abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86889988
Hoe is het eigenlijk afgelopen?
pi_86892259
Lol, als dit het hele verhaal is, is die kerel een ontzettende sukkel, dan ligt het aan hem.

Maar iets zegt me dat dit niet het hele verhaal is, ik kan me niet voorstellen dat hij dan zo reageert op je. Ben net als de rest erg nieuwsgierig wat hij in de auto tegen je schreeuwde, en of daar iets tussen zat dat terecht is.
  maandag 27 september 2010 @ 12:24:37 #53
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_86895558
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:35 schreef Sandoval het volgende:
Lol, als dit het hele verhaal is, is die kerel een ontzettende sukkel, dan ligt het aan hem.

Maar iets zegt me dat dit niet het hele verhaal is, ik kan me niet voorstellen dat hij dan zo reageert op je. Ben net als de rest erg nieuwsgierig wat hij in de auto tegen je schreeuwde, en of daar iets tussen zat dat terecht is.
Veel mensen zijn slecht in tijd schatten. 5 Minuten was waarschijnlijk 10.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 27 september 2010 @ 12:42:47 #54
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86896159
dan nog, hij belt 1 minuut vtv, en kan dan niet verwachten dat ze klaarstaat...
pi_86896233
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:08 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ruzie ok. Laat ik t dan anders brengen.

Waarom accepteren vrouwen zulk gedrag? Het is toch duidelijk dat hij ver buiten zn boekje gaat? Ik snap echt niet dat er vrouwen\meiden zijn die dit soort gedrag gewoon nog gaan zitten goed praten ook! :? :? Sporen jullie (de goed praters dan) wel???
Helemaal mee eens! ^O^

Doordat er teveel vrouwen dat laten voortduren blijven veel mannen denken dat ze dit kunnen maken. Blijven vrouwen twijfelen of zij abnormaal zijn dat ze zich eraan storen. En doordat in zulke relaties vaak 'verslavende' mechanismen ontstaan blijven normale mannen zich afvragen waarom ze nog moeite doen om zich te gedragen. :(

Maar toen TS nog met hem moest beginnen deed hij misschien niet zo maf.
Hij moet hoognodig hier en daar wat schroefjes bij zichzelf aandraaien. Kans daarop is echter klein. Dus snel pleite gaan is misschien verstandiger.
  maandag 27 september 2010 @ 12:59:56 #56
318867 gewoondennis
Ondertitels zijn zó 2009
pi_86896683
Beide.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')