Geld zal morgen wel bijgeschreven worden, ik had het afgelopen nacht wel overgemaakt maar ING duurt een dag.quote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is goed, PM me.
Wel excl verzenden trouwens!
En wij maken een date!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef Dizer het volgende:
Ik ga straks even checken wie er allemaal geld heeft gestort en morgen op de post!!
Oh ja... ik moet je nog PM'en.. deze week HELEMAAL VOLquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Dizer het volgende:
Oh ja... ik moet je nog PM'en.. deze week HELEMAAL VOL
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Oh well, kan ik het collectible kleinood ook niet kwijtraken in Indonesië.
Nee joh! Dan was ze toch thuisgebleven. Naast de Warhol gift box.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Dizer het volgende:
Wil je hem meenemen voor volgende week?
Anders heb ik vrijdag middag nog wel een opening
Als je vrijdag kunt, kunnen we wat gaan drinken ergens na werktijd hoor... GEEN PROBLEEM!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh! Dan was ze toch thuisgebleven. Naast de Warhol gift box.
Als het nog lukt, is het mooi meegenomen haar al in huis te hebben, lukt het niet dan wacht ik gewoon een paar weken!
Okay! Ga ik van de borrel met ex-collega over op borrelen met jou!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef Dizer het volgende:
Als je vrijdag kunt, kunnen we wat gaan drinken ergens na werktijd hoor... GEEN PROBLEEM!!!![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay! Ga ik van de borrel met ex-collega over op borrelen met jou!
PM-en nog even hoe of wat!
Hoe zie je dat voor je? PM me maar... kan redelijk snel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef kwiebuske het volgende:
chesterfield wil ik wel hebben
onder voorbehoud dat WE (meisje en ik) er lekker op zitten
oftwel we willen voorzitten![]()
afspraak evt op korte termijn te maken.
pm gestuurdquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Dizer het volgende:
Hoe zie je dat voor je? PM me maar... kan redelijk snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |