Dien we, pm me maar!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
20¤ geboden voor de Zippo inclusief bubbeltjes enveloppie en snailmailzegeltje
Zie PMquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:20 schreef blueline het volgende:
Heb je de apple al aangehad. en heb je ook een indicatie voor de prijs
Excuses daarvoor, hij is gister op de post gegaan!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:43 schreef UncleSam het volgende:
Is die telefoon nou al een keer verstuurd. Vind t wel erg lang duren. Mijn telefoon die voor reparatie was is inmiddels al weer terug.
je weet toch hoe die bank er uit zietquote:
Meer in de zin van dat je er gelukkig en vrolijk op zitquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
je weet toch hoe die bank er uit ziet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meer in de zin van dat je er gelukkig en vrolijk op zit
Ja mooi; slaap ik al 2 dagen voor niks op de deurmatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:04 schreef Dizer het volgende:
Openstaande transacties, geld is binnen en worden morgen verstuurd. Dat geldt dus voor Jetfly, Sounddragon en loni55.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
kijk goed....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Door die reacties werd ik benieuwd naar die bankGeen foto meer te bekennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |