Of ga gewoon lekker op je hoofd staan!!111 En als mensen je dan zo aankijken van, nou wat doet hij raar zeg, dan roep je: "tralalalala, ik doe vandaag eens lekker gek!!!111"quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:53 schreef IHVK het volgende:
Doe maar lekker gek! Lekker anders! Loop op je handen!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of ga gewoon lekker op je hoofd staan!!111 En als mensen je dan zo aankijken van, nou wat doet hij raar zeg, dan roep je: "tralalalala, ik doe vandaag eens lekker gek!!!111"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opscheren die hap, neem een eilandje op je hoofd. Zoals een echte man van de straat betaamt.quote:
Ik heb van House geleerd dat je lever het dan aan het begeven is!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:43 schreef Ayca het volgende:
Volgens een vriendin is mijn ene oog geler dan mijn andere, ga ik nu dood?
Nu al?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb van House geleerd dat je lever het dan aan het begeven is!
Dat is waar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:49 schreef IHVK het volgende:
Mooi, maar wel een lied voor als je blue bent.
Eventjes, laatste metro gepakt net..quote:Op zondag 26 september 2010 00:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen goudgele rakkers vanavond![]()
![]()
?
Eens.quote:Op zondag 26 september 2010 01:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinan, vertel mij, waarom rijden er in godsnaam geen nachtmetro's? Al was het maar om het uur en alleen 's weekends. Het zou zo ontzettend veel gedoe schelen.
Mensen die een "thuis" hebbenquote:Op zondag 26 september 2010 01:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eens.![]()
Nu moet ik steeds vroeg naar huis of een slaapplek fixen.
De fiets of de benenwagen is jou te veel meoite????quote:Op zondag 26 september 2010 01:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eens.![]()
Nu moet ik steeds vroeg naar huis of een slaapplek fixen.
quote:Op zondag 26 september 2010 01:15 schreef wikwakka2 het volgende:
450 fietslessen voor jou, is dat niet fantastisch?
Hoi.quote:
Mijn mentrix met kennismakingsgesprek was zo verrast dat ik een fiets had en wel eens fietste, omdat ik een Turks meisje benquote:Op zondag 26 september 2010 01:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er vroeg iemand een keer serieus of ik kon fietsen omdat ze op het journaal had gezien dat allochtonen niet konden fietsen.
Waarom maak je dan geen gebruik van je fiets-skillsquote:Op zondag 26 september 2010 01:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er vroeg iemand een keer serieus of ik kon fietsen omdat ze op het journaal had gezien dat allochtonen niet konden fietsen.
Tutamadik seni.. malesefquote:Op zondag 26 september 2010 11:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
beni kimse tutamaz!
Sen beni tutamazsın yıldızlar tutamazzzz
Oke nu ga ik echt
Als het minder dan kwartier fietsen is heeft ie sowieso gelijk.quote:Op zondag 26 september 2010 11:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
zometeen op de FIETS met een klasgenoot naar een andere. Hij wil niet met de bus. Jongens zijn stom. Een meisje had me zeker weten begrepen.
En dan meteen klagen over niet de bus nemen, typischquote:Op zondag 26 september 2010 08:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn mentrix met kennismakingsgesprek was zo verrast dat ik een fiets had en wel eens fietste, omdat ik een Turks meisje ben
quote:Op zondag 26 september 2010 11:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als het minder dan kwartier fietsen is heeft ie sowieso gelijk.
Luilak
hahaha das waar.quote:Op zondag 26 september 2010 11:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
En dan meteen klagen over niet de bus nemen, typisch
Nee, dat heb ik ook vaak. Als ik honger heb en niet eet, dan gaat het hongergevoel gewoon weg en heb ik pas na uuuuureen weer honger.quote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef Rookert het volgende:
Hm, ik heb nu 20 uur niks meer gegeten, maar geen extreme honger, anorexiapatiënt in wording?
Fijn he, die controle over je lichaam?quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook vaak. Als ik honger heb en niet eet, dan gaat het hongergevoel gewoon weg en heb ik pas na uuuuureen weer honger.
Saved by the Bellquote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef Landysh het volgende:
Tiffany Amber Thiessen is half Turks.
Yes. Hetzelfde met slaap trouwens. Gewoon niet toegeven wanneer je heel erg slaap heb en je kan nog uren door. Haha. :$quote:Op zondag 26 september 2010 14:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Fijn he, die controle over je lichaam?![]()
Anorexiamensen zijn eng![]()
Ga vanavond maar een enorme kipfilet eten, het moet op
dan zal het wel kwart of minder zijn.quote:her mother is of Turkish and Welsh descent.
Ga's eten.quote:
Niet doen Zel, zonde om zo'n wonder van de natuur te laten verpieterenquote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yes. Hetzelfde met slaap trouwens. Gewoon niet toegeven wanneer je heel erg slaap heb en je kan nog uren door. Haha. :$
Tot vanavond zou ik toch nog wel iets eten hoor.
Het leven van een student gaat niet over rozen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef Rookert het volgende:
Hm, ik heb nu 20 uur niks meer gegeten, maar geen extreme honger, anorexiapatiënt in wording?
Zonde dat ze er dan niets van meepikt met zoveel verschillende etniciteit.quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dan zal het wel kwart of minder zijn.
Zoals wat dan precies? Ze is actrice, ze moet zichzelf verkopenquote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Zonde dat ze er dan niets van meepikt met zoveel verschillende etniciteit.
Geldt wel voor meer Amerikanen -.-
Echt het eerste platform wat werkt en niet irritant is qua reclames enzo. Het aanbod is geniaal en het werkt zo smoothquote:
10 euro voor 1 maand vind ik best wel weinig als je het op mobiel mag hebben hoor. Toegang tot +8.000.000 nummers waar je ook bent, daar kan geen iPod tegenop. Ook geniaal voor een feestje, altijd een goede playlist bij de handquote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef IHVK het volgende:
Spotify ruleett Ja maar het is zo ontzettend duur als je een betaald account wil.
Ik zou er best een paar euris voor over hebben per maand. Maar als je het op de iPhone wil gebruiken ( premium) kost ut 10¤ per maand. Teveel van het goede.
Het is wel moeilijker te maken en ik denk dat juist muziek overal op je mobiel verleidelijk is om te hebben, dus dat ze daarom daar mensen eerder voor over kunnen halen om te betalen.quote:Op zondag 26 september 2010 19:04 schreef IHVK het volgende:
Maar het rare is dat het op de PC gratis is. Hoezo die enorme kloof?
En ik vraag me af hoe ze dat gaan doen met tankers enzo.
praat er aub niet over. Eerst een tijdje in een verkeerd hoofdstuk zitten en vervolgens een zieke rekenmachine waardoor ik niet verder kan. Maar nog 2 tussenuren, is te doenquote:
Stelletjes racisten!quote:Op maandag 27 september 2010 09:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Pfffffff . In n-h spreken buitenlanders hun eigen taal. Inbrgering integratie? Wij nooit van gehoord
Wat is Kom?quote:Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bovenstaande reacties waren ook zo voorspelbaar. Kom is met wat nieuws. Wik; kom is ? Stelletje gepen
quote:Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef IHVK het volgende:
Wik: ik kreeg 540 vreselijke ziektes van Postal Gold, dat was echt fantastisch!!
I don't get itquote:Op maandag 27 september 2010 11:14 schreef IHVK het volgende:
Rookert: link + onderwerp en er daarna niks meer over zeggen
Je bent dan ook geen éckte manquote:
Jij kent de smaak van je mond niet.quote:Op maandag 27 september 2010 15:30 schreef Disko.Krali het volgende:
Moet je maar normaal vreten halen
Dan moet je zeker geen shoarma of doner halen. Of het is niet het soort vlees dat ze adverteren, of het is ook bedorven.quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Landysh het volgende:
De Toko heeft mij bedorven inktvis aangesmeerd. Kut toko. Kut spleetogen.
Verkapte doodsverwensingquote:Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef IHVK het volgende:
Wik: ik kreeg 540 vreselijke ziektes van Postal Gold, dat was echt fantastisch!!
Soms breng je een interessant topic in het topic en dan reageer ik er uitgebreid op en dan zeg jij niks meer.quote:Op maandag 27 september 2010 12:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
I don't get it![]()
[..]
Je bent dan ook geen éckte man![]()
![]()
![]()
![]()
Het voelde inderdaad niet helemaal aan.quote:Op maandag 27 september 2010 18:46 schreef IHVK het volgende:
Ik wilde je nadoen Emel maar het internet voel uit . :S
quote:Op maandag 27 september 2010 18:48 schreef IHVK het volgende:
Emel: jongens ik heb even hulp nodig een vriendin van mij haar broer , was gisteren uitgegeleden en nu wil naar de manicure kennen jullie een goede?
Studie is a bitchquote:Op maandag 27 september 2010 18:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Soms breng je een interessant topic in het topic en dan reageer ik er uitgebreid op en dan zeg jij niks meer.
Echt niet! Dan heb ik liever Cola light.quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef Rookert het volgende:
Kip fajitas met paprika, tomaat, rode ui, creme fraiche & kruidenmixshizzle
Cola Light is echt zo'n drankje waar je spontaan koppijn van krijgt. Er is gewoon iets goed fout met de smaakquote:Op maandag 27 september 2010 19:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt niet! Dan heb ik liever Cola light.
1. Cola
2. Cola light
3 - 100. Aldi cola en alle andere Z-merken
101. Cola cola Zero
Faalhaas. Ik eet minstens een keer per week een overheerlijke pizzaquote:Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sinds ik op kamers ben heb ik nog maar 1x pizza op en dat was notabene thuis bij mijn ouders
Oh, vind k niet. Het is iig beter dan Cola zero.quote:Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Cola Light is echt zo'n drankje waar je spontaan koppijn van krijgt. Er is gewoon iets goed fout met de smaak.
Jouw mening is fout. Dat is mijn uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen!quote:Op maandag 27 september 2010 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh, vind k niet. Het is iig beter dan Cola zero.
Ik heb de afgelopen week alleen rijst als avondmaal gehad. Ik voel me op het moment net een kind uit een ontwikkelingsland.quote:Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sinds ik op kamers ben heb ik nog maar 1x pizza op en dat was notabene thuis bij mijn ouders
Yadeyadeyadaaaquote:Op maandag 27 september 2010 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw mening is fout. Dat is mijn uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen!
Waaromquote:Op maandag 27 september 2010 19:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week alleen rijst als avondmaal gehad. Ik voel me op het moment net een kind uit een ontwikkelingsland.![]()
Vandaag wilde ik dus inktvisringen maken, maar dat ging niet door die vieze spleetogen.
Ik had gewoon geen zin om te koken. Ik at echt gewoon droge gekookte rijst.quote:Op maandag 27 september 2010 19:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom![]()
Doe dan tenminste één keer pasta
Leugens.......quote:Op maandag 27 september 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je me gelijk geeft.
Wat verwacht je nou, dat gebeurt met alle cola's. Je zit gewoon redenen te zoeken om mijn geliefde Cola Zero af te krakenquote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef Landysh het volgende:
Damn, ik had nog een half blikje Cola zero in de koelkast staan van een paar uur terug. Maar hij smaakt helemaal nergens meer naar. Geen prik, geen suiker. Het is gewoon veranderd in water. Fucking weird.
Mysterieus he dat koolzuurquote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef Landysh het volgende:
Damn, ik had nog een half blikje Cola zero in de koelkast staan van een paar uur terug. Maar hij smaakt helemaal nergens meer naar. Geen prik, geen suiker. Het is gewoon veranderd in water. Fucking weird.
Het is bijna oktober. Ik vind dat het heel oktober en november kan. Hij moet niet zo zeiken.quote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Sint belde, hij vindt dat je wel érg vroeg bent begonnen.
Don't shoot the messenger, swa!quote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is bijna oktober. Ik vind dat het heel oktober en november kan. Hij moet niet zo zeiken.
Nee maar dit is toch gewoon raar? Met light heb je dat niet hoor. Daar gaat de prik ook vanaf, maar het blijft zoet. Dit is gewoon veranderd in water.quote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou, dat gebeurt met alle cola's. Je zit gewoon redenen te zoeken om mijn geliefde Cola Zero af te kraken.
Oh nouja ik drink dan ook nooit zeroquote:Op maandag 27 september 2010 20:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is niet het koolzuur, het is de zoetstof!!
Alsof msnk van hetzelfde niveau is als levolutionquote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef Landysh het volgende:
msnk en Levolution zouden hele goede maatjes worden.
JA LEKKERquote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef IHVK het volgende:
Gaan jullie ook naar die Sinterklaas horrofilm?
Niet helemaal. Maar ze vertonen veel overeenkomsten.quote:Op maandag 27 september 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof msnk van hetzelfde niveau is als levolution.
Hoe is Wall Street 2 dan?quote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind Shia Lebouf echt zo'n hoofd hebben dat graag kennis wil maken met mijn vuisten.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind Shia Lebouf echt zo'n hoofd hebben dat graag kennis wil maken met mijn vuisten.
Ga nou niet met mij spotten, ik zweer je.quote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kijk, laat me niet komen jou naar toe!
WTF sick Mind :|quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Er bloeit wat tussen jou, die vriend van je en zijn ouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
WTF sick Mind :|SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
__
quote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef IHVK het volgende:
Gaan jullie ook naar die Sinterklaas horrofilm?
zo was het ook bedoeldquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zie het maar als een compliment abi
hahahha als nietcompliment zou die logischer zijn. Het was een nogal gare opmerking "ben overmorgen jarig"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes, ik was paar weken terug uren op een dag bezig ermee en het was pas paar weken later gefixt...quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Landysh het volgende:
Lening gewijzigd. Ov wijzigen lukt niet. Morgen maar eens bellen met IB.
Het is allemaal een beetje vaag geregeld op die site.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Succes, ik was paar weken terug uren op een dag bezig ermee en het was pas paar weken later gefixt...
Een douchebad nog wel! Nou nou!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:12 schreef Ayca het volgende:
Moest me om 8 uur melden dus ik braaf extra vroeg naar school, komt die douchebad pas om half 9 aankakkenNja daarna maar weer naar huis gegaan om een uur en een kwartier te slapen(want had de eerste 2 uur vrij...) en ga nu weer naar school.
![]()
Nee, gewoon opzeggen ofzeuu..quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:34 schreef Disko.Krali het volgende:
OV wijzigen?
Van week naar weekend kaart ofzo?
Ja, maar dit was iets anders. Alle wijzigingen worden doorgaans op een vrijdag doorgevoerd, maar dit duurde dus 3 vrijdagenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje vaag geregeld op die site.
Had je je wijzigingen na de eerste van de maand doorgegeven? Want dan gaat je wijziging pas een maand later in.
Op een vrijdag? Vrijdag is het 1 oktober, ik hoop maar dat het op tijd is doorgegeven dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar dit was iets anders. Alle wijzigingen worden doorgaans op een vrijdag doorgevoerd, maar dit duurde dus 3 vrijdagenBij anderen was hetzelfde na 1 week wel gefixt
Volgens DUO had ik bij aanvragen van stufi aangegeven dat ik na 31-8-2010 geen stufi of OV wou, dus dat was stopgezet op 1 september, had ik dus ook geen OV. Hele dag lopen bellen en zelfs naar regiokantoor in Den haag gegaan en pas 2,5 week later had ik weer OV enzo, walgelijk instituutquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Op een vrijdag? Vrijdag is het 1 oktober, ik hoop maar dat het op tijd is doorgegeven dan.
Wat was er misgegaan dan?![]()
Damn dat is wel klote dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens DUO had ik bij aanvragen van stufi aangegeven dat ik na 31-8-2010 geen stufi of OV wou, dus dat was stopgezet op 1 september, had ik dus ook geen OV. Hele dag lopen bellen en zelfs naar regiokantoor in Den haag gegaan en pas 2,5 week later had ik weer OV enzo, walgelijk instituut
Ja de vorige keer heb ik niet eens de moeite gedaan om alles via internet te regelen. Toen ben ik gewoon naar hun kantoor gegaan en heb daar alles binnen vijf minuten geregeld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:13 schreef Rookert het volgende:
Daarom.Als het te lang duurt moet je naar een regiokantoor gaan en daar zo'n bureaucraat onder druk zetten, kunnen ze je niet zomaar afwimpelen
Het verbaast mij niks dat je bent doorgedraaid na al die Cola Light. Als je Cola Zero had gedronken, was dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:33 schreef Landysh het volgende:
Gogni gogni gogoja gogni gogni gogojannn
douchebag bedoelde ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een douchebad nog wel! Nou nou!
[ afbeelding ]
En dat uit de mond van iemand die een week naar Georgië op vakantie is geweest. Het is een Georgisch lied, Wik! Dat zou jij toch moeten weten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het verbaast mij niks dat je bent doorgedraaid na al die Cola Light. Als je Cola Zero had gedronken, was dit niet gebeurd.
Ik ben een onwetend persoon!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
En dat uit de mond van iemand die een week naar Georgië op vakantie is geweest. Het is een Georgisch lied, Wik! Dat zou jij toch moeten weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |