Dat gelukkig nog welquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schiet lekker op... Zolang je niks gevonden heb kan je wel bij je huidige werkgever blijven?
Pfft. Voor hoeveel vacaturemeldingen heb je je al aangemeld? En op hoeveel sites staat je CV? En hoe vaak per week zoek je zelf op internet?quote:
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter dat dan werkloos thuiszitten
Ik kijk 3 keer per week op algemene vacature sites en wat ik dan via via hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfft. Voor hoeveel vacaturemeldingen heb je je al aangemeld? En op hoeveel sites staat je CV? En hoe vaak per week zoek je zelf op internet?
Gewoon nieuwsgierig hoor
Solliciteer je een beetje in de richting waar je ervaring mee heb, of solliciteer je ook wel eens naar compleet andere dingenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. En weer eentje. Dan maar 35 km rijden hoor.
Ik kijk gewoon naar wat er is en als iets me leuk lijkt dan reageer ik, ervaring of nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Solliciteer je een beetje in de richting waar je ervaring mee heb, of solliciteer je ook wel eens naar compleet andere dingen
Okee, schiet lekker op danquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
Ik kijk 3 keer per week op algemene vacature sites en wat ik dan via via hoor
Ik moet eigenlijk ook even nog een sollitatie in elkaar flansenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kijk gewoon naar wat er is en als iets me leuk lijkt dan reageer ik, ervaring of niet
Oeh, waarvoor dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet eigenlijk ook even nog een sollitatie in elkaar flansen
Voor op de maandag hebben ze bij All Over Piercings een allround medewerker nodigquote:
Programmeur toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk 3 keer per week op algemene vacature sites en wat ik dan via via hoor
Oh, dat klinkt wel tof, wat moet je dan allemaal doen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
Voor op de maandag hebben ze bij All Over Piercings een allround medewerker nodig
Toevallig waar ik altijd mijn piercings bestel
Vanavond maar ff voor zitten, er zit geen sluitingsdatum aan vast maar ik weet het al zo;n anderhalve weekmaar ik twijfel teveel
Mysql is geen probleemquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
Linux, Apache en Mysql misschien?
Web/ PHP developerquote:
Je kunt nauwkeurig en zelfstandig werken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, dat klinkt wel tof, wat moet je dan allemaal doen?
Ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
Mysql is geen probleem, Apache is een server(dus zou zo even niet weten wat ze daar mee bedoelen)
Web/ PHP developer
Tof, gewoon reageren joh, sowieso is het goede oefeningquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Je kunt nauwkeurig en zelfstandig werken.
- Je houdt van aanpakken.
- Je bent niet onhandig met computers en internet.
- Je hebt affiniteit met sieraden / piercings.
- Je woont in de omgeving van Alkmaar.
Ik denk voornamelijk het klaarzetten van orders?
Zou ik alleen kennis van Linux er bij moeten hebben maar dat zou een opstap voor me kunnen zijn(helaas dat ze hbo willen)quote:
Ja, nou en? Je kunt toch gewoon reageren, ookal heb je geen HBO?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
Zou ik alleen kennis van Linux er bij moeten hebben maar dat zou een opstap voor me kunnen zijn(helaas dat ze hbo willen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |