Ik ken het probleemquote:
Ik stiekem ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
*vindt de voice of holland eigenlijk nog wel grappig 8)
Ik kijk het ook hoor!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik stiekem ook.
En ik ga zondag pas falen.
Elk lakje is werk geschikt !!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:26 schreef Debsterr het volgende:
Ds Diamond vind ik wel sjiek! En werk geschikt!
Die is op vakantiequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Joyssa heb jij de China Glaze Awakening lakjes al binnen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 04:02 schreef Lindytje het volgende:I needz sleep.....
![]()
![]()
(moest vannacht om half 3 nog een pup op gaan halen bij mijn BFF thuis, want ze moest naar de paaz..gaat heul niet goed met d'r, keizielig. En toen hadden we ineens een logeerpup, jottem!)
Zo, oogjes dicht, en slapen maar... tot morgen (straks) allemaal!!
cooooolquote:Op zaterdag 25 september 2010 06:17 schreef Ainnir het volgende:
Mijn eerste iPhone app is af!![]()
[ afbeelding ]
(meer info op mijn blog)
Ja daar zat ik vorige week al op te kwijlenquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze vind jij vast leuk! Ik wel althans.![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja daar zat ik vorige week al op te kwijlen.
MAAR de gouden tanden hoeven niet zo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook.Oh op dat soort mannen val ik zo.
En die stem.
Daar kan ik bij hem wel mee leven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MAAR de gouden tanden hoeven niet zo.
Die zijn wat minder ja, maar voor de restquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MAAR de gouden tanden hoeven niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |