abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86830433

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Deze OP is HIER te vinden!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86830447
*staart*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86830462
Die TT :')

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

ZIE JE NOU WEL GB!

*JANKT*
*in een hoekje gaat zitten*

:'(
Ik geef mn kat rauwe kip. Incluis botten ingewanden ed dus vandaar dat ik het niet raar zou vinden. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_86830498
*O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_86830513
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]

Ik geef mn kat rauwe kip. Incluis botten ingewanden ed dus vandaar dat ik het niet raar zou vinden. ;)
Die foto is gemaakt bij Dierenthuis, vandaar!

En mijn kat krijgt dat allemaal niet omdat ik het zelf goor vind :@
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86830534
Ik heb hongerrrrrr, geen eten in huis _O- Gelukkig hebben we al om zes uur gereserveerd :+
pi_86830545
:W
pi_86830554
We gaan 6 november toch naar DTH he? O-)
Want vanmorgen bleven er zomaar 5 fleece plaids aan mijn vingers plakken in de Action. :@
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86830597
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef Cat22 het volgende:
Want vanmorgen bleven er zomaar 5 fleece plaids aan mijn vingers plakken in de Action. :@
Schat, je moet dan toch echt een wat vaker je handen wassen als er zovaal aan blijft plakken. :Y
pi_86830622
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die foto is gemaakt bij Dierenthuis, vandaar!

En mijn kat krijgt dat allemaal niet omdat ik het zelf goor vind :@
Oh ziet er leuk uit op de site! ^O^ Respect voor zulke dierenliefhebbers! _O_ _O_

Dan is Haaksbarf misschien iets voor jou. Ziet er net uit als een worst en daar zit ook alles in. ;)

Even een foto ter kennismaking met Wodan:
pi_86830627
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]

Mijn katten krijgen kippenekken en -dijtjes. De foto dook op in dit topic omdat ik aan het gruwen ben van een wat overmoedig gekocht konijnenkarkas. Ik blijf toch maar bij gemalen vlees denk ik. Of onherkenbare onderdelen van beesten.
pi_86830692
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:01 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Oh ziet er leuk uit op de site! ^O^ Respect voor zulke dierenliefhebbers! _O_ _O_

Dan is Haaksbarf misschien iets voor jou. Ziet er net uit als een worst en daar zit ook alles in. ;)

SPOILER: Even een foto ter kennismaking met Wodan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef, grote foto! Maar wel een mooiert hoor. :Y

Ik heb pas voor het eerst Haaksbarf gekocht. Voorheen kon ik alleen aan Carnibest komen. Post je al mee in
Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4 ?
pi_86830695
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn katten krijgen kippenekken en -dijtjes. De foto dook op in dit topic omdat ik aan het gruwen ben van een wat overmoedig gekocht konijnenkarkas. Ik blijf toch maar bij gemalen vlees denk ik. Of onherkenbare onderdelen van beesten.
Ik heb Wodan ook wel eens kipfilet oid gegeven. Daar smult ie van maar daar zitten niet genoeg voedingsstoffen in. Vandaar dat ik ben overgestapt op Haaksbarf. Dat is puur en zit niets anders in dan vlees,vel, botten en ingewanden.
pi_86830768
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik heb Wodan ook wel eens kipfilet oid gegeven. Daar smult ie van maar daar zitten niet genoeg voedingsstoffen in. Vandaar dat ik ben overgestapt op Haaksbarf. Dat is puur en zit niets anders in dan vlees,vel, botten en ingewanden.
Ik doe het ook aanvullend hoor. :) Lekkere snack en voor de rest KVV.
pi_86830819
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Oef, grote foto! Maar wel een mooiert hoor. :Y

Ik heb pas voor het eerst Haaksbarf gekocht. Voorheen kon ik alleen aan Carnibest komen. Post je al mee in
Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4 ?
Crap dat werkt idd niet met spoiler. Meteen maar even aangepast. :P Carnibest vind ik niet goed omdat daar ook groentes en of rijst in zit. Aangezien een kat (op wat gras na) dat niet eet in de natuur kan hun spijsverterings stelsel dat ook niet aan en krijgen ze problemen. Vandaar dat ik Haaksbarf gebruik. Dat was trouwens een tip van Harajuku. ^O^
pi_86830883
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik doe het ook aanvullend hoor. :) Lekkere snack en voor de rest KVV.
Ja tussendoor kan het idd wel. Wodan is all1 diabeet en moet dus op vaste tijden eten. Een tussendoortje verstoort zn suikerspiegel, waar ik zo een moeite mee heb gehad om dat goed te krijgen. Voor mijn knuffel vent is dat dus helaas niets.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 september 2010 @ 16:12:48 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86830989
* meldt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 25 september 2010 @ 16:12:58 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_86830996
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef Cat22 het volgende:
_O-

Jup, 6 nov :D

Wat een kut TT trouwens B-)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_86831029
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-

Douw d'r een kuiken in. :7
pi_86831046
Rossi is in zorro zijn stoel gaan liggen. Van armoe ligt Zorro nu in rossi zijn mandje
  zaterdag 25 september 2010 @ 16:16:08 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_86831102
'Haaksbarf'? :D :')
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_86831160
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-

It's my pleasure O+
pi_86831213
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:16 schreef APK het volgende:
pi_86831260
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:16 schreef APK het volgende:
Zie hierboven! :D

Ik heb de naam ook niet verzonnen. :P
pi_86831333
Wat een mooie poezel O+

Gb, is Greys al gesignaleerd? :+

Stofzuigen met 26 graden isnieleuknie :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')