Dat dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
Je bent nog zo straks als de sluiting van een Tupperware doosje.
Niets?quote:
Je vind het gek?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hmmm...blijkbaar vond Symphonic het ook een rare vraag.
Ik hou toch ook van jou Bellabeertjequote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
mwahhebmewelunsbetergevoeltmaargelukkigkanikhierffchillen
![]()
Ja ik kopieer hem en dan krijg ik een heel wiki verhaal er steeds onder, dat ik dan weer weg moet halenquote:
O, ligt aan mijquote:
Nou ja eigenlijk wel jaquote:
Ik haat zondagen.quote:
Ik ook helaas.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:59 schreef kitao het volgende:
laatste uurtje dan , moet morgen vroeg op.
Ze begrijpen je niet he?quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk wel ja! Ik bedoel in 27 jaar moet je toch wel wat meegemaakt hebben en ik was wel benieuwd
.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zondag is draadjesvleesdag![]()
Ik vraag er om nu
Ik had het bijna gehaald vandaag jaquote:Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zondag is draadjesvleesdag![]()
Ik vraag er om nu
..sesamstraat in bed te kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
Zondag, lekker lang de tijd om te...
Doei mopquote:
Welke vraag?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hmmm...blijkbaar vond Symphonic het ook een rare vraag.
Het ging me meer om die omschrijvingquote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk wel ja! Ik bedoel in 27 jaar moet je toch wel wat meegemaakt hebben en ik was wel benieuwd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |