waarschijnlijk alleen al vanweg de reden dat hij afgekeurd is zouden er veel mensen zeggen bye bye, maar ik heb het al vaker gezegd, Ik heb een hele lieve en zorgzame vriend, die er is als ik hem echt heel hard nodig heb, bij wie ik alles kwijtkan, en hij luistert ook nog, ik vind het wel schrikbarend dat er zoveel mensen zijn die hun oordeel klaar hebben over mensen die afgekeurd zijn, maar goed ik vroeg om adviezen en niet om pshycho-analsyses over mij of mijn vriend! Ik heb heel veel goede adviezen gehad die ik zeker in mijn achterhoofd hou!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef goofy_goober het volgende:
TS is zelf onzeker denk ik. Waarom begin je uberhaupt een relatie met een werkloze, om psychische redenen afgekeurde WoW-nerd die meer aandacht heeft voor zijn virtuele wereldje dan de echte wereld? Om nog maar te zwijgen over die vier maanden dat ze pas bij elkaar zijn. Een ieder ander had al lang Bye Bye Zwaai Zwaai gedaan.
en welk deel komt dan niet overeen als ik zo vrij mag zijn? Ik vroeg om adviezen of ervaring met een fanatieke gamer als partner, omdat ik denk dat het anders kan, en een relatie niet om zoiets wil verbreken!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:59 schreef goofy_goober het volgende:
Dan moet je hier geen topic openen. Simple as that.
En je praatje komt niet overeen met je openingspost en de -tig posts daarna. Misschien moet je die nog eens lezen. Of je wil gewoon horen wat je wil horen? Gezien je reactie lijkt het me dat laatste.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nu zijn we dit weekend niet bij elkaar omdat ik afspraken had staan in mijn stad, en ik had hem net aan de telefoon en dan zegt hij dat hij mij zo mist, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gevoel helemaal niet zo heftig heb, op andere dagen heb ik dat wel maar dit weekend nog niet eigenlijk, en heel eerlijk gezegd vind ik het wel lekker om niet te 'strijden' met de pc en de virtuele wereld van WoW!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou vooral dat ik hem niet zo mis, het is wel even raar want normaal ga ik in het weekend naar hem toe en dat was vooral gisteren even raar dat ik na mijn werk niet hoefde te stressen enz, maar vandaag heb ik mij prima vermaakt, en niet eens zoveel aan hem gedacht
Metquote:Op donderdag 30 september 2010 13:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En daar maak jij dus een denkfout!, ik heb er geen problemen mee dat hij gamed maar de hoeveelheid tijd die hij erin steekt irriteert mij, in een relatie moet je beide dingen blijven doen waar je gelukkig van wordt, en waar je je ontspanning uithaalt, maar als je ervoor kiest om 90% van de tijd te kiezen voor je hobby dan zou je naar mijn mening niet aan een relatie moeten beginnen!
Je spreekt jezelf nogal tegen. Maar als jij genoegen neemt met een schamele 10% aandacht... Prima toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
waarschijnlijk alleen al vanweg de reden dat hij afgekeurd is zouden er veel mensen zeggen bye bye, maar ik heb het al vaker gezegd, Ik heb een hele lieve en zorgzame vriend, die er is als ik hem echt heel hard nodig heb, bij wie ik alles kwijtkan, en hij luistert ook nog, ik vind het wel schrikbarend dat er zoveel mensen zijn die hun oordeel klaar hebben over mensen die afgekeurd zijn, maar goed ik vroeg om adviezen en niet om pshycho-analsyses over mij of mijn vriend! Ik heb heel veel goede adviezen gehad die ik zeker in mijn achterhoofd hou!
Ik beweer nergens dat ik er geen probleem mee heb toch? ik heb inderdaad moeite met zijn gamegedrag, maar daar tegenover staat dus wel die hele leuke vent! en zoals ik al een aantal keer heb gezegd, gaat het op dit moment al weer veel beter! dus we zien wel hoe het loopt! en nee natuurlijk neem ik geen genoegen met maar 10%, en dat is dus precies wat ik hem duidelijk heb gemaakt!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:10 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met
[..]
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al in het 3e berichtje.En nu beweer je dat je eigenlijk helemaal geen probleem hebt? Best knap dat hij goed kan luisteren naar je terwijl hij 90% van de tijd bezig met zijn hobby. Dat betekent dus dat je genoegen neemt met een schamele 10%.
Wat een hoop mensen hier gelijk kortzichtig beweren van dumpen die handel en het schiet niet op zo, daar heb je niks aan. Jij weet zelf wat je wel of niet wilt/kan tolereren. Je hebt met hem gepraat en hij gaat er wat aan doen, kijk gewoon hoe het gaat en als het niet of te weinig verandert kun je altijd nog besluiten of je er wel of niet mee verder wilt gaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat ik er geen probleem mee heb toch? ik heb inderdaad moeite met zijn gamegedrag, maar daar tegenover staat dus wel die hele leuke vent! en zoals ik al een aantal keer heb gezegd, gaat het op dit moment al weer veel beter! dus we zien wel hoe het loopt! en nee natuurlijk neem ik geen genoegen met maar 10%, en dat is dus precies wat ik hem duidelijk heb gemaakt!
dat werkt averechts, mischien moet je hem juist laten zien wat hij kan doen IPV WOW spelen. verleid hem eens om achter de PC weg te komen.quote:
Wake up call: er zitten twee mensen in een relatie. Jij hebt ook nog een keus.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En daar maak jij dus een denkfout!, ik heb er geen problemen mee dat hij gamed maar de hoeveelheid tijd die hij erin steekt irriteert mij, in een relatie moet je beide dingen blijven doen waar je gelukkig van wordt, en waar je je ontspanning uithaalt, maar als je ervoor kiest om 90% van de tijd te kiezen voor je hobby dan zou je naar mijn mening niet aan een relatie moeten beginnen!
quote:
Kort, krachtig en de volledige waarheid. Het spel is blijkbaar belangrijker dan jij...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |