Bij zinio kan kon je ook geen National Geographic kopen als je een non-US account hebt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat beter moeten regelen. Waarom werkt dat bij Zinio wel prima?
Goede tip. Ff proberenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:56 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Bij zinio kan kon je ook geen National Geographic kopen als je een non-US account hebt.
Maarre.. misschien werkt dit: http://appadvice.com/appn(...)d-magazine-downloads
quote:We've received word that Apple has released the third beta version of iOS 4.2 and the associated Software Development Kit for the iPad, iPhone, and iPod touch to developers. The release comes two weeks after the release of the second beta version.
There is no word yet on changes included in the new version, but we'll update with any significant revelations.
Dat de definitieve 4.2 maar snel uitkomtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.macrumors.com/(...)eta-3-to-developers/
[..]
Kan gebeuren. Een doa komt vaker voor. Wordt heus wel opgelost.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef zomere het volgende:
Ter info:
24 uur geleden een 16GB WiFi iPad gekocht bij de mediamarkt te Hengelo voor de prijs van 499,-. Maximaal 6 uurtjes gebruikt in die 24 uur.
4 uurtjes geleden ineens een zwart-witte verticale streep (boven naar beneden) meer aan de linker kant. Dode pixels die dus niet weg willen, niet na normale reset, niet na factory reset.
iPad gaat straks retour afzender.
Jammer! Uiteraard zie ik het als een incident en zal ik het met een tweede iPad proberen. Mocht het probleem zich dan nog voor doen dan is het retour 499,- lijkt me zo.
Op welke app werkte het nou?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Werkt perfect. Gebruik iPhone Explorer
.
Ik heb het op de The New Yorker gebruikt. Van WIRED heb ik alle edities al gekocht.quote:
Download Safari, activeer develop mode en dan kan je je User Agent wisselen naar iPhone en dan heb je volgens mij al aardig een beeld van hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:32 schreef JDx het volgende:
Zijn er mensen met een iPod of iPad die een screenshot/foto kunnen maken van mijn website, hoe die eruit ziet op zo'n ding? (ga geen url spammen, dus zie 2e link signature).
Edit: van frontpage en/of single postof dat iemand een testsite weet?
Thanks! Wil namelijk zelf zo'n ding aanschaffenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
Download Safari, activeer develop mode en dan kan je je User Agent wisselen naar iPhone en dan heb je volgens mij al aardig een beeld van hoe het eruit ziet.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:32 schreef JDx het volgende:
Zijn er mensen met een iPod of iPad die een screenshot/foto kunnen maken van mijn website, hoe die eruit ziet op zo'n ding? (ga geen url spammen, dus zie 2e link signature).
Edit: van frontpage en/of single postof dat iemand een testsite weet?
Klopt... Meteen die avond naar de media markt gegaan en daar een nieuw exemplaar ontvangen. Ik hoop toch wel dat deze langer mee gaat maar tot nu toe alles nog prima in orde.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Een doa komt vaker voor. Wordt heus wel opgelost.
Ik doe dat wel vaker. Krijg ik dan ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prins Willem-Alexander start zijn iPad op http://bit.ly/dqjAkZ
.
.
Jij bent geen kroonprinsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe dat wel vaker. Krijg ik dan ooksmileys?
Oh je bent gewoon voor het koningshuis. Daar is vast een topic voor. Ik vermoed in babes en hunks.quote:
Neuh en neuh.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je bent gewoon voor het koningshuis. Daar is vast een topic voor. Ik vermoed in babes en hunks.
quote:Nieuw in iOS 4.2b3, foto's roteren in de Foto's app! Nieuwe knop rechtsboven in het scherm http://twitpic.com/2xmbfa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |