Tuurlijk is er een Nederlandse versie. Bijna alle console games in de grote Nederlandse winkels ondersteunen gewoon de Nederlandse taal enzo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:21 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Wat betekenen de getallen die bij de A of B staan?
[..]
Ik wist niet dat er ook een Nederlandse versie was?
Nederland is 3 dagen later dacht ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Peter1612 het volgende:
Countdown GT5!
Weet niet zeker of die ook voor Nederland geldt, geloof het wel?
Wat zou het baas zijn als er zoiets als bureaublad achtergrond was.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Peter1612 het volgende:
Countdown GT5!
Weet niet zeker of die ook voor Nederland geldt, geloof het wel?
Windows Active Desktop?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:26 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Wat zou het baas zijn als er zoiets als bureaublad achtergrond was.
Hej nicequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:27 schreef RiKe het volgende:
[..]
Windows Active Desktop?
Kan je een site als achtergrond instellen dacht ik
Goede tip, ook maar eens doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:02 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Hej nice.
Op Win 7 heb je dat niet maar k heb wel een alternatief programma gevonden: Snippage.
Demo, oude build, niet alle opties zitten er dus in.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:56 schreef IrishBastard het volgende:
Wat nou schademodel
En de rook zou nog wel iets langer mogen blijven hangen
En wie weet is dat wel langer aanwezig in de final?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Demo, oude build, niet alle opties zitten er dus in.
En dat van die rook? Tsja. I guess the nitpicking has started.
Nee. Het embargo wordt op 28 oktober opgeheven, dus dan komen de reviews.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:02 schreef RiKe het volgende:
[..]
En wie weet is dat wel langer aanwezig in de final?
NIEMAND kan daar nu nog over oordelen lijkt me...
Of mis ik wat details uit reviews....?
Geniaal, bedankt voor de tip, werkt perfectquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:02 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Hej nice.
Op Win 7 heb je dat niet maar k heb wel een alternatief programma gevonden: Snippage.
Endurance wedstrijden doe ik altijd samen met een maat van me.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:55 schreef Meike26 het volgende:
Even over die getallen achter A en B spec (waar tot nu toe nog steeds niemand op geantwoord heeft):
Volgens mij zijn dat ervaringspunten !
Hoe meer je met B-spec rijd en hoe vaker op kop, oftewel goede prestaties, des te beter word jij als "teammanager".
Dat B-spec voor watjes is, ben ik het trouwens niet mee eens. Ik heb in GT4 ook gebruik gemaakt van B-spec. Even wat gaan eten/drinken, duimen losmaken (toen nog een normale DS3 ipv racestuurtje nu) en kijken hoe mijn slaafje het doet. En dan was het maar al te spannend als die malloot weer eens van de baan ging. Gelijk naar binnen halen en weer zelf gaan rijden en dan de schade zien te beperken... (Wat overigens op Le Mans erg lastig ging met zulke snelle tijden van de AI).
M.a.w. B-Spec is helemaal niet voor watjes, B-spec is voor mensen die het stuur uit handen durven te geven. Een coureur op Le Mans rijd ook niet de volle race uit.
De mijne heeft die chip wel, maar PS2 games speelt ie wel flink vertieft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je 4 usb poorten?
Zo ja dan kan je ps2 games spelen
Zo nee dan kan je het niet.
Heeft niks met software te maken, de eerste ps3's hadden een extra chip, welke er later uit is gehaald omdat dat goedkoper was.
Overigens kan elke ps3 wel alle ps1 games spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |