Waar zitten de batterijenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Tommie, de pup van mijn zus. Een Shitzu, zoals deze maar dan helemaal bruin![]()
[ afbeelding ]
Nee. www.rotterdamlovesburlesque.comquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar ga je heen? De Kamasutrabeurs?
EINDE DISCUSSIE!quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, daar is ze al! Netjes door het kattenluikje
Dat had ik eens op een papiertje gekrabbeld, jaren later vond ik dat terug en zocht ik m op, op internetquote:
pm jij mij dan ff?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Kan iemand mij even pm-en waar de rel over ging?![]()
Eeuwige strijd tussen bq & nmns (vond die naam toch beter bij hem passenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet ff dat topic uitlezen...storm -------> glas water
ik begrijp nog steeds niet wat mijn woning daar tussen doetquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Of roer ik weer eens in een verkeerde richting?
Nou eerder Teun tegen de restquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eeuwige strijd tussen bq & nmns (vond die naam toch beter bij hem passen)
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik begrijp nog steeds niet wat mijn woning daar tussen doet
ach ja, iedereen heeft weleens een obstinaat momentjequote:
Ja...weleens wel ja...niet wekenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ach ja, iedereen heeft weleens een obstinaat momentje![]()
ik dacht net hetzelfdequote:
Gedaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet ff dat topic uitlezen...storm -------> glas water
Mijn opmerking over soort zoekt soort had tenminste nog als PI een knipoog en/of eenquote:Jep, drie hoog achter in een Haagse tokkiebuurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |