Haha. Alle INFJ's flocken naar dat topic toe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef borisz het volgende:
Steertopic--> Carl Jung and Isabel Briggs Myers Personality type
En INFP"s ook denk ik? (Deze was alleen even afwezigquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha. Alle INFJ's flocken naar dat topic toe.
Die zijn bezig te dromen en WOW te spelen denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
En INFP"s ook denk ik? (Deze was alleen even afwezig)
De pijn valt mee, maar ik ben er ziekjes van.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Ach jee, krakje, dat klinkt niet prettig zegNiets te maken met die wortelkanaalbehandeling, hoop ik?
Dat was ik idd aan t doen jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die zijn bezig te dromen en WOW te spelen denk ik
He jeetje Krak, hoop dat je er snel vanaf bentquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De pijn valt mee, maar ik ben er ziekjes van.
Het zat er al voor de wortelkanaal behandeling. 2 dagen daarna is de kies ernaast getrokken en daarmee zou het opgelost moeten zijn. Ik heb nu een vette kuur dus het komt wel goed. Maandag maar even yoghurt kopen, het werkt erg goed tegen darmbacterien!
oeiquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het zat er al voor de wortelkanaal behandeling. 2 dagen daarna is de kies ernaast getrokken en daarmee zou het opgelost moeten zijn. Ik heb nu een vette kuur dus het komt wel goed. Maandag maar even yoghurt kopen, het werkt erg goed tegen darmbacterien!
1 of 2 weekjes Yakult of van die andere bacteriezooi werkt ook erg goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, zulk spul bedoelde ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1 of 2 weekjes Yakult of van die andere bacteriezooi werkt ook erg goed
Dat spul doet voor gezonde darmen helemaal niets, maar voor darmen waar de flora overhoop is gehaald wel
Ik zie dan altijd bloemetjes voor me.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1 of 2 weekjes Yakult of van die andere bacteriezooi werkt ook erg goed
Dat spul doet voor gezonde darmen helemaal niets, maar voor darmen waar de flora overhoop is gehaald wel
Het heet nu eenmaal darmfloraquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, zulk spul bedoelde ik.
Bedankt voor alle beterschapswensen.
Die wil ik wel!quote:
Sterkte met je optreden en fijn dat je niet hoeft te rijden!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
jee sterkte Krak met je kaakontsteking!ben nu onderweg richting Markelo. Zit lekker achterin, vriend van andere danseres rijdt
Zuipse Aurequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:49 schreef Aure het volgende:
Krak, beterschappies!
En FF, succes vanavond!
Ik ga zo een drankje doen met een vriendinnetje. Ik hou het wel op een alcoholvrije avond vanavond
Flink indrinken nu dan, merk je minder van de regen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ga pas over een uur![]()
Wat een kloteweer is het trouwens. Het regent alwéér.
Ik denk dat ik al moet kotsen bij de geur van alcoholquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flink indrinken nu dan, merk je minder van de regen.
Heb je veel knappe jongens gezoend ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al moet kotsen bij de geur van alcohol![]()
De gaten in mn geheugen zijn vandaag weer ingevuld door een vriendin. Ik heb me weer als een debiel gedragen
Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je veel knappe jongens gezoend ofzo?
Oplepelen, was een mooi doelpunt van Twentequote:
Jammer voor die knappe jongens.quote:
Die knappe jongens vinden mij doorgaans niet leuk genoeg hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jammer voor die knappe jongens.
Dat komt doordat ze niet lang genoeg naar je kijken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Die knappe jongens vinden mij doorgaans niet leuk genoeg hoor
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze niet lang genoeg naar je kijken.
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn avondeten:
Zak Lay's Cheese & Onion chips
en
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Flammkuchen
Van de Franse week van de Lidl: Flammekueche uit de Elzas![]()
omfg wat is dit lekker!!! Een heerlijk dunne bodem met ui, spek en creme fraiche erop.
Rest van de week gezond gegeten en gemiddeld -700 kcal per dag want veel gesportdus vanavond mag het wel ff.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:08 schreef LieLie het volgende:
OMFG, die pizza's waren echt héél erg lekker!![]()
![]()
Ik wil ook een pizza-oven
Ik dacht echt, het verschil met de gewone oven valt best wel mee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
pizza's
echt, volgende week maar weer
Awww, arme Luisquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:13 schreef golfer het volgende:
2x paal, 1x lat en nog steeds geen doelpunt voor Luis.
Dat verhoogt mijn kansenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo kan ik je gezicht dus niet zien he.
Omdat die ook in de booklet van Stereotomy (het album) staan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:38 schreef LieLie het volgende:
Steer, waarom heb jij eigenlijk van die irritante dubbelepuntjes onder je nick?
Hoort het erbij dat er geen spatie tussen de letters en de stipjes zit?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat die ook in de booklet van Stereotomy (het album) staan.
Ja, dat heb ik gecontroleerd voordat ik het zo invoerde.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoort het erbij dat er geen spatie tussen de letters en de stipjes zit?
Ik kan heel neurotisch worden van de opmaak van dingen![]()
* Memento-Mori voelt zich aangesprokenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:28 schreef flying-dutchman het volgende:
ben ik weer
Wil ik gaan stappen, is iedereen in da hood zwak ziek en misselijk of kapot of zit ergens anders of beantwoord zijn telefoon niet, etc schiet weer lekker op
Had liever gehad dat het niet zo was... een energieke en fitte MeMo is veel leuker dan een zieke MeMo (denk ik)quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori voelt zich aangesproken
Ja, terechte uitslag. Goed geleid ook door Vink.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:40 schreef borisz het volgende:
Puntje gepakt in Duitsland.. Kan er wel mee leven.
De volledige stapel was wel 30 centimeter?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Stapel studieboeken op Bol.com gezet tweedehands.... komt tot aan mijn kruis.![]()
En da's best hoog jah.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Stapel studieboeken op Bol.com gezet tweedehands.... komt tot aan mijn kruis.![]()
En da's best hoog jah.
doe mij maar bier en kaas los van elkaarquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:47 schreef borisz het volgende:
In de categorie biertjes: Huttenkloas Pilsner. Een pilsje uit Hengelo. Wel aardig niet bijzonder.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Op Freecell's kinderen na, wat een lelijke gedrochten zeg
Wat heb je er aan/mee gedaan?quote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Vandaag voor het eerst in m'n gezicht geslagen door een agressieve patiënt. Wat een klote ervaring zeg. Kan er nog boos van worden.
Ik heb hem aangesproken, een MIC (melding incident cliënt) en een MIM (melding incident medewerker) ingevuld. En dat is alles wat ik kan doen. Heb het gemeld aan plaatsvervangend leidinggevende, collega's en gerapporteerd.quote:Op zondag 26 september 2010 00:56 schreef golfer het volgende:
Wat heb je er aan/mee gedaan?
Melding van gemaakt? En verder?
Hier ook na wat slobber Glen Talloch weer bedtime.quote:Op zondag 26 september 2010 01:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Pfoei. Na twee dubbele Red Label is het bedtijdTot morgen
![]()
jezus Lein, hoe was de situatie? Je hebt heel goed gehandeld. Hopelijk geen pijn eraan overgehouden. In je gezicht geslagen worden is vernederendquote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik cheer voor de combinatie
Zo. Vandaag voor het eerst in m'n gezicht geslagen door een agressieve patiënt. Wat een klote ervaring zeg. Kan er nog boos van worden.
whehehe Bobin geweest?quote:Op zondag 26 september 2010 02:32 schreef Aure het volgende:
Fijn dat alles zo goed is gegaan Tezz!
Ik ben net thuis en heb heel netjes de hele avond cola en water gedronkenIk voel me dan ook nog topfit
Is toch ook weer een nieuwe ervaring.. 's Nachts thuis komen en NORMAAL de trap op kunnen lopen zonder te denken dat het hele huis om je heen draait
Neuh, alcoholvrij avondje ingelast vanwege mijn avontuur van gisteravondquote:Op zondag 26 september 2010 02:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
whehehe Bobin geweest?
ik vind het niet erg als het om mij draait.... maar liefst idd niet hetzelfde als het alleen maar voor je gevoel draait
oh jaquote:Op zondag 26 september 2010 02:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Neuh, alcoholvrij avondje ingelast vanwege mijn avontuur van gisteravond![]()
![]()
![]()
Voor mij was het echt 6 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 26 september 2010 02:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
oh ja
voor mij is het inmiddels alweer bijna 2 jaar geleden dat ik gekotst heb. Voordeel van kotsen was toch wel dat je vrij weinig hoofdpijn in de ochtend hebt
* flying-dutchman gooit een extra dekentje over Aure heen.quote:Op zondag 26 september 2010 02:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Voor mij was het echt 6 jaar geleden ofzoNu moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met mn niet-kotsen-van-de-drankrecord
![]()
Anyway ik ga slapen, heb het kouuddd... Ben net door de regen naar huis gefietst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |