Topickillerquote:
Haha,twijfelde al of ik hem zou posten. Haal hem wel weer weg, want leuk topic!quote:Op [/url] schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Topickiller
Dat tong daar niet mee begint zegt genoegquote:
Dass geheuer.quote:
Je hebt gelijk. Ik schaam me.quote:
Litti over Littbarski.quote:
Haha hij is nu vize-voorzitter van een kroeg-elftalquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:01 schreef RM-rf het volgende:
In Werder-kroegen in Bremen kun je een "Ahlenfelder" bestellen, je krijgt dan een bier en een Malteser schnapps....
Die benaming heeft dit gekregen naar de Bundesliga-scheidsrechter Wolf-Dieter Ahlenfelder, die in de zeventiger jaren Werder Bremen tegen Hannover floot en na 30 minuten meende dat de partij ten einde was...
de scheidsrechter gaf achteraf toe kort voor de wedstrijd nog een Bier met een Malteser gedronken te hebben, wat mogelijk bijdroeg aan zn lichte 'verwarring'.
„Kult-Schiri“ Ahlenfelder wird 65 Jahre
[ afbeelding ]
Andere mooie uitspraken:
"Junge, steh auf, die Rasenheizung ist nicht an." tegen een speler die na een overtreding naar zijn idee te lang overde grond rolde.
Paul Breitner zei ooit tegen hem: "Du pfeifst wie ein Arsch" waarop zijn antwoord was "Du spielst ja auch wie ein Arsch."
Kumpelbumserquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat is het Duitse woord voor matennaaier?
Post hier mooie Duitse voetbaltermen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:50 schreef w00h00 het volgende:
Dat het filmpje van Jean Marie Pfaff hier nog neit voor bij is gekomen
Homo of Arschloch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat is het Duitse woord voor matennaaier
Duisburg?quote:
Dat is wel een mooie. Het werkwoord durchrollen bestaat toch ook? Of wat te denken van 'jemand eine Gelbe oder Rote Karte anschmieren"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |