Dan moet je je dildo eens uit je anus halen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:08 schreef Myraela het volgende:
Ik kan prima tegen mezelf lullen hoor.
Die zit daar niet in.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je je dildo eens uit je anus halen.
Ik ben niet gezellig, dus sterf. Virtueel dan, anders zou het een doodsverwensing zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:09 schreef Myraela het volgende:
Maar het is wel gezelliger met andere.
Doe eens lief.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet gezellig, dus sterf. Virtueel dan, anders zou het een doodsverwensing zijn.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:09 schreef Lay-DC het volgende:
Achhhh was je helemaal alleen! Nou je hebt me wakker gemaakt (ik rek me uit...)
Hier ben ik dan fris en fruitig om jou een goeiemorgen te wensen!!!
Ik kom wel bij je zitten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niet lief en ik ga in een hoekje zitten.
De zestiende he? Ik zal mijn pa eens vragen wat ie van plan is met zijn verjaardag.quote:
Is je vader dan eigenlijk jarig?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
De zestiende he? Ik zal mijn pa eens vragen wat ie van plan is met zijn verjaardag.
Ja, ergens in de periode.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is je vader dan eigenlijk jarig?
Dat is een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
Gaat het nog lukken deze vol te spemmen met naaktfoto's van bella?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |