Of ga gewoon lekker op je hoofd staan!!111 En als mensen je dan zo aankijken van, nou wat doet hij raar zeg, dan roep je: "tralalalala, ik doe vandaag eens lekker gek!!!111"quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:53 schreef IHVK het volgende:
Doe maar lekker gek! Lekker anders! Loop op je handen!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of ga gewoon lekker op je hoofd staan!!111 En als mensen je dan zo aankijken van, nou wat doet hij raar zeg, dan roep je: "tralalalala, ik doe vandaag eens lekker gek!!!111"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opscheren die hap, neem een eilandje op je hoofd. Zoals een echte man van de straat betaamt.quote:
Ik heb van House geleerd dat je lever het dan aan het begeven is!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:43 schreef Ayca het volgende:
Volgens een vriendin is mijn ene oog geler dan mijn andere, ga ik nu dood?
Nu al?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb van House geleerd dat je lever het dan aan het begeven is!
Dat is waar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:49 schreef IHVK het volgende:
Mooi, maar wel een lied voor als je blue bent.
Eventjes, laatste metro gepakt net..quote:Op zondag 26 september 2010 00:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen goudgele rakkers vanavond![]()
![]()
?
Eens.quote:Op zondag 26 september 2010 01:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinan, vertel mij, waarom rijden er in godsnaam geen nachtmetro's? Al was het maar om het uur en alleen 's weekends. Het zou zo ontzettend veel gedoe schelen.
Mensen die een "thuis" hebbenquote:Op zondag 26 september 2010 01:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eens.![]()
Nu moet ik steeds vroeg naar huis of een slaapplek fixen.
De fiets of de benenwagen is jou te veel meoite????quote:Op zondag 26 september 2010 01:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eens.![]()
Nu moet ik steeds vroeg naar huis of een slaapplek fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |