Eenschquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:21 schreef remlof het volgende:
Er gaat niets boven een goeie, sterke, zelf gezette bak zwarte koffie![]()
Ja, van Europaquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Eensch, godver alweer ...
![]()
wederom betrekkingen normaliseren: Rutte for President
Alsquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hirsch Balin loopt weer te steuken.
is steuken geen stoken??quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Als
steuken = je bezorgdheid uitspreken
klopt het
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef hondjes het volgende:
BQ, mooi dat je het topic, na precies een jaar even omhoog hebt gehaald.
Kan die kutzooi in het daarvoor bestemde topic blijven? Dankuvriendelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop neemt er nog maar eentje om het weekend in te luiden..
[ afbeelding ]
ook goeieavond, biertje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan die kutzooi in het daarvoor bestemde topic blijven? Dankuvriendelijk.
Hij was best goed, maar niemand wil hem.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef Laysa het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooo Op 4 mn lievelingsliedje
Epic failquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb ik niet, de supermarkt ging dicht toen we aan kwamen lopen![]()
Nah het ging mij om dat liedje......check mijn ondertitel maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was best goed, maar niemand wil hem.
Ja, ik ben er dus heilig van overtuigd dat dat kassameisje half negen zei, van de weekquote:
Je was vanmiddag dus alleen naar de supermarkt gegaan om te pinnen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb ik niet, de supermarkt ging dicht toen we aan kwamen lopen![]()
Ik moest plots zo aan hem denken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef hondjes het volgende:
BQ, mooi dat je het topic, na precies een jaar even omhoog hebt gehaald.
Nee, vanmiddag heb ben ik even om melk geweest en liga voor Mera mee naar d'r werk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je was vanmiddag dus alleen naar de supermarkt gegaan om te pinnen?
Dus eerst was je het bier vergeten, en toen je er weer voor ging was je te laat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag heb ben ik even om melk geweest en liga voor Mera mee naar d'r werk.
Prut!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zum wohl hè.
Ook al is het Heineken
Nee? Ik ging vanmiddag niet voor bier, ik heb eerst even gekeken of Mera zin had een terrasje te pakken maar bij nader inzien was thuis met een biertje toch fijner, ook omdat vanavond zowel Qi als Would I Lie To You op tv isquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus eerst was je het bier vergeten, en toen je er weer voor ging was je te laat?
Als het al zo werkt dan zou het, en da's eigenlijk nog grappiger, een "Fahler" zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Prut!
Whehe je zal maar uit Falen komen, als in Nordrhein-westfalen
Ben je dan een Faal?
Ha, was ik net heengezapt. Beter zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef Leandra het volgende:
Hoppateee, en opa die niet doorheeft dat hij een eind aan het spookrijden is geweest raakt z'n rijbewijs kwijt in wegmisbruikers....
Schijtopa's!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef Leandra het volgende:
Hoppateee, en opa die niet doorheeft dat hij een eind aan het spookrijden is geweest raakt z'n rijbewijs kwijt in wegmisbruikers....
Geen blommen???!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Copycat het volgende:
Heksie! Mijn zus heeft de film. Met ondertiteling. Dat was blijkbaar nog even zoeken.
Als ik hem heb, pm ik je. Maar ik stuur je geen blommen!
Hoe kun je het al dan niet in huis hebben van bier nou laten afhangen van wel of geen terrasje gaan pakken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee? Ik ging vanmiddag niet voor bier, ik heb eerst even gekeken of Mera zin had een terrasje te pakken maar bij nader inzien was thuis met een biertje toch fijner, ook omdat vanavond zowel Qi als Would I Lie To You op tv is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |