quote:Vlak voor de nieuwe APK heb ik alles aan roest eruit laten slijpen en opnieuw laten lassen.
En hoe krijg jij 2 jaar APK op een auto?quote:Pluspunten:
- geheel roestvrij: er zit geen laswerk aan!
Om de auto door de APK te krijgen is deze geheel roestvrij gemaakt. Dus vandaar 't pluspunt.quote:Op zondag 26 september 2010 00:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dit snap ik niet:
[..]
[..]
En hoe krijg jij 2 jaar APK op een auto?
Zjuust!quote:Op zondag 26 september 2010 00:45 schreef Gutz het volgende:
[..]
Om de auto door de APK te krijgen is deze geheel roestvrij gemaakt. Dus vandaar 't pluspunt.
/
Oldtimers hoeven maar om de 2 jaar gekeurd te worden.
Kan wel eventueel, maar je snapt wellicht wel dat 't dan wel bijbetalen wordt vanuit jouw kant.quote:
Dank!quote:
Top zou rond de 180 moeten liggen, heb 't zelf alleen nooit uitgetest.quote:
Ligt erg aan de zwaarte van je rechtervoet.quote:
Een Amazon heb je nog niet gehad toch?quote:Op maandag 27 september 2010 11:04 schreef r8ality het volgende:
Ik ga niet nog een auto van je kopen.
Ik vind het echt een gave bak! Maar ben zo bang dat ik er teveel aan moet doen en het niet mijn dagelijkse eerste autotje van kan makenquote:Op maandag 27 september 2010 00:07 schreef Bart-Willem het volgende:
Er zijn tig mensen die zoiets als eerste auto pakken.Als je niet vies bent van sleutelen is het erg goed te doen hoor.
Speciaal gereedschap is er niet voor nodig, en met een Haynes Service manual is het net Lego.
Ben je handig met andere dingen, dan ben je hier ook handig in. Heb je 2 linkerhanden, dan moet je maar een goedkope garage zien te vinden.
En daar heb je weer 1. Sleuteljankers. Reageer dan nietquote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gave bak! Maar ben zo bang dat ik er teveel aan moet doen en het niet mijn dagelijkse eerste autotje van kan maken
Tja met een gare Fiesta uit 1991 zal misschien meer aan de hand zijn dan met deze.quote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gave bak! Maar ben zo bang dat ik er teveel aan moet doen en het niet mijn dagelijkse eerste autotje van kan maken
Dan laat ik het zo maar even, succes met de verkoop.quote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Zjuust!En een paar plekken extra laten lassen dat geen afkeur was, maar ik wilde het in 1x goed hebben (anders blijf je ieder jaar lassen en daar heb ik geen zin in).
![]()
[..]
Kan wel eventueel, maar je snapt wellicht wel dat 't dan wel bijbetalen wordt vanuit jouw kant.Je wilde toch sowieso goedkoper rijden? Hint: ik heb ook nog een 740 Turbo Intercooler uit '86 te koop staan.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
En daar heb je weer 1. Sleuteljankers. Reageer dan niet.
En trust me, met alles wat er al aan gebeurd is kun je voorlopig de APK lang vooruit.
Is die 740 niet iets voor je dan? Je wilde je vaste lasten drukken toch?quote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan laat ik het zo maar even, succes met de verkoop.
Had je die hier niet te koop staan? En die is vanaf volgend jaar belastingvrij?quote:Op maandag 27 september 2010 17:26 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Is die 740 niet iets voor je dan? Je wilde je vaste lasten drukken toch?
Nee staat nier hier, en is vanaf april belastingvrij.quote:Op maandag 27 september 2010 17:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je die hier niet te koop staan? En die is vanaf volgend jaar belastingvrij?
LPG ga ik er niet ingooien denk ik, als ik straks de wegenbelasting kwijt ben en als youngtimer kan verzekeren scheelt dat al een heleboel.quote:Op maandag 27 september 2010 17:38 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Nee staat nier hier, en is vanaf april belastingvrij.Tis een Turbo Intercooler uit Duitsland (zit al Nederlands kenteken op en APK t/m mei). Niet zo'n overdreven turbo maar eentje met katalysator etc.
En geen K-Jetronic maar LH-Jetronic (zoals je 940 heeft) dus minder troubles en geschikt voor LPG.
Doe dat, je 940 kan je eventueel wel inruilen.quote:Op maandag 27 september 2010 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
LPG ga ik er niet ingooien denk ik, als ik straks de wegenbelasting kwijt ben en als youngtimer kan verzekeren scheelt dat al een heleboel.
Ik ga hem meenemen in de overweging.
We vervuilen je topic.quote:Op maandag 27 september 2010 20:21 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Doe dat, je 940 kan je eventueel wel inruilen.Als je meer wil weten moet je maar ff een berichtje sturen.
Standaard onderhoud. En wassenquote:Op maandag 27 september 2010 17:05 schreef Saninl het volgende:
[..]
Neee, maar ik ben een student die bijna 18 is.. En wil daarom wel weten wat ik er dus aan moet doen behalve tanken.. Sorry
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 17:05 schreef Saninl het volgende:
[..]
Neee, maar ik ben een student die bijna 18 is.. En wil daarom wel weten wat ik er dus aan moet doen behalve tanken.. Sorry
![]()
Wat? Is het echt zo raar om als beginnende oldtimer fanaat (okay, die drie woorden zijn welquote:
Tis matzwart! Dat hoef je niet eens te wassen.quote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Standaard onderhoud. En wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |