Stream? Gewoon studio sport via de kabel. Niks stream.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:38 schreef Elvislives het volgende:
Je stream loopt gewoon heel erg achter
Gastquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Stoere boys hier hoor, leg het uit dan als je het zo goed weet.
Moet dit echt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Stoere boys hier hoor, leg het uit dan als je het zo goed weet.
Ja leg nog meer uit, pleasequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gast
Ze maken de samenvatting af terwijl ze hem uitzenden. Nog meer uitleg nodig?
Lees jij dit topic? Blijkbaar niet. Het gaat er om dat SS in staat is om de samenvatting van de tweede helft in 10 minuten te maken. Dat vind ik knap. Als je wat weet van video editing, dan weet je dat het bijna onmogelijk is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gast
Ze maken de samenvatting af terwijl ze hem uitzenden. Nog meer uitleg nodig?
Bljkbaar krijgen ze het voor elkaar, dus onmogelijk is het niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef troje het volgende:
[..]
Lees jij dit topic? Blijkbaar niet. Het gaat er om dat SS in staat is om de samenvatting van de tweede helft in 10 minuten te maken. Dat vind ik knap. Als je wat weet van video editing, dan weet je dat het bijna onmogelijk is.
Tijdens het uitzenden zijn ze al bezig een samenvatting te maken. Gewoon alle highlights apart zetten. Niet zo moeilijk dunkt me.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef troje het volgende:
[..]
Lees jij dit topic? Blijkbaar niet. Het gaat er om dat SS in staat is om de samenvatting van de tweede helft in 10 minuten te maken. Dat vind ik knap. Als je wat weet van video editing, dan weet je dat het bijna onmogelijk is.
Het commentaar moet anders ook precies aansluiten. Je kunt moeilijk half in een zin beginnen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijdens het uitzenden zijn ze al bezig een samenvatting te maken. Gewoon alle highlights apart zetten. Niet zo moeilijk dunkt me.
Dat wordt gewoon tijdens de wedstrijd al ingesproken hoor.... Dus dat is automatisch al gesynchroniseerdquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het commentaar moet anders ook precies aansluiten. Je kunt moeilijk half in een zin beginnen.
Zo makkelijk als er hier wel gesuggereerd wordt zal het beslist niet zijn
Vast niet. Maar ik denk dat Studio Sport hier wel ervaren in isquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het commentaar moet anders ook precies aansluiten. Je kunt moeilijk half in een zin beginnen.
Zo makkelijk als er hier wel gesuggereerd wordt zal het beslist niet zijn
Het is niet makkelijk en zal inderdaad worden onderschat, maar de commentator zal er ook wel op getraind zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:08 schreef troje het volgende:
Wat betreft het commentaar, ze lieten laatst bij Studio Voetbal zien hoe een commentator iets van 15 keer achter elkaar de openingszin voor de samenvatting moest inspreken. Die commentator houdt er dus inderdaad al rekening mee dat het commentaar voor de samenvatting wordt gebruikt. Kan ook niet anders, wat anders lukt het je zeker niet om in 10 minuten een samenvatting te maken. Maar dat maakt het niet minder moeilijk, want het moet wel een consistent verhaal zijn qua commentaar, ook al wordt het tijdens de wedstrijd ingesproken. Niet minder moeilijk dus.
En wat betreft diegenen die zeggen dat het niet moeilijk is om de helft van een samenvatting in 10 minuten te monteren, foutloos, met het juiste audio commentaar, consistent, als een verhaal, ga er maar aan staan. Ik vind het onwaarschijnlijk knap dat ze dit lukt.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:13 schreef troje het volgende:
Hou er ook rekening mee trouwens, dat er 3 andere wedstrijden waren die slechts een uur eerder waren afgelopen, en ook nog 1 wedstrijd die 2 uur eerder was afgelopen. Ook hiervan zie je de samenvatting, de interviews met spelers en trainers, en het geheel van de uitzending wordt ook nog eens met relevante info aan elkaar gesproken door de presentator. Terwijl je kijkt naar sfeerbeelden van de wedstrijd.
Studio Sport maken is topsport.
http://player.omroep.nl/?aflID=11507818quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:37 schreef troje het volgende:
Twente - Ajax is nog bezig volgens teletekst, maar Studio Sport is al begonnen met het uitzenden met de samenvatting!!?!
en dat zet jij in de TT neer: Twente - Ajax is nog bezig volgens teletekst, maar Studio Sport is al begonnen met het uitzenden met de samenvatting!!?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef troje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |