abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86847319
Slapen...fijne nacht nog :W
pi_86847348
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:02 schreef Laysa het volgende:
Slapen...fijne nacht nog :W
slaap lekker :Z

en ik ga ook :Z en zwaai met mijn toverstaf. Poefffffffff en weg ben ik :Y
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 26 september 2010 @ 00:03:51 #253
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86847363
Truste :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_86847376
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_86847398
'avond
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_86847449
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
inene nog een fijn nummer
die pik ik nog ff mee, mooi he die oude soulnummers, toen wisten ze nog wat echt muziek maken was ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_86847476
^O^ Ja heerlijk.
Alles wat jij vindt is een realiteit
  zondag 26 september 2010 @ 00:08:07 #258
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86847522
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond
Avond :W
pi_86847546
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:08 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Avond :W
Nog gewonnen met je 16u potje poker?
  zondag 26 september 2010 @ 00:11:10 #260
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86847612
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nog gewonnen met je 16u potje poker?
Ik was vanochtend al bijna 4 uur bezig, ik heb nog even gelegen, geen zin om weer .. uur te zitten.
Misschien is het IRL poker anders maar ik vind het een vrij lange zit -O-
En ik ben oha wel iets gewend :P

[ Bericht 4% gewijzigd door HiDiHo op 26-09-2010 00:16:21 ]
pi_86847696
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja he, en je zal er nooit aan wennen
Nou, denk het toch wel :) Vind het heerlijk als we 1 of meer van de kinderen hier hebben, het liefst alle 4 tegelijk. Maar als ik heel, heel eerlijk ben, ben ik ook blij als ze na een paar dagen of een week of twee weken weer naar hun eigen optrekjes vertekkken! Vind het super gezellig als er in onze tuin tenten staan van kinderen met een groep vrienden en aanhang, elke dag feest! Maar na een week ben ik geradbraakt!
En dan ga ik dus trekken en zoek ze allemaal op. Mogen ze voor mij koken en me mee uit eten nemen etc. :)
pi_86847733
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik was vanochtend al bijna 4 uur bezig, ik heb nog even gelegen, geen zin om weer .. uur te zitten.
Misschien is het IRL poker anders maar ik vind het een vrij lange zit -O-
En ik ben oha wel iets gewend :P
Héé Hidi... Late reactie ;)
@ Pietje : "Ik ga slapen waag het niet om te wissen" 8-)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_86847780
truste
pi_86847785
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef Toverheks het volgende:
:@ maar wat ik me nu ook afvraag, is het nou lekker wippen op zo een waterbed\ *O*

nou denk dat ik maar ff wat anders ga doen, bertje maradona uitlaten of zoiets hahahah
Dat leg ik je per PM wel even uit :)
  zondag 26 september 2010 @ 00:17:14 #265
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86847822
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Héé Hidi... Late reactie ;)
@ Pietje : "Ik ga slapen waag het niet om te wissen" 8-)
Hoeist met muis ? :)
  zondag 26 september 2010 @ 00:18:10 #266
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86847864
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
truste
:z :W
pi_86847958
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Hoeist met muis ? :)
Prima hoor :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 26 september 2010 @ 00:22:21 #268
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86847985
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Prima hoor :Y)
:s)
pi_86848408
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
truste
Truste PP :*
Ik duik er ook in. :z
pi_86849074
Trusten!!!
Hee Lavender!!
  zondag 26 september 2010 @ 01:05:59 #271
104871 remlof
Europees federalist
pi_86849243
Op een waterbed kan je best goed wippen Heksie, je moet alleen geen rare standjes willen proberen :')
pi_86850808
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:

en Ja ik weet wel, Teun doet het zelf maar toch, je snapt me wel.
Hoezo doe ik dat zelf :?

Ik schreef gisteren op wat ik meemaakte met dat mensenkind en hup, daar komen de bijdehandjes onder ons aan met allerlei kut opmerkingen over die mevrouw en over mij. En ja hoor, ik kan het hebben, echt wel. Ik vind het prima dat jullie lol hebben om een buurvrouw en ondergetekende, kom maar op, ik tik 'm wel terug of pak het zo het komt. Inherent aan het plaatsen van die teksten door mij. Dat doe ik namelijk helemaal zelf.

Maar dommige en zogenaamde leuke, lollige opmerkingen over iemand die ik tegenkom en die compleet het spoor bijster is en ook nog een tik heeft gekregen van een overleden partner die een jaar geleden is begraven (een triest geval), dan geeft dat precies het niveau aan van hen die het doen.

Ondertussen wel kwijlen (of ruzie maken, want zo simpel zijn sommigen ook nog) in een Disana topic (hopelijk wordt Disaan snel beter :Y ), wel elkaar fêteren over iedere verkoudheid die langs komt en wel huilie huilie doen over iemand die al ongeveer tot stof verworden is en die de meesten nooit gezien hebben, dan vind ik dat zo ontzettend hypocriet dat ik niet goed weet of ik in lachen of huilen moet uitbarsten.

Als ik dan redelijk rustig reageer op teksten van die types, zoals daar bijvoorbeeld zijn Noek, BQ en CC, die met hun verzuurde dozen er lol in hebben om eerder genoemde teksten te plaatsen (enkel en alleen omdat ze mij persoonlijk niet mogen), dan wordt mijn tekst daarop gelijk weg gehaald door Pietje. Tsja, op Fok! is iedereen gelijk, alleen de één iets meer dan de ander, so be it! 8)7

Nogmaals mooi dat Piet die tekst alsnog weer geplaatst heeft, zo kut was hij niet. In ieder geval in mijn optiek veel minder kut dan de reacties die ik kreeg op mijn schrijfsels van gisteren over die dame.

Ik tel verder mijn zegeningen, waaronder die dat ik met die mensen die het allemaal o zo lollig vinden niet hoef samen te leven. En ook de zegening dat ik hier niet verplicht hoef te posten, dat is best fijn. Vooral ook als je ziet dat weer anderen hun kans schoon zien om zich aan te sluiten en ook beginnen te zuigen om het zuigen (ongeacht het onderwerp).

Jawel D_K, daar heb jij een handje van. Als dat onderdeel is van je opleiding, dan begrijp ik al die ellende wel die voorgangers teweeg brengen. Pak mij op iets wezenlijks lullo, niet op iets wat triest is en wat ik tegenkom en waar ik een helpende hand uitsteek. Althans, probeer om iemand te helpen.

Slaap zacht en droom jullie dromen :Y)
  One tough cookie zondag 26 september 2010 @ 02:17:35 #273
169210 liesje1979
pi_86850930
Teun je zit al weken op alles en iedereen in te hakken, zelfs op mensen uit je eigen kliek. (maar daar doe je niet aan, natuurlijk, jij hebt geen voorkeur voor bepaalde mensen uit deze sc)
Overal waar je kan haal je uit naar Noek, Pietje, Copycat,Caro, Pietje en mij.

Maar ook naar Laysa en de kardinaal, ja naar wie niet eigenlijk?

Ja en dan krijg je dat terug en is opeens iedereen tegen je en duik je in de slachtofferrol.

En dan van anderen huillie huillie zeggen. Ik dacht dat je net weer afscheid had genomen, je hebt het weer lang vol gehouden, gelukkig he je geleerd van je vorige keer en niet meteen je wachtwoord naar een niet bestaand emailadres gestuurd, Hád je weer een nieuwe naam moeten verzinnen, één die nóg dichter bij jezelf ligt, een vriendelijker versie van, zeg maar.
pi_86851042
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Teun je zit al weken op alles en iedereen in te hakken, zelfs op mensen uit je eigen kliek. (maar daar doe je niet aan, natuurlijk, jij hebt geen voorkeur voor bepaalde mensen uit deze sc)
Overal waar je kan haal je uit naar Noek, Pietje, Copycat,Caro, Pietje en mij.

Maar ook naar Laysa en de kardinaal, ja naar wie niet eigenlijk?

Ja en dan krijg je dat terug en is opeens iedereen tegen je en duik je in de slachtofferrol.

En dan van anderen huillie huillie zeggen. Ik dacht dat je net weer afscheid had genomen, je hebt het weer lang vol gehouden, gelukkig he je geleerd van je vorige keer en niet meteen je wachtwoord naar een niet bestaand emailadres gestuurd, Hád je weer een nieuwe naam moeten verzinnen, één die nóg dichter bij jezelf ligt, een vriendelijker versie van, zeg maar.
Waar heb ik afscheid genomen :?
Waar hak ik in op iemand die er erg triest aan toe is :?
In mijn optiek helemaal nergens, integendeel. Als iemand iets tegenkomt dat echt erg is, dan ben ik zo ongeveer de eerste om sterkte te wensen. Is het niet voorlangs, dan zeker wel achterlangs.

En prima dat ik wat terug krijg, ik ben heus geen lieverdje, maar als mensen geen onderscheid kunnen maken m.b.t. het onderhavige onderwerp, dan zegt dat heel veel over hen, weinig over mij.

Ook jij hebt in je posting van nu weer allerlei stellingnames die kant noch wal raken :Y
pi_86851127
Sterker nog, ik krijg daar van derden regelmatig comments op in de trant van "Mèn, dat jij nog contact zoekt met die en die, terwijl die jou het leven zo zuur heeft gemaakt voor een lange periode, je lijkt wel gek!".

Ik mot jou niet (als Fok! user), ik mot anderen hier niet of nauwelijks (als Fok! user). Maar reken er maar op dat wanneer jij, of die anderen echt in de problemen zitten ik met tips kom om je verder te helpen (en misschien wel met meer). Ik kan dat gelukkig los koppelen van elkaar. Sommigen hier hebben daar beduidend meer moeite mee. :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2010 02:31:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')