heel goed! ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo van: "oooh, heb je ballen in je soep, wat leuk meid"
![]()
hoi
Hè WJ, dat is ook toevallig, jij en ik op hetzelfde tijdstip online. Dat moet welhaast verdacht overkomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo van: "oooh, heb je ballen in je soep, wat leuk meid"
![]()
hoi
hoiquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk al, waar hangen mijn harige ballen nu weer uit?
Ooit van het conclaaf gehoord? Das nog erger!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
stel dat je als kardinaal na het jeux de boeluh nu gaat douchen met de andere kardinalen en je hebt je ballen geschoren.vinden ze je dan raar, denk je?
ja, dacht ik ook nogquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hè WJ, dat is ook toevallig, jij en ik op hetzelfde tijdstip online. Dat moet welhaast verdacht overkomen
Dies volgens mij gewoon btw19%quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dacht ik ook nogje gaat je gewoon helemaal verplaatsen in de denkwereld van je opponenten jouw opponenten
![]()
alles goed verder (los van dat gedoe met die maid; zou ik ook niet meer over schrijven btw6%) ?
ja, grappig, ik zat laatst nog wat te lezen over witte rook en de procedure bij een conclaaf...best leuk materiaal om te lezen overigens.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ooit van het conclaaf gehoord? Das nog erger!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zat vroeger in een veel leukere fles.
heeej, toevallig, ik ga ook zo het bos in met hele gezin! lekker wandelen en depressief worden met al die bladeren en regen*O*quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef Laysa het volgende:
Ik ga straks aan de boswandeling![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuke familie foto...jaren 90 zeker?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heeej, toevallig, ik ga ook zo het bos in met hele gezin! lekker wandelen en depressief worden met al die bladeren en regen*O*![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |