Ik geef mn kat rauwe kip. Incluis botten ingewanden ed dus vandaar dat ik het niet raar zou vinden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZIE JE NOU WEL GB!
*JANKT*
*in een hoekje gaat zitten*
Die foto is gemaakt bij Dierenthuis, vandaar!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
Die TT
[..]
Ik geef mn kat rauwe kip. Incluis botten ingewanden ed dus vandaar dat ik het niet raar zou vinden.
Schat, je moet dan toch echt een wat vaker je handen wassen als er zovaal aan blijft plakken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef Cat22 het volgende:
We gaan 6 november toch naar DTH he?![]()
Want vanmorgen bleven er zomaar 5 fleece plaids aan mijn vingers plakken in de Action.
Oh ziet er leuk uit op de site!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die foto is gemaakt bij Dierenthuis, vandaar!
En mijn kat krijgt dat allemaal niet omdat ik het zelf goor vind
Mijn katten krijgen kippenekken en -dijtjes. De foto dook op in dit topic omdat ik aan het gruwen ben van een wat overmoedig gekocht konijnenkarkas. Ik blijf toch maar bij gemalen vlees denk ik. Of onherkenbare onderdelen van beesten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
Die TT
[..]
Ik geef mn kat rauwe kip. Incluis botten ingewanden ed dus vandaar dat ik het niet raar zou vinden.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ziet er leuk uit op de site!Respect voor zulke dierenliefhebbers!
![]()
Dan is Haaksbarf misschien iets voor jou. Ziet er net uit als een worst en daar zit ook alles in.Oef, grote foto! Maar wel een mooiert hoor.SPOILER: Even een foto ter kennismaking met WodanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb pas voor het eerst Haaksbarf gekocht. Voorheen kon ik alleen aan Carnibest komen. Post je al mee in
Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4 ?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb Wodan ook wel eens kipfilet oid gegeven. Daar smult ie van maar daar zitten niet genoeg voedingsstoffen in. Vandaar dat ik ben overgestapt op Haaksbarf. Dat is puur en zit niets anders in dan vlees,vel, botten en ingewanden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn katten krijgen kippenekken en -dijtjes. De foto dook op in dit topic omdat ik aan het gruwen ben van een wat overmoedig gekocht konijnenkarkas. Ik blijf toch maar bij gemalen vlees denk ik. Of onherkenbare onderdelen van beesten.
Ik doe het ook aanvullend hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb Wodan ook wel eens kipfilet oid gegeven. Daar smult ie van maar daar zitten niet genoeg voedingsstoffen in. Vandaar dat ik ben overgestapt op Haaksbarf. Dat is puur en zit niets anders in dan vlees,vel, botten en ingewanden.
Crap dat werkt idd niet met spoiler. Meteen maar even aangepast.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oef, grote foto! Maar wel een mooiert hoor.![]()
Ik heb pas voor het eerst Haaksbarf gekocht. Voorheen kon ik alleen aan Carnibest komen. Post je al mee in
Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4 ?
Ja tussendoor kan het idd wel. Wodan is all1 diabeet en moet dus op vaste tijden eten. Een tussendoortje verstoort zn suikerspiegel, waar ik zo een moeite mee heb gehad om dat goed te krijgen. Voor mijn knuffel vent is dat dus helaas niets.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe het ook aanvullend hoor.Lekkere snack en voor de rest KVV.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef Cat22 het volgende:
We gaan 6 november toch naar DTH he?![]()
Want vanmorgen bleven er zomaar 5 fleece plaids aan mijn vingers plakken in de Action.
Douw d'r een kuiken in.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, 6 nov
Wat een kut TT trouwens
It's my pleasurequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, 6 nov
Wat een kut TT trouwens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |