okeequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een leuke twitter conversatie![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat niet echt in een rap tempo hier he
* LovelyLady heeft ook niet zoveel te melden
Ik kan mezelf alleen welvoor me kop slaan dat ik maandagochtend om 08.00 een afspraak heb gemaakt bij de fysio..... What was I thinking
Ik had er toch wel uit gemoeten maar goed... niet ZO vroegquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]Yes, what were you thinking my dear??
![]()
Ik zorg altijd dat ik mn fysio na 9uur in de ochtend heb, al is het half 5 's middags
Ik heb een trauma aan borrelsquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een borrel voor me inschenken?
Reden temeer om gewoon weer op het paard te klimmen en LL een borrel in te schenkenquote:
* Ferb schenkt een borrel in voor LLquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Reden temeer om gewoon weer op het paard te klimmen en LL een borrel in te schenken
Goed zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:02 schreef Ferb het volgende:
[..]
* Ferb schenkt een borrel in voor LL![]()
nou.![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:02 schreef Ferb het volgende:
[..]
* Ferb schenkt een borrel in voor LL![]()
nou.![]()
Ja, tuurlijk. Maar idd, daar zo vroeg je bed voor uit..quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had er toch wel uit gemoeten maar goed... niet ZO vroeg
Laat thuis, vroeg op.. en werken pfffffquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar idd, daar zo vroeg je bed voor uit..I know.
He bah.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat thuis, vroeg op.. en werken pfffff
Morgen is zondagquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah.Drukke dag dus voor je morgen?
Morgen niet, maandag welquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah.Drukke dag dus voor je morgen?
Gewoon een kwestie van de batterijen eruit halen toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
Note to self: alleen lawaaispeelgoed kopen met een geluid zachter zet optie![]()
Ga je morgen nog wat leuks doen? Of moet je mega veel wassen ivm afgelopen weekquote:
Sorryquote:
Nou ehm. Nee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van de batterijen eruit halen toch?
Morgen gaan we naar een streekproductenmarkt en 's middags ga ik een beetje rommelen in huis, dan is het namelijk game-middag voor manliefquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je morgen nog wat leuks doen? Of moet je mega veel wassen ivm afgelopen week
Ennuh heb je Thijsfoto's? Met laarsjes enzulks?
He bah, dat is klote!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry
Ben niet helder
Pijn en tintelingen al de hele dag, pijn gaat wel maar van die tintelingen word ik wat vaag van zo op het einde van de dag.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |