08gnoT.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef Wootism het volgende:
UPDATE
Ook de heer Wootism raakt geïrriteerd door die gekke meneer en zijn accent. Het is daarom tijd om deze meneer eens goed te plagen. Dat zal hem leren!
Kreeg net mijn pakketje binnen!
[ afbeelding ]
Met nog een hoop andere rotzooi...
[ afbeelding ]Zijn hoofd is zeg maar een screenshot uit de commercial waar ze een bloesje en hoedje omheen geshopt hebben. (wat een triestheid...)
[ afbeelding ]
ANYWAY
Nu is mijn vraag aan jullie: Wat krijgt Meneer spraakgebrek straks op de deurmat?
De keuze is beperkt tot de volgende goudkleurige producten:
Extra scherpe Dijon Mosterd
[ afbeelding ]
Banaantjes
[ afbeelding ]
Een carnavals ketting...
[ afbeelding ]
Een DVD met een film: Dicke Titten 2 & Ziege und Mensch.
[ afbeelding ]
Monopolyquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PostalGold ontvangt 4 gouden stenen van mij, dat was echt fantastischIk heb m'n adres gewoon eraf gewreven, dus tenzij ze m'n naam traceren..
![]()
Vraagje, het postkantoor is gesloten, kan ik een aangetekend pakket gewoon in de brievenbus gooien?
Heb jij ook al iets opgestuurd? Laat het weten en je komt in de OPquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Goed, mijn goudverzendpakket is gevuld![]()
[ afbeelding ]
JA, ik Rickroll die gasten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet natuurlijk nog wel goud bij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rickroll + goud , klaar om te verzenden![]()
[ afbeelding ]
De verzender informatie klopt![]()
Morgen naar de TNT![]()
Ik ga mijn zeik opsturenquote:
mag ik een kopie als bewijs?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga mijn zeik opsturen
Ik maak idd pics ja (nee niet tijdens het zeikenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mag ik een kopie als bewijs?
niet eens, straks is het gewoon appelsapquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik maak idd pics ja (nee niet tijdens het zeiken)
Ik ga niet mn zwans op FOK! zettenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet eens, straks is het gewoon appelsap
Mijn PM is open voor jequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga niet mn zwans op FOK! zetten
Ik denk dat de gemiddelde fokker wel genoeg knakworstjes gezien heeftquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga niet mn zwans op FOK! zetten
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn PM is open voor je
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe maar zo, ooit ontvang ik je pielemuis in mn pm
Wilde m net sturenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is ook geen droom, het gaat gebeuren
Mijn Inbox is nog niet volquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wilde m net sturenMaar je inbox is vol
ontopic:
Zijn er nog mensen met leuke foto's van voorwerpen die worden verzonden naar PG? :p
Ontvangersquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn Inbox is nog niet vol
Ik stuur een teennagel, wel goud gespoten natuurlijk
Owja sorry inderdaadquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ontvangers
De inbox van chocolate-chick is vol
Mijn PM zit vol, dus eigenlijk nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Ey Chocolate-chick, ik begrijp dat je wat wanhopig bent (?) maar kan dat ff privé? Thanxx
Maak eens een fobo danquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn PM zit vol, dus eigenlijk niet
Ik zal 't wat duidelijker zeggen: kerels hosselen is drie deuren verderquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn PM zit vol, dus eigenlijk niet
Dankje voor de tip.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zal 't wat duidelijker zeggen: kerels hosselen is drie deuren verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik dus de gouden koets stelen, en opsturen naar postalgold.
En wat denk je?
en wat denk je?????Dan denk ik: 'Hé! die grap is al eerder gemaakt'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
AANGEPAST.11quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan denk ik: 'Hé! die grap is al eerder gemaakt'
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:03 schreef Majkool het volgende:
Toch weer Henk die een kutgrap maakt
Die zien er duur uit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:06 schreef Wootism het volgende:
Hij was nog niet opgenomen in de OP dus ik plemp het hier nog even opnieuw neer! (tevens nog geen reactie gekregen van Postalgold.....
------
Nou het is dus de ketting geworden! Het probleem was alleen dat de ketting in de OP keihard magnetisch was. Dan word ik natuurlijk nooit serieus genomen...![]()
Dus ik heb nu 2 kettinkjes die niet 'plakken'.
[ afbeelding ]
Misschien is het nu meer waard omdat het van een echte prins en prinses is geweest!![]()
[ afbeelding ]
Het pakketje...
[ afbeelding ]
Op naar de brievenbus!
[ afbeelding ]
Kom maar op met die 450,-! En mocht niks waard zijn dan eis ik die ketting natuurlijk wel terug...
Dat dacht prins carnaval ookquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Die komt verdomme uit 1994quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:06 schreef Wootism het volgende:
Hij was nog niet opgenomen in de OP dus ik plemp het hier nog even opnieuw neer! (tevens nog geen reactie gekregen van Postalgold.....
------
Nou het is dus de ketting geworden! Het probleem was alleen dat de ketting in de OP keihard magnetisch was. Dan word ik natuurlijk nooit serieus genomen...![]()
Dus ik heb nu 2 kettinkjes die niet 'plakken'.
[ afbeelding ]
Misschien is het nu meer waard omdat het van een echte prins en prinses is geweest!![]()
[ afbeelding ]
Het pakketje...
[ afbeelding ]
Op naar de brievenbus!
[ afbeelding ]
Kom maar op met die 450,-! En mocht niks waard zijn dan eis ik die ketting natuurlijk wel terug...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:17 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Die stuur ik op in de envelop!
En wat denk je???/
en wat denk je????Ha Ha Einzweipolizei1!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:27 schreef glasbak het volgende:
En toen werden alle mensen die dit soort grappen uithaalden aangeklaagd wegens oplichting?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |