Ja, hee, een nieuwe, wie ben jij?quote:
Maar ook geen kennis van linux maakt het wel heel erg moeilijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou en? Je kunt toch gewoon reageren, ookal heb je geen HBO?
Maar daar wilden ze je niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ook geen kennis van linux maakt het wel heel erg moeilijk
Dit is meer mijn ding
Als die over een paar maanden nog vrij is geef ik het een gooi, voor dat ik voor die afstand ga wil ik eerst een auto hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar daar wilden ze je niet?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als die over een paar maanden nog vrij is geef ik het een gooi, voor dat ik voor die afstand ga wil ik eerst een auto hebben
En omg nijmegen arnhem? want je zit echt in een uithoek daar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie nu anders geen mogelijkheid om daar te komen
OVquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie nu anders geen mogelijkheid om daar te komen
Van hier tot Arnhem is nog wel te doen met het ov maar daar zit niks en voor omgeving ga ik toch weer snel een auto nodig hebben, ik weet het is lastig en daarom werk ik nu ook voornamelijk dat ik een auto kan halenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En omg nijmegen arnhem? want je zit echt in een uithoek daar.
Was dat hier maar zo goedquote:
quote:
quote:
gelukkig alles weer goed gekomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
WeirdMn firefox kapte er ineens mee, en toen had ik geen koekjes meer
en mn favorieten waren allemaal weg
Gelukkig was het weer terug toen mn laptop opnieuw opgestart was
![]()
![]()
ferbquote:
Helleueequote:
Nouquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig alles weer goed gekomen![]()
[..]
ferb
daar zou ik ook niet echt blij van wordenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Helleueehoe ist?
[..]
NouAls ik mn favorieten enzo was kwijtgeraakt was ik echt heeeulll hard gaan gillen
![]()
![]()
![]()
Zo, het is echt heerlijk weer hier zeg.![]()
Nee he.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet echt blij van worden![]()
het is idd echt lekker weer
Goed hoor, rust in huize Ladyquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:10 schreef Enfermera het volgende:
Helleueehoe ist?
Zo, het is echt heerlijk weer hier zeg.![]()
zo warm is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee he.
Haha jaIk denk dat ik mn bikini aantrek en ff op het balkon ga zonnen
![]()
PWNquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:21 schreef wel.o.k het volgende:
bijna klaar voor de was, hebben ze de onderdelen niet op voorraad![]()
[ afbeelding ]
voor 40 euro heb ik geen nieuwequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
Koop dan een nieuweWat een troep
Nog verloren sokken gevonden![]()
de lagers wel maar de keerring nietquote:
Je moet maar zo handig zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor 40 euro heb ik geen nieuwe![]()
geen sokken gevonden, ook geen klein geld
[..]
de lagers wel maar de keerring niet
was ik maar rijk en niet zo handig, dan hield ik een hoop tijd overquote:
iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor 40 euro heb ik geen nieuwe![]()
je weet ook niet van tevoren wat er kapot is en dan is het balen als ze het niet op voorraad hebbenquote:[..]
de lagers wel maar de keerring niet
whehehequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was ik maar rijk en niet zo handig, dan hield ik een hoop tijd over
dinsdag middag. dus wokkin kan woensdag weer hobbiënquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
[..]
je weet ook niet van tevoren wat er kapot is en dan is het balen als ze het niet op voorraad hebben![]()
wanneer komt de keerring binnen?
Onschuldig een kopje koffie doen en een tas vol met was achterlaten met een briefje erbijquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:34 schreef wel.o.k het volgende:
morgen maar eens op bezoek bij mijn schoonouders![]()
met een tas wasgoed
ik moet nog wat aan hun pc's doen dus dat is een mooie ruilquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onschuldig een kopje koffie doen en een tas vol met was achterlaten met een briefje erbij
Mooi zo!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoor, rust in huize Lady
En bij jou ?
Hier net even 1 flinke hoosbui, nu schijnt het zonnetje af en aan
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:23 schreef wel.o.k het volgende:
maar er kan wel meer in nu![]()
[ afbeelding ]
das dus mijn weekend
Ohquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo warm is het nou ook weer niet
duidelijk een eerlijke ruilquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet nog wat aan hun pc's doen dus dat is een mooie ruil
Echt erg gewoon, ik snap niet dat mensen zo iets doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh, ik moet jullie ff een bizar verhaal vertellen trouwens. Wij wonen in een flat op 3 hoog, koopflats. Naast ons kwam een half jaar nadat wij er kwamen wonen een vrouw wonen, met 2 jochies. Al een paar maanden later was ze alweer weg en kwam er een Iraaks gezin wonen, ontzettend aardig. Man, vrouw, zoon en dochter (van 2 jaar, die echt superschattig was als ze onze kat zag![]()
).
Gisteren sprak mijn man de buurman en het bleek dat zij weg moesten. Zij huurden het van de vrouw die daar eerst woonde. Ook als huurder en verhuurder zijn er natuurlijk wetten waar je je aan moet houden, maar die vrouw had daar geen boodschap aan. Onze buurman zou de flat tot eind december kunnen huren, maar dat wilde die vrouw niet, hij moest er binnen een week uit (ook nog eens korter dan de normale opzegtermijn). Ze had ook al een slotenmaker naar het huis gestuurd zodat die man er niet meer in zou kunnen. Onze buurman had het helemaal gehad en vertelde gisteren aan mijn man dat ze vandaag bij de sleuteloverdracht er niet zouden zijn, en gewoon de sleutels zouden achterlaten. Ze zouden naar zijn ouders gaan.
Dus vanochtend, die vrouw belt bij ons aan omdat er niemand thuis was bij haar dus, onze buurman.Wij buzzen haar in en even later belt ze ook bij onze voordeur aan omdat ze geen sleutel kon vinden, of ze die van ons kon lenen (van het portiek) om na te laten maken.
Even later belt ze weer aan dat het niet hoeft omdat ze de sleutels in de brievenbus heeft gevonden
Wat een muts. Echt waar. En dat je zo met je huurders omgaat.. bah.![]()
ik ken zo een verhaal maar dan van de andere kantquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh, ik moet jullie ff een bizar verhaal vertellen trouwens. Wij wonen in een flat op 3 hoog, koopflats. Naast ons kwam een half jaar nadat wij er kwamen wonen een vrouw wonen, met 2 jochies. Al een paar maanden later was ze alweer weg en kwam er een Iraaks gezin wonen, ontzettend aardig. Man, vrouw, zoon en dochter (van 2 jaar, die echt superschattig was als ze onze kat zag![]()
).
Gisteren sprak mijn man de buurman en het bleek dat zij weg moesten. Zij huurden het van de vrouw die daar eerst woonde. Ook als huurder en verhuurder zijn er natuurlijk wetten waar je je aan moet houden, maar die vrouw had daar geen boodschap aan. Onze buurman zou de flat tot eind december kunnen huren, maar dat wilde die vrouw niet, hij moest er binnen een week uit (ook nog eens korter dan de normale opzegtermijn). Ze had ook al een slotenmaker naar het huis gestuurd zodat die man er niet meer in zou kunnen. Onze buurman had het helemaal gehad en vertelde gisteren aan mijn man dat ze vandaag bij de sleuteloverdracht er niet zouden zijn, en gewoon de sleutels zouden achterlaten. Ze zouden naar zijn ouders gaan.
Dus vanochtend, die vrouw belt bij ons aan omdat er niemand thuis was bij haar dus, onze buurman.Wij buzzen haar in en even later belt ze ook bij onze voordeur aan omdat ze geen sleutel kon vinden, of ze die van ons kon lenen (van het portiek) om na te laten maken.
Even later belt ze weer aan dat het niet hoeft omdat ze de sleutels in de brievenbus heeft gevonden
Wat een muts. Echt waar. En dat je zo met je huurders omgaat.. bah.![]()
Nee, ik snap dat ook niet. We vonden haar al een raar typ, maar nu is dat dus helemaal duidelijk. Dat andere stel was een heel stuk aardiger, jammer dat ze weg zijn. Ik vind dat ook echt misbruik maken van mensen, moslims kunnen vaak niet kopen, en dan ga je ze zo behandelen? Ik vind dat echt raar.. Die man was hartstikke redelijk, naar ons in ieder geval, dus ik snap echt niet waarom ze zo raar deed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt erg gewoon, ik snap niet dat mensen zo iets doen
Als de huurder moeilijk doet bedoel je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken zo een verhaal maar dan van de andere kant
iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als de huurder moeilijk doet bedoel je?
quote:
Hey Marijkequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
En die TT klopt niet, heb net nog ruim 2 uur liggen slapen![]()
Maar ik was zo moe
Hey Trevquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
Maar wel lekker geslapen?
Denk wel dromen maar niet onthoudenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
Ja, want geen dromen!![]()
Ik bedoelde KSC... de vorige vond ik al zo rustigquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hee, een nieuwe, wie ben jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |