Ja? Met welke reden? Is het verboden om te protesteren in dit land?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zeg: de Dam insluiten en een grote oefening houden voor de ME
Anti-kraak ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:50 schreef BlackFrancis het volgende:
KrakersDankzij hun woon ik lekker goedkoop
De nutsbedrijven waren toch verplicht om ze aan te sluiten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker koud vannacht. Maarja die krakers zijn het wel gewend natuurlijk, die leven in van die panden zonder electriciteit en verwarming.
Geen idee. Maar da's wel een stuk beter ja. Ik snap dan alleen niet waarom zwervers niet gaan kraken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
De nutsbedrijven waren toch verplicht om ze aan te sluiten?
Het moet niet gekker worden, jij weet donders goed wat voor mensen die krakers zijn! Deze mensen zijn gewoon te lui of voelen zich te goed om te werken en ga dan even een huis kraken die betaald is door iemand anders en vervolgens zich weer lekker gaan uitleven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja? Met welke reden? Is het verboden om te protesteren in dit land?
Mensen die vreedzame demonstraties met geweld willen verbieden verdienen zelf een klap tegen de kop met een stoeptegel, er kan toch niet veel stuk.
Omdat het dan geen zwervers meer zijn maar krakers.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar da's wel een stuk beter ja. Ik snap dan alleen niet waarom zwervers niet gaan kraken.
Tja, hetzelfde zei men ook over de vrouwen die hun stemrecht eisten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef FruitenCo het volgende:
En ja iedereen mag demonstreren, maar die krakers zijn een verhaal apart.
De term 'maatschappelijk nut' is voor talloze interpretaties vatbaar. En ook het belang ervan valt te relativeren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Faalhazen zonder maatschappelijk nut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |