quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, leuk!![]()
Ik ga ff in mn agenda kijken, dan pm ik je nog. Alhoewel ik me afvraag of ik tegen die tijd alweer helemaal vol aan het werk benMagoed.
Zwolle is wel wat verder weg voor mij maar moet lukken
Volgens mij nietquote:
Wie wat waarom?quote:
Ohja, kan idd ook nogquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En heb een zolder en logeerkamer en een grote woonkamer, dus logeren is geen enkel probleemPlek zat
Dat heb ik dan gemist denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom reageer jij dan niet op wat ik zei?
iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met TT die ook schaars is trouwens... een koffie-TT van mij.
Weet nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch kunnen?
[..]
Dat moet ik hier even overleggen(is mijn zusje jarig maar die moet dan zelf ook weg, maar hoe en wat wil ik nog even weten)
Maar ik denk wel dat ik dan kanquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet niet
En dat is prima, maar aangezien dat voor een aantal mensen goed uitkwam en volgens mij kan LL dan ook leek me dat een geschikt datum
Lol whut?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
Drs. Mallebrootje, het bekende Tweede-Kamerlid uit Elst, tevens ontwerper van een afdruiprek voor kleine in de sloot gevallen poesjes natuurlijk!
Kleurenblind?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was MPG degene die bijna roze is hoor!
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Heee ik zie mijn naam voorbij komen
Teeveepee
En ik vraag of je kleurenblind bentquote:
Het is fuchsia!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik vraag of je kleurenblind bentWant dat is geen bijna roze, dat is bordeaux rood
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |