Nou ja, 26 jaar en 4 dagen danquote:
Ola Bosje en Yippiemeneer!!!quote:
Leg uit!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Yuki het volgende:
Hi![]()
Ik ben weer thuis
En goed te weten dat ik me mag verkneukelen om zo'n kneus
Stom wijf was het vroegeren nu iig niet minder
Jawel, maar niet de ware voor een heel levenquote:
QFT! Maar wel voor de rest van je leven?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Lotusss het volgende:
Jawel, maar niet de ware voor een heel leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik denk juist dat je achteraf pas weet of iemand de ware was.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jawel, maar niet de ware voor een heel leven
Dan moet je eerder gaan nadenken. Die harde les heb ik geleerd en nu denk ik eerder naquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk juist dat je achteraf pas weet of iemand de ware was.
We waren uit eten voor pap's verjaardag. Zaten er 2 meisjes aan een tafeltje even verderop, waarvan 1 met kind dat onwijs aan het krijsen was. Ik schat nog geen half jaar oud. Was niet stil te krijgen. Moeder ging debiel met het kind om, zei best nare dingen ook... Toen ik goed keek bleek het een oud klasgenote te zijn, die dus op haar 22-23e een kind heeft gekregen en er totaal niet mee om kan gaan.quote:
Verliefd zijn is leuk!quote:
Heb even terug het Hyvesprofiel van mijn grootste pestkop van de basisschool gezien. Ze maakte me echt het leven zuur op de basisschool. Ze was ten tijde dat ik keek 23 jaar, 2 kinderen (die totáál niet op elkaar lijken) en geen vent te zien in de foto's...quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
We waren uit eten voor pap's verjaardag. Zaten er 2 meisjes aan een tafeltje even verderop, waarvan 1 met kind dat onwijs aan het krijsen was. Ik schat nog geen half jaar oud. Was niet stil te krijgen. Moeder ging debiel met het kind om, zei best nare dingen ook... Toen ik goed keek bleek het een oud klasgenote te zijn, die dus op haar 22-23e een kind heeft gekregen en er totaal niet mee om kan gaan.
Voor het kind vind ik het ronduit zielig, maar ik moest wel even lachen om dat stomme wijf. Ze had t vreselijk achter de ellebogen vroeger en vond zichzelf heel wat.
Nou, daar zat ze dan. Met kind, vader er niet bij (waarschijnlijk ook niet meer bij haar). Lekker leven hoor
Zoiets dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb even terug het Hyvesprofiel van mijn grootste pestkop van de basisschool gezien. Ze maakte me echt het leven zuur op de basisschool. Ze was ten tijde dat ik keek 23 jaar, 2 kinderen (die totáál niet op elkaar lijken) en geen vent te zien in de foto's...
Moest toch even gniffelen....
QFTquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je eerder gaan nadenken. Die harde les heb ik geleerd en nu denk ik eerder na
Ik moest er even over nadenken maar ik geloof dat ik het ermee eens ben... Althans als je bedoelt te zeggen dat je tijdens je relatie al lang kan aanvoelen of iemand de ware isquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je eerder gaan nadenken. Die harde les heb ik geleerd en nu denk ik eerder na
Maar of iemand echt de ware is weet je toch nooit? Je kunt hooguit toch achteraf zeggen dat iemand de ware was?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik moest er even over nadenken maar ik geloof dat ik het ermee eens ben... Althans als je bedoelt te zeggen dat je tijdens je relatie al lang kan aanvoelen of iemand de ware is
Als jij een keer een leuke liefde ontmoet vind je het ook leukquote:
Tot die tijd is het waardeloos en vooral lastig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als jij een keer een leuke liefde ontmoet vind je het ook leuk
Juist niet,als het over is, was het niet de ware, anders was je nog wel samen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar of iemand echt de ware is weet je toch nooit? Je kunt hooguit toch achteraf zeggen dat iemand de ware was?
maar maar ik mag niet veel meer dan dat...quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet alleen knuffels hoor.....
En hij ook niet alleen knuffels
Je voelt het wel of degene met wie he bent het is voor je. Kan het best nog mis gaan, maar dat heeft dan niet aan het gevoel gelegenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar of iemand echt de ware is weet je toch nooit? Je kunt hooguit toch achteraf zeggen dat iemand de ware was?
Ben jij ook moddervet en schreeuwen jouw kids het restaurant bij elkaar?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook kinderen gekregen op mn 20e, als mensen daarom oordelen dat ik een kutleven heb, zegt dat meer over hen dan over mij
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:02 schreef Murmeli het volgende:
Ik moest er even over nadenken maar ik geloof dat ik het ermee eens ben... Althans als je bedoelt te zeggen dat je tijdens je relatie al lang kan aanvoelen of iemand de ware is
Nee, vind ik niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef RealZeus het volgende:
Mijn idee is: ook met de ware kan het stuklopen om bepaalde redenen. Ik geloof niet dat de ware alles overwint. Ik geloof sowieso niet dat liefde alles overwint.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Juist niet,als het over is, was het niet de ware, anders was je nog wel samen.
Als je dood gaat, mag je dat zeggen over degene bij wie je dan bent.
En je kan tijdens een relatie wel bedenken of het iemand is bijwie je je hele leven zou kunnen blijven.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En je kan tijdens een relatie wel bedenken of het iemand is bijwie je je hele leven zou kunnen blijven.
Komt wel goed...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot die tijd is het waardeloos en vooral lastig.
Stelde jij je op de middelbare school ook op alsof je de wereld al in je zak had?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook kinderen gekregen op mn 20e, als mensen daarom oordelen dat ik een kutleven heb, zegt dat meer over hen dan over mij
Sorry je hebt gelijk:quote:
Of een relatie stand houdt heeft stiekem ook nogal eens met externe factoren te maken,helaasquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Precies dat!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, vind ik niet.
[..]
Mijn idee is: ook met de ware kan het stuklopen om bepaalde redenen. Ik geloof niet dat de ware alles overwint. Ik geloof sowieso niet dat liefde alles overwint.
Dat lijkt me dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk:
WEDERZIJDSE verliefdheid is leuk!
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Precies dat!
Ik heb het allerliefste vriendje van de heeeeeeeeele wereld
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
QFT! Maar wel voor de rest van je leven?
Late reactie, maar dit geloof ik dus ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik denk zelfs dat ik in zekere zin al eens de ware heb gehad. Betekent echter helaas niet dat de relatie (op dat moment) gaat werken. Dat deed het niet en ik ben hem dus kwijt nu.
Maar dat betekent niet dat ik niemand anders kan vinden die als perfect dekseltje op mijn potje pastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
QFT. Helaas.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Of een relatie stand houdt heeft stiekem ook nogal eens met externe factoren te maken,helaas
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Late reactie, maar dit geloof ik dus ook.
En ik denk zelfs dat ik in zekere zin al eens de ware heb gehad. Betekent echter helaas niet dat de relatie (op dat moment) gaat werken. Dat deed het niet en ik ben hem dus kwijt nu.
Maar dat betekent niet dat ik niemand anders kan vinden die als perfect dekseltje op mijn potje pastHet is natuurlijk ook zo dat je in al je verliefdheid vaak denkt dat iemand de ware is. Ik denk altijd dat ik nooit meer zo'n leuk iemand tegen kom en dat blijkt dat in de praktijk best mee te vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee,geen van beidenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ben jij ook moddervet en schreeuwen jouw kids het restaurant bij elkaar?
Denk dat we een andere definitie hebben van 'de ware' Ik vind nl dat je iemand pas de ware kan noemen als je EN heel veel van hem/haar houdt, heel veel voor diegene over zou hebben EN bij elkaar blijft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn idee is: ook met de ware kan het stuklopen om bepaalde redenen. Ik geloof niet dat de ware alles overwint. Ik geloof sowieso niet dat liefde alles overwint.
Neeeeee... IKKE heb het allerliefste vriendje van de wereld!!!!!!!!1quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Precies dat!
Ik heb het allerliefste vriendje van de heeeeeeeeele wereld
Huh? Is het nou al officieel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neeeeee... IKKE heb het allerliefste vriendje van de wereld!!!!!!!!1
We maken er altijd grapjes over,maar helaas is het de waarheid...quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neeeeee... IKKE heb het allerliefste vriendje van de wereld!!!!!!!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn ervaring niet zo heel veel, maar echt met de relatie zelf en hoe er met dingen om wordt gegaan binnen die relatie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Of een relatie stand houdt heeft stiekem ook nogal eens met externe factoren te maken,helaas
Beter zoekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:18 schreef Graseter het volgende:
Ik kan Rise Against discography in FLAC format niet vinden.
Ok, Jij en mijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jannuk heeft het liefste vriendje
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ok, Jij en mijnstaan op de gedeelde 1e plek dan
Ja soort vanquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iedereen reageerd anders op factoren van buitenaf natuurlijk. En als het er dan een beetje te veel tegelijk zijn,kan dat in een relatie nog wel eens tot verkeerde beslissingen leiden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In mijn ervaring niet zo heel veel, maar echt met de relatie zelf en hoe er met dingen om wordt gegaan binnen die relatie.
Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Dat je weet dat er van beide partijen nog gevoelens zijn maar dat het toch uit gaat. Bij anderen kan ik daar al slecht tegen, laat staan bij mezelf.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Iedereen reageerd anders op factoren van buitenaf natuurlijk. En als het er dan een beetje te veel tegelijk zijn,kan dat in een relatie nog wel eens tot verkeerde beslissingen leiden.
Echt, in alles wat hij zegt en vooral DOET komt naar voren dat hij mij echt als een prinsesje behandelt en echt helemaal gek op me is...quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt, in alles wat hij zegt en vooral DOET komt naar voren dat hij mij echt als een prinsesje behandelt en echt helemaal gek op me is...
Dat klopt, maar uiteindelijk gaat het dus om hoe je in een relatie met dingen omgaat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Iedereen reageerd anders op factoren van buitenaf natuurlijk. En als het er dan een beetje te veel tegelijk zijn,kan dat in een relatie nog wel eens tot verkeerde beslissingen leiden.
Daar gaat meestal wel een heel lange tijd en een heleboel gedoe aan vooraf hoor, als re echte gevoelens zijn...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Dat je weet dat er van beide partijen nog gevoelens zijn maar dat het toch uit gaat. Bij anderen kan ik daar al slecht tegen, laat staan bij mezelf.
Ach,het is gebeurd,so be it. Heb overgens nog wel goed contact met mn ex hoor. Is mn beste vriendin,mag ook wel na 10 jaar lief en leedquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Dat je weet dat er van beide partijen nog gevoelens zijn maar dat het toch uit gaat. Bij anderen kan ik daar al slecht tegen, laat staan bij mezelf.
Ik zou dan niet ware zeggen dus, maar eerste grote liefde, ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb het met mijn eerste ware overigens zelf verpest. Gelukkig is mijn tweede ware langsgekomen
Als je maar voorzichtig bent lieverdquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt, in alles wat hij zegt en vooral DOET komt naar voren dat hij mij echt als een prinsesje behandelt en echt helemaal gek op me is...
Niet! De mijne dan ook!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Soms is het toch ook gewoon heeeerlijk om je ergens in te storten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je maar voorzichtig bent lieverd
Datquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word onzekervoorzichtig van voorzichtig onzeker zijn en dan ga ik stom doen
Eens!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die ook! Gaat het samenwonen nog lekker? Kindjes al gewend?quote:
Die bestaan toch helemaal niet, net als draken en Bigfoot enzo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
wat zij zegtquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik besta wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:32 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Die bestaan toch helemaal niet, net als draken en Bigfoot enzo?
Vers vlees!quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Halloo! Welkom in het singles topic zonder singles...
Ik weet 't. Maar ik weet dat hij de ware was. En ik weet ook dat mijn vriend nu de ware is en ik weet nu helemaal dat ik dat vast moet houden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou dan niet ware zeggen dus, maar eerste grote liefde, ofzo
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die ook! Gaat het samenwonen nog lekker? Kindjes al gewend?
Daarom ben ik zo blij metquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms is het toch ook gewoon heeeerlijk om je ergens in te storten?
Ik word onzeker van voorzichtig zijn en dan ga ik stom doen
Geen singlesquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zeg ik, andere definities.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet 't. Maar ik weet dat hij de ware was. En ik weet ook dat mijn vriend nu de ware is en ik weet nu helemaal dat ik dat vast moet houden.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pff, ik ben er ook nog hoor! (al is het dat ik nu post omdat ik niet kan slapen en verder alles niet gevolgd heb)quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tof! Ben blij voor julliequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Tis nu bijna 5 mnd en het voelt veel korter, dat komt gewoon omdat we nooit echt gezeik hebben, we hebben wel af en toe woorden enzo, maar het is nooit echt moeilijk. Dat was bij mn ex wel en daar leek het na een maand al of we 3 jaar samenwoonden![]()
Denk echt dat het korter lijkt omdat er rust is
Het is heel raar, want ik heb eigenlijk nooit kunnen zeggen dat het goed was, dat deed ik wel, maar nu weet ik pas echt wat goed isEn eigenlijk valt dat verder niet toe te lichten
En de kindjes vinden het hier heel erg fijnook met Ado
Dus dat is heel erg prettig
Ado heeft heel veel geduld met me gehad en dat had ik heel erg nodigquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij met... hij nam het voortouw en hij geeft mij alle tijd om te wennen enzo...
Een echte gentleman!
Van wie? Ik ben dat al lang weet vergeten joh!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:36 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Het ging me eigenlijk meer om haar post, niet zozeer om het topic.
Sin!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Pff, ik ben er ook nog hoor! (al is het dat ik nu post omdat ik niet kan slapen en verder alles niet gevolgd heb)
Heerlijk idd, maar ik weet niet of Lotusss er nu bij gebaat is. Met een vrije val kan je ook heel hard neerstorten namelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms is het toch ook gewoon heeeerlijk om je ergens in te storten?
Ik word onzeker van voorzichtig zijn en dan ga ik stom doen
Leuke kast. Nieuw?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:39 schreef Nouk84 het volgende:
Voor de geïnteresseerden; hier mijn buffetkast![]()
[ afbeelding ]
Hoi!quote:
Ook hoiquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij met... hij nam het voortouw en hij geeft mij alle tijd om te wennen enzo...
Een echte gentleman!
Mooie kast! zoek net iets anders voor mijn nieuwe keuken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:39 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, ik heb een Single Modje in de aanbieding, zijn er hier nog vrouwen die houden van glazen salontafels?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heerlijk idd, maar ik weet niet of Lotusss er nu bij gebaat is. Met een vrije val kan je ook heel hard neerstorten namelijk.
Ik gun haar alle liefde van de wereld, en juist geen pijn. En als t goed zit, zit dat het ook wel als je voorzichtig bent
quote:
Zoiets had ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:39 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar als het pijn doet, doet het dat ook als je voorzichtig bent, want je gevoel tegenhouden is onmogelijk... Dus dat heb je toch, ook als je rustig aan doet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heerlijk idd, maar ik weet niet of Lotusss er nu bij gebaat is. Met een vrije val kan je ook heel hard neerstorten namelijk.
Ik gun haar alle liefde van de wereld, en juist geen pijn. En als t goed zit, zit dat het ook wel als je voorzichtig bent
Ja, dat geeftquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado heeft heel veel geduld met me gehad en dat had ik heel erg nodig
Die van lotusss..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Van wie? Ik ben dat al lang weet vergeten joh!
Hoi sinc!
understatementquote:
ik ben ook een echte!quote:
Hihi,quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, dat geeftme ook... en hij blijkt ook lichtelijk dezelfde interesses te hebben als Ado...
![]()
Oh jee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:41 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Fijn hoor! Trek je vooral niets aan van mijn cynische geneuzel.
jezus ik kan niet meer typen
Mooi!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:39 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Laat ik het zo zeggen; je hebt je soort niet meequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh jee.![]()
Bedrogen? Of anderzins teleurgesteld door mijn soortgenoten?
Je mag onder de delen komen liggen hoor... Noes is et ook.... Nu nog thee, koekjes en ijs...quote:
Ik had ook weinig vertrouwen in mn mannelijke medemens hoor, net als jij in je vrouwelijkequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh jee.![]()
Bedrogen? Of anderzins teleurgesteld door mijn soortgenoten?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:45 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb helemaal geen tijd voor een ware trouwens.
ahwquote:
Misschien verschillen we van mening over wat voorzichtig doen isquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoiets had ik ookMooi
[..]
Maar als het pijn doet, doet het dat ook als je voorzichtig bent, want je gevoel tegenhouden is onmogelijk... Dus dat heb je toch, ook als je rustig aan doet.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar hij geeft haar der tijd dus wie weet gaat dat vanzelf goed. En anders gaan wij gewoon aandacht van haast opeisen
Misschien moet je ons niet allemaal over één kam scheren of eens bij jezelf te rade gaan waarom je steeds dat soort types mee naar huis sleurt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; je hebt je soort niet mee
Jaja, tijd moet je maken bla bla. Nog steeds geen zin in een vaste relatie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je zelf heul geen invloed op
Hoho, ik heb best vertrouwen in mijn vrouwelijk medemens. Ik heb er alleen geen vertrouwen in dat ze in mij meer gaan zin dan een grote knuffelbeer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had ook weinig vertrouwen in mn mannelijke medemens hoor, net als jij in je vrouwelijke
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar hij is een echte gentleman.... en je weet nooit aan het begin of het echt gaat werken. Maar ik kan nu OPRECHT zeggen dat er geen één negatief iets is en dat er totaal geen alarmbelletjes zijn.
Hij geeft mij alle tijd, hij is heel voorzichtig met me, omdat hij mij niet kwijt wil. Een quote van hem vandaag: "Neem daar alle tijd voor die jij nodig denkt te hebben, zoals ik reeds tegen je zei, ik ben er dan wel, maar jij geeft jouw grenzen aan, en die zal ik altijd respecteren"
Zie je dat die zwarte van mij ook een bruinachtige gloed heeft?quote:
ik lig al onder 2 fleecedekens met warme chocomel en de verwarming op 22.. Varken vind me niet lief ofzo, en is op de stoel gaan liggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je mag onder de delen komen liggen hoor... Noes is et ook.... Nu nog thee, koekjes en ijs...
Ik denk dat Varken het te warm vindt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik lig al onder 2 fleecedekens met warme chocomel en de verwarming op 22.. Varken vind me niet lief ofzo, en is op de stoel gaan liggen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef RealZeus het volgende:
Misschien moet je ons niet allemaal over één kam scheren of eens bij jezelf te rade gaan waarom je steeds dat soort types mee naar huis sleurt.
zo wordt mijn Varken ook als ze groot isquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zie je dat die zwarte van mij ook een bruinachtige gloed heeft?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Van softies wordt ook niemand blij hoor
Selffulfilling prophecy....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoho, ik heb best vertrouwen in mijn vrouwelijk medemens. Ik heb er alleen geen vertrouwen in dat ze in mij meer gaan zin dan een grote knuffelbeer.
[..]
Misschien moet je ons niet allemaal over één kam scheren of eens bij jezelf te rade gaan waarom je steeds dat soort types mee naar huis sleurt.
Voor mij is dat rustig aan doen, niet te snel jezelf helemaal geven, laten zien enz... Alleen je gevoel kan toch gemakkelijk met je op de loop gaan... Als je echt verliefd bent, redt je het niet met terughoudender zijn (in mijn ervaring)quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien verschillen we van mening over wat voorzichtig doen is
[..]
Blijkbaar doe ik dan iets fout.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Selffulfilling prophecy....
Genoeg knuffelberen die een vrouw kunnen scoren
hoe kan dat nou? Ik ben een ijsklompquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat Varken het te warm vindt.
En wat nou als die ene plotseling in de bus over je tas komt struikelen? Hm? Ga je die dan aan je neus voorbij laten lopen omdat je druk bent?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jaja, tijd moet je maken bla bla. Nog steeds geen zin in een vaste relatie.![]()
Aargh... TWINS!!!!quote:
Is Varken een ....?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik lig al onder 2 fleecedekens met warme chocomel en de verwarming op 22.. Varken vind me niet lief ofzo, en is op de stoel gaan liggen
Alleen mijn zwarte is een kerelquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zo wordt mijn Varken ook als ze groot is
Ze krijgt wel ineens allemaal witte haren ook
Goh hoe kom je daar zo bij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik dan iets fout.
Dat bedoel ik,jij ebt er ook geen vertrouwen in dat het ooit nog wat wordt, zij ook niet, ik zie weinig verschil .quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoho, ik heb best vertrouwen in mijn vrouwelijk medemens. Ik heb er alleen geen vertrouwen in dat ze in mij meer gaan zin dan een grote knuffelbeer.
Welquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Van softies wordt ook niemand blij hoor
Naar mijn opinie doe je niks fout (afgaande op de laatste meet) Je moet gewoon eens iemand mee uit vragen want met je uitstraling is niks mis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Naar mijn opinie doe je niks fout (afgaande op de laatste meet) Je moet gewoon eens iemand mee uit vragen want met je uitstraling is niks mis.
Ja maar, ja maar...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,.![]()
Generaliseren kan ik zelf wel.
Pak je je dekbed erbij...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Verzuurd kreng.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:52 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
ik denk het stiekem lekker toch
poesquote:
Je hoeft maar 1x wat meer moed op brengen en die ene vraag stellen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb er een vaag vermoeden van.
Dat ja!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Naar mijn opinie doe je niks fout (afgaande op de laatste meet) Je moet gewoon eens iemand mee uit vragen want met je uitstraling is niks mis.
Nee, ik hoor alleen maar dat ik zo'n lieve grote knuffelbeer ben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik,jij ebt er ook geen vertrouwen in dat het ooit nog wat wordt, zij ook niet, ik zie weinig verschil .
[..]
WelEr zijn best vrouwen die het leuk vinden om een man onder te sneeuwen
klein verschilquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen mijn zwarte is een kerel![]()
Haha, apartDie heeft die van mij niet..
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat ja!
Jij bent echt een supergozer RZ!
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat nou als die ene plotseling in de bus over je tas komt struikelen? Hm? Ga je die dan aan je neus voorbij laten lopen omdat je druk bent?
Wat je fout doet is dat negatieve gedoe. En in een verlaten stuk nederland wonen helpt vaak ook niet.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je hebt er geen vertrouwen in. Ik heb ook altijd te horen gekregen dat niemand me ooit zou willen enzo en toch heb ik nu iemandquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik hoor alleen maar dat ik zo'n lieve grote knuffelbeer ben.![]()
Het is te vroeg voor sneeuw en lief is niet perse onderdanig
Het is m,eer ontopic dan het meeste geneuzel hier, ouwe chagerijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef JoeBravo het volgende:
is het alleen maar boost/breek-RZ-z'n-zelfvertrouwen-tijd, of is er nog meer spannends aan de hand in [singles] vanavond?
Hey! Ik vind RZ ontzettend lief en gezellig en okay enzo!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef JoeBravo het volgende:
is het alleen maar boost/breek-RZ-z'n-zelfvertrouwen-tijd, of is er nog meer spannends aan de hand in [singles] vanavond?
Het hoeft geen ellende te zijn natuurlijk. Je kunt de schuld wel bij de mannen blijven leggen, maar het kan ook aan jou liggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ja nee, zo begint alle ellende he.
Op de meet kwam hij juist helemaal niet negatief over, gewoon vrolijk, lekker zichzelf en uitgelaten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat je fout doet is dat negatieve gedoe. En in een verlaten stuk nederland wonen helpt vaak ook niet.....
Daar zijn al zoveel avonden, middagen ochtenden van geweestquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef JoeBravo het volgende:
Joe! Hoe gaat het vandaag? Is je ventje nog bij je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb stiekem een oud klasgenote uitgelachenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef JoeBravo het volgende:
Oh jij ook al....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je hebt er geen vertrouwen in. Ik heb ook altijd te horen gekregen dat niemand me ooit zou willen enzo en toch heb ik nu iemand
En nee, dat zei ik ook totaaaal niet. Ze had het over een softie, niet over jou.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Op de meet kwam hij juist helemaal niet negatief over, gewoon vrolijk, lekker zichzelf en uitgelaten.
Geen idee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef JoeBravo het volgende:
Oh dat geloof ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het hoeft geen ellende te zijn natuurlijk. Je kunt de schuld wel bij de mannen blijven leggen, maar het kan ook aan jou liggen.
Halve buurvrouw!quote:
Hoe zie jij dat dan met vrouwen? Ik heb jou ook weleens zien zeggen dat ze allemaal maar stom waren enzo...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het hoeft geen ellende te zijn natuurlijk. Je kunt de schuld wel bij de mannen blijven leggen, maar het kan ook aan jou liggen.
Ahhhquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh jij ook al....
Ik moet er gewoon écht aan wennen dat iemand mij lief vindt enzo... toen hij zei dat hij verliefd op me was, moest ik echt een oxazepammetje nemen en 2 shotjes sterke drank...
Fijn om ter horen! Ik heb zeus nog noot gezien helaas...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Op de meet kwam hij juist helemaal niet negatief over, gewoon vrolijk, lekker zichzelf en uitgelaten.
* armen om beetjeB heen slaat en haar een stevige knuffel geeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik ook wel hoor.Maar dan nog:
Nou, dat is wel heel half hahaquote:
dit dus...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef JoeBravo het volgende:
Dat zei ik je toch al een keerquote:
Dat is een tijd terug hoor, ik weet ook wel dat het toch echt aan mij ligt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat dan met vrouwen? Ik heb jou ook weleens zien zeggen dat ze allemaal maar stom waren enzo...
En toch oordelen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Fijn om ter horen! Ik heb zeus nog noot gezien helaas...
Je ziet hem wel op mijn feestjequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zie je wel, metéén moeten ze aan je zitten he...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* armen om beetjeB heen slaat en haar een stevige knuffel geeft.![]()
![]()
Zie je wel, het kan wel.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Zie je wel, metéén moeten ze aan je zitten he...
ik zeg ook, breek/boost: ik zie beidequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is m,eer ontopic dan het meeste geneuzel hier, ouwe chagerijn.
Werkte ook wel dat ik nog tot volgend weekend heb om eraan te wennen voordat ik hem echt zie...quote:
Als ik later groot ben word ik misschien wel volledig buurmanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dat is wel heel half hahaHoi
Ik ging hem wegduwen en vertrouwde hem neit, nou ja, zn gevoelens dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh jij ook al....
Ik moet er gewoon écht aan wennen dat iemand mij lief vindt enzo... toen hij zei dat hij verliefd op me was, moest ik echt een oxazepammetje nemen en 2 shotjes sterke drank...
Qua gedrag lijkt hij op sommige punten wel op HW.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan niet, dan krijgt Lotusss wel een extra knuffel met haar verjaardag, zij kan het wel waarderen.
kan merken dat m'n dip van gisteravond doorwerkt vandaag, maar verder goed. En m'n ventje is nog tot a.s. woensdag hierquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Joe! Hoe gaat het vandaag? Is je ventje nog bij je?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Qua gedrag lijkt hij op sommige punten wel op HW.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan niet, dan krijgt Lotusss wel een extra knuffel met haar verjaardag, zij kan het wel waarderen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Maar goed, om aan de wens van een aantal personen tegemoet te komen: ik ga naar de kroeg dus hoeven er geen veren gestoken te worden op plekken waar de zon niet schijnt.![]()
Tilburg?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als ik later groot ben word ik misschien wel volledig buurman
Ok, nou, dan is dat iig verbeterdquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is een tijd terug hoor, ik weet ook wel dat het toch echt aan mij ligt.
Als katten vechten/spelen, gaan ze vaak op hun rug liggen om zo alle poten te kunnen gebruiken, het is heel normaal dat katten met hun achterpoten dingen/andere katten/mensenhanden krabbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Murmeli het volgende:
Noes is weet heel hard met haar achterpoot een speeltje aan het plat trappen. Iemand enig idee waarom ze dat zou kunnen doen? Vind het echt raar...
Leuk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Qua gedrag lijkt hij op sommige punten wel op HW.
Toch wel opvallend... Ik heb nu ook een periode waarin ik er echt aan moet wennen dat mensen (mannen) mij lief en mooi vinden. Was ik het lieve meisje, dan was ik niet mooi. En was ik wel mooi, dan was ik een leuke sextoy. En nu zijn er ineens mensen die me zowel lief als mooi vinden en dat ook laten merken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh jij ook al....
Waar woont hij eigenlijk? Omdat je vorige keer (dacht ik) zei dat hij nu in het buitenland zit ofzo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Werkte ook wel dat ik nog tot volgend weekend heb om eraan te wennen voordat ik hem echt zie...
Maar dan is het helemaal
Nouja, ik doelde een beetje op het gemakkelijk gesprekken kunnen voeren etc.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat? Ik lijk qua gedrag op HW????
Godver, dan moet ik echt brutaler worden.
Veel plezier RZquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Maar goed, om aan de wens van een aantal personen tegemoet te komen: ik ga naar de kroeg dus hoeven er geen veren gestoken te worden op plekken waar de zon niet schijnt.![]()
Denk dat je autootje met iemand anders verwisseld? Als je goed in mn fobo kijkt snap je wel wat ik bedoelquote:
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch wel opvallend... Ik heb nu ook een periode waarin ik er echt aan moet wennen dat mensen (mannen) mij lief en mooi vinden. Was ik het lieve meisje, dan was ik niet mooi. En was ik wel mooi, dan was ik een leuke sextoy. En nu zijn er ineens mensen die me zowel lief als mooi vinden en dat ook laten merken.
Ik heb er geen pammetjes en drank bij nodigMaar wennen is het wel... Kan het ook nog steeds niet helemaal aannemen
Nou, dan woon ik hier niet meer hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als ik later groot ben word ik misschien wel volledig buurman
Gezellig!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan merken dat m'n dip van gisteravond doorwerkt vandaag, maar verder goed. En m'n ventje is nog tot a.s. woensdag hier![]()
Ik merk aan alles wat hij zegt en vooral DOET dat hij het echt meent. Maar omdat ik heel erg onzeker ben door dingen uit het verleden moet ik écht wennen aan het feit dat er gewoon een superlekkere en lieve vent rondloopt die mij gewoon het einde van de wereld vindt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ging hem wegduwen en vertrouwde hem neit, nou ja, zn gevoelens dan.
Ja, zeg er een iets van, potverdorie!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd ook niet van knuffels van mensen die ik nauwelijks ken
HW is ook wel een mensen mens. Iemand die altijd goed valt in gezelschapquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nouja, ik doelde een beetje op het gemakkelijk gesprekken kunnen voeren etc.
En ik heb het verkeerde bold gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik merk aan alles wat hij zegt en vooral DOET dat hij het echt meent. Maar omdat ik heel erg onzeker ben door dingen uit het verleden moet ik écht wennen aan het feit dat er gewoon een superlekkere en lieve vent rondloopt die mij gewoon het einde van de wereld vindt!
Dan is ze gewoon raarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezellig!
@JB: ze blijft staan en gaat er dan met haar achterpoten keihard op stampen. Maar kan wel dat dat normaal is
Dat had ik dus ook, ik kon niets ontdekken waarom ik m niet zou geloven/vertrouwen, maar ik durfde gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik merk aan alles wat hij zegt en vooral DOET dat hij het echt meent. Maar omdat ik heel erg onzeker ben door dingen uit het verleden moet ik écht wennen aan het feit dat er gewoon een superlekkere en lieve vent rondloopt die mij gewoon het einde van de wereld vindt!
K attenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny is trouwens echt dom
Gisteren wilde hij eerst op tafel springen, (wat te hoog is, dat zou hij onderhand wel moeten weten)
En daarna op de stoel, maar dan wel via de armleuning. Die stond echter schuin onder de rand van de tafel en toen hij er overheen wilde klimmen, zette hij zich vast tussen de leuning en de rand van de tafel
En hij snapt t niet als je een snoepje op je handpalm legt, dan wil ie in je vinger bijten
Een kat ziet haast niks van heel dichtbij,dus moet met dat snoepje op zijn geur afgaan...misschien ruikt je vinger dan naar dat snoepjequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny is trouwens echt dom
Gisteren wilde hij eerst op tafel springen, (wat te hoog is, dat zou hij onderhand wel moeten weten)
En daarna op de stoel, maar dan wel via de armleuning. Die stond echter schuin onder de rand van de tafel en toen hij er overheen wilde klimmen, zette hij zich vast tussen de leuning en de rand van de tafel
En hij snapt t niet als je een snoepje op je handpalm legt, dan wil ie in je vinger bijten
Hij woont tot eind volgende week in Brazilië. Eind volgende week komt hij voorgoed naar NL. De eerste 2-3 weken blijft hij bij mij. Dat had ik al beloofd vóór zijn liefdesverklaring, maar nu hoeft hij niet meer op de bankquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar woont hij eigenlijk? Omdat je vorige keer (dacht ik) zei dat hij nu in het buitenland zit ofzo?
Maar wel tof!
Dat is ze ook....quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is ze gewoon raar![]()
[..]
Dat had ik dus ook, ik kon niets ontdekken waarom ik m niet zou geloven/vertrouwen, maar ik durfde gewoon niet.
Naast Almere ben ik ook regelmatig hierquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:09 schreef Murmeli het volgende:
Veel plezier zeus...
En hey engel!
@thrust: ik kan nu niet in je fobo kijken... Leg eens uit
Hi Pandaquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben jij niet die ene met dat aapje aan haar tas?
dies 2persoons.. Dat past niet goed op de bank.. Maar ik denk dat ik een beetje ziek ben.. Heb het benauwd, ben misselijk, een beetje dizzy en heb hoofdpijn.. Misschien toch maar iets slikkenquote:
Je link/plaatje werkt nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
Naast Almere ben ik ook regelmatig hier [ afbeelding ] te vinden een steenworp afstand van Autootje
Bij j bedoel je neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
Naast Almere ben ik ook regelmatig hier [ afbeelding ] te vinden een steenworp afstand van Autootje
Dus je vindt me niet mooi en lief?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik heb het verkeerde bold gemaakt![]()
Druk met MSN enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik weet het, alleen is het niet helemaal normaal dat hij het gewoon ECHT niet kan vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een kat ziet haast niks van heel dichtbij,dus moet met dat snoepje op zijn geur afgaan...misschien ruikt je vinger dan naar dat snoepje
Is dat zo?????quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Wat? Ik lijk qua gedrag op HW????
Godver, dan moet ik echt brutaler worden.
quote:
Nee, gewoon naar bed gaan...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dies 2persoons.. Dat past niet goed op de bank.. Maar ik denk dat ik een beetje ziek ben.. Heb het benauwd, ben misselijk, een beetje dizzy en heb hoofdpijn.. Misschien toch maar iets slikken
Hij is gepromoveerd, hihiquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij woont tot eind volgende week in Brazilië. Eind volgende week komt hij voorgoed naar NL. De eerste 2-3 weken blijft hij bij mij. Dat had ik al beloofd vóór zijn liefdesverklaring, maar nu hoeft hij niet meer op de bank
Goed, misschien ben ik een bitch als ik dit vraag maar...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij woont tot eind volgende week in Brazilië. Eind volgende week komt hij voorgoed naar NL. De eerste 2-3 weken blijft hij bij mij. Dat had ik al beloofd vóór zijn liefdesverklaring, maar nu hoeft hij niet meer op de bank
Nee, bij mn pa. Daar heb ik een huisje mee gebouwd en opdat stukje grond heb ik ook een hutje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij j bedoel je neem ik aan?
Waar woont auto dan?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus je vindt me niet mooi en lief?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hi Murmquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:09 schreef Murmeli het volgende:
Veel plezier zeus...
En hey engel!
@thrust: ik kan nu niet in je fobo kijken... Leg eens uit
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed, misschien ben ik een bitch als ik dit vraag maar...
Weet je zeker dat hij na die 2-3 weken niet helemaal bij je blijft?
Mijn swype is te traag... Als ik 2 woorden achter elkaar typ, zet ie ze vaak door elkaar heen. Heb jij dat ook?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is gepromoveerd, hihi
Gaat hij daarna toevallig in Breda woonruimte zoeken of niet?
Hij woont dan net over de grens bij Roosendaal en daar woon ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij j bedoel je neem ik aan?
Waar woont auto dan?
Ja?quote:
Ah zo!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Thrust het volgende:
[..]
Nee, bij mn pa. Daar heb ik een huisje mee gebouwd en opdat stukje grond heb ik ook een hutje.
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mijn swype is te traag... Als ik 2 woorden achter elkaar typ, zet ie ze vaak door elkaar heen. Heb jij dat ook?
Gaat wel nuquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Murm![]()
![]()
Al flink aan de citrosan-mix? Of voel je je al beter?
Ja dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed, misschien ben ik een bitch als ik dit vraag maar...
Weet je zeker dat hij na die 2-3 weken niet helemaal bij je blijft?
Ja hij wil dan in Breda wonen. Particuliere huur.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is gepromoveerd, hihi
Gaat hij daarna toevallig in Breda woonruimte zoeken of niet?
Keequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij woont dan net over de grens bij Roosendaal en daar woon ik
Just checkingquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zeker.
[..]
Ja hij wil dan in Breda wonen. Particuliere huur.
Sowieso moet hij weer alles voor zichzelf opbouwen. En dat wil hij ook graag. Dus in die 2-3 weken die hij bij mij is regelt hij eigen woonruimte en werk. Hij heeft gelukkig wel een flinke buffer waardoor hij niet a la minute werk hoeft te hebben gelukkig.
Nu was het een geintje van mij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja?
Niet mooi/lief?
Wel mooi/lief?
Ik snap t niet meerStom koortshoofd
ik kan nog niet naar bed.. Ik verwacht nog een telefoontjequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, gewoon naar bed gaan...
Kut, ik ben over mn slaap heen...
Voor de duidelijkheid. Die foto is dus het huis wat we gebouwd hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kee
Type jij wel gewoon door als het woord nog niet op je scherm staat? Want dat duurt mij vaak te lang.... Of moet ik langzamer doen?
Ik dacht hetzelfde, maar had het maar niet gepost. Ik zou toch eens overkomen als wantrouwend verzuurd krengquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu was het een geintje van mij.
Wat ik hier op fok en uit je Fobo kan opmaken ben je een mooie en leuke meid
Ik ben wel benieuwd.... Ik bedoel dat niet negatief ofzo, maat het kan gewoon zo goed klikken dat je blijft samenwonenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zeker.
[..]
Ja hij wil dan in Breda wonen. Particuliere huur.
Sowieso moet hij weer alles voor zichzelf opbouwen. En dat wil hij ook graag. Dus in die 2-3 weken die hij bij mij is regelt hij eigen woonruimte en werk. Hij heeft gelukkig wel een flinke buffer waardoor hij niet a la minute werk hoeft te hebben gelukkig.
VBij lange woorden wacht ik, maar bij korte dingen zoals "ik ben" typ ik wel door volgens mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kee
Type jij wel gewoon door als het woord nog niet op je scherm staat? Want dat duurt mij vaak te lang.... Of moet ik langzamer doen?
ja dussssssssssssss....... mogen we daar nu vakantie vieren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef Thrust het volgende:
Voor de duidelijkheid. Die foto is dus het huis wat we gebouwd hebben
Oh zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar had het maar niet gepost. Ik zou toch eens overkomen als wantrouwend verzuurd kreng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |