Dat dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
Je bent nog zo straks als de sluiting van een Tupperware doosje.
Niets?quote:
Je vind het gek?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hmmm...blijkbaar vond Symphonic het ook een rare vraag.
Ik hou toch ook van jou Bellabeertjequote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
mwahhebmewelunsbetergevoeltmaargelukkigkanikhierffchillen
![]()
Ja ik kopieer hem en dan krijg ik een heel wiki verhaal er steeds onder, dat ik dan weer weg moet halenquote:
O, ligt aan mijquote:
Nou ja eigenlijk wel jaquote:
Ik haat zondagen.quote:
Ik ook helaas.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:59 schreef kitao het volgende:
laatste uurtje dan , moet morgen vroeg op.
Ze begrijpen je niet he?quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk wel ja! Ik bedoel in 27 jaar moet je toch wel wat meegemaakt hebben en ik was wel benieuwd
.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zondag is draadjesvleesdag![]()
Ik vraag er om nu
Ik had het bijna gehaald vandaag jaquote:Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zondag is draadjesvleesdag![]()
Ik vraag er om nu
..sesamstraat in bed te kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
Zondag, lekker lang de tijd om te...
Doei mopquote:
Welke vraag?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hmmm...blijkbaar vond Symphonic het ook een rare vraag.
Het ging me meer om die omschrijvingquote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk wel ja! Ik bedoel in 27 jaar moet je toch wel wat meegemaakt hebben en ik was wel benieuwd
.
Zegquote:
beter als werken toch ?quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook helaas.
Ik moet mijn lief naarf het zwembad brengen met haar dochter.
Gelukkig is ze niet zo onhandelbaar als vorge week
quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Pest Kally niet zo!
Doe ik ook nooit!
Ja ik nu ook wat andersquote:
Engelse sjips waren lekker (maar zijn op)quote:
Nou ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant geef je me zo wegquote:
Ik deel graagquote:Op zondag 26 september 2010 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant geef je me zo weg
Ik ben allergisch voor zwemmen, dus ik ga zeker niet het zwembad in.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef kitao het volgende:
[..]
beter als werken toch ?
veel plezier trouwens.
Is dat van die prijsvraag?quote:
In het zwembadquote:Op zondag 26 september 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor zwemmen, dus ik ga zeker niet het zwembad in.
Ik breng ze weg en dan duik ik er nog even lekker in
Ik heb wat smaken gezien op die sitequote:
Jij bent andere smaken gewendquote:Op zondag 26 september 2010 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wat smaken gezien op die site
Mango Red chili lijkt me nog wel lekker... ik weet niet wat joppisaus isquote:Op zondag 26 september 2010 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wat smaken gezien op die site
Jij weet heul niet wat ik gewend benquote:
!!!! Fokking lekkere saus.quote:Op zondag 26 september 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mango Red chili lijkt me nog wel lekker... ik weet niet wat joppisaus is
Joppiesaus is lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
O dat is wel lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja, ook niet zo gek.quote:
Nee joh, hier kun je dat ook overal krijgen.quote:
Soort van mayo met curry, wat ui en kerrie.quote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
Maar ik weet nog steeds niet wat voor saus
geen idee wat er in zit, het is wel lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joppie_sausquote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
mmmm dan heb ik het toevallig steeds in Brabant gegetenquote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh, hier kun je dat ook overal krijgen.
Is Glanerbrug Enschede?quote:Op zondag 26 september 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
O ik lees net dat het uit ENSCHEDE MAAIKE ENSCHEDE komt.
Ohw okequote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef Kally het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joppie_saus
Jij ook alquote:
Nee, maar dat is hetzelfde met Bakel, dat is gewoon Helmond.quote:
Ik heb geen idee waar Glanerbrug ligt, vandaar mijn vraagquote:Op zondag 26 september 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar dat is hetzelfde met Bakel, dat is gewoon Helmond.
Ten oosten van ENSCHEDE blijkbaar.quote:Op zondag 26 september 2010 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar Glanerbrug ligt, vandaar mijn vraag
Ja hier ook al zo fokking veel, zo uncoolquote:
wie weet slaat het aan, wordt het gewoon de nieuwe joppie sausquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ten oosten van ENSCHEDE blijkbaar.
er stoppen nog treinen ook daarquote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ten oosten van ENSCHEDE blijkbaar.
Heb je geen oplader?quote:
ow bestaat dat nog steeds die wedstrijd?quote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
Alleen kunnen stemmen met een hyvesaccount voor die chips![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hier ook al zo fokking veel, zo uncool
we hadden gewoon daar de meet moeten doenquote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
Een stoplicht springt op rood
Een stoplicht springt op groen
In Glanerbrug is altijd iets te doen
Slaap lekkerquote:
Om de winnaar te kiezen jaquote:Op zondag 26 september 2010 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow bestaat dat nog steeds die wedstrijd?
Daar kan ik niet zonder.quote:
bestaat dat nog steeds, hyves?quote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
Alleen kunnen stemmen met een hyvesaccount voor die chips![]()
ik ben twee weken geleden al in Wierden geweestquote:Op zondag 26 september 2010 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hadden gewoon daar de meet moeten doen
En dan een frietje joppie saus (zo noemen ze het daar hequote:Op zondag 26 september 2010 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hadden gewoon daar de meet moeten doen
ow zeggen Tukkers ook frietquote:Op zondag 26 september 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan een frietje joppie saus (zo noemen ze het daar he)
Ja ik was je kwijtquote:Op zondag 26 september 2010 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
blijkbaar...
Ik heb de mijne een paar weken geleden verwijderd
Geen idee, maar Bella welquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik was je kwijt![]()
Ik zoeken en gillen Benny waar ben je, maar het was tevergeefs
owjee, onder je dekensquote:Op zondag 26 september 2010 00:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ligt benee, ik fok nu stiekem op bed
ah okequote:Op zondag 26 september 2010 00:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook, ben het ook helemaal zat, of ik hou hem alleen nog voor de jongens want die vinden het nog wel leuk, buddypoken met moedersquote:Op zondag 26 september 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaas wel.
Ik ga de mijne verwijderen
hey eens kieken of ik je kan vindenquote:Op zondag 26 september 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik deed er niks meer mee... en heb nu facebook
quote:Op zondag 26 september 2010 00:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoezo? dat was best simpel te doen hoorquote:Op zondag 26 september 2010 00:23 schreef kitao het volgende:
[..]
sure , ze weigeren accounts te verwijderen.
Als het goed is kan het welquote:Op zondag 26 september 2010 00:23 schreef kitao het volgende:
[..]
sure , ze weigeren accounts te verwijderen.
dan heb ik het niet gesnapt wrs, die van mij staat er nog steeds geloof ik.quote:Op zondag 26 september 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo? dat was best simpel te doen hoor
Gewoon zo...quote:Op zondag 26 september 2010 00:25 schreef kitao het volgende:
[..]
dan heb ik het niet gesnapt wrs, die van mij staat er nog steeds geloof ik.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe ik altijd als ik savonds laat online ben op mijn iPod Touch.
Maar ik ga nu echt.
quote:
True.quote:Op zondag 26 september 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
Mooie quote
Things turn out best for the people who make the best of the way things turn out.
O ja dat is ook mooiquote:Op zondag 26 september 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
True.
Net ook iets met David Hasselhoff () gekeken maar hij zei wel iets moois. Iets in de trant van, het gaat er niet om hoe diep je valt, maar het gaat erom hoe je weer overeind komt.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat is ook mooi![]()
Deze is van Anna Wintour
quote:Op zondag 26 september 2010 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Damn. Ik krijg het al koud als ik haar naam hoor.
hahaha dat gevoel kreeg ik ook alquote:Op zondag 26 september 2010 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Damn. Ik krijg het al koud als ik haar naam hoor.
daar heb je weinig aan als een napalmbom op je dak wordt gegooid.quote:Op zondag 26 september 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
Mooie quote
Things turn out best for the people who make the best of the way things turn out.
ken ik nietquote:Op zondag 26 september 2010 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat is ook mooi![]()
Deze is van Anna Wintour
quote:Op zondag 26 september 2010 00:30 schreef kitao het volgende:
[..]
daar heb je weinig aan als een napalmbom op je dak wordt gegooid.
Nouquote:Op zondag 26 september 2010 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
Fantastisch weergegeven door Meryl Streep overigens.
Meryl Streepquote:Op zondag 26 september 2010 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
Fantastisch weergegeven door Meryl Streep overigens.
Dat gevoel heb ik ook regelmatig als ik op zolder slaapquote:Op zondag 26 september 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik voel me zo thuis in de logeerkamer![]()
Op zaterdag kan het helaas niet andersquote:Op zondag 26 september 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook regelmatig als ik op zolder slaap
Je moet dan op een andere plek dan normaal?quote:Op zondag 26 september 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op zaterdag kan het helaas niet anders
Ja, ivm geestelijk gehandicapte dochter.quote:Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet dan op een andere plek dan normaal?
poeh, zwaar hoorquote:Op zondag 26 september 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ivm geestelijk gehandicapte dochter.
Die slaapt 1,5 uur en de rest van de nacht houdt ze je bezig
Ohw zo...quote:Op zondag 26 september 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ivm geestelijk gehandicapte dochter.
Die slaapt 1,5 uur en de rest van de nacht houdt ze je bezig
Trusten.quote:
Slaapt ze altijd zo weinig, of door de verandering van omgeving?quote:
wij slapen beneden en zij ook, dus op zaterdag zit ik verplicht op zolder vanaf een uur of half elfquote:Op zondag 26 september 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo...
En die slaap op zolder? of juist waar jij normaal slaapt?
quote:Op zondag 26 september 2010 00:39 schreef Koen66 het volgende:
Over 3 weken is de meet bezig (en heb ik wellicht de laatste trein al gemist)
Dan lig ik misschien al wel aan de maagpomp.quote:Op zondag 26 september 2010 00:39 schreef Koen66 het volgende:
Over 3 weken is de meet bezig (en heb ik wellicht de laatste trein al gemist)
Het is iets van de laatste paar weken.quote:Op zondag 26 september 2010 00:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Slaapt ze altijd zo weinig, of door de verandering van omgeving?
quote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan lig ik misschien al wel aan de maagpomp.
Ohw op die manier...quote:Op zondag 26 september 2010 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij slapen beneden en zij ook, dus op zaterdag zit ik verplicht op zolder vanaf een uur of half elf
Ja dat ken ik wel ja, dan zijn ze vreselijk sterk.quote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is iets van de laatste paar weken.
Ze kan ontzettend agressief zijn en dan slaat ze een volwassen kerel door een dichte deur.
Ze is overigens niet agressief naar mij toe, maar op de woongroep wel
wow da's vroeg.... Sla je de goot gemakshalve over ?quote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan lig ik misschien al wel aan de maagpomp.
hotel of bij iemand thuis?quote:Op zondag 26 september 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb onwijs zin in de meet.
ik zoek nog wel een slaapplaats
Niet als we al om 4 uur beginnen.quote:Op zondag 26 september 2010 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow da's vroeg.... Sla je de goot gemakshalve over ?
quote:Op zondag 26 september 2010 00:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel ja, dan zijn ze vreselijk sterk.
Maar jeetje hoe doen ze dat dan op de woongroep, dan moet er dus ook steeds iemand bij haar zijn?
Ik heb ineens beeld van Symph die overal in Utrecht aanbelt, mag ik hier slapen?quote:
Sommeigen hebben dankzij de SC al bij voorbaat een reputatie hoog te houdenquote:Op zondag 26 september 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet als we al om 4 uur beginnen.Nee zo erg zal het niet zijn.
Ja, ik hopelijk niet.quote:Op zondag 26 september 2010 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sommeigen hebben dankzij de SC al bij voorbaat een reputatie hoog te houden
ik ben niet zo bang en verlegen uitgevallenquote:Op zondag 26 september 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
Sym Kally Motel is geopend.Ik zou alleen niet douchen.
En ze weten niet waardoor die verandering er ineens is? Ja het is echt bizar hoe sterk ze dan zijnquote:Op zondag 26 september 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze in de time-out moet, moeten ze dat met 3 man doen.
Ze heeft laatst een deur uit de post getrokken met scharnier en al
wow, da's behoorlijk iddquote:Op zondag 26 september 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 september 2010 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ineens beeld van Symph die overal in Utrecht aanbelt, mag ik hier slapen?
Nee oke want:quote:Op zondag 26 september 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben niet zo bang en verlegen uitgevallen
Wat is er met de douche?quote:Op zondag 26 september 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
Sym Kally Motel is geopend.Ik zou alleen niet douchen.
nee, we zien jou nog allemaal als een heel braaf meisje dat de hele avond niets zegt en aan de cola zitquote:
Ja echt he.quote:Op zondag 26 september 2010 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, we zien jou nog allemaal als een heel braaf meisje dat de hele avond niets zegt en aan de cola zit
*pakt 2 seconden lijmquote:Op zondag 26 september 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik mis een hoop vaste gasten hier
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt super gevonden, mijn complimenten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Of niet kletsen![]()
We hebben trouwens een pub gevonden met betaalbaar eten en er is van alles te doen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
Sta jij trouwens ook te schreeuwen langs de lijn Vaduz? Zo van "Kom op jongens, VOETBALLUH!"
Nee, wat Benny zegt, ik houd me rustig op de achtergrond en probeer de mensen waarmee ik ga ene stukje wijzer te maken wat betreft tactiek.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
vaduz lijkt me meer iemand die alles op zijn gemak analyseert
Dan heet je geen Johanquote:Op zondag 26 september 2010 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt super gevonden, mijn complimenten.
[..]
[..]
Nee, wat Benny zegt, ik houd me rustig op de achtergrond en probeer de mensen waarmee ik ga ene stukje wijzer te maken wat betreft tactiek.
Als het aan mij ligt zou je hier de nacht door kunnen brengen.quote:Op zondag 26 september 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
Als er iemand hier een plekkie voor me heeft hou ik me aanbevolen
Naar huis is geen optie (zie bovenstaande)
Tof en graagquote:Op zondag 26 september 2010 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt zou je hier de nacht door kunnen brengen.
Slaap lekker Kallyquote:Op zondag 26 september 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
Lieve kijkbuiskindertjes, ik ga ook mijn bedje opzoeken![]()
Slaap lekker voor wanneer dan ook![]()
Slaap lekker Siepquote:Op zondag 26 september 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
Truste mopquote:Op zondag 26 september 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
80's gemist ?quote:Op zondag 26 september 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
zit al de hele tijd naar de '90's te luisteren.....
Damn I'm getting old....![]()
Ow?quote:
Nee hoor, toen was ik er ook al ruimschootsquote:
Nee integendeelquote:
Zolang je het niet doet zoals Brandon Lee.quote:Op zondag 26 september 2010 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu ik dit zo zeg denk ik: misschien moet ik een jeugdteam gaan coachen. Maar dat kan weer een nieuwste losse flodder zijn.
Whahaah die had ik nog op single ookquote:
Die ken ik niet. Dus kleine kans.quote:Op zondag 26 september 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zolang je het niet doet zoals Brandon Lee.
Coach voor voetbal?quote:Op zondag 26 september 2010 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu ik dit zo zeg denk ik: misschien moet ik een jeugdteam gaan coachen. Maar dat kan weer een nieuwste losse flodder zijn.
Hij is doodgegaan door losse flodder.quote:Op zondag 26 september 2010 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Dus kleine kans.
Ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whahaah die had ik nog op single ook
Eerst maar eens fit worden en dan een goede keuze maken. Er is zoveel leuks op sportgebied.quote:Op zondag 26 september 2010 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Coach voor voetbal?
Ik denk wel dat je dat kan
dat is heel goed mogelijkquote:Op zondag 26 september 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is doodgegaan door losse flodder.
Moet toch de platenspeler eens uit het stof halen en aan de kids laten zienquote:
Dat is ook wel belangrijk ja...quote:Op zondag 26 september 2010 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eerst maar eens fit worden en dan een goede keuze maken. Er is zoveel leuks op sportgebied.
stond je toen net als ik aan het ijzeren gordijn ?quote:Op zondag 26 september 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor, toen was ik er ook al ruimschoots
Mijn vader heeft bij een verhuizing ooit eens per ongeluk al mijn platrn bij het vuil gezet...quote:Op zondag 26 september 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet toch de platenspeler eens uit het stof halen en aan de kids laten zien
hmmmm enige die ik tot zoiets in staat acht is mijn vrouw......quote:Op zondag 26 september 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn vader heeft bij een verhuizing ooit eens per ongeluk al mijn platrn bij het vuil gezet...
Honderden singletjes, LP's en al mijn boeken
quote:Op zondag 26 september 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn vader heeft bij een verhuizing ooit eens per ongeluk al mijn platrn bij het vuil gezet...
Honderden singletjes, LP's en al mijn boeken
ik heb het wel live gevolfd op TV.quote:Op zondag 26 september 2010 00:58 schreef kitao het volgende:
[..]
stond je toen net als ik aan het ijzeren gordijn ?
het afval is keurig verhuisdquote:Op zondag 26 september 2010 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm enige die ik tot zoiets in staat acht is mijn vrouw......
vond het wel boeiend, maar helaas ben ik nooit in het oostblok geweest voor de muur vielquote:Op zondag 26 september 2010 00:58 schreef kitao het volgende:
[..]
stond je toen net als ik aan het ijzeren gordijn ?
Deze keer fit in de zin van: conditie opbouwen. Dat gaat echt een strijd met mezelf worden. Wel zin in.quote:
Ik ben daarna wel een paar keer in de DDR geweestquote:Op zondag 26 september 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het wel boeiend, maar helaas ben ik nooit in het oostblok geweest voor de muur viel
ze weet gelukkig nu eindelijk na een paar forse aanvaringen dat het 'not done' is om zonder overleg mijn spullen weg te gooienquote:
Haha, goed bezig.quote:Op zondag 26 september 2010 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze weet gelukkig nu eindelijk na een paar forse aanvaringen dat het 'not done' is om zonder overleg mijn spullen weg te gooien
had graag Berlijn willen zien met het contrast tussen oost en west, en het Goede Doel op de achtergrondquote:Op zondag 26 september 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben daarna wel een paar keer in de DDR geweest
De wachttorens vol kogelgaten. Een paar jaar later waren ze verdwenen
dit was een onbedoelde blinder. Gewoon de verkeerde stapel langs de weg gezet.quote:Op zondag 26 september 2010 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze weet gelukkig nu eindelijk na een paar forse aanvaringen dat het 'not done' is om zonder overleg mijn spullen weg te gooien
live gevolgd wat , de afbraak ervan ?quote:Op zondag 26 september 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het wel live gevolfd op TV.
Hoewel ik de verdrijving van Ceausescu nog mooier vond
onbedoeld lijkt me nog lastiger, je bent boos en teleurgesteld tegelijk, maar echt boos worden kan je dan ook weer niet....quote:Op zondag 26 september 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit was een onbedoelde blinder. Gewoon de verkeerde stapel langs de weg gezet.
Maar wel een hele dure en pijnlijke blunder
ik ben een paar keer in Meiningen geweest.quote:Op zondag 26 september 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had graag Berlijn willen zien met het contrast tussen oost en west, en het Goede Doel op de achtergrond
ik stond ervoor slimmerik , op skies , met fall en punt 50.quote:Op zondag 26 september 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het wel boeiend, maar helaas ben ik nooit in het oostblok geweest voor de muur viel
Ja ik was aan de buis en de radio gekluisterd en heb wel een traan gelatenquote:Op zondag 26 september 2010 01:04 schreef kitao het volgende:
[..]
live gevolgd wat , de afbraak ervan ?
dat was daarna in de jaren 90 volgens mij.
Trusten.quote:
Ik heb ook met beiden geschoten in dienst.quote:Op zondag 26 september 2010 01:06 schreef kitao het volgende:
[..]
ik stond ervoor slimmerik , op skies , met fall en punt 50.
en jij ?
Ik was buitengewoon dienstplichtig, grootste deel van mijn jaargangquote:Op zondag 26 september 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ook met beiden geschoten in dienst.
Falldaar kon ik heel goed mee overweg
Mazzelaarquote:Op zondag 26 september 2010 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was buitengewoon dienstplichtig, grootste deel van mijn jaargang
Die Roma familie.quote:Op zondag 26 september 2010 01:09 schreef Koen66 het volgende:
Is er eigenlijk niemand van het Meet ploegje die in Utrecht woont en een groot huis heeft?
Ik ben bang van nietquote:Op zondag 26 september 2010 01:09 schreef Koen66 het volgende:
Is er eigenlijk niemand van het Meet ploegje die in Utrecht woont en een groot huis heeft?
Rauzer.quote:
ik ook , ik zie die Breznjev of die andere wodkazuiper nog steeds gaten in het Kremlin schieten.quote:Op zondag 26 september 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik was aan de buis en de radio gekluisterd en heb wel een traan gelaten
Ik ben 41 dus ik heb de DDR heel bewust meegemaakt
het leek zo'n goed idee.....quote:
Het enige leuke aan dienst vond ik de fall.quote:Op zondag 26 september 2010 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan er dus ook totaal niet over meepraten
hele rangen en standen verhaal is gewoon sneuquote:Op zondag 26 september 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
Het leger was toen zoooo sneu.
Ik was 21 en moest tegen iemand van bijna 18 U zeggen.
No Fokking way
Jah echt wel, en dan die mensen die het geweldig vonden.quote:Op zondag 26 september 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ongelofelijk dat je vroegah nog werd opgeroepen voor de dienst.
ik kreeg eerst uitstel ivm opleiding, daarna afstelquote:Op zondag 26 september 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ongelofelijk dat je vroegah nog werd opgeroepen voor de dienst.
Heeeee da's idd lang geledenquote:Op zondag 26 september 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Lang geleden dat ik hier nog was maar had het druk
TLK.quote:Op zondag 26 september 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Heeeeee klega ex modquote:Op zondag 26 september 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Tof dat je er weer bentquote:Op zondag 26 september 2010 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja men maar nu heb ik weer tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |