Je kan ze downloadenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:44 schreef welkominspace het volgende:
hoezo is dit filmpje van net 5 trouwens?
was toch publieke omroep?
iemand enig idee waar je hele afleveringen kan kijken?
Daarna Waku Waku volgens mij. Met God Fruithof.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:29 schreef 9611Niels het volgende:
Oppassen en daarna Kopspijkersof was dat meer de 00's?
Mwah dan is Celine Purcell in dat vreselijke kinderen geen bezwaar toch beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Met die grumpy opa'sen Harry
En Annette Barlo
![]()
Volgens mij kwam Juuuuuuules ervoorquote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef Gitank2 het volgende:
Waarom we(ik en familie) die serie altijd keken? is me een raadsel, het had wel iets gezelligs in mijn herinnering.
Uit de typische tijd van het na het badderen/douchen met nog halfnatte haren op de bank met een glas cola en bakje chips
Daarna of daarvoor kwam of Twaalf steden Dertien Ongelukken, Jules Unlimited of de Mini playbackshow of Ter Land Ter Zee en in de lucht ofzo, in elk geval programma's die ik leuker vond. (weet bij god niet in welke volgorde en welke zenders)
Haha, komt me bekend voorquote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef Gitank2 het volgende:
Waarom we(ik en familie) die serie altijd keken? is me een raadsel, het had wel iets gezelligs in mijn herinnering.
Uit de typische tijd van het na het badderen/douchen met nog halfnatte haren op de bank met een glas cola en bakje chips
Daarna of daarvoor kwam of Twaalf steden Dertien Ongelukken, Jules Unlimited of de Mini playbackshow of Ter Land Ter Zee en in de lucht ofzo, in elk geval programma's die ik leuker vond. (weet bij god niet in welke volgorde en welke zenders)
Zo dit komt me ook bekend voor. Vooral 12 steden 13 ongelukken. Wow wat een spanning, met die muziek er altijd bij.quote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef Gitank2 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |