abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86902440
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik vond het idd een beetje gek ja, dat ik God zowat op mijn blote knietjes moest bedanken toen ex een keer een raid afzei om naar mij te kunnen om me te verzorgen omdat ik doodziek was en niks kon.
En dat voor een stel mensen die hij nooit had gezien. Hij kende er misschien 1 of 2 IRL, de rest echt niet hoor. En zo kan ik wel tig voorbeelden opnoemen van situaties waarin meneer zijn vrienden achterstelde ten opzichte van zijn WoW-vrienden.
Kijk nou komt de aap uit de mouw.
Dacht al dat er iets achter zat bij jou. :)

Ik heb mijn vrienden, wat minder gezien in die tijd.
Maar mijn vader heb ik wel constant gesteund, daar heb ik zoveel mogelijk voor op zij gezet. Wat ik niet erg vond en nog steeds niet natuurlijk (ik ga de situatie niet verder uitleggen)

Maar nu begrijp ik je een stuk meer, als je zelfs daar niet voor kunt stoppen, dan ga je wel heel ver.
  Redactie Games maandag 27 september 2010 @ 15:36:14 #152
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86902724
Dumpen die hap!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_86903128
Ik ben zelf een WoWer van het eerste uur, maar snap dit soort zaken nooit zo...

Wat is er in godsnaam te doen in het spel dat je de hele dag kan bezig houden? Ik speel ongeveer 3 uurtjes per week, daarin doen we het nieuwste spul en zijn dan weer klaar voor een week. Die 3 uurtjes is wel alles op zijn moeilijkst en iedereen doet zijn stinkende best, maar we laten het daar bij (plus, dan is het ook "op" en is er niets meer te doen).

Als hij het zoveel speelt, dan is dat niet voor de ontspanning, of plezier. Dan is het gewoon dwangmatig.

Gezien hij nu zelf "vrij" neemt en initiatief toont, zou ik er niet meer zo zwaar aan tillen, hij zal wel bij draaien. En, als hij dat niet doet, dan weet je genoeg. Dan is hij op een punt waar hij naast slechte smaak in kapsels ook nog niet toe is aan een relatie.

Ik heb het geluk dat mijn vrouw lekker die 3 uur ingespannen naast me zit mee te gamen, we hebben elkaar immers zo ontmoet.

Succes, en ik hoop dat hij gewoon lekker bij draait, en stopt met zichzelf te verstoppen.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_86906831
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef HTrockstar het volgende:
delete gewoon zijn WoW characters ben je gelijk van het gezeur..!! opnieuw beginnen in WoW is niet zo leuk.. :Z
Gamemasters kunnen WoW characters restoren.
Huehue
pi_86908342
Ik heb een tijdje vrij fanatiek EVE Online gespeeld, dat is een zelfde soort game (alleen vlieg je dan in een ruimteschip i.p.v dat je met een orc oid door een landschap loopt)... voor de rest kan je ook andere spelers neerknallen, samen missies doen, shit minen, produceren en op de markt zetten, etc.
Daar heb je ook dingen die je alleen met een groep kan doen, zoals gevechten tussen honderden spelers voor het veroveren van een gebied, of enorm veel spullen verzamelen voor het bouwen van een gezamenlijk ruimtestation e.d.

Dan krijg je dus dat buiten het spel wordt afgesproken om op een bepaald moment in een geschikt schip te springen en ergens te verzamelen voor een operatie, wat meestal enorm uitloopt (dan praat je over uren) en daardoor andere real-life verplichtingen onder druk komen te staan. Nu ik aan het afstuderen ben, log ik eigenlijk alleen nog maar in om een nieuwe 'skill' aan het trainen te zetten (dat gaat door als je uitgelogd bent), het risico dat je weer een hele avond kwijt bent als je eenmaal begint is veel te groot.
  dinsdag 28 september 2010 @ 08:50:16 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_86931234
Ik begrijp serieus niet wat er zo ontzettend leuk aan dat spel kan zijn dat mensen er hun hele leven voor opgeven.

Ik bedoel hebben die lui nooit zin om gewoon achter de vrouwen aan te zitten of de bloemetjes buiten te zetten?
  dinsdag 28 september 2010 @ 08:53:59 #157
248821 Rauw.
op je bord.
pi_86931297
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:50 schreef Hexagon het volgende:
Ik begrijp serieus niet wat er zo ontzettend leuk aan dat spel kan zijn dat mensen er hun hele leven voor opgeven.
Zo leuk is het ook niet, maar als je verslavingsgevoelig bent en álles wil zien in het spel dan zou je wat moeten.

Speel zelf overigens 3 uur per dag WoW (als vrienden/familie/werk en m'n vriendin het toelaten). En als ik zou willen zou ik nog wel 15 uur uithouden op het spel. Maar gelukkig laten zij dat vaak niet toe.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_86931436
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef Henno het volgende:
Ik heb een tijdje vrij fanatiek EVE Online gespeeld, dat is een zelfde soort game (alleen vlieg je dan in een ruimteschip i.p.v dat je met een orc oid door een landschap loopt)... voor de rest kan je ook andere spelers neerknallen, samen missies doen, shit minen, produceren en op de markt zetten, etc.
Daar heb je ook dingen die je alleen met een groep kan doen, zoals gevechten tussen honderden spelers voor het veroveren van een gebied, of enorm veel spullen verzamelen voor het bouwen van een gezamenlijk ruimtestation e.d.

Dan krijg je dus dat buiten het spel wordt afgesproken om op een bepaald moment in een geschikt schip te springen en ergens te verzamelen voor een operatie, wat meestal enorm uitloopt (dan praat je over uren) en daardoor andere real-life verplichtingen onder druk komen te staan. Nu ik aan het afstuderen ben, log ik eigenlijk alleen nog maar in om een nieuwe 'skill' aan het trainen te zetten (dat gaat door als je uitgelogd bent), het risico dat je weer een hele avond kwijt bent als je eenmaal begint is veel te groot.
ik speel nu zelf EVE online en dat is toch heel wat anders dan WoW..

in EVE is de endgame niet alleen maar raiden(of pvpen wat ook nogal wat tijd kan vergen.) er zijn in EVE vele paden die je kan nemen om te spelen, veel ervan kan je zelf de hele week wegblijven (en de xp in eve dan sp gaat gewoon door als je niet ingelogd ben.)

en het is niet zo dat omdat ik WoW verslaafd ben geweest dat ik anti gamer ben maar sommige games zijn absoluut niet te combineren met een relatie, WoW is zeker een van die games.
  dinsdag 28 september 2010 @ 09:06:14 #159
248821 Rauw.
op je bord.
pi_86931523
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:01 schreef tntkiller het volgende:

[..]

ik speel nu zelf EVE online en dat is toch heel wat anders dan WoW..

in EVE is de endgame niet alleen maar raiden(of pvpen wat ook nogal wat tijd kan vergen.) er zijn in EVE vele paden die je kan nemen om te spelen, veel ervan kan je zelf de hele week wegblijven (en de xp in eve dan sp gaat gewoon door als je niet ingelogd ben.)

en het is niet zo dat omdat ik WoW verslaafd ben geweest dat ik anti gamer ben maar sommige games zijn absoluut niet te combineren met een relatie, WoW is zeker een van die games.
Ik voel me speciaal.
Gezeonde relaties én een WOW speler. Zoals vele anderen trouwens.
Dat jij het niet kunt zegt niets over anderen.
pi_86931707
quote:

Ik bedoel hebben die lui nooit zin om gewoon achter de vrouwen aan te zitten of de bloemetjes buiten te zetten?
Ik speel al jaren online alhoewel ik er nooit moeite mee had om wat anders te doen en de mensen waarmee ik speelde waren niet zo dwangmatig zoals ik wel in WoW tegenkom (waarvan je mee MOET met een raid, dan haak ik al af). Als ik voor mezelf doelen stelde omdat ik in de virtuele wereld iets wilde hebben dan zette ik alles aan de kant om uren lang alleen daar mee bezig te zijn totdat ik me realiseerde dat het eigenlijk erg op werken leek. Maar als dat betekende dat ik op een later moment met vrienden speelde en het werd er leuker op dan dat ik dat wel eens. Later vond ik het vooral leuk werelden te verkennen, alsof je in een bewegend schilderij loopt en mensen tegenkomt die dat ook leuk vinden. Nooit ben ik werkloos geweest trouwens, gamen terwijl je weet dat je binnenkort geen geld meer hebt is niet leuk, gamen terwijl je van een ander zijn geld leeft al helemaal niet. Sporten los ik op door te gamen op een hometrainer bv.

Waarom liever een virtuele wereld dan de echte? Die echte wereld vond ik niet altijd even zo geweldig, jezelf lam zuipen, stoned worden, voordoen alsof je wat voorstelt of iemand bent, datgene waarover je praat werkelijk belangrijk is (en mogelijk zelfs ruzie kunt krijgen als je er een andere mening erop nahoud), neuken tot je niet meer kan, wat maakt het uit.

Dus waarom zijn er mensen die een groot deel van hun leven online willen zijn, waarschijnlijk omdat ze minder leuke ervaringen hebben met de echte wereld en wel leuke ervaringen opdoen in een virtuele wereld, hoe triest dat ook lijkt. Anderen vluchten in sociale spelletjes (lees: anderen gek proberen te maken), sex, drank, drugs, werk, sport, religie, laat ze lekker.
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:37:03 #161
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86933657
Vind het nogal een rechttoe-rechtaan beschrijving van real life wat je hier nu geeft.
het echte leven gaat niet om sex of drank of drugs, het gaan om je naasten.
Het jezelf buitensluiten en de echte wereld ontkennen heeft echt geen goed effect op je mentale status imho.

Maar ik ga van t onderwerp af. Als TS's partner geen aanpassingen/soncessies wil doen, is er dan een toekomst voor TS? Ik denk van niet iig.
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:51:29 #162
319786 JWH_
Mentale wereldreiziger
pi_86942102
Waar de vriend in kwestie een onderscheid in MOET maken (en waar TS hem mee moet confronteren) is of het hier om een verslaving gaat of niet. Oke, dat het om een verslaving gaat duidelijk. Maar doet hij het ECHT wel omdat hij het spel leuk vindt of speelt hij zoveel omdat het een soort dwangmatig iets is. Vergis je niet, de druk van medespelers in World of Warcraft is heel erg groot. Zoals je aangeeft MOET hij elke vrijdagavond 'raiden'. Zodra hij in het dagelijks leven dingen gaat vermijden of afspraken gaat verzetten omdat hij MOET raiden is er wat anders aan de hand. Ik weet uit ervaring dat het moeten raiden aardig wat druk op je sociale leven kan zetten. Ik was namelijk toen ik 14/15 was behoorlijk verslaafd aan WoW. Op gegeven moment is het verstandig om gewoon bij jezelf te rade gaan of het nog wel plezierig is om te spelen . Bij mij ontstond mijn verslaving namelijk omdat ik school nogal vervelend vond en niet graag verplichtingen onder ogen kwam. Op die manier is het mogelijk om steeds verder de grip op realiteit te verliezen.

TS, zou je je vriend niet kunnen vragen om voor jou een keer een paar dagen geen WoW te spelen? Bijvoorbeeld in een weekend waarop jullie lekker samen kunnen zijn.

De tips in dit topic zouden ook goed doen trouwens. Een goede is inderdaad om gewoon een ander spel te zoeken. Een spel waarin minder tijd in gestopt moet worden om goed te zijn. Shooters en fighters zijn in dit opzicht heel wat minder verslavend namelijk. Op die manier kan je vriend nog altijd even zijn ontspannende activiteit behouden en heb jij er wellicht ook minder last van. Uiteindelijk is het belangrijkst natuurlijk dat hij zelf inziet dat het een probleem is (voor jou), anders kom je nergens.

Sterkte :)

Edit: het moge duidelijk zijn dat ik nu dus niet meer verslaafd ben aan wat dan ook ;).
pi_86944396
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als je gameverslaafd bent moet je helemaal kappen. Een junk zit ook niet alleen op zaterdag aan de heroine als hij afkickt.
Als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon je mond. Als je verslaafd bent aan heroïne, probeer dan maar eens in één keer te stoppen, je wordt gek.
hier heb ik te weinig fantasie voor
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:18:41 #164
319786 JWH_
Mentale wereldreiziger
pi_86945318
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:55 schreef Djordjevic het volgende:

[..]

Als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon je mond. Als je verslaafd bent aan heroïne, probeer dan maar eens in één keer te stoppen, je wordt gek.
Laten we hopen dat de vriend van TS het niet zover heeft laten komen :')
pi_86949144
Mijn ex vond z`n PS3 belangrijker dan mij, kwam vaak afspraken niet na omdat hij opeens aan 1 of andere online wedstrijd mee MOEST doen. Tot diep in de nacht was die daarmee bezig, kwam het huis niet uit. Op gegeven moment begon hij zelfs zichzelf te verwaarlozen, niet meer scheren, niet douchen, geen schone kleding aan.
pi_86949549
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Mijn ex vond z`n PS3 belangrijker dan mij, kwam vaak afspraken niet na omdat hij opeens aan 1 of andere online wedstrijd mee MOEST doen. Tot diep in de nacht was die daarmee bezig, kwam het huis niet uit. Op gegeven moment begon hij zelfs zichzelf te verwaarlozen, niet meer scheren, niet douchen, geen schone kleding aan.
Hey dat laatste klinkt erg herkenbaar ook. :N
pi_86951446
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Hey dat laatste klinkt erg herkenbaar ook. :N
Is volgens mij "normaal" bij de echte game verslaafden. Ik zei weleens dat hij hulp moesten zoeken, maar dan werd ie woest
pi_86952247
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:09 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Is volgens mij "normaal" bij de echte game verslaafden. Ik zei weleens dat hij hulp moesten zoeken, maar dan werd ie woest
Same here, garant voor ruzie. -O-
pi_86953695
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:29 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Same here, garant voor ruzie. -O-
Precies, of als we afspraak hadden om samen naar de bios te gaan telkens doorgaan met gamen. En dan zeggen nog 1 level, bijna klaar. Werden er dan 10 in plaats van 1 en waren dan al te laat om nog naar de bios te gaan :(

En de mensen met wie hij online zat te gamen midden in de nacht waren z`n BESTE vrienden, ookal had ie ze nog nooit gezien. Alleen gesproken via de headset, waren allemaal aziaten/amerikanen.
pi_86954261
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Precies, of als we afspraak hadden om samen naar de bios te gaan telkens doorgaan met gamen. En dan zeggen nog 1 level, bijna klaar. Werden er dan 10 in plaats van 1 en waren dan al te laat om nog naar de bios te gaan :(

En de mensen met wie hij online zat te gamen midden in de nacht waren z`n BESTE vrienden, ookal had ie ze nog nooit gezien. Alleen gesproken via de headset, waren allemaal aziaten/amerikanen.
Wat is het toch makkelijk om als buitenstaander er zo luchtig over te oordelen. O+
pi_86962181
Nou zoals eerder gezegd is hij dus gistermiddag mijn kant op gekomen,en hebben we gisterenavond gewoon samen geluierd, ik had een zware middag gehad op het werk dus geen fut meer om nog iets te doen, Vandaag hebben we de hele dag in de efteling gelopen en hij heeft het enorm naar z'n zin gehad, en was helemaal gesloopt aan het einde van de dag (beweging in de buitenlucht :P ), en al die tijd was hij gewoon vrolijk en goed aanspreekbaar, en ook afspraken gemaakt voor volgende week, dan is hij een aantal dagen ook hier, stelde hij uit zichzelf voor, dus ik heb echt wel het idee dat mijn uitbarsting vorige week geholpen heeft, maar of dat op de langere termijn ook zo blijft, tja dat zal ik af moeten wachten, weet op dit moment alleen zeker dat ik hem niet kwijt wil, en zoals vandaag gewoon heel blij ben dat hij mijn vriendje is! maar ik hou het zeker in de gaten, en zal ook jullie tips in mijn achterhoofd houden, er zitten er genoeg bij waar ik iets mee kan, dus bedankt allemaal!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:41:37 #172
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86962342
Klinkt goed. Als hij weer "terugvalt", ga voor de concrete afspraken :) Beetje gezellig doen, beetje gamen, het is best te combineren (zeker zonder werk).
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_86969328
quote:

Ze missen waarschijnlijk iets in het echte leven en dat compenseren ze met contacten op het net.

Ik bedoel, ik game ook wel, soms lang achter elkaar, maar kan me niet voorstellen dat ik liever game dan bij m'n vriendje zou zijn bijv. Of bij familie en vrienden for that matter. Absoluut niet...
pi_86970828
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik bedoel, ik game ook wel, soms lang achter elkaar, maar kan me niet voorstellen dat ik liever game dan bij m'n vriendje zou zijn bijv. Of bij familie en vrienden for that matter. Absoluut niet...
Ik hoef niet 24/7 mijn vriendin of vrienden te zien. Dus ja, er zijn ook momenten dat mijn vriendin iets wil afspreken, en dat ik nee zeg, om iets anders te gaan doen. Dat kan ook gamen zijn. Maar dat is niet altijd :)
  woensdag 29 september 2010 @ 09:47:08 #175
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_86971041
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik hoef niet 24/7 mijn vriendin of vrienden te zien. Dus ja, er zijn ook momenten dat mijn vriendin iets wil afspreken, en dat ik nee zeg, om iets anders te gaan doen. Dat kan ook gamen zijn. Maar dat is niet altijd :)
^O^
  woensdag 29 september 2010 @ 11:40:26 #176
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_86974208
Ik speel wow al vanaf beta.. (das lang gelede) en speel nogsteeds elke dag wel effe ofzo,

Maar met me vriendin heb ik nooit probleme,, ik speel ook op hoge niveau pvp enzo, maar ik zit dan in een "volwasse guild" waar van vrijdag tot zondag nooit iemand online is omdat ze uit/vriendin/etc zijn

en me vriendin vond het zelfs erg toen ik stopte voor 2 maande, ( ik dacht dat ik haar minder zou zien :P)

Duss... na die 2 maande ging ik maar weer spele O-)
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
  woensdag 29 september 2010 @ 12:04:05 #177
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86975042
Je had minder WoW moeten spelen en beter op moeten letten bij Nederlands.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 29 september 2010 @ 13:18:52 #178
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_86977536
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef goofy_goober het volgende:
Je had minder WoW moeten spelen en beter op moeten letten bij Nederlands.
En toch op school die nederlands gehaald, knap van me zeg :)
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
  woensdag 29 september 2010 @ 13:23:08 #179
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86977700
quote:
die nederlands
:') :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 29 september 2010 @ 14:06:53 #180
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_86979389
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

Op vmbo-niveau zeker?
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  woensdag 29 september 2010 @ 14:26:35 #181
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86980215
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

Je hebt zeker afgekijkt he?
  woensdag 29 september 2010 @ 14:47:37 #182
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86981033
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:40 schreef t3rrorbot het volgende:
Ik speel wow al vanaf beta.. (das lang gelede) en speel nogsteeds elke dag wel effe ofzo,

Maar met me vriendin heb ik nooit probleme,, ik speel ook op hoge niveau pvp enzo, maar ik zit dan in een "volwasse guild" waar van vrijdag tot zondag nooit iemand online is omdat ze uit/vriendin/etc zijn

en me vriendin vond het zelfs erg toen ik stopte voor 2 maande, ( ik dacht dat ik haar minder zou zien :P)

Whehe, je vriendin wil niet dat je haar al te vaak lastig valt, dus moedigt ze je aan om maar World of Warcraft te spelen _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 29 september 2010 @ 16:16:14 #183
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_86984843
quote:

Maande? Me vriendin? kanker op man.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_86984972
quote:

Wat is dat nou voor een klets? Juist van een 'volwassen guild' zou je mogen verwachten dat ze in het weekend tijd hebben omdat ze dan niet heel de dag bezig zijn met werken en voor de koters zorgen :D

quote:

Die baalde dat ze minder tijd had om andere gozers te palen terwijl jij je vermaakte met je virtuele vriendjes :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86992742
Ik vind het maar een raar verhaal. Maar goed trollie of niet, zijn vast wel meer mensen met zoiets dus is een reactie wel waard.

Waarom kun je wel met mannen opschieten en niet met vrouwen? Het zijn gewoon mensen hoor, niks speciaals aan. Je maakt het fenomeen "vrouw" 100000000 groter dan het is. Alsof het een soort heilige graal is ofzo.

Net zoals jij een lief, aardig normaal meisje wilt, willen vrouwen een leuke aardige normale man. Die "take-me-out" trutjes daargelaten, maar die zijn nog niet zo volwassen.

Dus als jij qua innerlijk goed zit komt het allemaal wel. Ik hoor de hele tijd uiterlijk dit uiterlijk dat, maar dat doet er helemaal niet toe. Vooral als man. Mannen kijken bij vrouwen wat meer naar de pure fysiek van het lichaam. Vrouwen assioseren uiterlijk met andere dingen. Zoals uitstraling, houding, blik in je ogen, kleding, etcetera. Allemaal dingen die dus stiekum allemaal innerlijk zijn.

Dus ga daar aan werken. Zorg dat je happy bent. Word lid van een roeiclub, schaakclub, streetdancecrew, word hangoudere etc. Wat jij wil. Probeer uit te zoeken waar je WEL gelukkig van word in je leventje en ga daar voor. En kom niet met die hoeren aanzetten, daar word je alleen maar kanslozer van. Alleen seks is maar een klein iets. Dingen als intimiteit zijn belangrijker en die krijg je door een relatie, en een relatie krijg je weer door iemand te zijn die goed in het leven staat. En als jij een normaal iemand bent, is dat een keuze die je kunt maken. Jij zegt dat je geen asperger, depressie etc hebt... Nou probeer dan een andere levensstijl.

Probeer dit in je hoofd te houden....
Zou een meisje op mij vallen als ze wist dat ik ontmaagd ben door een hoer...
Zou een meisje op mij vallen als ze wist dat ik zielig zit te doen op een internetforum...
Zou een meisje op mij vallen als ze wist dat.....

Je weet zelf vaak dondersgoed wat over het algemeen wel niet normaal/aantrekkelijk is.

Probeer je leven op die manier vormen te geven. Waarbij het natuurlijk niet gaat om dat meisje, maar dat je een leuk "normaal" leven leid. Dat je weet wie je bent. En daar houden meisjes dan weer van. Daar kunnen ze later een kind mee op de wereld zetten.

Succes
..met een elektrische pulsontlading in een mengsel van kryptongas en fluorgas vormen zich de Kr*F exciplexen. Spontane emissie van een foton door verval van een exciplex geeft gestimuleerde emissie in de andere exciplexen, zo ontstaat een laser van..
pi_86992813
O verkeerde topic...
Excuses!
..met een elektrische pulsontlading in een mengsel van kryptongas en fluorgas vormen zich de Kr*F exciplexen. Spontane emissie van een foton door verval van een exciplex geeft gestimuleerde emissie in de andere exciplexen, zo ontstaat een laser van..
  woensdag 29 september 2010 @ 23:40:29 #187
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87005452
:') !
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87006410
Ik snap niet dat mensen hier zo snel oordelen over dat ie afgekeurd is.
pi_87009257
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn vriend en ik zijn nu 4 maanden samen en vanaf het begin heb ik geweten dat hij WoW speelde, maar ik wist niet dat hij zo fanatiek was,In het begin speelde hij ook niet zoveel meer of was in ieder geval volgens zijn broer zijn gamegedrag aan het veranderen,maar nu is het weer heel erg en verteld hij mij ook af en toe dat hij echt dingen MOET doen in het spel :? Dat kan ja. Zou ik niet te serieus nemen, in het spel heb je gewoon doelen, en als je t serieus genoeg neemt wordt dat “moeten”. Op smsjes krijg ik vaak geen reactie omdat hij druk aan het gamen is en dan geen tijd heeft om te antwoorden -O- Incidenteel kan het best voorkomen dat dat inderdaad niet kan. Je kan in situaties terechtkomen dat je met 24 andere mensen samen iets aan het doen bent, dan kan je moeilijk tegen die 24 mensen zeggen dat je ff je vriendin gaat smsen :') daarbij zit er geen pauzeknop op WoW, dus dat maakt t nog eens verder onmogelijk, zeker in bepaalde situaties. daar moet je niet te zwaar aan trekken. als jij met je vriendinnen weg bent kan je toch ook niet altijd terug smsen? Zo met je het dus zien. NEE STIL NIKS TE MAAR. Zo moet je het zien.
Hij is werkloos en heeft dus de hele dag de tijd om te gamen en op de dagen dat ik er niet ben vind ik dat prima, moet hij lekker doen, maar op de dagen dat wij samen zijn Hoe vaak is dat ong. per week? wil ik ook graag dingen samen doen, dat had ik al een aantal keer tegen hem gezegd, maar volgens mij was het nooit echt doorgedrongen, tot vorige week, toen was ik het zo zat dat ik alles eruit heb gegooid wat mij irriteerde en ook gezegd dat ik op deze manier niet verder kan, en daar was hij volgens mij wel een beetje van geschrokken, ik moet voor mijn gevoel een soort strijd aangaan met de computer om een beetje 'aandacht' en dat doe ik gewoon niet, Ik verwacht echt niet dat hij de hele dag bij mij op schoot gaat zitten maar naar mijn idee moet er wel een balans zijn, Wat is voor jou een balans? Als je bijv. 4 dagen in de week bij elkaar bent, kan ik me best voorstellen dat hij geen zin heeft om dan echt like 8 uur lang alleen maar met jou bezig te zijn. Je moet in een relatie ook gewoon bij elkaar kunnen zijn zonder samen iets te doen. Je bent toch geen klein kind dat constant vermaakt moet worden? Anders kan je ook mijns inziens nooit een volwassen relatie hebben, als je elke keer als je bij hem bent alleen maar met elkaar bezig moet zijn. Je hebt de ´wittebroodsweken´ natuurlijk, maar daarna verdwijnt dat toch een beetje en dat is alleen maar logisch. nadat we vorige week ruzie hadden gehad, is er wel verbetering en had hij afgelopen woensdag gekookt en daarna hebben we samen film gekeken en dat was gewoon fijn! Nu zijn we dit weekend niet bij elkaar omdat ik afspraken had staan in mijn stad, en ik had hem net aan de telefoon en dan zegt hij dat hij mij zo mist, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gevoel helemaal niet zo heftig heb, op andere dagen heb ik dat wel maar dit weekend nog niet eigenlijk, en heel eerlijk gezegd vind ik het wel lekker om niet te 'strijden' met de pc en de virtuele wereld van WoW!

Hebben jullie ervaringen met een gamende partner, of is er iemand die dit herkent?
Dingen waarop ik wil reageren
Mijn reactie

Ik kan niet echt een duidelijk beeld schetsen van de situatie op deze manier, ik word alleen maar een beetje herrinerd aan hoe mijn ex was eigk :') maar die was geloof ik nog net ff een stukje erger dan jij (hoop ik althans) :P
pi_87009262
Oh, ik heb nu net even nog wat meer posts van je gelezen, en ik zie het al :') het gaat al fout doordat jij het ziet als ´vervelende hobby´. Dat je het storend vindt dat hij zoveel gamet, oke, maar jij vindt het zo te horen überhaupt storend dat hij gamet. En daar gaat het mis. Dat is wel zo kansloos namelijk :') vraag jezelf eens af of hij ook een waardeoordeel hangt aan jouw hobbies?
pi_87009268
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik was waarschijnlijk aan het werk :P

Ik ben gewoon als een blok voor hem gevallen, en ik wist dat hij een gamer is maar niet dat hij zo fanatiek was, In het begin speelde hij ook niet als ik er was, en ging hij weer verder als ik naar huis was, nou op die manier werkt het prima, maar inmiddels is het wel even anders, als ik hem de kans geef speelt hij vanaf het moment dat hij opstaat tot hij naar bed gaat, met af en toe een kleine pauze tussendoor.
Juist door die houding maak je het alleen maar erger. Hij kan toch best eens spelen als jij er wel bent? Of moet hij 24/7 je handje vasthouden? :') Anyway, jullie relatie is gedoemd tot mislukking, ik zeg het je nu maar vast
pi_87010151
quote:
Op donderdag 30 september 2010 05:46 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Dingen waarop ik wil reageren
Mijn reactie

Ik kan niet echt een duidelijk beeld schetsen van de situatie op deze manier, ik word alleen maar een beetje herrinerd aan hoe mijn ex was eigk :') maar die was geloof ik nog net ff een stukje erger dan jij (hoop ik althans) :P
Moeten? Het enige wat je moet is eten, drinken, bewegen en ontlasten. Het is echt geen ramp als je een keer 2 badges mist, je kans op je witte ijsbeer verspeelt of niet mee kan/wil op raids ivm feestjes en dergelijke. Zo wel dan is ben je té hardcore, de manier zoals jij het benadert doet sowieso overkomen alsof je zelf een serieuze verslaving hebt (doch had je dan geen tijd om te fokken).

Ik zal wel een klootzak wezen hoor, maar als ik even moet smsen of bellen neem ik een break van het spel en moeten die anderen zich maar even redden zonder mij. Liefst wel even in een rustmoment maar dat weet degene aan de andere kant van de lijn ook niet. En als zij weg is met haar vriendinnen zou ze ook misschien wat trager reageren, maar niet geheel negeren zoals ik weet dat WOW verslaafden doen.

Ik zit zelf nog heel erg in de weken dat je het liefst bij elkaar bent en niets anders, maar ik zie het ook niet gebeuren dat ik daar in zoverre uit kom dat ik liever ga WoWen dan lekker een filmpje kijken op de bank met de vrouw, of iets anders samen ondernemen. (nu zie ik mijn vriendin maar 2 dagen in de week, precies raiddagen maarja, dan hebben ze gewoon pech.) Mijn guild is overigens redelijk social en accepteren het volledig. Maar ik kan me voorstellen dat in Hardcore raiding guilds jongens er geen fuck van snappen dat er ook nog een echt leven is.

quote:
Op donderdag 30 september 2010 05:53 schreef gnilrednoz het volgende:
Oh, ik heb nu net even nog wat meer posts van je gelezen, en ik zie het al :') het gaat al fout doordat jij het ziet als ´vervelende hobby´. Dat je het storend vindt dat hij zoveel gamet, oke, maar jij vindt het zo te horen überhaupt storend dat hij gamet. En daar gaat het mis. Dat is wel zo kansloos namelijk :') vraag jezelf eens af of hij ook een waardeoordeel hangt aan jouw hobbies?
Hier kan ik me dan wel weer in vinden, maar ik denk dat ze zich in mindere mate gestoord had aan het gamen als hij niet zo veel gamede.

quote:
Op donderdag 30 september 2010 05:58 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Juist door die houding maak je het alleen maar erger. Hij kan toch best eens spelen als jij er wel bent? Of moet hij 24/7 je handje vasthouden? :') Anyway, jullie relatie is gedoemd tot mislukking, ik zeg het je nu maar vast
Als jij bezoek hebt van een leuke meid die fijn met je wil knuffelen en kroelen omdat je haar niet elke dag ziet laat je haar toch neit op de bank zitten en ga je zelf een boss neerhalen? Als je zo vrij wil zijn dat je 24/7 kan gamen.. Fijn! Maar neem dan gewoon geen relatie. Want dan maak je het voor beide moeilijk

Overigens is er 1 manier om heel goed te zien waar hij z'n prioriteiten legt; Daag hem eens uit tot een geil avontuurtje terwijl hij in WOW bezig is. Geen reactie? Direct afstand van nemen... Reactie? Dan weet je waar het hem om te doen is dat hij een relatie met je heeft, of vind hij daadwerkelijk jou wél leuker dan WOW.
  donderdag 30 september 2010 @ 08:47:35 #193
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87010232
Zoals je jouw situatie beschrijft in de OP zou ik goed denken of je wel doorgaat met de relatie. Gamen in een relatie moet gewoon kunnen zolang het geen belemmering vormt, maar dat is eigenlijk met alles.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_87018397
quote:
Op donderdag 30 september 2010 05:58 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Echt mensen zoals jij maken mijn dag weer goed, dan hoef ik tenminste zelf niet na te denken :') , nee ik verwacht niet dat hij 24/7 mijn handje vasthoud of bij mij op schoot zit, maar ik zie hem gemiddeld 3 dagen per week en dan vind ik het wel fijn om dingen samen te doen!
S. 2014
J. 2016
pi_87018505
quote:
Op donderdag 30 september 2010 05:53 schreef gnilrednoz het volgende:
En daar maak jij dus een denkfout!, ik heb er geen problemen mee dat hij gamed maar de hoeveelheid tijd die hij erin steekt irriteert mij, in een relatie moet je beide dingen blijven doen waar je gelukkig van wordt, en waar je je ontspanning uithaalt, maar als je ervoor kiest om 90% van de tijd te kiezen voor je hobby dan zou je naar mijn mening niet aan een relatie moeten beginnen!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 30 september 2010 @ 15:02:06 #196
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87021974
Wat een hoop gedoe om een WoW-kneus die al die aandacht niet waard is. Zoek lekker een vent die wel aandacht heeft voor je, er zijn ook mannen die weinig tot niet gamen en wel een sociaal leven hebben.
pi_87022852
edit. niet goed begrepen.

[ Bericht 33% gewijzigd door fespo op 30-09-2010 16:26:36 ]
  donderdag 30 september 2010 @ 16:15:30 #198
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87025150
TS is zelf onzeker denk ik. Waarom begin je uberhaupt een relatie met een werkloze, om psychische redenen afgekeurde WoW-nerd die meer aandacht heeft voor zijn virtuele wereldje dan de echte wereld? Om nog maar te zwijgen over die vier maanden dat ze pas bij elkaar zijn. Een ieder ander had al lang Bye Bye Zwaai Zwaai gedaan.
  donderdag 30 september 2010 @ 17:56:51 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_87029636
zo, even wat verwijderd, en dat blijft zo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_87037950
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:43 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Moeten? Het enige wat je moet is eten, drinken, bewegen en ontlasten. Het is echt geen ramp als je een keer 2 badges mist, je kans op je witte ijsbeer verspeelt of niet mee kan/wil op raids ivm feestjes en dergelijke. Zo wel dan is ben je té hardcore, de manier zoals jij het benadert doet sowieso overkomen alsof je zelf een serieuze verslaving hebt (doch had je dan geen tijd om te fokken) nee, sorry :').

Ik zal wel een klootzak wezen hoor, maar als ik even moet smsen of bellen neem ik een break van het spel en moeten die anderen zich maar even redden zonder mij. Liefst wel even in een rustmoment maar dat weet degene aan de andere kant van de lijn ook niet. En als zij weg is met haar vriendinnen zou ze ook misschien wat trager reageren, maar niet geheel negeren zoals ik weet dat WOW verslaafden doen.

Ik zit zelf nog heel erg in de weken dat je het liefst bij elkaar bent en niets anders, maar ik zie het ook niet gebeuren dat ik daar in zoverre uit kom dat ik liever ga WoWen dan lekker een filmpje kijken op de bank met de vrouw, of iets anders samen ondernemen. (nu zie ik mijn vriendin maar 2 dagen in de week, precies raiddagen maarja, dan hebben ze gewoon pech.) Mijn guild is overigens redelijk social en accepteren het volledig. Maar ik kan me voorstellen dat in Hardcore raiding guilds jongens er geen fuck van snappen dat er ook nog een echt leven is.
[..]

En zo hoort het natuurlijk ook. Real life moet altijd voor gaan. Maar persoonlijk zou ik als ik in een raid zou zitten (ik speel geen WoW meer, speelde wel, maar nooit retail :P) wss ook niet de hele tijd gelijk terug smsen eerlijk gezegd. Nou lijkt het me dat die gast daarin nogal doorgeslagen is, maar mja, laten we zeggen een half uurtje op een reactie laten wachten ofzo moet kunnen imo.

Hier kan ik me dan wel weer in vinden, maar ik denk dat ze zich in mindere mate gestoord had aan het gamen als hij niet zo veel gamede.
[..]

Als jij bezoek hebt van een leuke meid die fijn met je wil knuffelen en kroelen omdat je haar niet elke dag ziet laat je haar toch neit op de bank zitten en ga je zelf een boss neerhalen?

In principe wel ja. Maar dat ligt hoe goed je relatie zit. Ik heb t idee dat het bij dit stel niet zo goed loopt, als hij al na 4 maanden zo weinig geboeid is in zn chick. Maargoed, misschien zit ik ernaast. Misschien is het gewoon meer verslaving dan desinteresse.

Als je zo vrij wil zijn dat je 24/7 kan gamen.. Fijn! Maar neem dan gewoon geen relatie. Want dan maak je het voor beide moeilijk

Overigens is er 1 manier om heel goed te zien waar hij z'n prioriteiten legt; Daag hem eens uit tot een geil avontuurtje terwijl hij in WOW bezig is. Geen reactie? Direct afstand van nemen... Reactie? Dan weet je waar het hem om te doen is dat hij een relatie met je heeft, of vind hij daadwerkelijk jou wél leuker dan WOW.
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Echt mensen zoals jij maken mijn dag weer goed, dan hoef ik tenminste zelf niet na te denken :') , nee ik verwacht niet dat hij 24/7 mijn handje vasthoud of bij mij op schoot zit, maar ik zie hem gemiddeld 3 dagen per week en dan vind ik het wel fijn om dingen samen te doen!
Np, ik doe mn best.

quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

En daar maak jij dus een denkfout!, ik heb er geen problemen mee dat hij gamed maar de hoeveelheid tijd die hij erin steekt irriteert mij, in een relatie moet je beide dingen blijven doen waar je gelukkig van wordt, en waar je je ontspanning uithaalt, maar als je ervoor kiest om 90% van de tijd te kiezen voor je hobby dan zou je naar mijn mening niet aan een relatie moeten beginnen!
Weet niet of ik een denkfout maak.. je hebt er misschien geen problemen mee dat hij gamet maar zo te horen wel zodra het jou maar een beetje in de weg zit. Zo te horen he. Ik kan het mis hebben. Maar hoe je erover praat komt een beetje over als ´games, yuck´ ofzo. Alsof je het maar een raar en niet boeiend fenomeen vindt. En mja, je hebt er geen problemen mee als hij het doet, maargoed, je hebt accepteren en accepteren

Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het ook zeker klinkt alsof hij te ver is doorgeslagen in zn gamegedrag. Maar ik vind t nogal makkelijk om te spreken van een verslaving.. misschien vindt hij jou gewoon niet interessanter meer dan die game.. hard maarja.. kan heel goed. Zou ik iig rekening mee houden als ik jou was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')