yep, allemaal een beetje opletten dus.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:18 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als je niet de topics door hoeft te lopen om te kijken of iemand een foutje heeft gemaakt (zoals ik gisteren), dan is het zo gebeurd.
Maar dergelijke foutjes moeten dan door de spelers zelf opgelost worden.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef tomtomaat het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt dat de puntentelling al lange tijd niet is bijgewerkt, wat ik op zich jammer vind.
Helder verhaalquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:13 schreef ScottTracy het volgende:
Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden aan jullie allen, maar vooral aan Ofyles. Ik heb tijden verzaakt om de stand bij te werken en steeds gedacht "dat komt er nog wel van" maar conclusie is: ik heb gewoon te weinig tijd voor de AKQ in het algemeen en daarbij hoort dus ook het bijwerken van de stand - waar je trouwens ook minder zin in hebt als je zelf niet meer kunt meespelen. Ik zie dat Ofyles de stand nog wel enkele keren heeft bijgewerkt (en de laatste keer FP?), dus dat is prima! Als er nog meer mensen zijn die nog actief zijn en mee willen helpen, graag, dan geef ik jullie ook de bevoegdheid om de stand aan te passen (heeft Ofyles ook al gedaan, zie ik nu).
Nogmaals mijn excuses, ik had 't eerder moeten aangeven.
feli daarmeequote:
M'n spider sense ging afquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Pepersaus, de vorige hoogste nieuwe binnenkomer heb ik al een tijdje niet meer gezien. Blijf jij wel hangen ß ?
Zonet zie ik Pepersaus in de AKQ![]()
Zal ik elke keer doen als ik hier klikquote:Op woensdag 15 december 2010 20:03 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Lees de OP eens goed door. Daar staat alles precies in.
Het zou de helft van je posts schelen, misschien toch verstandig.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik elke keer doen als ik hier klik
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ga proberen de tussenstand te posten met alle volle topics tot jaarwisseling.
prima planquote:Op woensdag 29 december 2010 15:24 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ben trouwens bezig met de Overall Stand op te schonen. Er staan enkele dubbele users in. Die moeten de scores bij elkaar opgeteld krijgen.
Meestal "kruimeldieven".
En als er belangstelling en voorkeur voor is, wil ik proberen de kolom 1-500 te splitsen in 1-250 en 251-500.
Geef daarover aub je mening.
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Flitspaal het volgende:
Wat zijn de buurlanden van Hongarije?
goed ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef Flitspaal het volgende:
Vandaag of morgen de stand proberen te updaten.
Kuddob.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:51 schreef banaantjeEE het volgende:
Nu alleen nog een vraag stellen wanneer het jouw beurt is
voel je toch niet direct zo aangevallenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Kuddob.
Als de bevestiging 4 uur later, midden in de nacht komt zeker.
Doe ik niet, ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
voel je toch niet direct zo aangevallen
ah gelukkigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik weet wie het zegt. Is meteen als algemeen bedoeld.
Ik houd niet van grapjes die ik niet leuk vind.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Voor de duidelijkheid Flitspaal, het was wel een grapje hé
Of die je niet snapt?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik houd niet van grapjes die ik niet leuk vind.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef Flitspaal het volgende:
Gewone upload lukt me niet. Al uren zitten proberen.
Maar kijk hier maar:
https://spreadsheets.goog(...)ue&gid=0&output=html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |