abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie zondag 26 september 2010 @ 02:31:42 #276
169210 liesje1979
pi_86851142
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:24 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Waar heb ik afscheid genomen :?
Waar hak ik in op iemand die er erg triest aan toe is :?
In mijn optiek helemaal nergens, integendeel. Als iemand iets tegenkomt dat echt erg is, dan ben ik zo ongeveer de eerste om sterkte te wensen. Is het niet voorlangs, dan zeker wel achterlangs.

En prima dat ik wat terug krijg, ik ben heus geen lieverdje, maar als mensen geen onderscheid kunnen maken m.b.t. het onderhavige onderwerp, dan zegt dat heel veel over hen, weinig over mij.

Ook jij hebt in je posting van nu weer allerlei stellingnames die kant noch wal raken :Y
Natuurlijk, want ik ben domme, slettige liesje, zo'n dom trutje wat in de kinderopvang werkt.
Jij bent vaak ongenuanceerd, en dus krijg je ongenuanceerde reacties terug.

Mensen mogen niet zeggen dat de situatie van je vriendinnetje triest is? En daar niet op in hakken? Dan moet je het niet posten, dat is jouw stelregel altijd geweest, wat je post, mag je op in hakken.
Raakt het je? Dat je vindt dat het niet mag? Misschien had je ook die terug kunnen verwachten.
Jij schopt ook maar wat in het rond, en raakt ongetwijfeld ook voldoende mensen. Ik denk niet bijvoorbeeld dat Laysa en De kardinaal het leuk vonden, dat jij min of meer vond dat ze niet moesten zeuren dat ze een huis niet kregen omdat ze tenminste een dak boven hun hoofd hadden
  One tough cookie zondag 26 september 2010 @ 02:40:42 #277
169210 liesje1979
pi_86851271
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sterker nog, ik krijg daar van derden regelmatig comments op in de trant van "Mèn, dat jij nog contact zoekt met die en die, terwijl die jou het leven zo zuur heeft gemaakt voor een lange periode, je lijkt wel gek!".

Ik mot jou niet (als Fok! user), ik mot anderen hier niet of nauwelijks (als Fok! user). Maar reken er maar op dat wanneer jij, of die anderen echt in de problemen zitten ik met tips kom om je verder te helpen (en misschien wel met meer). Ik kan dat gelukkig los koppelen van elkaar. Sommigen hier hebben daar beduidend meer moeite mee. :Y
Ik vind jou ook geen leuke fokuser dus dat is wederzijds. De rest zie ik anders, als jij mij niet leuk vindt op fok, kan ik mij niet voorstellen dat jij mij IRL wel leuk zou vinden, ik ben ongeveer dezelfde persoon.
Ongetwijfeld zou jij mij hulp bieden als ik in de problemen zou zitten. Maar tegelijkertijd noem je mij een vies leugenachtig sletje, je kan mij dan niet kwalijk nemen dat ik aan je intenties twijfel. Misschien dat ik zelfs zo zou twijfelen dat ik bij voorbaat het al zou weigeren.
Ik koppel het niet los, omdat het verweven is met mijn priveleven, ik ken veel fokkers irl, sommige maken zelfs deel uit van mijn (bewust beperkte) vriendengroep, misschien triest, maar ik vind van niet.
Sommige mensen hier spreek ik vaker dan sommige mensen in mijn irl leven.

Je kan niet verwachten dat als je tegen alles en iedereen aanschopt, ze dat zomaar vergeten als je eens je warme kant laat zien.
pi_86851297
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Natuurlijk, want ik ben domme, slettige liesje, zo'n dom trutje wat in de kinderopvang werkt.
Jij bent vaak ongenuanceerd, en dus krijg je ongenuanceerde reacties terug.

Mensen mogen niet zeggen dat de situatie van je vriendinnetje triest is? En daar niet op in hakken? Dan moet je het niet posten, dat is jouw stelregel altijd geweest, wat je post, mag je op in hakken.
Raakt het je? Dat je vindt dat het niet mag? Misschien had je ook die terug kunnen verwachten.
Jij schopt ook maar wat in het rond, en raakt ongetwijfeld ook voldoende mensen. Ik denk niet bijvoorbeeld dat Laysa en De kardinaal het leuk vonden, dat jij min of meer vond dat ze niet moesten zeuren dat ze een huis niet kregen omdat ze tenminste een dak boven hun hoofd hadden
Wat ik over de Kardinaal en Laysa geschreven heb, dat vind ik nog steeds. Die hebben het vooruitzicht op iets moois maar ik vond dat het maar door bleef gaan met het zogenaamde onrecht dat hen werd aangedaan.

En ja, natuurlijk mag iedereen op alles reageren wat geschreven wordt, maar alsjeblief zeg, je kunt toch wel wat onderscheid maken over waar het over gaat en de importantie van één versus het ander :?

Ik vind jou ook regelmatig een dommig Liesje, maar dat gaat toch nergens over? Je mag mij ook gerust een lul vinden, lig ik ook niet wakker van. Maar als jij terminaal komt te liggen in een ziekenhuis, reken er maar dan maar op dat ik dat gewoon erg kut vind. Dat geldt voor iedereen in de SC en daarbuiten.

Ik vind het gewoon meer dan sneu als men denkt mij te moeten pakken op iets wat wel echt triest is en wat ik wel echt tegenkom. En ja, ik ga er vanuit dat ik wel het goede onderscheid maak, daar zou ik soms fout mee kunnen zitten, maar ik denk eigenlijk van niet. Dat mag je dan best wel weer arrogant noemen.

Sommigen denken dan ook nog dat ik het uit mij dikke duim haal :')
pi_86851323
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je kan niet verwachten dat als je tegen alles en iedereen aanschopt, ze dat zomaar vergeten als je eens je warme kant laat zien.
Dat verwacht ik niet, sterker nog, ik weet dat sommigen dat absoluut niet kunnen. Maar dit ging niet over mij, dit ging over een mevrouw die er beroerd aan toe is. Over haar rug mij proberen te pakken vind ik laag.
pi_86851367
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:44 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat verwacht ik niet, sterker nog, ik weet dat sommigen dat absoluut niet kunnen. Maar dit ging niet over mij, dit ging over een mevrouw die er beroerd aan toe is. Over haar rug mij proberen te pakken vind ik laag.
En dan nog mag het best van mij (reageren zoals men deed), ook al vind ik het laag, maar laat mij dan asjeblief reageren en haal niet mijn tekst weg en laat mij dan schrijven wat ik er van vind :Y
  One tough cookie zondag 26 september 2010 @ 02:54:22 #281
169210 liesje1979
pi_86851452
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:42 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Wat ik over de Kardinaal en Laysa geschreven heb, dat vind ik nog steeds. Die hebben het vooruitzicht op iets moois maar ik vond dat het maar door bleef gaan met het zogenaamde onrecht dat hen werd aangedaan.
Ik denk dat jij je daar bij uitstek in zou moeten kunnen verplaatsen. Hoeveel sympathie, medeleven, en aanmoediging eis jij eigenlijk op, in deze sc? Met je stopen met roken en het falen, je buurvrouw en alle heftige verhalen rondom. En nu weer het nieuwe vriendinnetje, hoe zwaar je het er mee hebt, en hoe heftig het allemaal is, je zat toevallig wel even rond 3 uur in de ochtend op de EHBO, hoor!
Maar Laysa en De Kardinaal hebben geen reden tot klagen, ze hoeft alleen maar flink wat trappen op, met een hartprobleem.
Toen je nog met B&L ging had je meer empatisch vermogen voor dit soort situaties.

quote:
En ja, natuurlijk mag iedereen op alles reageren wat geschreven wordt, maar alsjeblief zeg, je kunt toch wel wat onderscheid maken over waar het over gaat en de importantie van één versus het ander :?
kan jij dat ook? kan je dan je laatste positive rectie op mij geven? LInkje?
Of op Noek? Pietje? Afgelopen 24 uur niet meegerekend.
quote:
Ik vind jou ook regelmatig een dommig Liesje, maar dat gaat toch nergens over? Je mag mij ook gerust een lul vinden, lig ik ook niet wakker van. Maar als jij terminaal komt te liggen in een ziekenhuis, reken er maar dan maar op dat ik dat gewoon erg kut vind. Dat geldt voor iedereen in de SC en daarbuiten.
het verschil is dat jij elke kans grijpt om mensen die jij dommig vindt zo te noemen, omdat het kan, en om de reacties, jij vindt het interessant het groepsproces, ik houd mij daar 0 mee bezig.
Jij provoceert, ik niet.

quote:
Ik vind het gewoon meer dan sneu als men denkt mij te moeten pakken op iets wat wel echt triest is en wat ik wel echt tegenkom. En ja, ik ga er vanuit dat ik wel het goede onderscheid maak, daar zou ik soms fout mee kunnen zitten, maar ik denk eigenlijk van niet. Dat mag je dan best wel weer arrogant noemen.

Sommigen denken dan ook nog dat ik het uit mij dikke duim haal :')
Ik vind en ik denk meerdere mensen met mij, dat je dat onderscheid niet goed maakt, je hebt meer "vrienden" verloren dan gewonnen de laatste weken, dat zou je iets moeten zeggen, denk il
pi_86851595
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:54 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je daar bij uitstek in zou moeten kunnen verplaatsen. Hoeveel sympathie, medeleven, en aanmoediging eis jij eigenlijk op, in deze sc? Met je stopen met roken en het falen, je buurvrouw en alle heftige verhalen rondom. En nu weer het nieuwe vriendinnetje, hoe zwaar je het er mee hebt, en hoe heftig het allemaal is, je zat toevallig wel even rond 3 uur in de ochtend op de EHBO, hoor!
Maar Laysa en De Kardinaal hebben geen reden tot klagen, ze hoeft alleen maar flink wat trappen op, met een hartprobleem.
Toen je nog met B&L ging had je meer empatisch vermogen voor dit soort situaties.
Nee, die hebben voor wat betreft omstandigheden, niet betreffende hun gezondheid, wat mij betreft geen reden tot klagen. Dat is nu eenmaal mijn standpunt. Toen ik met B&L omging was ik exact hetzelfde als nu.

quote:
Hier noem ik je idee subliem [RLS SC # 916] Waar Pietje er niet mee kan omgaan
En ergens in datzelfde topic schrijf ik dat ik met Pietje mee ga, v.w.b. zijn standpunt.

quote:
het verschil is dat jij elke kans grijpt om mensen die jij dommig vindt zo te noemen, omdat het kan, en om de reacties, jij vindt het interessant het groepsproces, ik houd mij daar 0 mee bezig.
Jij provoceert, ik niet.
Ik gooi stenen in die vijver, natuurlijk is dat waar, ga ik niet ontkennen. Het was mij veel te rustig en wat rumoer in de tent is goed voor sneller lopende SC's. Je hoort mij toch ook nergens over klagen als ik het af en toe terug op mijn brood kreeg? Nu even wel, omdat ik het onderwerp totaal niet passend vind om mij te pakken en omdat mijn reacties daarop weggehaald werden.

quote:
Ik vind en ik denk meerdere mensen met mij, dat je dat onderscheid niet goed maakt, je hebt meer "vrienden" verloren dan gewonnen de laatste weken, dat zou je iets moeten zeggen, denk il
Weer zo'n aanname van je. Wie zegt dat ik hier ben om vrienden te maken en wie zegt dat het überhaupt vrienden waren en wie zegt dat, als het allemaal al zo was, dat ik ze verloren heb :')

Vanuit mijn positie denk ik dat ik misschien twee tot vier Fok!-users altijd kan bellen als ik ergens mee zit of iets wil weten. De rest noem ik vage Fok! kennissen :Y)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2010 03:10:36 ]
  zondag 26 september 2010 @ 03:09:22 #283
104871 remlof
Europees federalist
pi_86851597
quote:
Jij provoceert, ik niet.
Dat is zondermeer waar.
  zondag 26 september 2010 @ 03:11:23 #284
104871 remlof
Europees federalist
pi_86851617
En stenen in de vijver gooien kan best ok zijn, maar ga dan niet op de man spelen.
pi_86851630
quote:
Op zondag 26 september 2010 03:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is zondermeer waar.
Ja duh, ik schrijf zelf dat ik stenen in de vijver gooi, daar gaat het wat mij betreft dan ook helemaal niet over.
pi_86851662
quote:
Op zondag 26 september 2010 03:11 schreef remlof het volgende:
En stenen in de vijver gooien kan best ok zijn, maar ga dan niet op de man spelen.
Mwah, ik denk dat ik een veelvoud "op de man spelen" te verstouwen krijg dan dat ik dat bij anderen doe. Ik point er eentje, krijg het gelijk van drie-vier of meer terug. Ook dat is niet mijn probleem, 't gaat er wat mij betreft over wanneer je het doet en bij welk onderwerp.

Voeg er nu ook aan toe dat het er ook over gaat dat ik de waarschuwingen krijg, mijn teksten verwijderd worden, dat bij derden niet of nauwelijks gedaan wordt. Meten met meerdere maten noem ik dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2010 03:24:58 ]
  One tough cookie zondag 26 september 2010 @ 03:24:22 #287
169210 liesje1979
pi_86851710
quote:
Op zondag 26 september 2010 03:09 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nee, die hebben voor wat betreft omstandigheden, niet betreffende hun gezondheid, wat mij betreft geen reden tot klagen. Dat is nu eenmaal mijn standpunt. Toen ik met B&L omging was ik exact hetzelfde als nu.
[..]

Hier noem ik je idee subliem [RLS SC # 916] Waar Pietje er niet mee kan omgaan
En ergens in datzelfde topic schrijf ik dat ik met Pietje mee ga, v.w.b. zijn standpunt.
[..]

Ja dank je, ik streep het weg tegen 1x dat je mij sletje noemt, je staat nog steedfs op -12

Ik gooi stenen in die vijver, natuurlijk is dat waar, ga ik niet ontkennen. Het was mij veel te rustig en wat rumoer in de tent is goed voor sneller lopende SC's. Je hoort mij toch ook nergens over klagen als ik het af en toe terug op mijn brood kreeg? Nu even wel, omdat ik het onderwerp totaal niet passend vind om mij te pakken en omdat mijn reacties daarop weggehaald werden.

Ok, jij denkt van te voren na over in welke vijver jij een steen gooit, mensen die een steen in hun vijver hebben gehad nisschien niet meer, kijk maar eens wat een steen in een vijver doet, het veroorzaakt in een steeds groter wordende kring een golfeffect, voor jou is die vriendin belangrijk voor iemand anders weer iets anders. Je bent niet zieliger dan, en je klaagt, je klaagt veel. Laat een ander ook gewoon klagen.
Stoort het je, dan ga je gewoon ergens anders op fok posten, stoort het je niet, dan blijf je, maar probeer het nimet te veranderen, het maakt dat mensen medelijden met je hebben, in de niet positieve zin van het woord

Weer zo'n aanname van je. Wie zegt dat ik hier ben om vrienden te maken en wie zegt dat het überhaupt vrienden waren en wie zegt dat, als het allemaal al zo was, dat ik ze verloren heb :')

Ja klopt, je vraagt erom, ik denk dat je graag wil dat mensen je aardig vinden, je wil dolgraag bij een kliekje horen en check je post historie eens, bij sommige mensen zeu je echt om ze eens te ontmoeten

Vanuit mijn positie denk ik dat ik misschien twee tot vier Fok!-users altijd kan bellen als ik ergens mee zit of iets wil weten. De rest noem ik vage Fok! kennissen :Y)
Zoveel heb ik er misschien niet eens, misschien wel., maar kliekjes zijn bah!
Geenj zin in qutes enzo in de voeren, moe.
  One tough cookie zondag 26 september 2010 @ 03:32:36 #288
169210 liesje1979
pi_86851759
Was karma niet dat je alles terugkreeg. in drievoud?
pi_86851789
Ja duh, je er gemakkelijk vanaf maken en geen quotes gebruiken. En kom je nu opeens, na vragen om één positieve opmerking in jouw richting, die ik vervolgens geef, met weer wat anders en staat het opeens -12. |:(

Slaap lekker, ga ik nu ook doen :W

En :W betekend voor de duidelijkheid geen afscheid :P
pi_86851794
quote:
Op zondag 26 september 2010 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
Was karma niet dat je alles terugkreeg. in drievoud?
Dan staat jou nog heel veel te wachten :P
pi_86851972
quote:
Bedenk ik mij plots hè, nu heb ik een positieve link gegeven over jou, maar kun jij mij er ook eentje over mij? 8-)
  zondag 26 september 2010 @ 08:12:04 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86852487
Iets met een splinter en twee enorme balken, met dwarsverbinding.
Als je dat zelf niet ziet, zou ik toch ook eens een eigen verwijsbriefje bij de huisarts gaan halen.

Bizar. Serieus bizar.
Hier wekenlang alles en iedereen tegen jezelf in het harnas jagen, vervolgens ongevraagd met een typisch Teundrama komen en dan verwachten dat de SC over elkaar heenrolt in steunbetuigingen en schouderklopjes. En als dat heel logisch niet het geval is, is meneer het zielige slachtoffer van de meute die zo gemeen tegen hem is.
Kaatsen, terugverwachten, man-up.

En een goedemorgen. Mijn ochtendplasje is ook alweer een voldongen feit :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86852551
Rot.Op.Teun, met je boehoe verhalen. Ik hield me notabene nog wijselijk stil over dat verhaal van je. Jij moest het weer over "ze" hebben. Nou klaar, prik terug met een alleen maar een,"Ja, natuurlijk." Toen ging het weer rap over mijn karakter en daar ga je nat en krijg je een beuk terug. Gezien het feit dat jij me al jaren een borderliner noemt, ga alsjeblieft zelf eens langs een arts.
Behalve een afschuwelijke narcist ben jij toch echt degene met borderline-trekjes.

Oooh, heeft iemand het gezellig, Daar is Teun want hij wil aandacht, hoe maakt niet uit, negatieve aandacht is ook aandacht. Als een jengelende kleuter. Met het grootste gemak wens je iemands kind dood maar nodig je diegene uit voor een bbq. :') Je spoort niet en je vriendinnen nog minder maar die zoek je er waarschijnlijk op uit want zo ben jij nooit de meest geschifte. Maar ondertussen iedereens relatie bekritiseren. God, waar haal je het lef eigenlijk vandaan. :D

quote:

Of op Noek?

:') Alsjeblieft hoor. Al mijn zintuigen staan juist weer op scherp als die weer zgn aardig gaat doen dus liever niet.
Go hard or go home
pi_86852556
Wann lap weer! w/
Zondagmorgen nummertje.
Go hard or go home
  zondag 26 september 2010 @ 08:38:24 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86852577
pi_86852733
Ooh Pietje, de wedstrijd gisteren. :o Ik vond hem mooi! O+
Go hard or go home
  zondag 26 september 2010 @ 09:23:31 #297
241662 Jian
Well, well, well
pi_86852847
Teun is al een tijdje met z'n oliekannetje in de weer en als je dan je vingers een keer brandt omdat de vlammen daardoor oplaaien moet je niet zeiken. Ook niet met "over dit onderwerp mag het wel en over dat niet", want dat bepaal jij niet, dat recht verspeel je op het moment dat je zelf eenzijdig hebt bepaald dat het okee is om andere users op bepaalde onderwerpen te pakken, daarna is aan hun en hun normen om te bepalen, wat wel en wat niet kan. Wie kaatst ..... :Y)

Het is natuurlijk wat anders wanneer een gemeenschapsdienst als de brandweer zich er mee gaat bemoeien, maar alleen het huis van de buren wenst te blussen en niet het jouwe. Gewoon alles blussen of niet uitrukken. :)

Dat er aan de andere kant een (gelegenheids)kliekje staat dat over elkaar heen valt om elkaar waar nodig de hand toe te steken is voor mij een gegeven. Is dat eerlijk ? Wie heeft het over eerlijk .., het is een gangbaar gevolg van "your enemies are my friends"

Is dit een neutrale lekker veilige boodschap? Welnee, gelijk of ongelijk, onredelijk of niet; Team Teun, omdat ie zo lekker dwars is! *O*

En nu, na slechts 4 uur slaap, even naar de zaak om nog wat af te handelen. Niemand medelijden? Oh well ;)
pi_86853102
4 hele uren slaap, dat klinkt fantastisch!
Go hard or go home
pi_86853238
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:09 schreef Noek het volgende:
Ooh Pietje, de wedstrijd gisteren. :o Ik vond hem mooi! O+
Niks van gezien helaas, had een etentje. Maar de uitslag is ok O+.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 26 september 2010 @ 10:11:53 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86853277
Ik ben gisteren lekker mosselen gaan eten met mijn oudste neefje en zijn vriendin. En vanavond naar The American. Denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')