quote:
Hoezo doe ik dat zelf

Ik schreef gisteren op wat ik meemaakte met dat mensenkind en hup, daar komen de bijdehandjes onder ons aan met allerlei kut opmerkingen over die mevrouw en over mij. En ja hoor, ik kan het hebben, echt wel. Ik vind het prima dat jullie lol hebben om een buurvrouw en ondergetekende, kom maar op, ik tik 'm wel terug of pak het zo het komt. Inherent aan het plaatsen van die teksten door mij. Dat doe ik namelijk helemaal zelf.
Maar dommige en zogenaamde leuke, lollige opmerkingen over iemand die ik tegenkom en die compleet het spoor bijster is en ook nog een tik heeft gekregen van een overleden partner die een jaar geleden is begraven (een triest geval), dan geeft dat precies het niveau aan van hen die het doen.
Ondertussen wel kwijlen (of ruzie maken, want zo simpel zijn sommigen ook nog) in een Disana topic (hopelijk wordt Disaan snel beter

), wel elkaar fêteren over iedere verkoudheid die langs komt en wel huilie huilie doen over iemand die al ongeveer tot stof verworden is en die de meesten nooit gezien hebben, dan vind ik dat zo ontzettend hypocriet dat ik niet goed weet of ik in lachen of huilen moet uitbarsten.
Als ik dan redelijk rustig reageer op teksten van die types, zoals daar bijvoorbeeld zijn Noek, BQ en CC, die met hun verzuurde dozen er lol in hebben om eerder genoemde teksten te plaatsen (enkel en alleen omdat ze mij persoonlijk niet mogen), dan wordt mijn tekst daarop gelijk weg gehaald door Pietje. Tsja, op Fok! is iedereen gelijk, alleen de één iets meer dan de ander, so be it!
Nogmaals mooi dat Piet die tekst alsnog weer geplaatst heeft, zo kut was hij niet. In ieder geval in mijn optiek veel minder kut dan de reacties die ik kreeg op mijn schrijfsels van gisteren over die dame.
Ik tel verder mijn zegeningen, waaronder die dat ik met die mensen die het allemaal o zo lollig vinden niet hoef samen te leven. En ook de zegening dat ik hier niet verplicht hoef te posten, dat is best fijn. Vooral ook als je ziet dat weer anderen hun kans schoon zien om zich aan te sluiten en ook beginnen te zuigen om het zuigen (ongeacht het onderwerp).
Jawel D_K, daar heb jij een handje van. Als dat onderdeel is van je opleiding, dan begrijp ik al die ellende wel die voorgangers teweeg brengen. Pak mij op iets wezenlijks lullo, niet op iets wat triest is en wat ik tegenkom en waar ik een helpende hand uitsteek. Althans, probeer om iemand te helpen.
Slaap zacht en droom jullie dromen