Nou ja, 26 jaar en 4 dagen danquote:
Ola Bosje en Yippiemeneer!!!quote:
Leg uit!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Yuki het volgende:
Hi![]()
Ik ben weer thuis
En goed te weten dat ik me mag verkneukelen om zo'n kneus
Stom wijf was het vroegeren nu iig niet minder
Jawel, maar niet de ware voor een heel levenquote:
QFT! Maar wel voor de rest van je leven?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Lotusss het volgende:
Jawel, maar niet de ware voor een heel leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik denk juist dat je achteraf pas weet of iemand de ware was.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jawel, maar niet de ware voor een heel leven
Dan moet je eerder gaan nadenken. Die harde les heb ik geleerd en nu denk ik eerder naquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk juist dat je achteraf pas weet of iemand de ware was.
We waren uit eten voor pap's verjaardag. Zaten er 2 meisjes aan een tafeltje even verderop, waarvan 1 met kind dat onwijs aan het krijsen was. Ik schat nog geen half jaar oud. Was niet stil te krijgen. Moeder ging debiel met het kind om, zei best nare dingen ook... Toen ik goed keek bleek het een oud klasgenote te zijn, die dus op haar 22-23e een kind heeft gekregen en er totaal niet mee om kan gaan.quote:
Verliefd zijn is leuk!quote:
Heb even terug het Hyvesprofiel van mijn grootste pestkop van de basisschool gezien. Ze maakte me echt het leven zuur op de basisschool. Ze was ten tijde dat ik keek 23 jaar, 2 kinderen (die totáál niet op elkaar lijken) en geen vent te zien in de foto's...quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
We waren uit eten voor pap's verjaardag. Zaten er 2 meisjes aan een tafeltje even verderop, waarvan 1 met kind dat onwijs aan het krijsen was. Ik schat nog geen half jaar oud. Was niet stil te krijgen. Moeder ging debiel met het kind om, zei best nare dingen ook... Toen ik goed keek bleek het een oud klasgenote te zijn, die dus op haar 22-23e een kind heeft gekregen en er totaal niet mee om kan gaan.
Voor het kind vind ik het ronduit zielig, maar ik moest wel even lachen om dat stomme wijf. Ze had t vreselijk achter de ellebogen vroeger en vond zichzelf heel wat.
Nou, daar zat ze dan. Met kind, vader er niet bij (waarschijnlijk ook niet meer bij haar). Lekker leven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |