Als ie van Logitech is gewoon .. Dan gewoon een klacht verzenden. Als ze dan om bewijs vragen stuur je die muis op en krijg je een nieuwe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef Enfermera het volgende:
Godver, mn muis is kapot. Of hij klikt teveel, of juist te weinigGelukkig heb ik het padje op mn laptop nog
schijnt de zon bij jou nu ook weer volop?quote:
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Wel perfect weer voor koffie en koekjes en werk zoeken
iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
schijnt de zon bij jou nu ook weer volop?
nee, echt ook helemaal nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
idd![]()
jij woont toch niet bij mij in de buurt
kan niet ik hou me altijd aan mijn beloftesquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh god.
Moet je dat niet gewoon afkappen dan, als je dat niet wilt?
[..]
Uhhuh![]()
![]()
Ik moet me echt inhouden om niet het hele pak leeg te vreten
![]()
Zozo, een beetje naar kerels kijken tijdens het werkquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb net trouwens gesolliciteerd bij een sportschool![]()
![]()
Niks mis meequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, een beetje naar kerels kijken tijdens het werk
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
maar je hebt iig wel het mooie weer wat ik hier ook hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, echt ook helemaal niet
iddquote:
als wat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ja, hij is van logitech. Oh, beter! Ga ik dat ff doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
Als ie van Logitech is gewoon .. Dan gewoon een klacht verzenden. Als ze dan om bewijs vragen stuur je die muis op en krijg je een nieuwe.
Had ik ook, dure muis klikte 2x als je 1x klikte.. Muis opgestuurd en had binnen 2 dagen een nieuwere versie
Hier niks gemerktquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Fok lag eruit
Fijn, live materiaal kijken van Mumford & Sons, ik heb zo'n zin in morgen
hier nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Fok lag eruit
Fijn, live materiaal kijken van Mumford & Sons, ik heb zo'n zin in morgen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
Zozo, een beetje naar kerels kijken tijdens het werk
Ja, maar IKquote:
baliemedewerksterquote:
Ik ga weer voor je duimenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, maar IK![]()
[..]
baliemedewerkster
Oh, maar dat mag je doorlopend doen, ik heb altijd wel ergens een sollicitatie ergens lopenquote:
ik zal voor je duimenquote:
Oke, ik hoor vanzelf wanneer die er weer uit kanquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar dat mag je doorlopend doen, ik heb altijd wel ergens een sollicitatie ergens lopen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, ik hoor vanzelf wanneer die er weer uit kan
heb jij alweer wat gevonden trouwens?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef Trevland het volgende:
Oke, ik hoor vanzelf wanneer die er weer uit kan
Helaas nog steeds niksquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij alweer wat gevonden trouwens?
Dat gelukkig nog welquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schiet lekker op... Zolang je niks gevonden heb kan je wel bij je huidige werkgever blijven?
Pfft. Voor hoeveel vacaturemeldingen heb je je al aangemeld? En op hoeveel sites staat je CV? En hoe vaak per week zoek je zelf op internet?quote:
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter dat dan werkloos thuiszitten
Ik kijk 3 keer per week op algemene vacature sites en wat ik dan via via hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfft. Voor hoeveel vacaturemeldingen heb je je al aangemeld? En op hoeveel sites staat je CV? En hoe vaak per week zoek je zelf op internet?
Gewoon nieuwsgierig hoor
Solliciteer je een beetje in de richting waar je ervaring mee heb, of solliciteer je ook wel eens naar compleet andere dingenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. En weer eentje. Dan maar 35 km rijden hoor.
Ik kijk gewoon naar wat er is en als iets me leuk lijkt dan reageer ik, ervaring of nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Solliciteer je een beetje in de richting waar je ervaring mee heb, of solliciteer je ook wel eens naar compleet andere dingen
Okee, schiet lekker op danquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
Ik kijk 3 keer per week op algemene vacature sites en wat ik dan via via hoor
Ik moet eigenlijk ook even nog een sollitatie in elkaar flansenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kijk gewoon naar wat er is en als iets me leuk lijkt dan reageer ik, ervaring of niet
Oeh, waarvoor dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet eigenlijk ook even nog een sollitatie in elkaar flansen
Voor op de maandag hebben ze bij All Over Piercings een allround medewerker nodigquote:
Programmeur toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk 3 keer per week op algemene vacature sites en wat ik dan via via hoor
Oh, dat klinkt wel tof, wat moet je dan allemaal doen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
Voor op de maandag hebben ze bij All Over Piercings een allround medewerker nodig
Toevallig waar ik altijd mijn piercings bestel
Vanavond maar ff voor zitten, er zit geen sluitingsdatum aan vast maar ik weet het al zo;n anderhalve weekmaar ik twijfel teveel
Mysql is geen probleemquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
Linux, Apache en Mysql misschien?
Web/ PHP developerquote:
Je kunt nauwkeurig en zelfstandig werken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, dat klinkt wel tof, wat moet je dan allemaal doen?
Ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
Mysql is geen probleem, Apache is een server(dus zou zo even niet weten wat ze daar mee bedoelen)
Web/ PHP developer
Tof, gewoon reageren joh, sowieso is het goede oefeningquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
Je kunt nauwkeurig en zelfstandig werken.
- Je houdt van aanpakken.
- Je bent niet onhandig met computers en internet.
- Je hebt affiniteit met sieraden / piercings.
- Je woont in de omgeving van Alkmaar.
Ik denk voornamelijk het klaarzetten van orders?
Zou ik alleen kennis van Linux er bij moeten hebben maar dat zou een opstap voor me kunnen zijn(helaas dat ze hbo willen)quote:
Ja, nou en? Je kunt toch gewoon reageren, ookal heb je geen HBO?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
Zou ik alleen kennis van Linux er bij moeten hebben maar dat zou een opstap voor me kunnen zijn(helaas dat ze hbo willen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |