Als er maar goed voor hem gezorgd wordtquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoi schat, die is bijna verkocht, hij doet 't nog altijd trouw en ik ben een eerlijk baasje voor 'm aan het zoeken. We krijgen een nieuwe.
Verder ben ik ook een Reve-fan. Ik vond "Bezorgde ouders" echt geweldig
Nou ben je zijn territoriumquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:02 schreef Chicolate het volgende:
Hoi ik leef ook nog. Konijntje is superlief maar moet nog leren dat mn trui geen plaats is om een plasje te doen. En vanavond uit eten geweest, genoeg gegeten voor de komende dagen.
QFT wat een ontzettend labiel wijf was dat. Wat mij betreft pleegde ze op pagina 2 al zelfmoord.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:12 schreef Laureline het volgende:
Eline Vere wilde ik halverwege eigenhandig wurgen/met haar hoofd tegen de muur bonken, dat vond ik een onbegrijpelijk schepsel.
Spoiler?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]
QFT wat een ontzettend labiel wijf was dat. Wat mij betreft pleegde ze op pagina 2 al zelfmoord.
Jeejquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou ben je zijn territorium![]()
Wil anderen behoeden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spoiler?
Voor mij was de Boeken der kleine Zielen voldoende Couperus. Ben er doorheen gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil anderen behoeden.Oh ik bedoelde meer dat je hierboven het boek spoilert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee die kwam mooi op de bank terechtquote:
En ze zijn nu nog zo miniquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Maar het is toch wel raar, al die ronde korreltjes. Ik was er elke keer dat m'n knijn op schoot zat heilig van overtuigd dat 'ie niets had gedaan, maar toch was de zitting weer bezaaid met korrels als ik opstond
.
Daarom wil ik geen konijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Maar het is toch wel raar, al die ronde korreltjes. Ik was er elke keer dat m'n knijn op schoot zat heilig van overtuigd dat 'ie niets had gedaan, maar toch was de zitting weer bezaaid met korrels als ik opstond
.
Dat heeft niet zoveel zin als 'ie eronder gekwoot wordtquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde meer dat je hierboven het boek spoilert!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil anderen behoeden.Ik kan iedereen Klaasje Zevenster (Jacob van Lennep) aanraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elsschot is prachtig, vind ik. Op school heb ik geweigerd Kaas te lezen (Vik zou een kwaaie aan me gehad hebben), maar nu vind ik het prachtig.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan iedereen Klaasje Zevenster (Jacob van Lennep) aanraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]Ze stierf van pure schande.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet eenvoudig leesbaar, als ik het me geod herinner kwam ze in een compromiterende situatie terecht, die erop neerkwam dat ze een nacht in een bordeel doorbracht en daarna stierf van schande dus.
Keetje Tippel was leesbaarder.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |