heel goed! ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo van: "oooh, heb je ballen in je soep, wat leuk meid"
![]()
hoi
Hè WJ, dat is ook toevallig, jij en ik op hetzelfde tijdstip online. Dat moet welhaast verdacht overkomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo van: "oooh, heb je ballen in je soep, wat leuk meid"
![]()
hoi
hoiquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk al, waar hangen mijn harige ballen nu weer uit?
Ooit van het conclaaf gehoord? Das nog erger!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
stel dat je als kardinaal na het jeux de boeluh nu gaat douchen met de andere kardinalen en je hebt je ballen geschoren.vinden ze je dan raar, denk je?
ja, dacht ik ook nogquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hè WJ, dat is ook toevallig, jij en ik op hetzelfde tijdstip online. Dat moet welhaast verdacht overkomen
Dies volgens mij gewoon btw19%quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dacht ik ook nogje gaat je gewoon helemaal verplaatsen in de denkwereld van je opponenten jouw opponenten
![]()
alles goed verder (los van dat gedoe met die maid; zou ik ook niet meer over schrijven btw6%) ?
ja, grappig, ik zat laatst nog wat te lezen over witte rook en de procedure bij een conclaaf...best leuk materiaal om te lezen overigens.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ooit van het conclaaf gehoord? Das nog erger!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zat vroeger in een veel leukere fles.
heeej, toevallig, ik ga ook zo het bos in met hele gezin! lekker wandelen en depressief worden met al die bladeren en regen*O*quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef Laysa het volgende:
Ik ga straks aan de boswandeling![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuke familie foto...jaren 90 zeker?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heeej, toevallig, ik ga ook zo het bos in met hele gezin! lekker wandelen en depressief worden met al die bladeren en regen*O*![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja zat ik ook net te denken, dit nodigt teveel uit, voor pubertjes.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:25 schreef Laysa het volgende:
Ze zijn nu wat meer gericht op de volwassenere alcoholist denk ik
Ghehehe....nah dit drinkt weg als limonadequote:Op zaterdag 25 september 2010 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zat ik ook net te denken, dit nodigt teveel uit, voor pubertjes.
En liesjes.
neehee, gisteren gemaakt in de media-marktquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een leuke familie foto...jaren 90 zeker?
ik welquote:
Leukkkkkkkkkkkkk!!!!!!!! kusjekroel voor de familiequote:Op zaterdag 25 september 2010 18:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neehee, gisteren gemaakt in de media-markt
Tenzij het onder arbeidsloon voor verbouwingen aan de eigen woning valt, dat gaat per 1 oktober tot 1 juli 2011 naar beneden van 19% naar 6%quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dies volgens mij gewoon btw19%
kusjekroel terug van allemaal! ze vinden ook -moest ik zeggen- dat de sfeer in deze s.c. wel echt beneden een bepaald niveau komt en het niet langer zo kanquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Leukkkkkkkkkkkkk!!!!!!!! kusjekroel voor de familie
deze niet: ze is niet helemaal koppie koppiequote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dies volgens mij gewoon btw19%
hiquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij het onder arbeidsloon voor verbouwingen aan de eigen woning valt, dat gaat per 1 oktober tot 1 juli 2011 naar beneden van 19% naar 6%
Deze sc is anders nog erg gezellig...De vorige editie was iets minder maar ach dat mag de pret niet drukken...ff een nw ding aan het infuus hangenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kusjekroel terug van allemaal! ze vinden ook -moest ik zeggen- dat de sfeer in deze s.c. wel echt beneden een bepaald niveau komt en het niet langer zo kanof ik dat hier wilde neerzetten
![]()
Hiquote:
jajaquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze sc is anders nog erg gezellig...De vorige editie was iets minder maar ach dat mag de pret niet drukken...ff een nw ding aan het infuus hangen...nee geen drank
mooi! da's best snel al eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hi
Ergens rond Sinterklaas pas.... tenminste dat is de bedoeling, het kan ook wel tussen Sinterklaas en Kerst worden.
Wat slaaptekort, verder geen klagen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dacht ik ook nogje gaat je gewoon helemaal verplaatsen in de denkwereld van je opponenten jouw opponenten
![]()
alles goed verder (los van dat gedoe met die maid; zou ik ook niet meer over schrijven btw6%) ?
nee ...da hoeft niequote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaja
okee, succes met die handeling ( (fff topic openen?)
haha, doen we dan morgen ff. ik moet op kraamvisite in heiloo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat slaaptekort, verder geen klagen.
En ik bel je zo wel even voor een gezamenlijk strategie hier
Waar ga je heen? De Kamasutrabeurs?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
Whehe, ik heb zeker twintig jaar geen stropdas om gehad en toch weet ik nog hoe ik 'm moet strikken
Op Tommie, de pup van mijn zus. Een Shitzu, zoals deze maar dan helemaal bruinquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar ga je heen? De Kamasutrabeurs?
Waar zitten de batterijenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Tommie, de pup van mijn zus. Een Shitzu, zoals deze maar dan helemaal bruin![]()
[ afbeelding ]
Nee. www.rotterdamlovesburlesque.comquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar ga je heen? De Kamasutrabeurs?
EINDE DISCUSSIE!quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, daar is ze al! Netjes door het kattenluikje
Dat had ik eens op een papiertje gekrabbeld, jaren later vond ik dat terug en zocht ik m op, op internetquote:
pm jij mij dan ff?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Kan iemand mij even pm-en waar de rel over ging?![]()
Eeuwige strijd tussen bq & nmns (vond die naam toch beter bij hem passenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet ff dat topic uitlezen...storm -------> glas water
ik begrijp nog steeds niet wat mijn woning daar tussen doetquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Of roer ik weer eens in een verkeerde richting?
Nou eerder Teun tegen de restquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eeuwige strijd tussen bq & nmns (vond die naam toch beter bij hem passen)
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik begrijp nog steeds niet wat mijn woning daar tussen doet
ach ja, iedereen heeft weleens een obstinaat momentjequote:
Ja...weleens wel ja...niet wekenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ach ja, iedereen heeft weleens een obstinaat momentje![]()
ik dacht net hetzelfdequote:
Gedaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet ff dat topic uitlezen...storm -------> glas water
Mijn opmerking over soort zoekt soort had tenminste nog als PI een knipoog en/of eenquote:Jep, drie hoog achter in een Haagse tokkiebuurt
naja ik ook niet in het bijzonder, maar met gerookte kip, ananas en dressingquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:24 schreef Marrije het volgende:
Ik vind witlof niet lekker, dat eet ik dus ook nooit. Een keer geproefd en klaar.
En rozijntjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
naja ik ook niet in het bijzonder, maar met gerookte kip, ananas en dressing
(plus nog een uitje sharlotje en kruiden)
mmm, volgende keer eens proberenquote:
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
Boswandeling is lekker, de soep is lekker....en nu heb ik ook zin in mn rauwkostsalade![]()
ow En marrije trek het je niet aan...we krijgen allemaal een beurt blijkbaar van Piraat Teun
ik kijk geen tv vanavond (ik mag niet alle multimedia-apparaten bezet houden)quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
Is er nog iets op de kijkbuis vanaaf?
Schat.....niet over nadenkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Ik zat er net toch nog even over na te denken. Ik kan me ook wel weer voorstellen dat het geintje ff verkeerd viel, ligt waarschijnlijk wat gevoelig of de timing was ff verkeerd.
nou, tis niet zo dat ik er mee zit, maar iets nog even overdenken, ook al ken je de persoon niet irl, dat is niet meteen een drama. Toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Schat.....niet over nadenken
Neem een borrel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |