleerd neemt het 680 MB op je harddisk in beslag.
quote:Heb het spel op de ps2. Pak een sniper, ga op het dak zitten van het gebouw aan de overkant van de straat op de hoek en schiet hem neer.
Man... die eerste missie als je het 2e deel van de stad heb is egt fokking moeilijk... Je moet dan die Salvatore vermoorden die uit de Club van Luigi komt... Hij zit dan in de middelste maffia auto... als je een van die auto's ook maar even aanraakt, racet de middelste er als een gek vandoor, waarna die andere auto's je gaan beuken. Die gast vermoorden voor hij in de auto stapt is ook vet kut, omdat hij bewaakt wordt door 6 man...iemand tips??? ik kom er namelijk niet voorbij, heb het nu al op 10 verschillende manieren geprobeerd, met granaten, met een Flatbed frontaal rammen met 100 km/u, maar nix schijnt te helpen... ben wanhopig (naja... dat valt ook nog wel mee maar tog...)
Denk dat je niet precies weet welk gebouw ik bedoel, uhm hoe kan ik dat goed uitleggen:
code:Zo denk dat het aardig gelukt is. xxx = sex club seven. *** gebouw vanaf waar je die maffia baas kan sniperen. Doe dat voordat hij in de auto stapt!!!| |
| |
| |
| |
| ----xxx---------------------
| straat
| ------------------ -----
| | *** | |
| | | |
| | | |
systeem:
Pentium IV 1,5 Ghz
Geforce 2 MX 200 64MB
Windows 98 SE
maar nog een vraagje,
bij het 1e deel van de stad, en dan bij de 3e maffiabaas, moet je op het gegeven moment een paar "laundry vans" opblazen met handgranaten, maaruh, je kunt ze niet tegenhouden door je wagen ervoor te parkeren, want dan rammen ze hun weg erdoor, maar ze moeten ff stilstaan zodat ik er een granaatje onder kan leggen , en nu is m'n vraag natuurlijk HOE
quote:Pff, is een tijdje geleden dat ik die missie heb gedaan. Ik weet het eigenlijk ook niet hoe je het moet doen. Maar gooi eens een granaat achter in de van (in de laadbak). Als dat kan. Of beuk die vans om.
Op zaterdag 25 mei 2002 18:34 schreef Solomon het volgende:
ik had ook eerst wat problemen, het zag er allemaal heel vaag uit, maar nadat ik de "trails" oid uit had gezet bij display werktie, heb de iso op cd gezet, dus het savegame laden werkt ooksysteem:
Pentium IV 1,5 Ghz
Geforce 2 MX 200 64MB
Windows 98 SEmaar nog een vraagje,
bij het 1e deel van de stad, en dan bij de 3e maffiabaas, moet je op het gegeven moment een paar "laundry vans" opblazen met handgranaten, maaruh, je kunt ze niet tegenhouden door je wagen ervoor te parkeren, want dan rammen ze hun weg erdoor, maar ze moeten ff stilstaan zodat ik er een granaatje onder kan leggen, en nu is m'n vraag natuurlijk HOE
quote:ja?
Op zaterdag 25 mei 2002 19:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Erg grappig je kan met je eigen hoofd rondlopen, digi cam fototje nemen en plakken in GTA 3 !!!
[Dit bericht is gewijzigd door killerb op 25-05-2002 20:30]
Ik heb hem meestal op MSX staan... lekker Drum & Bass... ik mis eigenlijk een goed rock-radiostation. Het "rock"-station is Head Radio, maar daar draaien ze alleen meer pop-rock...
quote:Stoplichten staan ze ook stil... en een brandweerwagen tegen de bovenkant van een van aan werkt ook heeeeeeeel goed
maar nog een vraagje,
bij het 1e deel van de stad, en dan bij de 3e maffiabaas, moet je op het gegeven moment een paar "laundry vans" opblazen met handgranaten, maaruh, je kunt ze niet tegenhouden door je wagen ervoor te parkeren, want dan rammen ze hun weg erdoor, maar ze moeten ff stilstaan zodat ik er een granaatje onder kan leggen, en nu is m'n vraag natuurlijk HOE
quote:Ik heb hem op me eigen mp3's staan
Op zaterdag 25 mei 2002 20:26 schreef Gorro het volgende:
Wat is je favoriete radiostation van GTA 3???Ik heb hem meestal op MSX staan... lekker Drum & Bass... ik mis eigenlijk een goed rock-radiostation. Het "rock"-station is Head Radio, maar daar draaien ze alleen meer pop-rock...
quote:WREED!!!!!!!!! dat gaak zo meteen doen!!!
Op zaterdag 25 mei 2002 20:33 schreef killerb het volgende:[..]
Ik heb hem op me eigen mp3's staan
in het de GTA3 map staat een map "mp3" pleur daar een lijst met mp3's in die jij mooi vindt, en dan in gta3 zoek je het radiostation "mp3-player" op.
quote:Flashback vind ik een heerlijk kanaal en kheb 'em eigenlijk ook best vaak op dat klassieke opera-kanaal staan
Op zaterdag 25 mei 2002 20:26 schreef Gorro het volgende:
Wat is je favoriete radiostation van GTA 3???Ik heb hem meestal op MSX staan... lekker Drum & Bass... ik mis eigenlijk een goed rock-radiostation. Het "rock"-station is Head Radio, maar daar draaien ze alleen meer pop-rock...
hoe valt dit op te lossen?
ik heb een SB LIVE! 1024 met Win XP (gewoon kaart laten herkennen door XP)
quote:Je geluid doet het wel gewoon in windows en andere (nieuwe) games
Op zaterdag 25 mei 2002 21:44 schreef StefanFM het volgende:
HELLUP!!!
ik heb een backup maar nu heb ik geen geluid... als ik naar audio instellingen kijk, staat er "no audio hardware" in het spel...hoe valt dit op te lossen?
ik heb een SB LIVE! 1024 met Win XP (gewoon kaart laten herkennen door XP)
quote:ja
Op zaterdag 25 mei 2002 21:50 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Je geluid doet het wel gewoon in windows en andere (nieuwe) games
Maar ik ga slapie doen. Ik hoor het wel of een insane stunt bonus topic jullie wat lijkt. Dan maak ik hem morgen wel ff of anders zie ik hem al wel staan
quote:Bij mij maar 457
Op zaterdag 25 mei 2002 13:54 schreef Tijn het volgende:
Het spel bestaat uit 2 CD's, een install-CD en een play-CD. Geïnstalleerd neemt het 680 MB op je harddisk in beslag.
- Golden Earring - Radar Love (de enige egte klassieker )
- Gorillaz - Ghost Train (Tja... Gorillaz moet erbij... )
- Gorillaz - M1A1 (en omdat ze zo goed zijn nog maar 1 hgehe
- Greenday - Hitchin' A Ride
- Limp Bizkit - Rollin' (Air Raid Vehicle)
- Metallica - Fuel
- Red Hot Chili Peppers - Road Trippin'
- The Offspring - No Brakes
- The Prodigy - Smack My Bitch Up
iemand toevallig nog suggesties???
quote:Nee
Op zondag 26 mei 2002 13:52 schreef Robhimself het volgende:
Ondersteund GTA3 ook multiplayer?
quote:Die bewaren ze voor de apparte versie van GTA die in november staat gepland.
Op zondag 26 mei 2002 13:52 schreef Robhimself het volgende:
Ondersteund GTA3 ook multiplayer?
[edit]
foutlopende zin verbeterd...
[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN op 26-05-2002 17:05]
http://members.home.nl/kreator/gta3-1.jpg
http://members.home.nl/kreator/gta3-2.jpg
http://members.home.nl/kreator/gta3-3.jpg
Graag gedaan...
quote:köt
Op zondag 26 mei 2002 15:38 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Die bewaren voor de een apparte versie van GTA die in november staat gepland.
GTA3 van Star = NHL2002
GTA3 van Myth = Need for speed porsche
GTA3 van Valve = weet ik nog niet
Weet iemand of die van Valve het nou is of niet en zo nee, waar ik m dan kan downloaden (stuur maar een mail aub, want op t forum zetten heeft geen nut)
alvast THANX
quote:GTA 3 50 MB
Op zondag 26 mei 2002 17:13 schreef NJ het volgende:
Weet iemand welke file van Kazaa ik moet hebben, als ik zoek op "GTA 3" met een minimale grootte van 50MB dan krijg ik de volgende files:GTA3 van Star = NHL2002
GTA3 van Myth = Need for speed porsche
GTA3 van Valve =weet ik nog niet
Weet iemand of die van Valve het nou is of niet en zo nee, waar ik m dan kan downloaden (stuur maar een mail aub, want op t forum zetten heeft geen nut)
alvast THANX
quote:Bij Kazaa kan je een "more search options" aanzetten en elke file waar hij naar zoekt moet dan minimaal 50 MB zijn, dus de kleinste file die hij weergeeft is dan 50.000001 mb.
Op zondag 26 mei 2002 17:19 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
GTA 3 50 MB
Dat lukt je nooit
. GTA 3 kan nooit 50 MB zijn. Of bedoel je iets anders?
quote:Ohw, minimaal. D8 al
Op zondag 26 mei 2002 17:27 schreef NJ het volgende:[..]
Bij Kazaa kan je een "more search options" aanzetten en elke file waar hij naar zoekt moet dan minimaal 50 MB zijn, dus de kleinste file die hij weergeeft is dan 50.000001 mb.
quote:Staan er een hoop op www.gta3.com
Op zondag 26 mei 2002 18:17 schreef Robhimself het volgende:
Meer screengrabs, bitte!
quote:Daar ben je toch op het verkeerde forum belandt als je dat wil weten.
Op zondag 26 mei 2002 17:13 schreef NJ het volgende:
warezrequest
Salvatone - Drive on all islands
extermination - All weapons
citymean - Unlimited money
flying - Flying cars
fly - Flaying people
bund - Streets crowed with police and tanks
allinformation - Get all game secrets
Ja leuk allemaal maar waar kan ik de player name invoeren of zijn deze code's dom gelul
quote:Waar moet ik dan wezen?
Op zondag 26 mei 2002 19:57 schreef killerb het volgende:[..]
Daar ben je toch op het verkeerde forum belandt als je dat wil weten.
quote:Bij GTA1 moest je je naam veranderen om cheats in te vullen, maar bij 3 is dat idd niet meer het geval. Gewoon in het spel zelf intikken voor zover ik weet.
Op zondag 26 mei 2002 21:05 schreef Danielson het volgende:
Start the game with the parameter
+set_sv_cheats 1
Now type in as player nameSalvatone - Drive on all islands
flying - Flying cars
fly - Flaying people
allinformation - Get all game secretsJa leuk allemaal maar waar kan ik de player name invoeren of zijn deze code's dom gelul
quote:Bij een forum waar warez wel worden toegestaan. En nee, links daarnaar kom je ook niet op Fok! tegen.
Op zondag 26 mei 2002 21:21 schreef NJ het volgende:[..]
Waar moet ik dan wezen?
gta3 loopt als een tierelier bij mij,
saven wil ook, maar het laden niet!
ik krijg dan een exception error!
das niet koel, ik was mega ver, denk ik vanochtend verder te gaan, niet dus..
iemand een oplossing hiervoor ?
ff een vraagje, ik kon het antwoord niet zo snel vinden...ik heb het gedownload en geinstalleerd, en hij start em ook gewoon op, maar dan vraag ie in het spel of ik de CD erin wil doen.....en die heb ik dus nie ..is hiet een crack/patch voor ofzo?
quote:dat wil ik ook wel eens weten
Op zondag 26 mei 2002 21:05 schreef Danielson het volgende:
Start the game with the parameter
+set_sv_cheats 1
Now type in as player nameSalvatone - Drive on all islands
flying - Flying cars
fly - Flaying people
allinformation - Get all game secretsJa leuk allemaal maar waar kan ik de player name invoeren of zijn deze code's dom gelul
quote:Volgens mij is er geen demo van, ik heb me de t**ves gezocht op internet en zelfs op fileplanet.com hadden ze m niet dus ik denk niet dat er 1 van is...
Op zondag 26 mei 2002 22:48 schreef syndr0me het volgende:
Waar download ik een demo van GTA3??
Op gta3.com staat ie niet (voor zover ik kan zien)
quote:alles van Unsane?
Op zondag 26 mei 2002 11:25 schreef Gorro het volgende:
Dis nu me mp3-playlist bij GTA3... allemaal lekker toepasselijke nummer- Golden Earring - Radar Love (de enige egte klassieker
)
- Gorillaz - Ghost Train (Tja... Gorillaz moet erbij... )
- Gorillaz - M1A1 (en omdat ze zo goed zijn nog maar 1 hgehe
- Greenday - Hitchin' A Ride
- Limp Bizkit - Rollin' (Air Raid Vehicle)
- Metallica - Fuel
- Red Hot Chili Peppers - Road Trippin'
- The Offspring - No Brakes
- The Prodigy - Smack My Bitch Upiemand toevallig nog suggesties???
quote:Superbeast - Rob Zombie
Op maandag 27 mei 2002 12:36 schreef Smots het volgende:[..]
alles van Unsane?
Perfecte 'sloop' muziek.
[edit] links naar warez mogen niet, en ja, cracks zijn ook warez
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 27-05-2002 17:33]
quote:ik voel een slotje aankomen....WAREZ LINK MAG NIET SMARTBOB!!!!
Op maandag 27 mei 2002 12:44 schreef Dagootje het volgende:
Voor al die problemen met laden (en ook vele andere) moet je de cd op de hdd kopieren en de no-cd-crack van -warezlink- halen, niets illegaals aan, lees de banner maar
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 27-05-2002 17:34]
quote:omdat je de originele CD niet wilt beschadigen
Op maandag 27 mei 2002 12:46 schreef Robhimself het volgende:[..]
ik voel een slotje aankomen....WAREZ LINK MAG NIET SMARTBOB!!!!
enne...tis wel degelijk illegaal...want waarom zou je anders een GEKRAAKTE exe gebruiken?
quote:het gaat erom dat die EXE's wel degelijk illegaal zijn, want er is met de originele code gesleuteld. DUS WAREZ DUS ILLEGAAL DUS LEKKER DOM BEZIG!!.niet jij, Tackleberry
Op maandag 27 mei 2002 12:48 schreef Tackleberry het volgende:[..]
omdat je de originele CD niet wilt beschadigen
![]()
Kopiëren mag mits je het origineel in bezit hebt
Zo en dan nu weer ontopic: Waar blijven die crash screens? ik post er vanavond wel een paar
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 27-05-2002 13:05]
quote:Mogen we niet zeggen
Op maandag 27 mei 2002 13:04 schreef Gladiatorr het volgende:
weet iemand misschien waar ik gta 3 kan downloaden
quote:ja
quote:Jah zeker wel, en het begint met ftp://NegroId:GetaLife@217. ........
quote:Onzin, er is niets mis mee om de orginele cd op je schijf te kopieren zodat je niet steeds de cd nodig hebt
Op maandag 27 mei 2002 12:46 schreef Robhimself het volgende:[..]
ik voel een slotje aankomen....WAREZ LINK MAG NIET SMARTBOB!!!!
enne...tis wel degelijk illegaal...want waarom zou je anders een GEKRAAKTE exe gebruiken?
quote:Een gekraakte exe is niet origineel, dus valt het onder WAREZ. EOD!!
Op maandag 27 mei 2002 16:01 schreef Dagootje het volgende:[..]
Onzin, er is niets mis mee om de orginele cd op je schijf te kopieren zodat je niet steeds de cd nodig hebt
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 27-05-2002 16:30]
quote:Ik raad iedereen aan om het nummer van Inner Circle-'Bad Boys' in het mapje mp3 te flikkeren. Dit voor een ongeevenaard 'Cops'-gevoel, jeweetwel die televisie-serie.
Op maandag 27 mei 2002 12:43 schreef Robhimself het volgende:[..]
Superbeast - Rob Zombie
Dragula - Rob Zombie
Open your eyes - Guano Apes
Ace Of Spades - Motorhead
quote:lekker de cd van Red Hot Chillipeppers erin gegooid, echt stoerrrr
Op dinsdag 28 mei 2002 00:22 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Ik raad iedereen aan om het nummer van Inner Circle-'Bad Boys' in het mapje mp3 te flikkeren. Dit voor een ongeevenaard 'Cops'-gevoel, jeweetwel die televisie-serie.
'Bad Boys, Bad Boys, watcha gonna do, watcha gonna do when they come for you'
anyway, ik heb al tig opdrachten volbracht voor allemaal louche figuren maar wanneer gebeurd er nou echt iets revolutionairs ?
quote:Uit..
Op dinsdag 28 mei 2002 01:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vraagje..Moet ik m'n Vsync nou aan of uit zetten voor het beste resultaat?
(in m'n config van m'n vidkaart)
Waar ik gisteren ook achterkwam, en nog niet had gevonden, is dat je toch auto's kunt jatten en verkopen.. Niet bij de junkyard, maar aan de achterkant van de Portland Docks, daar staat een kraan met magneet en een gedeelte van de grond is daar gestreept..
quote:Voor het beste resultaat zou ik hem aanzetten op je kaart en uitzetten in GTA 3, voor de hoogste snelheid zou ik hem uit zetten. Vsync uit betekent ook dat je beeld kan vertekenen, horizontale strepen zie je dan meestal. Ik heb Vsync lekker aanstaan bij alle spellen, 75 fps is soepeltjes gamen en prachtig beeld. Bedenk wel dat je voor GTA 3 wel een GF 3 of 4 of een Radeon 8500nodig hebt om het lekker te laten lopen op 1024x768*32@75Hz.
Op dinsdag 28 mei 2002 01:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vraagje..Moet ik m'n Vsync nou aan of uit zetten voor het beste resultaat?
(in m'n config van m'n vidkaart
[Dit bericht is gewijzigd door Dubbeldrank op 28-05-2002 10:49]
quote:Ik heb GF2 en bij mij loopt hij acceptabel hoor... Ik heb alleen maar 128 MB geheugen... dat is mijn grootste probleem, maar voor de rest loopt hij al een dolle
Op dinsdag 28 mei 2002 10:47 schreef Dubbeldrank het volgende:[..]
Voor het beste resultaat zou ik hem aanzetten op je kaart en uitzetten in GTA 3, voor de hoogste snelheid zou ik hem uit zetten. Vsync uit betekent ook dat je beeld kan vertekenen, horizontale strepen zie je dan meestal. Ik heb Vsync lekker aanstaan bij alle spellen, 75 fps is soepeltjes gamen en prachtig beeld. Bedenk wel dat je voor GTA 3 wel een GF 3 of 4 of een Radeon 8500nodig hebt om het lekker te laten lopen op 1024x768*32@75Hz.
Ben al bij het 3e eiland in 4 dagen
owja.... GTA3 OWNZ!!!!!!!!
Portland island draait wel perfect. Nou had ik op een amerikaans forum gelezen dat je het aantal frames kon verbeteren van 20 naar 40 door je audio opties te veranderen. Je moet niet 'Miles Fast 2D Positional' kiezen maar 'Direct Sound Emulation, maar dit helpt niet!
Iemand anders nog een idee. Ik heb de opties staan op:
1024*768*16 en draai hem op 75 hertz(moet ik dat misschien veranderen bij beeldscherm in windows naar 65 ofzo?)
Alvast bedankt
Ik loop op een weg, zie een taxi rijden.. Draai me om.. Zie daar nog meer auto's rijden.. Draai me terug.. Weg taxi! YEAH RIGHT! :/
Ook een beetje irri dat die racebak steeds maar weer terug in de etalage verschijnt.. :/
quote:Dat is inderdaad jammer. Blijkbaar moesten ze dat doen omdat de systeemeisen nog hoger zouden uitvallen...
Op dinsdag 28 mei 2002 12:08 schreef TripleM het volgende:
Wat ik trouwens wel heel irritant vind is dat de spelmakers blijkbaar denken dat ons geheugen niet langer stand houdt dan 1 seconde..Ik loop op een weg, zie een taxi rijden.. Draai me om.. Zie daar nog meer auto's rijden.. Draai me terug.. Weg taxi! YEAH RIGHT! :/
Ook een beetje irri dat die racebak steeds maar weer terug in de etalage verschijnt.. :/
quote:Je bedoelt die dodo? Je moet op een startbaan gaan staan. Dan vaart maken en naar beneden drukken totdat je een soort vonken ziet. dan moet je loslaten. Je vliegt dan naar boven maar je moet niet te stijl omhoog gaan. :steeds weer een stukje omlaag en dan weer een stukje omhoog. Ik ben van de airport in shoresides vile naar staunton island gevlogen
Op dinsdag 28 mei 2002 00:04 schreef Lord_Palf het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je het vliegtuigje kunt besturen (3e eiland) ik chrash er alleen maar mee nadat ik 2 seconden heb gevlogen
quote:Parkeer je auto ervoor ZONDER de van aan te tikken/te beuken. Nu blijft ie rustig staan wachten. Nog een mogelijkheid is om de bus klem te rijden met iets zwaars, bijvoorbeeld een coach of linerunner(touringcar of vrachtwagen), en dan het busje op te blazen.
Op zaterdag 25 mei 2002 18:34 schreef Solomon het volgende:
...maar nog een vraagje,
quote:Nog een andere mogelijkheid(naast de al genoemde oplossingen):
Beide games heb ik origineel... (dus gekocht ja!)
quote:Ik heb het nog niet geprobeerd, maar mijn andere originele games heb ik altijd met CloneCD i.c.m. Clony kunnen kopieren..
Op dinsdag 28 mei 2002 13:55 schreef JMurc het volgende:
ik heb ff gekeken, maar op GTA3 zit de zelfde kopieer beveiliging als Jedi Knight 2, en die kon ik zo werkend kopieëren..... iemand al geprobeerd met CloneCD?Beide games heb ik origineel... (dus gekocht ja!)
quote:kzal het één dezer dagen eens proberen... ik laat het wel weten!
Op dinsdag 28 mei 2002 14:02 schreef TripleM het volgende:[..]
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar mijn andere originele games heb ik altijd met CloneCD i.c.m. Clony kunnen kopieren..
quote:als ik naar beneden druk remt die dodo en sta ik dus stil..
Op dinsdag 28 mei 2002 13:16 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Je bedoelt die dodo? Je moet op een startbaan gaan staan. Dan vaart maken en naar beneden drukken totdat je een soort vonken ziet. dan moet je loslaten. Je vliegt dan naar boven maar je moet niet te stijl omhoog gaan. :steeds weer een stukje omlaag en dan weer een stukje omhoog. Ik ben van de airport in shoresides vile naar staunton island gevlogen
. Je kan dwars door de gebouwen vliegen, das wel jammer.
quote:Al geprobeerd om in de opties de viewing distance verder te zetten?
Wat ik trouwens wel heel irritant vind is dat de spelmakers blijkbaar denken dat ons geheugen niet langer stand houdt dan 1 seconde..Ik loop op een weg, zie een taxi rijden.. Draai me om.. Zie daar nog meer auto's rijden.. Draai me terug.. Weg taxi! YEAH RIGHT! :/
quote:Uhm.... Dan is het bij de ps2 anders. Je kan toch de punt van de dodo laten zakken. Dus niet dat de dodo naar bovenwijst maar naar de grond. En dan zodra er vonken komen gelijk loslaten.
Op dinsdag 28 mei 2002 14:08 schreef Lord_Palf het volgende:[..]
als ik naar beneden druk remt die dodo en sta ik dus stil..
quote:Nee ik bedoel echt weg.. De auto is dan niet heel ver weg, maar je draait je even om en de auto is weg.. Terwijl ik niet wegloop en de auto mijn kant opreed..
Op dinsdag 28 mei 2002 14:19 schreef Squatt het volgende:
Al geprobeerd om in de opties de viewing distance verder te zetten?
quote:naar beneden vliegen,
Op dinsdag 28 mei 2002 14:08 schreef Lord_Palf het volgende:[..]
als ik naar beneden druk remt die dodo en sta ik dus stil..
quote:Oh, oke.
Op dinsdag 28 mei 2002 15:28 schreef Solomon het volgende:[..]
naar beneden vliegen,
op je numpad is 6 omlaag vliegen, en 9 is omhoog vliegen d8 ik
Dus:
quote:Nee dat helpt niet !
Op dinsdag 28 mei 2002 14:19 schreef Squatt het volgende:[..]
Al geprobeerd om in de opties de viewing distance verder te zetten?
quote:D'r is ook geen demo! Als je dit topic gelezen had had je dat geweten
Op dinsdag 28 mei 2002 16:20 schreef blup het volgende:
met de boot dacht ik.. maare ik kan nergens een demo vinden ?
quote:dat heb ik dus met win2000.....niemand geeft antwoord hier
Op dinsdag 28 mei 2002 18:01 schreef Spina1 het volgende:
Waarom draait dat niet bij mij? Ik heb die patch al geinstalleerd voor XP nl, maar als ik het spel opstart kan ik welgeteld 5 seconden spelen (ik stap in een auto, geef gas en hup, daar komt mn desktop weer tevoorschijn).
Heeft iemand dit probleem ook gehad, en wat is de oplossing, want ik wil het graaaaag spelen....
quote:Hahahaha!!
Op dinsdag 28 mei 2002 13:42 schreef MadMarky het volgende:[..]
Nog een andere mogelijkheid(naast de al genoemde oplossingen):
Koop een zwaar machinegeweer bij Ammu-Nation(die waar 60 kogels in kunnen). Ga langs de route van de auto's staan, of bij de inrit van Salvatore's huis. Zodra de auto's langskomen, schiet je de auto van Salvatore kapot.
Hou er echter wel rekening mee, dat je daarna meteen wordt afgemaakt. Maar je hebt de missie hebt wel gehaald.
quote:Ik ken het
Op dinsdag 28 mei 2002 18:03 schreef Robhimself het volgende:[..]
dat heb ik dus met win2000.....niemand geeft antwoord hier
quote:werken die patches van mij nu?
Op dinsdag 28 mei 2002 18:16 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ik ken het
quote:ook nog een oplossing voor win2k?
Op dinsdag 28 mei 2002 19:22 schreef freebie het volgende:[..]
werken die patches van mij nu?
quote:Die ene XP update had ik al geinstalleerd (nl versie, die van jou is engels), En die dll heb ik ook vervangen maar doet nog steeds hetzelfde.
Op dinsdag 28 mei 2002 19:22 schreef freebie het volgende:[..]
werken die patches van mij nu?
quote:kijk maar of je er wat aan hebt:
Op dinsdag 28 mei 2002 19:33 schreef Robhimself het volgende:[..]
ook nog een oplossing voor win2k?
quote:Na het installeren van GTA3 onder WinXP pro en daarna de patches had ik geen problemen meer.
Op dinsdag 28 mei 2002 19:36 schreef Spina1 het volgende:[..]
Die ene XP update had ik al geinstalleerd (nl versie, die van jou is engels), En die dll heb ik ook vervangen maar doet nog steeds hetzelfde.
En wat zo vreemd is dat als ik normaal rondloop hij niet vastloopt, maar ga ik in die auto rijden wel...
Maar ik ga hem zo ook even op mijn laptop onder XP Home NL installeren, kijken hoe dat gaat werken.
quote:Niemand?
Op dinsdag 28 mei 2002 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb een XP 1800+, 768DDR, 7200rpm schijf en een GF3ti200@ 215-475
Heb AA op Quincunx(3x) en hij staat op 1152x864@75(32bits)
Het hakkelt aan alle kanten..
Wat zijn nou de ideale settings?
Vidkaart enzo..
(owjah, wil um wel op 3x AA laten staan)
Ik weet ZEKER dat ie soepel moet kunnen lopen..
Alvast bedankt!
quote:Ik heb nu de nieuwste versie van clonecd, werkt perfect met gta
Op dinsdag 28 mei 2002 13:55 schreef JMurc het volgende:
ik heb ff gekeken, maar op GTA3 zit de zelfde kopieer beveiliging als Jedi Knight 2, en die kon ik zo werkend kopieëren..... iemand al geprobeerd met CloneCD?Beide games heb ik origineel... (dus gekocht ja!)
quote:Dat is puur gedaan om geheugen te besparen, anders zou het spel helemaal onspeelbaar worden(gelukkig heb ik een snelle bak
quote:Wat zijn je settings?
Op dinsdag 28 mei 2002 19:47 schreef MadMarky het volgende:[..]
Dat is puur gedaan om geheugen te besparen, anders zou het spel helemaal onspeelbaar worden(gelukkig heb ik een snelle bak
). Wat je niet kunt zien, wordt ook niet berekend. Dus als je je omdraait, en je draait je daarna weer terug, wordt alles opnieuw ingetekend/berekend.
Hetzelfde geldt voor die auto in de etalage. Als je een tijdje in de stad aan het raggen ben, en je pc moet al die veranderingen onthouden, zou dat enorm veel geheugen vreten.
quote:nog niet geinstalleerd en dus ook nog niet gespeeld.
Op dinsdag 28 mei 2002 19:47 schreef Spina1 het volgende:
Raven, antwoord dan?
quote:* Vermoeide Robhimself gaat het ff proberen!
Op dinsdag 28 mei 2002 19:38 schreef freebie het volgende:[..]
kijk maar of je er wat aan hebt:
ftp://www.vossen.org.uk/pub
quote:Van die bak in de etalage zou ik me het nog enigszins kunnen voorstellen, maar het is wel heel dom om auto's te laten verdwijnen als ze verdorie net de hoek om zijn..
Op dinsdag 28 mei 2002 19:47 schreef MadMarky het volgende:
Dat is puur gedaan om geheugen te besparen, anders zou het spel helemaal onspeelbaar worden(gelukkig heb ik een snelle bak). Wat je niet kunt zien, wordt ook niet berekend. Dus als je je omdraait, en je draait je daarna weer terug, wordt alles opnieuw ingetekend/berekend.
Hetzelfde geldt voor die auto in de etalage. Als je een tijdje in de stad aan het raggen ben, en je pc moet al die veranderingen onthouden, zou dat enorm veel geheugen vreten.
Maar goed, beperking van het spel helaas..
quote:1024x768x32, draw distance op max, vsync on, trails on, frame limiter on...
Op dinsdag 28 mei 2002 19:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Wat zijn je settings?
quote:trails moet je juist uit zetten!!! dat is fokking irritant... 3 frames door elkaar... bah
Op dinsdag 28 mei 2002 20:20 schreef MadMarky het volgende:[..]
1024x768x32, draw distance op max, vsync on, trails on, frame limiter on...
Slayer - Ddamm (Drunk drivers against mad mothers)
Slayer - Here Comes the Pain
Machine Head - Bulldozer
Godsmack - Sick of Life
Korn - Freak on a Leash
Korn - Dead Bodies Everywhere
Deftones - Lotion
damn! te veel om op te noemen })
Ik zit dus op windows xp met een 1.3 GHz, 512 ram en een Nvidia GeForce3 videokaart.. iemand die na die microsoft patch nog een mogelijke oplossing weet??
edit: ja ik draai detonator driver versie 28.32...
[Dit bericht is gewijzigd door r0pe op 28-05-2002 21:07]
quote:Heb je de nieuwste Detonator driver al geinstalleerd?: Detonator voor winxp en win 2000
Op dinsdag 28 mei 2002 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Niemand?
![]()
quote:Spina1 is 24 uur afwezig
Op dinsdag 28 mei 2002 21:08 schreef r0pe het volgende:
spina laat effe weten als je een oplossing hebt, wij hebben denk ik hetzelfde probleem :\
40% van het spel zit ik nu . Maar hij telt ook taxi, politie missions enz mee. En heb geen zin om stuk of 100 taxi missions te doen
.
quote:Heb jij toevallig Windows XP en een SB Live?
Op dinsdag 28 mei 2002 21:12 schreef The.PhantoM het volgende:
Kheb GTA III missions trouwens net uigespeeld. Ja ik heb hem op de ps2, maar ik was op ongeveer 30 % van de game en had alle eilanden al geunlocked (Portland, Staunton Island, Shoreside vile) Toen had ik geen zin meer om verder te spelen. Maar ben een paar dagen geleden weer ff begonnen en alle missions die je krijgt van alle opdracht gevers uitgespeeld. Behalve die bij de payphone's om wat extra poen te verdienen heb ik niet uitgespeeld.40% van het spel zit ik nu
. Maar hij telt ook taxi, politie missions enz mee. En heb geen zin om stuk of 100 taxi missions te doen
.
maar ligt het aan de sblive dan, ons probleem? Het heeft met auto's te maken, want zolang ik aan het rennen ben is er niks aan de hand...
quote:Ja klopt! dat heb ik ook.. errug vreemd, ik denk het wel bijna.
Op dinsdag 28 mei 2002 21:18 schreef r0pe het volgende:
op de ps2 zegt ie tochmaar ligt het aan de sblive dan, ons probleem? Het heeft met auto's te maken, want zolang ik aan het rennen ben is er niks aan de hand...
Heb jij de officiele xp drivers geinstalleerd voor je SB?
quote:Is er iets met het geluid
Op dinsdag 28 mei 2002 21:23 schreef gta3werktnie het volgende:[..]
Ja klopt! dat heb ik ook.. errug vreemd, ik denk het wel bijna.
Heb jij de officiele xp drivers geinstalleerd voor je SB?
quote:Is er geen soundtrack van Gone in 60 seconds of The Fast and the Furious
Op dinsdag 28 mei 2002 20:55 schreef namek31 het volgende:
Nog wat muzieksuggesties:Slayer - Ddamm (Drunk drivers against mad mothers)
Slayer - Here Comes the Pain
Machine Head - Bulldozer
Godsmack - Sick of Life
Korn - Freak on a Leash
Korn - Dead Bodies Everywhere
Deftones - Lotiondamn! te veel om op te noemen
})
Nog een leuk weetje. Ga naar shoreside vile dan:
code:Waar de die 4 x-jes staan moet je naar toe rijden, daar vind je een garage met een bord met allemaal auto namen aan de muur. Je moet al die auto's jatten en in de garage pakeren. Als je ze allemaal hebt, dan kan je later die auto's gratis ophalen. Dus dan heb je een hele collectie. Gaat je mooie Cheetah stuk ... haal gewoon weer een nieuwe.-----------------------------------
straat Weg over de Cochrane Dam
---------- --------------------
| |
| |
| |
| |
| |
| |
xx | |
xx | |
---------- |
|
---------------
quote:Moet je eventjes GTU downloaden op www.guru3d.com en in het spel heet het "Frame sync" en "Frame limiter".
Op woensdag 29 mei 2002 09:31 schreef Nasawingman het volgende:
Wat is dat vsync nou? Kun je dat instellen in het spel? Ik heb het nog niet gezien! Of moet je dat instellen op je videokaart? Ik heb een geforce 2 gts pro met 64 ddr.
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:55 schreef namek31 het volgende:
Nog wat muzieksuggesties:Slayer - Ddamm (Drunk drivers against mad mothers)
Slayer - Here Comes the Pain Stain of Mind
Machine Head - Bulldozer
Godsmack - Sick of Life
Korn - Freak on a Leash Wicked!
Korn - Dead Bodies Everywhere Got The Life
Deftones - Lotion 7 words!damn! te veel om op te noemen
})
Ik heb een Pentium 667, 256 MB intern, en een Riva TNT 2 met 32 MB... GTA 3 geinstalleerd, maar echt soepel lopen doet ie niet!
Nou heb ik mijn HDtje eens even laten analyseren door Windows 2000 Pro en ik zag tot mijn grote verbazing dat mijn schijfje behoorlijk f*cked up was... Compleet gefragmenteerd! Zou het hier aan kunnen liggen, of is mijn bak gewoon te traag!?
quote:Volgens mij heb ik die ergens staan op een rommetje. Ik zal vanmiddag ff kijken. Maar dan klok je de boel over toch? Wordt die dan niet erg warm?
Op woensdag 29 mei 2002 10:19 schreef Dubbeldrank het volgende:[..]
Moet je eventjes GTU downloaden op www.guru3d.com en in het spel heet het "Frame sync" en "Frame limiter".
Wat heb jij dan ingesteld? En merk je ook verschillen?
quote:Ligt eraan. Loopt ie constant traag of op momenten dat de harde schijf wordt aangesproken
Op woensdag 29 mei 2002 10:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
Nog eventjes een vraagje...Ik heb een Pentium 667, 256 MB intern, en een Riva TNT 2 met 32 MB... GTA 3 geinstalleerd, maar echt soepel lopen doet ie niet!
Nou heb ik mijn HDtje eens even laten analyseren door Windows 2000 Pro en ik zag tot mijn grote verbazing dat mijn schijfje behoorlijk f*cked up was... Compleet gefragmenteerd! Zou het hier aan kunnen liggen, of is mijn bak gewoon te traag!?
quote:Bij mij wel hoor !
Op woensdag 29 mei 2002 13:26 schreef Cart_man het volgende:
Wie weet een oplossing voor die missie waar je 25 triads moet wasten met een vlammenwerper..constant schiet ik op ze...vlammen raken ze wel maar dood gaan ze niet
quote:Ze moeten toch echt dood gaan hoor. Misschien flame je ze niet genoeg
Op woensdag 29 mei 2002 13:26 schreef Cart_man het volgende:
Wie weet een oplossing voor die missie waar je 25 triads moet wasten met een vlammenwerper..constant schiet ik op ze...vlammen raken ze wel maar dood gaan ze niet
Bij mij gaan de triads trouwens ook niet meteen dood met de vlammenwerper. Ze moeten eerst ff gebakken en gebraden worden denk ik.
P.s. nu draait ie nog nie zo lekker op me P500, 256mb, Geforce2mx
Maar in het weekend arriveert de nieuwe:
xp2000+, 256ddr pc2700, geforce4 ti4200, asus a7v333,
ghehe, dat draait wel lekker, en kan ik volop screens maken
quote:Opnieuw downloaden/branden..
Op woensdag 29 mei 2002 22:59 schreef SqueaK het volgende:
ik krijg dit probleem bij de installatieis daar iets aan te doen ?
quote:Waar moet ik die inzetten?
Op woensdag 29 mei 2002 21:59 schreef RaTz het volgende:
Hier is een savegame voor Gta3.![]()
Volgens mij heb ik hem hier al uitgespeelt. Alle 3 de steden dus, en alleen nog de telefoon missie's over.
quote:Alstu
Op zondag 26 mei 2002 18:17 schreef Robhimself het volgende:
Meer screengrabs, bitte!
quote:kool
Op donderdag 30 mei 2002 01:14 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Alstu
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Save een game, zoek waar ie staat.. Daar moet ie komen..
Op woensdag 29 mei 2002 23:31 schreef Mordreth het volgende:
Waar moet ik die inzetten?
Je kunt sommige dingen ook best zelf uitzoeken..
quote:Dat kan altijd.. Ik dacht alleen met de uzi.. Tijdens het rijden houd je de Q of E (resp. naar links/rechts kijken) ingedrukt en schieten maar..
Op donderdag 30 mei 2002 01:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
kool
Hoe doe je die "drive by" eigenlijk? Kan dat altijd, of is het missiegebonden?
Scream motherf*ckers!!!
quote:Weet niemand waar ik die savegame in moet pleuren???
Op woensdag 29 mei 2002 21:59 schreef RaTz het volgende:
Hier is een savegame voor Gta3.![]()
Volgens mij heb ik hem hier al uitgespeelt. Alle 3 de steden dus, en alleen nog de telefoon missie's over.
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 10:16 schreef Mordreth het volgende:[..]
Weet niemand waar ik die savegame in moet pleuren???
quote:Doe een een search in mijn documenten ...
Tripple M schreefSave een game, zoek waar ie staat.. Daar moet ie komen..
Je kunt sommige dingen ook best zelf uitzoeken
Daar moet je hem gewoon inkeilen.
Fear My Limo!
Huh? Wat doet die kerel in me achterbak?
De nieuwe Honda Enschédé
I Believe I Can Fly!
Lol, 2 hoeren in me auto
Oops!! Sorry!
Je bent een rund, als je met Syndr0me stunt
Zooo... da wassie..
Uploaden jullie ook es wa relaxe screens!!!!!!
quote:ff vraagje dan... hoe maakt je screens
Op donderdag 30 mei 2002 18:50 schreef syndr0me het volgende:Uploaden jullie ook es wa relaxe screens!!!!!!
quote:Sjah zo doe ik het wel..
Op donderdag 30 mei 2002 19:27 schreef Gorro het volgende:[..]
ff vraagje dan... hoe maakt je screens
gewoon met de printscreen-knop en paint of iets dergelijk
quote:Ik heb 't zo gedaan: ak halen bij de Ammunation op Staunton, dan op de hoek van de straat gaan staan zodat je het steegje naar de achteringang van Sex Club 7 ziet. Salvatore's bodyguards en hijzelf komen allemaal achter elkaar die steeg uitgelopen, en je kan ze op je gemak allemaal afknallen terwijl je op 1 punt mikt (wel bursten).
Man... die eerste missie als je het 2e deel van de stad heb is egt fokking moeilijk... Je moet dan die Salvatore vermoorden die uit de Club van Luigi komt... Hij zit dan in de middelste maffia auto... als je een van die auto's ook maar even aanraakt, racet de middelste er als een gek vandoor, waarna die andere auto's je gaan beuken. Die gast vermoorden voor hij in de auto stapt is ook vet kut, omdat hij bewaakt wordt door 6 man...
Nu heb ik zelf nog een vraagje: op Staunton ben ik nu missies aan het doen voor Donald Love, en ik moet die Kenji afmaken op de het dak van de parkeergarage, zonder uit m'n auto te komen. Maar zogauw ik kom aangereden wordt mn kar aan flarden geschoten door die Jappen met Colts .. any tips?
Aanraders voor je Mp3-playlist:
Fun Lovin' Criminals - Scooby Snacks
Beasty Boys - Sabotage
Cypress Hill - Lowrider
Limp Bizkit - Rollin'
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
Oxide & Neutrino - Shoot To Kill
Puretone - Addicted To Bass
Da Shootaz - Grand Theft Auto (deel hiervan zit ook in track van Lips 106, maar beter heb je hem helemaal en ongecensureerd )
[Dit bericht is gewijzigd door Frggl op 30-05-2002 20:13]
quote:Hmmm...
Op donderdag 30 mei 2002 20:06 schreef Frggl het volgende:
Leuke screens
[..]Ik heb 't zo gedaan: ak halen bij de Ammunation op Staunton, dan op de hoek van de straat gaan staan zodat je het steegje naar de achteringang van Sex Club 7 ziet. Salvatore's bodyguards en hijzelf komen allemaal achter elkaar die steeg uitgelopen, en je kan ze op je gemak allemaal afknallen terwijl je op 1 punt mikt (wel bursten).
Nu heb ik zelf nog een vraagje:
op Staunton ben ik nu missies aan het doen voor Donald Love, en ik moet die Kenji afmaken op de het dak van de parkeergarage, zonder uit m'n auto te komen. Maar zogauw ik kom aangereden wordt mn kar aan flarden geschoten door die Jappen met Colts .. any tips?
Aanraders voor je Mp3-playlist:
Fun Lovin' Criminals - Scooby Snacks
Beasty Boys - Sabotage
Cypress Hill - Lowrider
Limp Bizkit - Rollin'
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
Oxide & Neutrino - Shoot To Kill
Puretone - Addicted To Bass
Da Shootaz - Grand Theft Auto (deel hiervan zit ook in track van Lips 106, maar beter heb je hem helemaal en ongecensureerd)
Weet niet meer hoe ik die missie heb opgelost. Je mag niet uit de auto he ? Is het geen idee, eerst de bodyguards die vooraan staan aan te rijden, dan peer je hem naar de pay en spray. En ga zo maar door. Of is het een timed mission?
Ik kan me nog iets vaags herinneren dat er ook een limo stond. rij richting de limo zodat de guards je moeilijk kunnen raken en beuk de limo hun kant op zodat ze gesquesed worden
ik zit zegmaar achter een pentium III 733MHZ, 128 sd-ram (133MHZ)en een TNT Riva 2 M64 videokaartje, alleen kwee nie of GTA3 hier wel op te spelen is...
wat zijn de minimale systheem eisen voor GTA3?
quote:Je hebt het minimale. Misschien dat 640*480 met alle opties laag bij jouw een beetje kan draaie, maar dan is ook alles gezegd. Met een GeForce2 kan je het redelijk draaien en met een GeForce3 of hoger goed...
Op donderdag 30 mei 2002 21:16 schreef MOD het volgende:
geen zin om 9 pagina's door te spitten waarna ik balend op deze pagina uitkom zonder een antwoord op mijn vraag te hebben stel ik hem nu maar meteen zonder ff te tjekken...ik zit zegmaar achter een pentium III 733MHZ, 128 sd-ram (133MHZ)en een TNT Riva 2 M64 videokaartje, alleen kwee nie of GTA3 hier wel op te spelen is...
1280x960x32 is no problemo, das wel ff beter dan dat brakke 640x480x16 met mn Matrox G550 (en dan liep het nog niet echt vloeiend als het druk was en je ging een btje hard)
Nu durf ik ook screenshots te maken
en ja, ik ben te lui om het zelf helemaal te spelen :-)
quote:nog te lui om 1 pagina terug te kijken!!!!
Op donderdag 30 mei 2002 22:09 schreef estranged het volgende:
ik heb niet echt zin om 100en posts door te lezen, maar weet iemand waar ik een savegame vandaag kan halen met alle 3 de eilanden?en ja, ik ben te lui om het zelf helemaal te spelen :-)
quote:je moet op het dak gaan staan van die loods of wat het ook maar is voor dat schip.
Op donderdag 30 mei 2002 23:10 schreef ries het volgende:
Ik ben bezig in de eerste stad met een missie waarbij 8-ball
de bom moet plaatsen op het schip en ik moet die mannetjes
op het schip snipen.Maar het lukt me niet,iedere keer mollen
ze die 8-ball en kan ik weer opnieuw beginnen.Iemand een tip
hoe ik dit het beste kan doen??
[edit] er zit een trap aan de zijkant van de loods, waar je je auto moet parkeren zeg maar, dan de trap op en naar het einde lopen dan kun je op het dak springen [/edit]
quote:Aan de overkant bij dat schip is een loods waar je via een trap bij op het dak kan komen. Schiet vanaf daar de bewakers neer.
Op donderdag 30 mei 2002 23:10 schreef ries het volgende:
Ik ben bezig in de eerste stad met een missie waarbij 8-ball
de bom moet plaatsen op het schip en ik moet die mannetjes
op het schip snipen.Maar het lukt me niet,iedere keer mollen
ze die 8-ball en kan ik weer opnieuw beginnen.Iemand een tip
hoe ik dit het beste kan doen??
Begin met de twee die beneden aan de trap staan. Ga dan verder boven aan de trap en schiet de bewakers neer van links naar rechts. Doe dit allemaal met de sniper gun.
Het is ff oefenen, maar zeker goed te doen.
quote:Dat laatste is te proberen ja
Op donderdag 30 mei 2002 21:04 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Hmmm...
Weet niet meer hoe ik die missie heb opgelost. Je mag niet uit de auto he ? Is het geen idee, eerst de bodyguards die vooraan staan aan te rijden, dan peer je hem naar de pay en spray. En ga zo maar door. Of is het een timed mission?
Ik kan me nog iets vaags herinneren dat er ook een limo stond. rij richting de limo zodat de guards je moeilijk kunnen raken en beuk de limo hun kant op zodat ze gesquesed worden
quote:De tweede optie is idd de optie die ik gehanteerd heb, en die was in 1 keer gelukt...
Op donderdag 30 mei 2002 23:27 schreef Frggl het volgende:[..]
Dat laatste is te proberen ja
Dat eerste wordt moeilijk .. ze schieten me echt heel snel kapot als ik in de buurt komEn als die bak kapot is heb ik gelijk verloren
Ik wil een rocket launcher driveby kunnen doen
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 31-05-2002 08:20]
quote:Je moet zorgen dat je auto helemaal heel is.
Op donderdag 30 mei 2002 20:06 schreef Frggl het volgende:Nu heb ik zelf nog een vraagje:
op Staunton ben ik nu missies aan het doen voor Donald Love, en ik moet die Kenji afmaken op de het dak van de parkeergarage, zonder uit m'n auto te komen. Maar zogauw ik kom aangereden wordt mn kar aan flarden geschoten door die Jappen met Colts .. any tips?
quote:'Officieel' moet je minimaal een 16mb videokaart hebben en een PIII450 met 96 mb ram. Maar op een tnt2 valt het spel nog steeds niet te spelen(heb zelf een PIII750, 256mb, tnt2m64). Een geforce is toch wel het minimale om goed te kunnen spelen.
Op donderdag 30 mei 2002 21:16 schreef MOD het volgende:
geen zin om 9 pagina's door te spitten waarna ik balend op deze pagina uitkom zonder een antwoord op mijn vraag te hebben stel ik hem nu maar meteen zonder ff te tjekken...ik zit zegmaar achter een pentium III 733MHZ, 128 sd-ram (133MHZ)en een TNT Riva 2 M64 videokaartje, alleen kwee nie of GTA3 hier wel op te spelen is...
quote:Ik ben erachter gekomen hoe je VEEEL makkelijker kunt snipen: ga niet op het dak staan, maar op het platform halverwege de trap.
Op donderdag 30 mei 2002 23:18 schreef AirwiN het volgende:[..]
Aan de overkant bij dat schip is een loods waar je via een trap bij op het dak kan komen. Schiet vanaf daar de bewakers neer.
Begin met de twee die beneden aan de trap staan. Ga dan verder boven aan de trap en schiet de bewakers neer van links naar rechts. Doe dit allemaal met de sniper gun.
Het is ff oefenen, maar zeker goed te doen.
[EDIT] typfout
[Dit bericht is gewijzigd door Infinity123 op 31-05-2002 13:06]
quote:Ik zit zelf ook vast bij deze missie. 1 keer heb ik em bijna gehaald, maar toen heb ik het op de één of andere manier voor elkaar gekregen om alle getuigen te mollen
Op donderdag 30 mei 2002 20:06 schreef Frggl het volgende:
quote:Tip? Probeer een Hum Vee te jatten, die kunnen aardig wat hebben........of een geld truck uit het eerste eiland
Op vrijdag 31 mei 2002 13:04 schreef MadMarky het volgende:[..]
Ik zit zelf ook vast bij deze missie. 1 keer heb ik em bijna gehaald, maar toen heb ik het op de één of andere manier voor elkaar gekregen om alle getuigen te mollen
(3x drive bij shooting(weet niet hoe ik dat overleefd heb) en toen Kenji platrijden
).
Telkens als ik het nu probeer(op welke manier dan ook) word ik kapotgeschoten.
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 31-05-2002 13:09]
quote:Vergeten: Als ik op de .exe klik krijg ik het zandlopertje en dan houdt het op, plz help
Op vrijdag 31 mei 2002 13:04 schreef Infinity123 het volgende:
Ik wordt gek, ik heb gisteren GTA3 geinstalleerd. Nadat ik de patch van windows heb geinstalleerd (omdat ie na 3 min bleef hangen en geen tekst in balken was) doet ie helemaal niets meer. Ik heb al gereinstalleerd en ik wil SPELEN[EDIT] typfout
quote:Nee je moet een Cartel Cruiser hebben. Ze moeten namelijk denken dat de Cartel er achter zit
Op vrijdag 31 mei 2002 13:07 schreef Robhimself het volgende:[..]
Tip? Probeer een Hum Vee te jatten, die kunnen aardig wat hebben........of een geld truck uit het eerste eiland
Check tevens vanuit welke hoek je het snelste kan aankomen......hoe harder je gaat, hoe kleiner de kans dat je wagen ontploft
quote:Nieuwe drivers al geinstalleerd van je videokaart?
Op vrijdag 31 mei 2002 14:27 schreef Infinity123 het volgende:
Ik word gek, ik heb gisteren GTA3 geinstalleerd. Nadat ik de patch van windows heb geinstalleerd (omdat ie na 3 min bleef hangen en geen tekst in balken was) doet ie helemaal niets meer. Ik heb al gereinstalleerd en ik wil SPELEN
Als ik op de .exe klik krijg ik het zandlopertje en dan houdt het op, plz help
quote:Heb jij toevallig ook een ATi Radeon met de nieuwste drivers? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem en bedenk me net dat ik de nieuwste drivers geinstalleerd had (daarvoor deed-ie het wel).
Op vrijdag 31 mei 2002 14:27 schreef Infinity123 het volgende:
Ik word gek, ik heb gisteren GTA3 geinstalleerd. Nadat ik de patch van windows heb geinstalleerd (omdat ie na 3 min bleef hangen en geen tekst in balken was) doet ie helemaal niets meer. Ik heb al gereinstalleerd en ik wil SPELEN
Als ik op de .exe klik krijg ik het zandlopertje en dan houdt het op, plz help
quote:? mij lukte het in een hum vee ook
Op vrijdag 31 mei 2002 13:33 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Nee je moet een Cartel Cruiser hebben. Ze moeten namelijk denken dat de Cartel er achter zit
quote:je moet ook niet als een achterlijke de shoot knop ingedrukt houden, maar korte bursts geven...you'll see
Op vrijdag 31 mei 2002 15:55 schreef Cart_man het volgende:
Driveby shootings lukken echt nooit. Je moet er echt met een slakkegang voorbij om iemand te kunnen raken. Bijvoorbeeld in die missie op het derde eiland waar je 20 moet doden door middel van een drive by....lukt niet als je er hard langs rijdt...Al tientallen keren geprobeerd maar nog steeds niet gelukt
quote:wedden van wel
Op vrijdag 31 mei 2002 15:55 schreef Cart_man het volgende:
Driveby shootings lukken echt nooit. Je moet er echt met een slakkegang voorbij om iemand te kunnen raken. Bijvoorbeeld in die missie op het derde eiland waar je 20 moet doden door middel van een drive by....lukt niet als je er hard langs rijdt...Al tientallen keren geprobeerd maar nog steeds niet gelukt
GIVEUSATANK
dat werkt zeker, rijden en schieten
quote:Lamme cheater...
Op vrijdag 31 mei 2002 17:23 schreef SolidArt het volgende:[..]
wedden van wel
GIVEUSATANK
dat werkt zeker, rijden en schieten
quote:nee aarsje, gwoon, omdat het superlachen is...
Op vrijdag 31 mei 2002 17:46 schreef syndr0me het volgende:[..]
Lamme cheater...
Vraag: 'hoe verneuk ik een supervet spel het snelst'
Antwoord: 'gebruik zielige cheats, omdat je anders te slecht bent.'
wat kan mij het nou verrekken of je me een cheater vindt.
MAAR
In gta, 1,2&3 is een beetje cheaten gewoon GAAF!
quote:dat zeg ik
Op vrijdag 31 mei 2002 17:55 schreef Tasma het volgende:
ik cheat normaal NOOIT bij spellen en sluit me normaal aan, doch in normalere taal, bij die gast die net ff cheaters uitschold..MAAR
In gta, 1,2&3 is een beetje cheaten gewoon GAAF!
quote:Nee ik heb een geforce ddr 32 met nvidia chipset (of zoiets). En eerst deed GTA3 het gewoon, totdat ik die patch installeerde van microsoft voor windows XP
Op vrijdag 31 mei 2002 15:14 schreef Chevalric het volgende:[..]
Heb jij toevallig ook een ATi Radeon met de nieuwste drivers? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem en bedenk me net dat ik de nieuwste drivers geinstalleerd had (daarvoor deed-ie het wel).
quote:if it ain't broken don't try to fix it.
Op vrijdag 31 mei 2002 17:57 schreef Infinity123 het volgende:[..]
Nee ik heb een geforce ddr 32 met nvidia chipset (of zoiets). En eerst deed GTA3 het gewoon, totdat ik die patch installeerde van microsoft voor windows XP
als ik mijn gesavede game wil laden, krijg ik een Fout in wintendows 2000
quote:It was broken, na half uur ging het schokken en de letters in de tekstbalken verdewenen etc. Ik was ten einde raad, maar nu doet het het helemaal niet meer.
Op vrijdag 31 mei 2002 17:59 schreef Raven het volgende:[..]
if it ain't broken don't try to fix it.
quote:dan heb je de illegale versie. En ja daar is een patch voor maar daar mag je hier niet naar vragen dus moet je lekker zelf zoeken.
Op vrijdag 31 mei 2002 17:59 schreef SolidArt het volgende:
ik heb trouwens een SAVE probleem.als ik mijn gesavede game wil laden, krijg ik een Fout in wintendows 2000
quote:hmm... deinstalleren en opnieuw installeren?
Op vrijdag 31 mei 2002 18:00 schreef Infinity123 het volgende:[..]
It was broken, na half uur ging het schokken en de letters in de tekstbalken verdewenen etc. Ik was ten einde raad, maar nu doet het het helemaal niet meer.
quote:Helpt niet, ik echt vanalles geprobeerd, maar mij lukt het niet. Ik heb hem al en keer of 3 opnieuw geinstalleerd, maar nee. Ik heb de patch van windows inmiddels gedeinstalleerd en hij doet het nog steeds niet. Na het installeren van die patch is het mis gegaan, maar ik kom maar niet achter de oorzaak
Op vrijdag 31 mei 2002 18:02 schreef Raven het volgende:[..]
hmm... deinstalleren en opnieuw installeren?
quote:overgebleven registry keys misschien?
Op vrijdag 31 mei 2002 18:04 schreef Infinity123 het volgende:[..]
Helpt niet, ik echt vanalles geprobeerd, maar mij lukt het niet. Ik heb hem al en keer of 3 opnieuw geinstalleerd, maar nee. Ik heb de patch van windows inmiddels gedeinstalleerd en hij doet het nog steeds niet. Na het installeren van die patch is het mis gegaan, maar ik kom maar niet achter de oorzaak
quote:Ik zal eens kijken, ik hou je op de hoogte
Op vrijdag 31 mei 2002 18:05 schreef Raven het volgende:[..]
overgebleven registry keys misschien?
*GTA 3 niet ingestalleerd heeft* dus weet het ook niet zeker.
Dus voor mensen die problemen hebben met XP+GTA3 je hebt die patch nodig..
ik weet niet waar die ergens is.. ja op dc
quote:als je dit topic goed gelezen had, waren de hier geplaatste links je ook niet ontgaan
Op vrijdag 31 mei 2002 18:30 schreef Tasma het volgende:
hoor hier net op dc (direct connect) dat er een XP patch for gta3 is...Dus voor mensen die problemen hebben met XP+GTA3 je hebt die patch nodig..
ik weet niet waar die ergens is.. ja op dc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |