abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86844219
Twente - Ajax is nog bezig volgens teletekst, maar Studio Sport is al begonnen met het uitzenden met de samenvatting!!?!
Het meervoud van lef is leven
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:38:06 #2
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_86844259
:') Kan je dat echt niet zelf bedenken?
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:38:54 #3
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86844288
Je stream loopt gewoon heel erg achter
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_86844338
Duh. Ik vind het gewoon knap. Hoe lang duurt zo'n samenvatting? 10 minuten max. Knap om in 10 minuten een samenvatting van de tweede helft, of van het eind van de wedstrijd te maken.
pi_86844363
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:38 schreef Elvislives het volgende:
Je stream loopt gewoon heel erg achter
Stream? Gewoon studio sport via de kabel. Niks stream.
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:42:00 #6
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86844407
:D !!
Vamos el TRI!
pi_86844416
En misbruik dat :') smilie nou niet zo.
pi_86844454
Stoere boys hier hoor, leg het uit dan als je het zo goed weet.
pi_86844518
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Gast :')
Ze maken de samenvatting af terwijl ze hem uitzenden. Nog meer uitleg nodig?
pi_86844534
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet dit echt?

Wat al gebeurt is monteren ze in elkaar(bijvoorbeeld de 1e helft) en kan dus gewoon uitgezonden worden

:')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_86844549
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:45 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ja leg nog meer uit, please ;(
pi_86844584
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:45 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Lees jij dit topic? Blijkbaar niet. Het gaat er om dat SS in staat is om de samenvatting van de tweede helft in 10 minuten te maken. Dat vind ik knap. Als je wat weet van video editing, dan weet je dat het bijna onmogelijk is.
pi_86844627
Ik wil ook wel eens zien hoe ze dat doen.
Wie dit leest is gek
pi_86844670
goeden topic ^O^
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 25 september 2010 @ 22:51:23 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_86844710
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef troje het volgende:

[..]

Lees jij dit topic? Blijkbaar niet. Het gaat er om dat SS in staat is om de samenvatting van de tweede helft in 10 minuten te maken. Dat vind ik knap. Als je wat weet van video editing, dan weet je dat het bijna onmogelijk is.
Bljkbaar krijgen ze het voor elkaar, dus onmogelijk is het niet. :D
Daarbij hebben ze denk ik de beschikking over een partij apparatuur waar je u tegen zegt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_86844924
quote:

[..]

Tijdens het uitzenden zijn ze al bezig een samenvatting te maken. Gewoon alle highlights apart zetten. Niet zo moeilijk dunkt me.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_86845127
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tijdens het uitzenden zijn ze al bezig een samenvatting te maken. Gewoon alle highlights apart zetten. Niet zo moeilijk dunkt me.
Het commentaar moet anders ook precies aansluiten. Je kunt moeilijk half in een zin beginnen.
Zo makkelijk als er hier wel gesuggereerd wordt zal het beslist niet zijn
Wie dit leest is gek
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:03:26 #18
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_86845161
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het commentaar moet anders ook precies aansluiten. Je kunt moeilijk half in een zin beginnen.
Dat wordt gewoon tijdens de wedstrijd al ingesproken hoor.... Dus dat is automatisch al gesynchroniseerd
pi_86845204
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Vast niet. Maar ik denk dat Studio Sport hier wel ervaren in is ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_86845305
Wat betreft het commentaar, ze lieten laatst bij Studio Voetbal zien hoe een commentator iets van 15 keer achter elkaar de openingszin voor de samenvatting moest inspreken. Die commentator houdt er dus inderdaad al rekening mee dat het commentaar voor de samenvatting wordt gebruikt. Kan ook niet anders, wat anders lukt het je zeker niet om in 10 minuten een samenvatting te maken. Maar dat maakt het niet minder moeilijk, want het moet wel een consistent verhaal zijn qua commentaar, ook al wordt het tijdens de wedstrijd ingesproken. Niet minder moeilijk dus.

En wat betreft diegenen die zeggen dat het niet moeilijk is om de helft van een samenvatting in 10 minuten te monteren, foutloos, met het juiste audio commentaar, consistent, als een verhaal, ga er maar aan staan. Ik vind het onwaarschijnlijk knap dat ze dit lukt.
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:10:17 #21
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_86845391
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:08 schreef troje het volgende:
Wat betreft het commentaar, ze lieten laatst bij Studio Voetbal zien hoe een commentator iets van 15 keer achter elkaar de openingszin voor de samenvatting moest inspreken. Die commentator houdt er dus inderdaad al rekening mee dat het commentaar voor de samenvatting wordt gebruikt. Kan ook niet anders, wat anders lukt het je zeker niet om in 10 minuten een samenvatting te maken. Maar dat maakt het niet minder moeilijk, want het moet wel een consistent verhaal zijn qua commentaar, ook al wordt het tijdens de wedstrijd ingesproken. Niet minder moeilijk dus.

En wat betreft diegenen die zeggen dat het niet moeilijk is om de helft van een samenvatting in 10 minuten te monteren, foutloos, met het juiste audio commentaar, consistent, als een verhaal, ga er maar aan staan. Ik vind het onwaarschijnlijk knap dat ze dit lukt.
Het is niet makkelijk en zal inderdaad worden onderschat, maar de commentator zal er ook wel op getraind zijn ;) Vaak wordt er ook geen verhaal vertelt maar is t per punt een ander verhaal... Dus echt "lopend" hoeft het ook weer niet te zijn, al snap ik wel wat je bedoelt.
pi_86845502
Hou er ook rekening mee trouwens, dat er 3 andere wedstrijden waren die slechts een uur eerder waren afgelopen, en ook nog 1 wedstrijd die 2 uur eerder was afgelopen. Ook hiervan zie je de samenvatting, de interviews met spelers en trainers, en het geheel van de uitzending wordt ook nog eens met relevante info aan elkaar gesproken door de presentator. Terwijl je kijkt naar sfeerbeelden van de wedstrijd.

Studio Sport maken is topsport.
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:25:11 #23
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86845944
Klopt. maar zoals hier al werd gezegd: al tijdens de wedstrijd worden hoogtepunten geselecteerd en bewerkt. Ook kunnen ze tijdens de rust veel doen natuurlijk. Het is doorwerken maar ik neem aan dat ze er voldoende mensen én apparatuur voor hebben
Vamos el TRI!
pi_86846381
Hier zou Fok nou eens een mooie Foktv reportage over moeten maken ipv die snollen die nu steeds voor de camera worden gesleept.
Wie dit leest is gek
pi_86846455
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:13 schreef troje het volgende:
Hou er ook rekening mee trouwens, dat er 3 andere wedstrijden waren die slechts een uur eerder waren afgelopen, en ook nog 1 wedstrijd die 2 uur eerder was afgelopen. Ook hiervan zie je de samenvatting, de interviews met spelers en trainers, en het geheel van de uitzending wordt ook nog eens met relevante info aan elkaar gesproken door de presentator. Terwijl je kijkt naar sfeerbeelden van de wedstrijd.

Studio Sport maken is topsport.
:Y

Salaris is net zo hoog als die van een topsporter..

[ Bericht 3% gewijzigd door ajacied4lf op 25-09-2010 23:50:24 ]
★★★
pi_87386235
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:37 schreef troje het volgende:
Twente - Ajax is nog bezig volgens teletekst, maar Studio Sport is al begonnen met het uitzenden met de samenvatting!!?!
http://player.omroep.nl/?aflID=11507818 ^O^
★★★
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:18:40 #27
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_87386730
quote:

[..]

en dat zet jij in de TT neer: Twente - Ajax is nog bezig volgens teletekst, maar Studio Sport is al begonnen met het uitzenden met de samenvatting!!?!

Daar moet ik uit opmaken dat jij bedoelt dat je het knap vind dat ze in 2 minuten een samenvatting maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')