beiden, maar seks domineert toch welquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:32 schreef Adolecens het volgende:
TS, gaat het je om de relatie of om de seks? Je opent een topic in SEX.
Haha dat is hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:52 schreef AwesomeFace het volgende:
Komt door geloof en die dingen had ik ook een keer bij mijn Griekse vrindin die famillie was er helemaal op tegenverder
![]()
dat die famillie normaal regaeert
Duh achterlijke het staat niet voor niks in SEXquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:13 schreef Ascendancy het volgende:
TS, wat maakt het ras uit dan? Ik had een Chinese vriendin, maar het verschilt echt niet van Nederlandse vrouwen. Gezien je sex met haar hebt, zal ze niet moslim zijn, dus dat kan het ook niet zijn.
Waarom dan dit topic.
Daarnaast, waarom is je vriendin een chick en geen zelfstandige vrouw?
Maar goed, je geeft al aan dat de sex het belangrijkste is_!
Slechte moslimAquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Duh achterlijke het staat niet voor niks in SEX![]()
Ze is wel moslim en volgens mij zit er juist wel verschil in!
Het gaat om het feit dat het je om sex gaat. Na 2 jaar relatie is het toch wel triest als dat de belangrijkste factor in je relatie is. Uiteraard, sex is belangrijk in een gezonde relatie, maar er zijn genoeg dingen die minimaal op een gelijk niveau moeten staan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Duidelijk een No true Scotsmanquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat het je om sex gaat. Na 2 jaar relatie is het toch wel triest als dat de belangrijkste factor in je relatie is. Uiteraard, sex is belangrijk in een gezonde relatie, maar er zijn genoeg dingen die minimaal op een gelijk niveau moeten staan.
En nee, ze is geen moslim. Ze is opgegroeid als moslim, meer niet. Anders zou ze zeker geen relatie aangaan met een niet moslim. Koeltoer enzo.
Lol backfirequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:54 schreef ClioSporT het volgende:
Ik ben Nederlands zegt ie..
Afstand doen turks paspoort
ibne, gedraag je.
1. ze is het nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Bedankt, voor je bijdrage.quote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef seiramu het volgende:
Ik ben een Turkse 'chick' en heb sinds kort een Nederlandse vriend (achter de rug om van mijn ouders natuurlijk).
Ik zou nooit met een Turkse (en Moslim) jongen of een relatie willen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |